...eszükbe jutott, csak később az mk2-mk3 már ilyenGáborka wrote:ez remek megoldás követem a leírtakat (ez vajon nekik miért nem jutott az eszükbe?)szszaby wrote:A kar az gyári mert az enyém ugyanígy néz ki és nekem is folyton leesett. Én úgy oldottam meg, hogy a végét megfúrtam és vágtam bele egy M6-os menetet és bele egy csavar. Így odaszorítja a kart a mechanika tengelyéhez. Meghúzva és nincs gond vele, kb 8 éve így van.
köszönet
Szerintetek???
Moderators: SONI, Pudva, Bogyo28
- nyujoe
- egyedülisszerelhet
- Posts: 765
- Joined: Mon Dec 13, 2004 8:45 pm
- ClassicFord klubtag?: Nem
- Location: Zselickislak
Re: Szerintetek???
"Az arany egy halott fém, míg a szarból új élet fakad."
1972 Ford Capri MKI 2.0 V6
1982 Ford Capri MKIII 2.0 R4
1972 Ford Capri MKI 2.0 V6
1982 Ford Capri MKIII 2.0 R4
- Bogyo28
- Überführer
- Posts: 5459
- Joined: Sat Dec 04, 2004 9:11 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Budapest-Budakalász
- Contact:
Re: Szerintetek???
ha az MK1 műszerfalra gondolsz az már nincs meg...Gáborka wrote:Köszönöm nekem is van kettő a csonkra húztam egy jobb spiáter ricnis vackot és a csoda pillatatragasztóval olyan mint 40 éve volt ,akkor megnézem a fiestát ...esteleg megvan még az a szép műszerfalad?Ha igen mennyi lenne az ára?(az enyémről lehetetlen leszedni a kib..körömlakott vagy mit jön vele minden...)Bogyo28 wrote:belső mechanikám az van nem kevés, azt tudok adni 2 fagyiért ha kell. én még szétesni nem láttam ilyet, de hát 40 éves korára már elkophat valami.... a kölső kar az azt hiszem ua mint az MK1 fiesta....Gáborka wrote:mk1-en milyen ablaktörlővel lehet a gyárit helyettesíteni ?(már ez sem gyári viszont ugyanaz a ricnis része csak szétkopott...nem tudom milyen volt (azt azért hozzátenném ,hogy ilyen kretén megoldással még nem találkoztam,elkopik az ablaktörlő belső háza és atomjaira hullik az egész.Az ablaktörlő leesik a szerkezet rudazata meg megy a műszerfal háta mögé jó kis móka,egy nyamvadt zégert rávarázsolhattak volna)
ha Valaki elárulná azt boldogan venném
"...ha Detroit-nak végevan, a világnak végevan..."
"...akkor vedd meg ezt, vagy egy ilyet..."
...A Xikla...
1978 Ford Capri MKIII 2.9 V6 24V cosworth
1974 Ford Transit MKI 1.7 V4
"...akkor vedd meg ezt, vagy egy ilyet..."
...A Xikla...
1978 Ford Capri MKIII 2.9 V6 24V cosworth
1974 Ford Transit MKI 1.7 V4
- Gáborka
- egyedülisszerelhet
- Posts: 519
- Joined: Sun Aug 08, 2010 9:26 am
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Érd,Budapest
Re: Szerintetek???
igen arra gondoltam ,sajnálom,de biztos jó helyre került..azért köszi
igazából a számlapok keletek volna ,met az enyémek érdekesen néznek ki
igazából a számlapok keletek volna ,met az enyémek érdekesen néznek ki
FORD CAPRI MK1 V4 1.7
- nyujoe
- egyedülisszerelhet
- Posts: 765
- Joined: Mon Dec 13, 2004 8:45 pm
- ClassicFord klubtag?: Nem
- Location: Zselickislak
Re: Szerintetek???
Szerintetek, a két ülés között, nekem egészen pontosan a könyöklőben miért melegszik?
1: kipufogó
2: ott van a kardán tehermentesítő csuklója és az halt meg, ezért a súrlódástól melegszik
3: ?
1: kipufogó
2: ott van a kardán tehermentesítő csuklója és az halt meg, ezért a súrlódástól melegszik
3: ?
"Az arany egy halott fém, míg a szarból új élet fakad."
1972 Ford Capri MKI 2.0 V6
1982 Ford Capri MKIII 2.0 R4
1972 Ford Capri MKI 2.0 V6
1982 Ford Capri MKIII 2.0 R4
- nyujoe
- egyedülisszerelhet
- Posts: 765
- Joined: Mon Dec 13, 2004 8:45 pm
- ClassicFord klubtag?: Nem
- Location: Zselickislak
Re: Szerintetek???
...bezonyTibi wrote:A könyöklőd melegszik ?????? Az a felnyithatós ?
...hűtőtáskám nincs, de éthordó doboz van
"Az arany egy halott fém, míg a szarból új élet fakad."
1972 Ford Capri MKI 2.0 V6
1982 Ford Capri MKIII 2.0 R4
1972 Ford Capri MKI 2.0 V6
1982 Ford Capri MKIII 2.0 R4
- Bogyo28
- Überführer
- Posts: 5459
- Joined: Sat Dec 04, 2004 9:11 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Budapest-Budakalász
- Contact:
Re: Szerintetek???
nekem a kipuff melege igen erősen jön fel a szakadt váltószoknya melett. mivel nincs könyöklő, ezért csak simán érzem a meleget. neked gondolom a könyöklődhöz vezeti a hőt a cucc. váltón rajta van a karnál a gumi basz?
"...ha Detroit-nak végevan, a világnak végevan..."
"...akkor vedd meg ezt, vagy egy ilyet..."
...A Xikla...
