2.3 v6 segitség kellene

mindenféle kapcsolódó technikai kérdés, megoldások, ötletek...

Moderators: SONI, Pudva, Bogyo28

User avatar
gigford
egyedülisszerelhet
Posts: 735
Joined: Sun Dec 12, 2004 6:51 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Debrecen

Post by gigford »

CAPRI-3 wrote:
Mad Max wrote:A kiegyenlítő tartályt meglehet szüntetni, mert pl. 2.0 V6 Granadánál nem volt (legalábbis nálunk )?
hűtője válogatja.
2.8i-nek tuti kell.
De jo, hogy szoba jott a 2.8i huto tema
En ki akarom baszarintani a futesrendszert majd a kocsibol, nem lesz futesre szuksegem,meg azt a sok vizcsovet sem szeretem.

A i-s rendszernel miert kell a kiegytartaly?
User avatar
Nitrobuster
egyedülisszerelhet
Posts: 728
Joined: Fri Dec 03, 2004 7:41 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Budapest

Post by Nitrobuster »

bogyo28 wrote:
Nitrobuster wrote:Nekem pl soha sem volt.
Ha gondolod adok egyet, berakod a csomiba, hogy ne mond azt hogy saha sem vot :lol: :lol: :lol:
Majd én adok neked kiegyenlítő tartályt, zörögjön neked a csomagtartódban. :lol: :lol: :lol:
1978 MkIII LimaTI AiResearch T3 boosting 0,7bar
User avatar
Gabooca
márokosanistudnézni
Posts: 85
Joined: Tue Nov 08, 2005 3:38 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Budapest, III. ker.

Post by Gabooca »

Az autóm összerakása közben felmerült pár kérdés, hátha tudtok segíteni :oops:
-hátsó lámpa bekötés ügyében, melyik zsinórt hová?
Image
Image

-illetve központi zárat, el.ablakot +vmi riasztót akarnék a Capriba, van e téren már tapasztalat, árak, beszerelés?
Foglalkoztat ez mást is?
User avatar
Bogyo28
Überführer
Posts: 5459
Joined: Sat Dec 04, 2004 9:11 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Budapest-Budakalász
Contact:

Post by Bogyo28 »

Gabooca wrote:Az autóm összerakása közben felmerült pár kérdés, hátha tudtok segíteni :oops:
-hátsó lámpa bekötés ügyében, melyik zsinórt hová?
Image
Image

-illetve központi zárat, el.ablakot +vmi riasztót akarnék a Capriba, van e téren már tapasztalat, árak, beszerelés?
Foglalkoztat ez mást is?
Hátsó lámpa nem téma, egy kézimüszerrel mindent meg lehet oldani, ha kell erről utmutatás ki tudom bővebben is fejteni. Ha ez tul bonyi lenne, akkor tudok adni olyan rajzot, ahol rajta vannak a csatlakozók is, azzal is egyszerü bekötni.

Központi zárat és elektromos ablakot is raktunk már capriba, nem nagy meló, egy du megvan az egész. Az alkatrészek beszerzéséhez tudom őket ajánlani, segítökész normális fazonok vannak itt:

http://www.vilcomp.hu/

elektromos ablak minden szarjával legutoljára 26 körül volt. Érdemes még az ajtón és az ajtooszlopon is furni egy lukat, ami közé kapható gumi átvezető, és akkor ebben kulturáltan elfér az összes kábel, akár a hifijé is. a képen az 1-es pl:

Image
"...ha Detroit-nak végevan, a világnak végevan..."
"...akkor vedd meg ezt, vagy egy ilyet..."

...A Xikla...

1978 Ford Capri MKIII 2.9 V6 24V cosworth
1974 Ford Transit MKI 1.7 V4
User avatar
Gabooca
márokosanistudnézni
Posts: 85
Joined: Tue Nov 08, 2005 3:38 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Budapest, III. ker.

Post by Gabooca »

bogyo28 wrote:
Ha ez tul bonyi lenne, akkor tudok adni olyan rajzot, ahol rajta vannak a csatlakozók is, azzal is egyszerü bekötni.
Maradjunk az 1szerübb megoldásnál. Át tudod küldeni emilen vagy csak személyesen?
bogyo28 wrote:Központi zárat és elektromos ablakot is raktunk már capriba, nem nagy meló, egy du megvan az egész. Az alkatrészek beszerzéséhez tudom őket ajánlani, segítökész normális fazonok vannak itt:

http://www.vilcomp.hu/

elektromos ablak minden szarjával legutoljára 26 körül volt.
Ennél asszem olcsóbban meg tudom oldani,de a beszereléshez már segítség kell
:oops: .
User avatar
Blant
nagyonsokatirogat
Posts: 1352
Joined: Sun Dec 05, 2004 6:24 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Budapest

