2.3 v6 segitség kellene

mindenféle kapcsolódó technikai kérdés, megoldások, ötletek...

Moderators: SONI, Pudva, Bogyo28

User avatar
szszaby
rengetegetirogatide
Posts: 4629
Joined: Tue Jun 28, 2005 2:37 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Karcag

Re: 2.3 v6 segitség kellene

Post by szszaby »

Szedd szét a mocidat és hasonlítsd össze a két dugót.
Ford Capri MkI Essex
Lacóka
márokosanistudnézni
Posts: 50
Joined: Thu Feb 10, 2005 9:28 pm

Re: 2.3 v6 segitség kellene

Post by Lacóka »

szszaby wrote:Szedd szét a mocidat és hasonlítsd össze a két dugót.

Hát igen, ez a lehetőség marad.
Abban bíztam, hátha valaki találkozott már ezzel a szituval.

Köszi a segítséget!! :-)
User avatar
Süni
OfficialGréTCSiTanárúr
Posts: 2147
Joined: Fri Sep 23, 2005 12:36 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Vál
Contact:

Re: 2.3 v6 segitség kellene

Post by Süni »

Dugattyú mérettáblázat:

http://www.paldugattyu.hu/katalogus/Ford01.pdf" onclick="window.open(this.href);return false;
Lacóka
márokosanistudnézni
Posts: 50
Joined: Thu Feb 10, 2005 9:28 pm

Re: 2.3 v6 segitség kellene

Post by Lacóka »

Süni wrote:Dugattyú mérettáblázat:

http://www.paldugattyu.hu/katalogus/Ford01.pdf" onclick="window.open(this.href);return false;
Köszi Süni!!
Ebből a katalógusból meg van a válasz.
Hát van difi, Blant-nak volt igazsága a csapszeghelyzetet illetően, és a dugattyúhosszban is van pici difi.

2.3-nál dug.hossz 79.2, csapszeg helyzete 32.7 mm
2.8-nál 68.08 mm 28.08mm
User avatar
Bogyo28
Überführer
Posts: 5459
Joined: Sat Dec 04, 2004 9:11 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Budapest-Budakalász
Contact:

Re: 2.3 v6 segitség kellene

Post by Bogyo28 »

Szerintem Blant is arra gondolt amit én is szoktam csináltatni: meghüvelyezni a block-ot, és akkor nem kell másik dugó, csak gyűrű készlet, mehet bele vissza az eredeti dugó. vagy tudok ocsoé 2.3-as füzött block-ot, ha kell még alkatrész, vagy szintén ocsoé 2.8 block-ot, hogy értelme is legyen belekölteni a pénzt.
"...ha Detroit-nak végevan, a világnak végevan..."
"...akkor vedd meg ezt, vagy egy ilyet..."

...A Xikla...

1978 Ford Capri MKIII 2.9 V6 24V cosworth
1974 Ford Transit MKI 1.7 V4
Árpi
akárhozzáisnyulhatvalamihez
Posts: 326
Joined: Mon Jan 31, 2005 4:26 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Dunakanyar
Contact:

Re: 2.3 v6 segitség kellene

Post by Árpi »

Bogyo28 wrote:Szerintem Blant is arra gondolt amit én is szoktam csináltatni: meghüvelyezni a block-ot, és akkor nem kell másik dugó, csak gyűrű készlet, mehet bele vissza az eredeti dugó. vagy tudok ocsoé 2.3-as füzött block-ot, ha kell még alkatrész, vagy szintén ocsoé 2.8 block-ot, hogy értelme is legyen belekölteni a pénzt.
Azb a 2.8 as block milyen állapotú, furni kell?
Granada 1977 2.0i V6
User avatar
TÉCSÉ
offtopiccommando
Posts: 1943
Joined: Sun Sep 03, 2006 2:40 pm
ClassicFord klubtag?: Igen

Re: 2.3 v6 segitség kellene

Post by TÉCSÉ »

Árpi wrote:
Bogyo28 wrote:Szerintem Blant is arra gondolt amit én is szoktam csináltatni: meghüvelyezni a block-ot, és akkor nem kell másik dugó, csak gyűrű készlet, mehet bele vissza az eredeti dugó. vagy tudok ocsoé 2.3-as füzött block-ot, ha kell még alkatrész, vagy szintén ocsoé 2.8 block-ot, hogy értelme is legyen belekölteni a pénzt.
Azb a 2.8 as block milyen állapotú, furni kell?
És már kőröznek is a :hiena: k és a :vulture: k......... :laza:
http://www.myspace.com/fordcapriclub" onclick="window.open(this.href);return false;

A démonokat dobokkal elűző bennszülötteket nem értik meg a civilizált népek, akik dudálással próbálják szétoszlatni a dugót.
User avatar
Bogyo28
Überführer
Posts: 5459
Joined: Sat Dec 04, 2004 9:11 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Budapest-Budakalász
Contact:

