Page 12 of 13

Re: Nem vagyok büszke rá

Posted: Tue Jul 05, 2011 6:48 pm
by daniv6
Az aut váltón olyan csati van mint a Sierra-én asszem 5 ágú, ezekhez is jó lenne valami, hogy honnan, és hogy mit kap, és melyik szál? Mert nekem arrafelé nem vezet semmi.

Közben megtaláltam a 036-ot, az az önindító.

Találtam még gazdátlan vezetékeket alább,
(004) ezek a lámpa doboz körül indulnak ki.
(003) elvileg az akksi +, de ez egy fekete és egy sárga.
(006) ot se tudom hova tenni, talán a fehér az aut váltóhoz tartozik, de nincs benne semmi

000,001,002 a vezető oldali A oszlop környékén vannak, ....?

Kösz

Re: Nem vagyok büszke rá

Posted: Tue Jul 05, 2011 9:14 pm
by White Shark
Kép 00.4 bemegy a kasztniba világítás,a tűzfalon a felső kislukon majdnem a relé alatt a belső kötegen megtalálod az ellendarabját, a másik vakvezeték eddig mindíg szabadon maradt nem tudom mi.

Re: Nem vagyok büszke rá

Posted: Tue Jul 05, 2011 9:35 pm
by White Shark
Kép 0.06 mivel úgylátom egy irányba és egy kötegből indúlnak eza balos irányjelzőés az ablakmosó tartály csatija (a fehér az ablakmosóé) de onnan még hiányzik egy szál ebből akötegből a dudaé.

Re: Nem vagyok büszke rá

Posted: Wed Jul 06, 2011 9:25 am
by daniv6
OK. Most nincs elöttem, de szerintem a 006 nem az index, mert ez itt a vez közepe táján van; az ablakmosó az OK.
A 004 egyszemű (barna/sárga csíkos) úgy emléxek a kaszniba megy, ennek mondtad hogy a párja bent van? Ilyet se találtam, meg olyat se ami mellette van. Az a baj, hogy nem sok csati van bent szabadon, inkább az "A" oszlop környékén vannak még lézengők (000,001,002) hova valók?
Kösz

Re: Nem vagyok büszke rá

Posted: Wed Jul 06, 2011 9:43 am
by Bogyo28
000 - nem megy rá semmi tudtommal
002 - az ajtonyitás érzékelője, a kis fém nyomobasz ami az A oszlopban van
003 - az önindító 2 vezetéke, fekete-sárga vastagabb és vékonyabb, egyiken hengeres a másikon késes saru van gyárilag
004 - sárga és fehér kábelek: a fényváltó reléhez tartozik, az ellendarabja a belső kötegből jön a tűzfalon keresztül, ugyanigy sárga és fehér vezeték, és lesz rajta egy gumi kábelátvezető is, keresd a müszerfal alatt, mert lehet hogy még nem vezetted át a tűzfalon. a másik vezetéknek milyen a szine?
006 - fehér csati az ablakmosó, a másik talán a ködlámpa, de asszem nincs rákötve semmi az esetek nagy részében...

Re: Nem vagyok büszke rá

Posted: Thu Jul 07, 2011 8:08 pm
by daniv6
Kis kitérő:
Volt egy Fox Mustang-om pár éve, és most megismertem az egyik fényképen a Rozsdakupac magazin, 2011/2. számában. Nem teljes kép hanem csak háttér szereplő, de Ő az.

Re: Nem vagyok büszke rá

Posted: Fri Jul 08, 2011 10:07 pm
by Árpi
daniv6 wrote:Kis kitérő:
Volt egy Fox Mustang-om pár éve, és most megismertem az egyik fényképen a Rozsdakupac magazin, 2011/2. számában. Nem teljes kép hanem csak háttér szereplő, de Ő az.
Zöld vagy piros? :roll:

Re: Nem vagyok büszke rá

Posted: Sun Jul 10, 2011 10:54 am
by daniv6
Piros

Re: Nem vagyok büszke rá

Posted: Mon Nov 21, 2011 5:32 pm
by daniv6
Heló
Igen, még mindig itt evickélünk. és csak azt tudom mondani, hogy lassan és nem biztosan haladok előre a kocsi összerakásában. Agyban minden megvan, de kivitelezni nem mindig tudom csont nélkül, mert valami mindig közbejön, vagy éppen elfogy és mint köztudott szegény ember vagyok és minden fáj, amit pótolni kell.
Ahol tartok a kicsikémmel: össze van rakva, csak be kell indítani. Csakhogy; Elektromos részek nagy része rendben, az önindító pörög, az elektromos AC szintén, a szívósoron lévő víznyak nincs még lezárva, gázpedál még nincs kész, a gázbowden és a kick-down nincs kész, de mondtam, agyban már kialakult. Nagyon félek a féktől és a fűtéstől, mert ezek még nincsenek megoldva se agyban se sehogy. Kéne még egy olajnyomás "hollander?" ami a blokkon van, meg még biztos sokminden; most azt kérdezném, hogy a generátorra való csati 3 vezetéke (sorrendben) mi is tulajdonképpen? Mert az én generátorom másféle és külön kell fölrakni a vez-ket.
Az első futómű szintén gáz, mert a Sierra rugók egyszerűen nem nyomódnak össze. És befelé állnak a kerekek. Alighanem ki kell vágni belőle? ezt el akartam kerülni. Új Sierra első fékcsövek és kormányösszekötők kellenek. Nagggyon fáj.
2012re tuti kész lesz szerkezetileg, mert ehhez már annyira nem kell sok pénz, de szalonképes semmiképp se lesz egy darabig. hiába van meg a fasza belsőtér, fényezni és felületkezelni nincs pénz, gumizni sincs, stb. És akkor ilyen hogy km óra kihajtás, meg hasonlók amik majd még jönnek nincs megoldva. Az idő(járás) se nekem dolgozik, meg van egy új szerzeményem (AMC Eagle 4.2) azzal is kell foglalkozni (alighanem a váltó felújítós), úgyhogy szokás szerint túlvállalom magam.
De továbbra is rajta vagyok és elválaszthatatlanok a vackaimtól.

Re: Nem vagyok büszke rá

Posted: Mon Nov 21, 2011 5:46 pm
by Pudva
De legalább halad, és ez a lényeg, hogy nem egy udvarban rozsdásodik... 8-)

Re: Nem vagyok büszke rá

Posted: Mon Nov 21, 2011 8:50 pm
by nyujoe
...az Eagle teccetős :smt023

Re: Nem vagyok büszke rá

Posted: Mon Nov 21, 2011 11:54 pm
by Bogyo28
generátor 3 csati:

2 piros az ugyanaz, az a töltés, az aksira megy. a vékony kék a gerjesztés, az a müszerfal visszajelző lámpájától jön. ha sima 2 csavaros generátorod van, akkor a vékonyabb csavarra tedd a kéket, a vastagabbra meg a 2 pirosat 1-1 szemes csatival. ha más generátorod van, akkor fotozd le hogy milyen, és megmondom hogy kösd be...

fékkel mi a gond hogy még fejben sincs meg?

Re: Nem vagyok büszke rá

Posted: Tue Nov 22, 2011 10:15 am
by daniv6
Generátor, alább.
Hát a fék az még sehogy nincs, csak a főfék-munkahenger van fönn, ill abból az elsőkhöz a réz csövek, a hajlékonyakat meg kell vennem (Sierra).
A hátsó rezek belemennének egy fékbutítóba, amit most hogy fönn van a kipu, új helyre kell raknom, de odáig már nem fognak elérni a rézcsövek amik föntről jönnek. Innen meg hátra kell vezetni a csöveket, - hogy szép legyen, vettem hozzá fogót -, még mikor jól ment. De kell 2 új fékmunkahenger hátra. A kézifékkel fogalmam sincs mit kéne csinálni; bowdenes, ami el van vágva; nem olyan mint a Capri-é.
Az aut váltó (AOD) 5 águ csatijára se tudom, hogy mit kéne rakni. A kick-down bowdenes, azzal talán nem lesz gond. Egyelőre ennyi. Köszi.

Re: Nem vagyok büszke rá

Posted: Tue Nov 22, 2011 10:18 am
by Süni
daniv6 wrote:...főfék-munkahenger ...
OFF
Le kéne már erről szokni. ;-)
Vagy főfékhenger, vagy fékmunkahenger.

Re: Nem vagyok büszke rá

Posted: Wed Nov 23, 2011 1:50 pm
by Bogyo28
daniv6 wrote:Generátor, alább.
Hát a fék az még sehogy nincs, csak a főfék-munkahenger van fönn, ill abból az elsőkhöz a réz csövek, a hajlékonyakat meg kell vennem (Sierra).
A hátsó rezek belemennének egy fékbutítóba, amit most hogy fönn van a kipu, új helyre kell raknom, de odáig már nem fognak elérni a rézcsövek amik föntről jönnek. Innen meg hátra kell vezetni a csöveket, - hogy szép legyen, vettem hozzá fogót -, még mikor jól ment. De kell 2 új fékmunkahenger hátra. A kézifékkel fogalmam sincs mit kéne csinálni; bowdenes, ami el van vágva; nem olyan mint a Capri-é.
Az aut váltó (AOD) 5 águ csatijára se tudom, hogy mit kéne rakni. A kick-down bowdenes, azzal talán nem lesz gond. Egyelőre ennyi. Köszi.
ez a sima 2 csavaros generátor, a fent leírtak szerint be tudod kötni.