1978 Ford Capri MKIII 2.9 V6 24V cosworth
1974 Ford Transit MKI 1.7 V4
"...akkor vedd meg ezt, vagy egy ilyet..."
...A Xikla...
1978 Ford Capri MKIII 2.9 V6 24V cosworth
1974 Ford Transit MKI 1.7 V4
- daniv6
- akárhozzáisnyulhatvalamihez
- Posts: 243
- Joined: Tue Jun 27, 2006 11:21 am
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Balassagyarmat
Re: Szerintetek???
Heló
Hogy kell beindítani és bejáratni egy felújított motort? (Milyen időtartamban, milyen fordulaton, meddig nem lehet menni vele...stb.
Azé kérdezem meg itt, mert eddig mindenki máshogy mondta, úh most már nem tudom.
(ha minden jól megy, jövőhét után fog sor kerülni rá)
Hogy kell beindítani és bejáratni egy felújított motort? (Milyen időtartamban, milyen fordulaton, meddig nem lehet menni vele...stb.
Azé kérdezem meg itt, mert eddig mindenki máshogy mondta, úh most már nem tudom.
(ha minden jól megy, jövőhét után fog sor kerülni rá)
csak azért is......batman
- nyujoe
- egyedülisszerelhet
- Posts: 765
- Joined: Mon Dec 13, 2004 8:45 pm
- ClassicFord klubtag?: Nem
- Location: Zselickislak
Re: Szerintetek???
...rajta van, én jóval hátrébb érzem, de valszeg akkor a kipuff lessz az...Bogyo28 wrote:nekem a kipuff melege igen erősen jön fel a szakadt váltószoknya melett. mivel nincs könyöklő, ezért csak simán érzem a meleget. neked gondolom a könyöklődhöz vezeti a hőt a cucc. váltón rajta van a karnál a gumi basz?
"Az arany egy halott fém, míg a szarból új élet fakad."
1972 Ford Capri MKI 2.0 V6
1982 Ford Capri MKIII 2.0 R4
1972 Ford Capri MKI 2.0 V6
1982 Ford Capri MKIII 2.0 R4
- Bogyo28
- Überführer
- Posts: 5459
- Joined: Sat Dec 04, 2004 9:11 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Budapest-Budakalász
- Contact:
Re: Szerintetek???
Én úgy tudom, hogy normál használat a legjobb. Első indítás előtt addig tekertetni az önindítóval, amíg meg nem jön a mutatón az olajnyomás, amíg ez nincs meg addig lerhúzott gyujtással vagy benga nélkül. legjobb hogy addig ne legyen benne a gyertya, úgy könnyebben teker az önindító. aztán ha már megy, akkor országúton 80 körül. állítólag az alapjárat sem jó, meg nagyon pörgetni sem.daniv6 wrote:Heló
Hogy kell beindítani és bejáratni egy felújított motort? (Milyen időtartamban, milyen fordulaton, meddig nem lehet menni vele...stb.
Azé kérdezem meg itt, mert eddig mindenki máshogy mondta, úh most már nem tudom.
(ha minden jól megy, jövőhét után fog sor kerülni rá)
"...ha Detroit-nak végevan, a világnak végevan..."
"...akkor vedd meg ezt, vagy egy ilyet..."
...A Xikla...
1978 Ford Capri MKIII 2.9 V6 24V cosworth
1974 Ford Transit MKI 1.7 V4
"...akkor vedd meg ezt, vagy egy ilyet..."
...A Xikla...
1978 Ford Capri MKIII 2.9 V6 24V cosworth
1974 Ford Transit MKI 1.7 V4
- tomtom
- egyedülisszerelhet
- Posts: 779
- Joined: Tue Jan 25, 2005 1:58 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Kaposvár
Re: Szerintetek???
igen, a lényeg, hogy a beindítás után ne szabadon pörögjön, hanem finoman terhelve kell vele menni egy fél órát minimum, utána meg használni kell kímélően, aztán az első olajcsere után (1500-3000km) rendeltetésszerűen lehet már használni
(ralis cimbik arra esküsznek, hogy indítás (bemelegedés) után azonnal határolásig forgatni kell, mert ha azt kibírja, akkor a pályán se lesz vele baj . mondjuk én ezt nem ajánlom )
(ralis cimbik arra esküsznek, hogy indítás (bemelegedés) után azonnal határolásig forgatni kell, mert ha azt kibírja, akkor a pályán se lesz vele baj . mondjuk én ezt nem ajánlom )
- capri mkII '76 2.3
- tau tcII '79 1.6 GT
- tau tcII '79 1.6 GT
Re: Szerintetek???
Én ezt úgy tudtam hogy 10 percig kell határon terhelni .tomtom wrote:
(ralis cimbik arra esküsznek, hogy indítás (bemelegedés) után azonnal határolásig forgatni kell, mert ha azt kibírja, akkor a pályán se lesz vele baj . mondjuk én ezt nem ajánlom )
Ha utáni ais ó akkor nem lesz gond
- szszaby
- rengetegetirogatide
- Posts: 4629
- Joined: Tue Jun 28, 2005 2:37 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Karcag
Re: Szerintetek???
Az első ezer km-en max 80-90-nel aztán lehet növelni a sebességet és 2000km után olajat cserélni.
Ford Capri MkI Essex
- Süni
- OfficialGréTCSiTanárúr
- Posts: 2147
- Joined: Fri Sep 23, 2005 12:36 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Vál
- Contact:
Re: Szerintetek???
Ez azért hülyeség, mert 2-esben is lehet 80-al menni, meg 5-ben is. Inkább a fordulatra kell figyelni, ne huzasd ki az első 2000km-en.szszaby wrote:Az első ezer km-en max 80-90-nel aztán lehet növelni a sebességet és 2000km után olajat cserélni.