Post by Blant »

én 13értvettem a kp záratriasztóval és én szereltem be.Szerzek neked szívesen ugyanennyiért, ha még tud a srác (gondolom tud, mert a szülei ezzel foglalkoztak :-). Ha kell összefuthatunk és megnézheted, hogy az enyém hogy van bekötve. Amúgy nálam olyanok a csatik, hogy csak az indexet lehet összekeverni asszem a helyzetjelzővel, meg a tolatólámpát a fékkel. Azért próbálgatással is kb 2 perc alatt megvan. :-)
A hangom, a rangom tartom pardon
NEM ELADÓ!
A kedvem, a lelkem, a nemem, a szlengem
NEMM ELLADÓÓ

'78 Ford Capri mkIII Ghia 2,8i EFI, az imádott!
'85 Ford Fiesta mkII 1.6D, az Istencsászár, az 5literrel rohangálós, a hidegben is beindulós.
User avatar
proteus
rengetegetirogatide
Posts: 1629
Joined: Mon Dec 13, 2004 7:15 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Rákosszentmihály

Post by proteus »

Blant wrote:én 13értvettem a kp záratriasztóval és én szereltem be.Szerzek neked szívesen ugyanennyiért, ha még tud a srác (gondolom tud, mert a szülei ezzel foglalkoztak :-). Ha kell összefuthatunk és megnézheted, hogy az enyém hogy van bekötve. Amúgy nálam olyanok a csatik, hogy csak az indexet lehet összekeverni asszem a helyzetjelzővel, meg a tolatólámpát a fékkel. Azért próbálgatással is kb 2 perc alatt megvan. :-)
Olyan kp zárat tudnál, hogy csak két ajtóhoz való és távirányítós?
Alfa Romeo 145 1.6 boxer - 1995

MZ ES 125/1 - 1970
User avatar
Gabooca
márokosanistudnézni
Posts: 85
Joined: Tue Nov 08, 2005 3:38 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Budapest, III. ker.

Post by Gabooca »

Blant wrote:én 13értvettem a kp záratriasztóval és én szereltem be.Szerzek neked szívesen ugyanennyiért, ha még tud a srác (gondolom tud, mert a szülei ezzel foglalkoztak :-). Ha kell összefuthatunk és megnézheted, hogy az enyém hogy van bekötve. Amúgy nálam olyanok a csatik, hogy csak az indexet lehet összekeverni asszem a helyzetjelzővel, meg a tolatólámpát a fékkel. Azért próbálgatással is kb 2 perc alatt megvan. :-)
pü ment
User avatar
Blant
nagyonsokatirogat
Posts: 1352
Joined: Sun Dec 05, 2004 6:24 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Budapest

Post by Blant »

Sziasztok!

Lenne pár kérdésem!

1., A 108 és a 114 LE-s között mia különbség, és pontosan mely alkatrészek különböznek?

2., Mekkorák a veztengely csapágy méretek. Más-e a két motornál?

3., Lehet-e a 2,3 V6-okba XR4es vezérműtengelyt tenni? Mennyire mennek egymáshoz a csapágyméretek?

4., Nekem asszem a 108LE-s van. Megy gépműhelybe hamarosan, ha minden igaz. Bele lehet ebbe tenni az xr4 veztengelyt (nyilván gépműhelyi átalakításra gondolok, nem arra, hogy én otthon :-))


Remélem tudtok válaszolni.

Köszönöm!

Üdv!

Bence
A hangom, a rangom tartom pardon
NEM ELADÓ!
A kedvem, a lelkem, a nemem, a szlengem
NEMM ELLADÓÓ

'78 Ford Capri mkIII Ghia 2,8i EFI, az imádott!
'85 Ford Fiesta mkII 1.6D, az Istencsászár, az 5literrel rohangálós, a hidegben is beindulós.
CAPRI-3
akárhozzáisnyulhatvalamihez
Posts: 427
Joined: Sun Dec 05, 2004 12:21 pm

Post by CAPRI-3 »

Blant wrote:Sziasztok!

Lenne pár kérdésem!

1., A 108 és a 114 LE-s között mia különbség, és pontosan mely alkatrészek különböznek?

2., Mekkorák a veztengely csapágy méretek. Más-e a két motornál?

3., Lehet-e a 2,3 V6-okba XR4es vezérműtengelyt tenni? Mennyire mennek egymáshoz a csapágyméretek?

4., Nekem asszem a 108LE-s van. Megy gépműhelybe hamarosan, ha minden igaz. Bele lehet ebbe tenni az xr4 veztengelyt (nyilván gépműhelyi átalakításra gondolok, nem arra, hogy én otthon :-))


Remélem tudtok válaszolni.