Re: 2.3 v6 segitség kellene

Post by Bogyo28 »

Árpi wrote:
Bogyo28 wrote:Szerintem Blant is arra gondolt amit én is szoktam csináltatni: meghüvelyezni a block-ot, és akkor nem kell másik dugó, csak gyűrű készlet, mehet bele vissza az eredeti dugó. vagy tudok ocsoé 2.3-as füzött block-ot, ha kell még alkatrész, vagy szintén ocsoé 2.8 block-ot, hogy értelme is legyen belekölteni a pénzt.
Azb a 2.8 as block milyen állapotú, furni kell?
konkrét állapota:

a rák tudja, valószinüleg szar....
"...ha Detroit-nak végevan, a világnak végevan..."
"...akkor vedd meg ezt, vagy egy ilyet..."

...A Xikla...

1978 Ford Capri MKIII 2.9 V6 24V cosworth
1974 Ford Transit MKI 1.7 V4
Lacóka
márokosanistudnézni
Posts: 50
Joined: Thu Feb 10, 2005 9:28 pm

Re: 2.3 v6 segitség kellene

Post by Lacóka »

Bogyo28 wrote:Szerintem Blant is arra gondolt amit én is szoktam csináltatni: meghüvelyezni a block-ot, és akkor nem kell másik dugó, csak gyűrű készlet, mehet bele vissza az eredeti dugó. vagy tudok ocsoé 2.3-as füzött block-ot, ha kell még alkatrész, vagy szintén ocsoé 2.8 block-ot, hogy értelme is legyen belekölteni a pénzt.

Igen, értettem amit Blant ajánlott, ez volt a 2-es számú verzió amiben gondolkoztam.
Köszi a felajánlást, segítő szándékot de hál istennek motor az akad nálam is. Csak motorkódra/YYN/ egyik sem egyezik, és nem akartam cserélni stb.
Nekem tök elég a 2.3-as, tatásan szoktam vezetni, csak ritkán bolondozok.
Van itt a 2.0-tól a 2.8-ig minden. Ebből a 2.0 V6 az pöpec, meg van egy tűrhető 2.3-as granada motor.
Ez a kettő beszerelhető, csak gondoltam ha már a kasznit rendbevágtam,akkor illene hozzá a gyári mocit is.
Árpi
akárhozzáisnyulhatvalamihez
Posts: 326
Joined: Mon Jan 31, 2005 4:26 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Dunakanyar
Contact:

Re: 2.3 v6 segitség kellene

Post by Árpi »

TÉCSÉ wrote:
Árpi wrote:
Bogyo28 wrote:Szerintem Blant is arra gondolt amit én is szoktam csináltatni: meghüvelyezni a block-ot, és akkor nem kell másik dugó, csak gyűrű készlet, mehet bele vissza az eredeti dugó. vagy tudok ocsoé 2.3-as füzött block-ot, ha kell még alkatrész, vagy szintén ocsoé 2.8 block-ot, hogy értelme is legyen belekölteni a pénzt.
Azb a 2.8 as block milyen állapotú, furni kell?
És már kőröznek is a :hiena: k és a :vulture: k......... :laza:
Á én TCsak egy kis kezdő :hiena: vagyok! :lol:
Ilyesmi ráktudjás 2.8 am nelkem is van azért bátorkodtam rákérdezni.
Granada 1977 2.0i V6
User avatar
Bogyo28
Überführer
Posts: 5459
Joined: Sat Dec 04, 2004 9:11 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Budapest-Budakalász
Contact:

Re: 2.3 v6 segitség kellene

Post by Bogyo28 »

Árpi wrote:Ilyesmi ráktudjás 2.8 am nelkem is van azért bátorkodtam rákérdezni.
akkor nem értem a kérdést. jó csak az lesz amit megcsináltatsz, venni jó mocit ocsoé nem lehet. ha valaki rákölt pl egy ötvenest egy mocira, nem fogja neked egy tizesért eladni. csináld meg azt ami van, és akkor az biztos jó lesz...
"...ha Detroit-nak végevan, a világnak végevan..."
"...akkor vedd meg ezt, vagy egy ilyet..."

...A Xikla...

1978 Ford Capri MKIII 2.9 V6 24V cosworth
1974 Ford Transit MKI 1.7 V4
Árpi
akárhozzáisnyulhatvalamihez
Posts: 326
Joined: Mon Jan 31, 2005 4:26 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Dunakanyar
Contact:

Re: 2.3 v6 segitség kellene

Post by Árpi »

Bogyo28 wrote:
Árpi wrote:Ilyesmi ráktudjás 2.8 am nelkem is van azért bátorkodtam rákérdezni.
akkor nem értem a kérdést. jó csak az lesz amit megcsináltatsz, venni jó mocit ocsoé nem lehet. ha valaki rákölt pl egy ötvenest egy mocira, nem fogja neked egy tizesért eladni. csináld meg azt ami van, és akkor az biztos jó lesz...
Jogos , a felujitás 3 éve elvileg folyamatban van csak valahogy nem akar elkészülni :-? . Egy 2.3 lett idén csináltatunk tudom az árakat azért kérdeztem rá!
Granada 1977 2.0i V6
User avatar
Blant
nagyonsokatirogat
Posts: 1352
Joined: Sun Dec 05, 2004 6:24 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Budapest

