Page 4 of 13

Re: Nem vagyok büszke rá

Posted: Fri Oct 03, 2008 10:23 pm
by daniv6
Vettem zsír új Sierra rugókat, és nagyon feszesek. Ha ráállok a kocsira, meg se moccan, ha az asszony is ráál, akkor se; csak remélni tudom, hogy a közel 200kilos motor-váltó, (folyadékmennyiségek :arrow: kb 28liter) stb letudja nyomni az elejét. Mert különben jól fogok kinézni.
:lol: Holnap rakok föl képeket a futóműről. Én nem vagyok szervórajongó, ezért találtam ki ezt az egyszerű megoldást. Itt a gólyalábon a kormány erőkarja kb 2centivel hosszabb. Talán nem töri el a csuklómat.
(Azé remélem nem bukok bele a nagy variálásba.)



Sorry
(Hát nem rakok föl még, mert lemerűlt az aksi a gépbe, nem bírta a vakut, de majd pótolom.)

Re: Nem vagyok büszke rá

Posted: Sun Oct 05, 2008 8:56 pm
by daniv6
Tom!A bölcső átalakítás lényege, hogy benne kell hagyni a kocsiba felfogatva a helyén, a bakok belső oldala tövénél elvágni; a kívágott darabról méretezni a Sra bölcsőn a közepet; a Sra lengőkarok hosszabbak tehát a furataikat is ennek megfelelően hátrébb kell fúrni a C bölcsőben;.......sok minden van itt, le se tudom írni. Majd csinálok képeket, mihelyst feltöltöm az aksit.

Re: Nem vagyok büszke rá

Posted: Sun Oct 05, 2008 9:16 pm
by Tom
Hello!

köszi az infót! :ru:
Egy kérdés még felmerült bennem: ha a lengőkart,meg a gólyalábat akarom kicserélni,akkor a bölcsőt is mindenképpen ki kell cserélnem?
Gondolom igen,de te látod át ezt a helyzetet! Most elég frissek az infók a fejedben vizuálisan.

Re: Nem vagyok büszke rá

Posted: Sun Oct 05, 2008 9:36 pm
by daniv6
A fejemben?!........zavarodás. De már kezd derengeni.
Nem kell kicserélni a bölcsőt, de a lengőkarfuratokat hozzá kell igazítani, és még valami! a S szilentek 2db-osak, a belső oldalukból le kell szedni annyit, sőt, még a lengőkar végét is le kell keskenyíteni, hogy beférjen a C bölcsőbe; Ennyi. Lehet, hogy a stabszilentnél is kell faragni, hogy az anyát rá lehessen tekerni.
A lényeg, hogy ha én megcsináltam, akkor nem egy bonyolult dolog.
(még nincs kipróbálva!)

Re: Nem vagyok büszke rá

Posted: Sun Oct 12, 2008 11:12 pm
by daniv6
Tokajra visszatérve.
Első capri-s bulim volt, kellemeset csalódtam. A márkatársak nagyon jó fejek, remélem, hogy én sem leszek szálka senkinek a szemében. Nálam sem csapódik le a pia látványmentesen, hajlamos vagyok a hülyeségre, bunkózásra; elnézést.

Re: Nem vagyok büszke rá

Posted: Wed Oct 15, 2008 9:24 pm
by daniv6
A Cosmikcar-t nézegettem ahogy ti is, úgy én is, ez tetszett legjobban, de sztem elég lesz csak a gépháztetőre, mert nagyon kicsinyítené a kocsit, úgy mint a sötét színek.
(A színek még nincsenek kitalálva, de biztos, hogy fekete nem lesz.)

http://www.cosmicar.hu/festek/index.php ... 2&w=Crazer" onclick="window.open(this.href);return false;

Re: Nem vagyok büszke rá

Posted: Wed Oct 22, 2008 10:30 pm
by daniv6
Kis lépések.......egyelőre ennyi. :|

És köszönjük Bogyónak az első lökhárítót.

