Nem vagyok büszke rá
Moderators: SONI, Pudva, Bogyo28
- daniv6
- akárhozzáisnyulhatvalamihez
- Posts: 243
- Joined: Tue Jun 27, 2006 11:21 am
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Balassagyarmat
Re: Nem vagyok büszke rá
Én is néztem a tiédet, valóban hasonlóak. Fogalmam sincs milyen teljesítménnyel rendelkezik, de remélem fog ugrani a kicsike 8) , és mosolyt csal az arcomra, ahogy a szívósor papírján írták. A vezérlés kiválasztásánal 3 szett jött szóba, erről kikértem szakértők véleményét, úgyhogy remélem nem választottam rosszul. A másik 2re azt mondták, hogy túl nagy lenne a tengely a kocsiba, turbó vagy kompresszor nélkül. Holnap rakom be a kocsiba
A 0.60 az utolsó túlméret.
A 0.60 az utolsó túlméret.
csak azért is......batman
- Tibi
- rengetegetirogatide
- Posts: 4408
- Joined: Tue May 31, 2005 10:12 am
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Miskolc - Bp
- Contact:
Re: Nem vagyok büszke rá
Nem akarod atopik címét megváltoztatni ? Jó projekt ez, na !
1980 Capri MK3
- daniv6
- akárhozzáisnyulhatvalamihez
- Posts: 243
- Joined: Tue Jun 27, 2006 11:21 am
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Balassagyarmat
Re: Nem vagyok büszke rá
Maga az autó valszeg jó lesz. Csak amit ez az egész magával vonz itthon, az nem jó. Sajnos senki nem támogatja ezt a dolgot, úgy élik meg, mint csapás.
Pedig ez má így marad
Pedig ez má így marad
csak azért is......batman
- gigford
- egyedülisszerelhet
- Posts: 735
- Joined: Sun Dec 12, 2004 6:51 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Debrecen
Re: Nem vagyok büszke rá
Tűzfalhoz nem kellett hozzányúlni? Azt írtad, hogy a hűtő előrébb került, de más alakítás nem szükséges, hogy beférjen a motor?
Váltó az automata vagy kézi?
Váltó az automata vagy kézi?
- daniv6
- akárhozzáisnyulhatvalamihez
- Posts: 243
- Joined: Tue Jun 27, 2006 11:21 am
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Balassagyarmat
Re: Nem vagyok büszke rá
A váltóharangnál az alagutat ki kellett tágítani, mást nem kellett babrálni. A motor 1.5cm-re van a tűzfaltól.
csak azért is......batman
- German Capri
- akárhozzáisnyulhatvalamihez
- Posts: 340
- Joined: Sun Dec 05, 2004 1:51 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Budapest
Re: Nem vagyok büszke rá
Az igaz,hogy az automatáknál nagyobb hely van a váltónál(alagút)???daniv6 wrote:A váltóharangnál az alagutat ki kellett tágítani, mást nem kellett babrálni. A motor 1.5cm-re van a tűzfaltól.
Körzetem az autópálya a tempóm halálos!!!(még mindig a V( a nyerő)!!!
Ford Sierra 1.6 4 gang(1987)
Alfa Romeo 155 2.0 Twin SPARK 1996
Ford Capri 2.0Mk 3 Pinto Solex carb
Ford Sierra 1.6 4 gang(1987)
Alfa Romeo 155 2.0 Twin SPARK 1996
Ford Capri 2.0Mk 3 Pinto Solex carb
- daniv6
- akárhozzáisnyulhatvalamihez
- Posts: 243
- Joined: Tue Jun 27, 2006 11:21 am
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Balassagyarmat
Re: Nem vagyok büszke rá
A kocsim eredetileg manuál volt. Mikor a scorpio aut váltót tettem be annó, nem fért be simán, az alagút kicsi volt. Úgyhogy van benne valami.
csak azért is......batman
- szszaby
- rengetegetirogatide
- Posts: 4629
- Joined: Tue Jun 28, 2005 2:37 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Karcag
Re: Nem vagyok büszke rá
Nem hinném, hogy a váltó miatt más váltóalagút lenne. Olyanra tervezik, hogy mind a kettő elférjen alatta.German Capri wrote: Az igaz,hogy az automatáknál nagyobb hely van a váltónál(alagút)???
