Persze jóez! :D A többiek csak irígykednek szerintem! Majd, ha megcsinálod a négyhengeres sugárhajtású kétéltű légpárnás MKI caprit, ami 3 lityit fogyaszt 100-on, akkor majd néznek nagyokat!
Egyébként meg a vízbefecsi érdekel elviekben. Persze pénzem az nincs rá. Nekem is van egy házi kontár kókány barkács elképzelésem a megvalósításra, ami talán nem is olyan rossz, csak a rozsdásodás a para... persze mindez csak elméletben. De asszem van egy vízbefecsis topik is.
Nem tom mér kell gúnyolódni.
Csak segíteni szerettem volna.
Egyébként van itthon vizbefecskendezőm.Nem drága szerkezet.Tudok segíteni benne ha érdekel kb 15-25% üzemanyag megtakaritás,vagy nagyobb teljesítmény.Kipufogó gáz katalizátoros szintre esik vissza.
Egyébként ladával járok 34 évessel és igen szépen jár a motorja.De van már aki utazott vele innen is :) Ő is meglepődött hogy egyben van a gép.
Igazából én nem gúnyolódni, hanem inkább megvédeni akartalak, csak a vicceskedésem félreértelmeződött. A vízbefecsi mindig is érdekelt, tudom, h működik.
Persze, hogy működik. Nálunk van egy BMW 324 (benzines) olyan mint egy ágyugolyó. Csak lestem mikor mögöttem jött szépen 90-nel, aztán nagy hirtelen kivágódott az előzősávba, megűlt farral tépett, megelőzte az egész sort; de úgy mintha vagy 140körül ment volna. Őrület.
Hali.
Igazad van vasparipa.
Nem lehet egy kalap alatt említeni a zsiguli motort egy v6 cologne motorral.
A zsigulié korszerűbb.
De azt hiszem a fizika mindkettőre ugyanúgy vonatkozik.Az áramlásokat,ugyanúgy számolják mindennél.
A ferrari verseny motorok meg a többi annyival különbözik hogy ott minden gramm számit és minden egyes lehetőséget kihasználnak.
Egyedi motorok.
A tömeg gyártásban levő autókat meg a fanatikus emberek finomítják.Leszedik a felesleges súlyokat a hajtókarról,főtengelyről,dugatyúról hogy rugalmasabb legyen a motor.Hangolják a szivó és kipufogó rendszereket.
Mindegy hogy Capri,Golf,Lada.A lényeg ugyanaz,optimailzálni a motort.
zeuszmotoros wrote:Hali.
Igazad van vasparipa.
Nem lehet egy kalap alatt említeni a zsiguli motort egy v6 cologne motorral.
A zsigulié korszerűbb.
De azt hiszem a fizika mindkettőre ugyanúgy vonatkozik.Az áramlásokat,ugyanúgy számolják mindennél.
A ferrari verseny motorok meg a többi annyival különbözik hogy ott minden gramm számit és minden egyes lehetőséget kihasználnak.
Egyedi motorok.
A tömeg gyártásban levő autókat meg a fanatikus emberek finomítják.Leszedik a felesleges súlyokat a hajtókarról,főtengelyről,dugatyúról hogy rugalmasabb legyen a motor.Hangolják a szivó és kipufogó rendszereket.
Mindegy hogy Capri,Golf,Lada.A lényeg ugyanaz,optimailzálni a motort.
A Capri-é meg nagyszerűbb!!! :D :D :D
Na de kérlek szépen,...ez itt a Capri fórum, ne emlegessünk már fel itten golf-okat, meg ladákat, mert a végén még valaki rosszul lesz , vagy csúnyát fog mondani
Negatív!...Az alkoholmentes sör nem szerepel az adatbázisomban!!!
Igaz, h nem kell telerakni a fórumot off autós dolgokkal, de a telerakástól még messze vagyunk. Szerintem nem kell átesni a ló túloldalára és nem kell behányni a lada mocin való példálózáson... mert a lada lehetne akár buick V8, vagy bmw sor6 vagy manta, vagy akármi más. De a capriban is volt 1.3-as, az escortban meg 1000-es is mégse fújjolunk... de ez az én véleményem.
(ha meg lenne csillió forintom és egy viper V10-est akarnék belefaragni a capriba 800 lóval, úgy, h a "fél" moci az utastérben lenne, akkor meg mindenki lefosná a bokáját...)
No a Rover V8at csak ne bántsuk
Engem meg nem izgat hogy ki miylen motorról beszél,de azért ez mégis egy Ford Capri fórum,és azért a Rover V8 másabb mintha egy BMW V8at akarnék betenni a veterán korú utómba
71' Taunus 2a 1.3 s4 to ??? :)(a feltámasztásos)
"A Remény hal meg utoljára!"
Trust no one!!
zeuszmotoros wrote::D :D :D Jó ez a fórum.
Ja és hogy mindenkit öszezavarjak,veterán autókat is szeretem és van a garázsban is egy amit építek.Meg az udvaron is :D
Szóval ezért tudok homokszórni,gravírozni,polírozni,grammolni,marni stb mert szeretek saját magam csinálni mindent.Időm van rá mert se gyerek se semmi.Csak a hobbymnak éltem eddig.
Na ha kell valakinek gravirozni a szelepfedélbe valami szép szöveget.Pl.:Capri 2.3 stb
Megoldható.Épp ma csináltam egy ilyet :D
Most akkor szerintem itt az ideje, hogy a bemutatkozás topikot meglátogasd ! Csak a tisztán látás végett .
zeuszmotoros wrote:Hali.
Igazad van vasparipa.
Nem lehet egy kalap alatt említeni a zsiguli motort egy v6 cologne motorral.
A zsigulié korszerűbb.
De azt hiszem a fizika mindkettőre ugyanúgy vonatkozik.Az áramlásokat,ugyanúgy számolják mindennél.
A ferrari verseny motorok meg a többi annyival különbözik hogy ott minden gramm számit és minden egyes lehetőséget kihasználnak.
Egyedi motorok.
A tömeg gyártásban levő autókat meg a fanatikus emberek finomítják.Leszedik a felesleges súlyokat a hajtókarról,főtengelyről,dugatyúról hogy rugalmasabb legyen a motor.Hangolják a szivó és kipufogó rendszereket.
Mindegy hogy Capri,Golf,Lada.A lényeg ugyanaz,optimailzálni a motort.
A Capri-é meg nagyszerűbb!!! :D :D :D
Na de kérlek szépen,...ez itt a Capri fórum, ne emlegessünk már fel itten golf-okat, meg ladákat, mert a végén még valaki rosszul lesz , vagy csúnyát fog mondani
Kikérem magam és a 3-mas Golfom nevében. Sokkal jobb, mint a ti autótak, mert 3 fekete csíkot is tud húzni az aszfaltra (2- t a gumikal, 1-et kipufogóval).