Köszönöm!

Üdv!

Bence
???
most a gyári motorodra gondolsz??

beszélj Balázzsal
User avatar
Blant
nagyonsokatirogat
Posts: 1352
Joined: Sun Dec 05, 2004 6:24 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Budapest

Post by Blant »

Igen!

A gyári saját motoromra!

Balázzsal már kiveséztük a témát még az átépítésnél. Ott azért főleg a CRnél készültek a dolgok, ő csak az tudja, hogy neki mit mondtak, hogy benne van. Kiváncsi vagyok rá, hogy tényleg mi lehetséges, hogyan, ráadásul Balázy motorja 114LE volt gyárilag és az enyém a 108as és asszem a veztengely csapágyban pont különbség van. szeretném tisztán látni a dolgokat, és infót begyüjteni több helyről, mielőtt bármibe belekezdek :-)

Tehát nyomassa az infót akinek van még :-)
A hangom, a rangom tartom pardon
NEM ELADÓ!
A kedvem, a lelkem, a nemem, a szlengem
NEMM ELLADÓÓ

'78 Ford Capri mkIII Ghia 2,8i EFI, az imádott!
'85 Ford Fiesta mkII 1.6D, az Istencsászár, az 5literrel rohangálós, a hidegben is beindulós.
User avatar
gigford
egyedülisszerelhet
Posts: 735
Joined: Sun Dec 12, 2004 6:51 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Debrecen

Post by gigford »

41.9mm atméro a 82 novembere elott gyartott mellsö veztengelycsapagy, utanna 43.9mm. Erre kell figyelni, ha cserelni akarsz tengelyt.

Van egy garnitura uj csapagyam(41.9) ha kell a felujiashoz.
User avatar
Mad Max
akárhozzáisnyulhatvalamihez
Posts: 429
Joined: Wed Nov 16, 2005 9:55 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Dombóvár

Post by Mad Max »

Össza gyűlt pár mégválaszolásra váró kérdés, amiben a tapasztalt Caprisok segítségét kérem!

- A 2.8 T (188Le)-hoz való sport gyertya jó e a 2.3-hoz?
-A 2.8-as leömlő nagyobb e a 2.3-nál és csere szabatossak e?
-Van e külömbség a Capri, Granada, Sierra V motorok leömlöi között, csere szabatossak e?
-Használ e valaki teljessen nyilt kipufogórendszert, mik a tapasztalatok?
-Középső dobot cserét e valaki gázgyorsító dobra?
CAPRI-3
akárhozzáisnyulhatvalamihez
Posts: 427
Joined: Sun Dec 05, 2004 12:21 pm

Post by CAPRI-3 »

Mad Max wrote:Össza gyűlt pár mégválaszolásra váró kérdés, amiben a tapasztalt Caprisok segítségét kérem!

- A 2.8 T (188Le)-hoz való sport gyertya jó e a 2.3-hoz?
-A 2.8-as leömlő nagyobb e a 2.3-nál és csere szabatossak e?
-Van e külömbség a Capri, Granada, Sierra V motorok leömlöi között, csere szabatossak e?
-Használ e valaki teljessen nyilt kipufogórendszert, mik a tapasztalatok?
-Középső dobot cserét e valaki gázgyorsító dobra?
-a gyertyánk ellenőrizd a hőérték kódjait, így tudja a fene.
-fene tudja, 2.8ason szinte már csak csőleömlőt használtunk. (mellesleg csereszaVatos helyesen)
-leömlők egyformák, inkább évjáratban külömböznek.
-nincs nyitott kipuffrendszer, ha kihagyod a dobokat, az nem nyitás hanem hülyeség. a gyári 42-45 helyett 50-es átmérőjű rendszereket építettünk és azok jól muzsikáltak.
-nincs gázgyorsító dob, mint ahogy nincs Mikulás és nem a Jézuska hozza az ajándékot... és a fogtündér sem létezik :twisted:

elnézést ha gúnyos vagyok, de már sokadszorra próbálom elmagyarázni, hogy ez mind vakítás, V6-okra kell egy kellemesen dörmögő 50-es redszer oldalanként 3 dobbal (lángfogó- közép- és átmenő hátsódob) és szép véggel, de a teljesítményt ne a kipufogóban keressük, ha egyszer a motorban nincs benne.
User avatar
Tibi
rengetegetirogatide
Posts: 4408
Joined: Tue May 31, 2005 10:12 am
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Miskolc - Bp
Contact:

Post by Tibi »

CsereszaBatos.
Egy szó és B-vel, a többit nem tudom ;)
Max: Ezt egyébként Capri-3 már a kipufogós topikban leírta, ha jól emlékszem elég jól.
1980 Capri MK3
Post Reply