Ford Capri MkI Essex
- Tibi
- rengetegetirogatide
- Posts: 4408
- Joined: Tue May 31, 2005 10:12 am
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Miskolc - Bp
- Contact:
Re: Nem vagyok büszke rá
Mint a szélvédőt mi?szszaby wrote:Nem hinném, hogy a váltó miatt más váltóalagút lenne. Olyanra tervezik, hogy mind a kettő elférjen alatta.German Capri wrote: Az igaz,hogy az automatáknál nagyobb hely van a váltónál(alagút)???
1980 Capri MK3
- DavidMolnar
- akárhozzáisnyulhatvalamihez
- Posts: 307
- Joined: Fri Apr 13, 2007 11:42 am
Re: Nem vagyok büszke rá
Nekem autómata vót valamikor, most pedig T9 5gang. Hát nincs játszótér...
- nyujoe
- egyedülisszerelhet
- Posts: 765
- Joined: Mon Dec 13, 2004 8:45 pm
- ClassicFord klubtag?: Nem
- Location: Zselickislak
Re: Nem vagyok büszke rá
...most mit kukacoskodsz??!! egyformák! a szélvédők átlátszóak, a váltókkal váltani lehetTibi wrote: Mint a szélvédőt mi?
"Az arany egy halott fém, míg a szarból új élet fakad."
1972 Ford Capri MKI 2.0 V6
1982 Ford Capri MKIII 2.0 R4
1972 Ford Capri MKI 2.0 V6
1982 Ford Capri MKIII 2.0 R4
- Tibi
- rengetegetirogatide
- Posts: 4408
- Joined: Tue May 31, 2005 10:12 am
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Miskolc - Bp
- Contact:
Re: Nem vagyok büszke rá
munkaköri kötelesség , jómunkásember sohasem alszik :Dnyujoe wrote:...most mit kukacoskodsz??!! egyformák! a szélvédők átlátszóak, a váltókkal váltani lehetTibi wrote: Mint a szélvédőt mi?
1980 Capri MK3
- szszaby
- rengetegetirogatide
- Posts: 4629
- Joined: Tue Jun 28, 2005 2:37 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Karcag
Re: Nem vagyok büszke rá
A szélvédőben van különbség de magában a kaszniban nem. Ott is csak a gléder változott. Vastagabb gléder alacsonyabb szélvédő.Tibi wrote:Mint a szélvédőt mi?szszaby wrote:Nem hinném, hogy a váltó miatt más váltóalagút lenne. Olyanra tervezik, hogy mind a kettő elférjen alatta.German Capri wrote: Az igaz,hogy az automatáknál nagyobb hely van a váltónál(alagút)???
Ford Capri MkI Essex
- daniv6
- akárhozzáisnyulhatvalamihez
- Posts: 243
- Joined: Tue Jun 27, 2006 11:21 am
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Balassagyarmat
Re: Nem vagyok büszke rá
Figyelmet kérek:!:
Kéne egy 10x20 cm futószalag darab, kb (max) 1.5cm vastag. Illetve ennek megfelelő gumi, ha más nincs, ami hasonló keménységű.
Tudom ekkora darabbal nem jutok messzire, de most mégis szükség van rá. Ez még levélben is elküldhető, úgyhogy megköszönném a segítséget(HUF) formájában is.
Kéne egy 10x20 cm futószalag darab, kb (max) 1.5cm vastag. Illetve ennek megfelelő gumi, ha más nincs, ami hasonló keménységű.
Tudom ekkora darabbal nem jutok messzire, de most mégis szükség van rá. Ez még levélben is elküldhető, úgyhogy megköszönném a segítséget(HUF) formájában is.
csak azért is......batman
- German Capri
- akárhozzáisnyulhatvalamihez
- Posts: 340
- Joined: Sun Dec 05, 2004 1:51 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Budapest
Re: Nem vagyok büszke rá
Pedig mintha valaki innen a fórumról említette volna régebben,na mindegy majd megmérem öcskösét is meg az enyimet is aztán kiderül:)szszaby wrote:Nem hinném, hogy a váltó miatt más váltóalagút lenne. Olyanra tervezik, hogy mind a kettő elférjen alatta.German Capri wrote: Az igaz,hogy az automatáknál nagyobb hely van a váltónál(alagút)???
Körzetem az autópálya a tempóm halálos!!!(még mindig a V( a nyerő)!!!
Ford Sierra 1.6 4 gang(1987)
Alfa Romeo 155 2.0 Twin SPARK 1996
Ford Capri 2.0Mk 3 Pinto Solex carb
Ford Sierra 1.6 4 gang(1987)
Alfa Romeo 155 2.0 Twin SPARK 1996
Ford Capri 2.0Mk 3 Pinto Solex carb