Re: Nem vagyok büszke rá

Posted: Wed Oct 22, 2008 11:14 pm
by levelboss
Fú, hát ez a vas is nagyot fog ütni, ha elkészül! Bármilyen lehen a fénye, ezzel a mocival... 8)

Re: Nem vagyok büszke rá

Posted: Thu Oct 30, 2008 9:23 pm
by daniv6
Sajnos a dolgok nem mennek simán. Megjöttek a megfelelő gyertyák (MotorCraft) ezzel nem viccelek. 15e ..............így hó végén :| .
Amit korábban vettem (Accel) 10é vettem, eladtam 4é. (Mekkora üzletember vagyok :!: :?: )
Fölraktam a sárvédőket. Fefe-ék mondták, hogy az egyik oldal rövidebb, megmértem -> jó. Mikor fölraktam, akkor már láttam, hogy nem kívül, hanem az oszlopnál kellett volna nézni. Pedig javítható lett volna amíg lent volt, mert csak az a belső lemez van hibásan bepontozva, úgy hogy nincs betolva ütközésig.
A taposónál találtam javítani valót amit már valaki korábban javított......megállazész.
A fékerő elosztót át kell helyezni, mert a leömlő beleér.
(Még a végén a kormánymű is át lesz rakva hátra. :D )
Pedig ha az ég a földdel összeér nov-ben akkor is be akarom indítani.

Re: Nem vagyok büszke rá

Posted: Thu Oct 30, 2008 10:06 pm
by gigford
A motorról mondanál pár szót? Karbi, szívóteknő, tengely stb

Re: Nem vagyok büszke rá

Posted: Fri Oct 31, 2008 8:20 pm
by daniv6
Szívesen mondok pár szót. '68as 302-es blokk, amibe mindent a Summit-tól vettem.
-600as Edl aut szivatós karbi, scoop, légszűrő
-Weiand X-cel szívósor
-Hengerenkénti leömlők (hosszú), dobok
-KB dome +0.60 dugók, gyűrűk, csapágyak ezt azé gépmhelyben rakták össze
-CCA-K31-330-3 summit cikkszámú vezérlés szett, csapágyak
-Proform beépített trafós elosztó
-alu (high volume) vízpumpa
-March alu ékszíjtárcsák, nívó pálca
-9mm Ford Racing gyertyakábel
-Arp csavar garnitúrák (több, mert valami mindig hiányzott)
-tömítés szett, gázbowden tartó, .........apróságok. :|

Re: Nem vagyok büszke rá

Posted: Fri Oct 31, 2008 8:50 pm
by daniv6
Ilyen nekünk isvaaaaaaaaaaaaaaaaaan :P

Re: Nem vagyok büszke rá

Posted: Fri Oct 31, 2008 10:10 pm
by Mad Max
Már mint kis gyerek?

Re: Nem vagyok büszke rá

Posted: Sat Nov 01, 2008 9:29 am
by holecz
Mad Max wrote:Már mint kis gyerek?
Kisgyermek Caprival!!

Re: Nem vagyok büszke rá

Posted: Sat Nov 01, 2008 10:44 am
by gigford
daniv6 wrote:Szívesen mondok pár szót. '68as 302-es blokk, amibe mindent a Summit-tól vettem.
-600as Edl aut szivatós karbi, scoop, légszűrő
-Weiand X-cel szívósor
-Hengerenkénti leömlők (hosszú), dobok
-KB dome +0.60 dugók, gyűrűk, csapágyak ezt azé gépmhelyben rakták össze
-CCA-K31-330-3 summit cikkszámú vezérlés szett, csapágyak
-Proform beépített trafós elosztó
-alu (high volume) vízpumpa
-March alu ékszíjtárcsák, nívó pálca
-9mm Ford Racing gyertyakábel
-Arp csavar garnitúrák (több, mert valami mindig hiányzott)
-tömítés szett, gázbowden tartó, .........apróságok. :|
Akkor a karbi kivételével szinte ugyanolyan jellegű motort csinálunk mi is. A 68'as blokk meg elég ritka, jobb mint az újabb verziók.
A +0.60 az már utolsó túlméret, ugye?