Re: 2.3 v6 segitség kellene

Post by Blant »

Lacóka wrote:
Bogyo28 wrote:Szerintem Blant is arra gondolt amit én is szoktam csináltatni: meghüvelyezni a block-ot, és akkor nem kell másik dugó, csak gyűrű készlet, mehet bele vissza az eredeti dugó. vagy tudok ocsoé 2.3-as füzött block-ot, ha kell még alkatrész, vagy szintén ocsoé 2.8 block-ot, hogy értelme is legyen belekölteni a pénzt.

Igen, értettem amit Blant ajánlott, ez volt a 2-es számú verzió amiben gondolkoztam.
Köszi a felajánlást, segítő szándékot de hál istennek motor az akad nálam is. Csak motorkódra/YYN/ egyik sem egyezik, és nem akartam cserélni stb.
Nekem tök elég a 2.3-as, tatásan szoktam vezetni, csak ritkán bolondozok.
Van itt a 2.0-tól a 2.8-ig minden. Ebből a 2.0 V6 az pöpec, meg van egy tűrhető 2.3-as granada motor.
Ez a kettő beszerelhető, csak gondoltam ha már a kasznit rendbevágtam,akkor illene hozzá a gyári mocit is.
Igen arra gondoltam, amit Bogyó is írt!
A hangom, a rangom tartom pardon
NEM ELADÓ!
A kedvem, a lelkem, a nemem, a szlengem
NEMM ELLADÓÓ

'78 Ford Capri mkIII Ghia 2,8i EFI, az imádott!
'85 Ford Fiesta mkII 1.6D, az Istencsászár, az 5literrel rohangálós, a hidegben is beindulós.
User avatar
Blant
nagyonsokatirogat
Posts: 1352
Joined: Sun Dec 05, 2004 6:24 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Budapest

Re: 2.3 v6 segitség kellene

Post by Blant »

Lacóka wrote:
Bogyo28 wrote:Szerintem Blant is arra gondolt amit én is szoktam csináltatni: meghüvelyezni a block-ot, és akkor nem kell másik dugó, csak gyűrű készlet, mehet bele vissza az eredeti dugó. vagy tudok ocsoé 2.3-as füzött block-ot, ha kell még alkatrész, vagy szintén ocsoé 2.8 block-ot, hogy értelme is legyen belekölteni a pénzt.

Igen, értettem amit Blant ajánlott, ez volt a 2-es számú verzió amiben gondolkoztam.
Köszi a felajánlást, segítő szándékot de hál istennek motor az akad nálam is. Csak motorkódra/YYN/ egyik sem egyezik, és nem akartam cserélni stb.
Nekem tök elég a 2.3-as, tatásan szoktam vezetni, csak ritkán bolondozok.
Van itt a 2.0-tól a 2.8-ig minden. Ebből a 2.0 V6 az pöpec, meg van egy tűrhető 2.3-as granada motor.
Ez a kettő beszerelhető, csak gondoltam ha már a kasznit rendbevágtam,akkor illene hozzá a gyári mocit is.
Igen arra gondoltam, amit Bogyó is írt!
A hangom, a rangom tartom pardon
NEM ELADÓ!
A kedvem, a lelkem, a nemem, a szlengem
NEMM ELLADÓÓ

'78 Ford Capri mkIII Ghia 2,8i EFI, az imádott!
'85 Ford Fiesta mkII 1.6D, az Istencsászár, az 5literrel rohangálós, a hidegben is beindulós.
User avatar
Blant
nagyonsokatirogat
Posts: 1352
Joined: Sun Dec 05, 2004 6:24 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Budapest

Re: 2.3 v6 segitség kellene

Post by Blant »

szszaby wrote:
Blant wrote:Szia!

Nem lehet akkorára megfúrni, úgy tudom! nomeg a dugattyúk csapszeghelyzete sem tudom, hogy egyezik-e. Inkább perselyeztesd, vagy Pál dugattyú!
Ha megfúrni nem lehet akkor perselyezni se lehet.

Lehet, hogy igazad van, nem vagyok benne biztos, de akkor sem lehet, mert hol találsz hozzá hajtókart?
A hangom, a rangom tartom pardon
NEM ELADÓ!
A kedvem, a lelkem, a nemem, a szlengem
NEMM ELLADÓÓ

'78 Ford Capri mkIII Ghia 2,8i EFI, az imádott!
'85 Ford Fiesta mkII 1.6D, az Istencsászár, az 5literrel rohangálós, a hidegben is beindulós.
Post Reply