NÓ MÓKING!!! Átfúrni nem olyan gáz...utána használni már annál inkább. Módosítsd a kerékagyat inkább ( ahogyan aztat a Porky- gyerek is tette )...szerintem.Peti wrote:Mennyire gáz átfúratni 4x100-as felnit 4x108-ra? Nem akarnék nyomtávot szélesíteni...
Szerintetek???
Moderators: SONI, Pudva, Bogyo28
- vasparipa
- egyedülisszerelhet
- Posts: 521
- Joined: Sun Apr 29, 2007 6:08 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Főd
Re: Szerintetek???
Negatív!...Az alkoholmentes sör nem szerepel az adatbázisomban!!!
- Peti
- egyedülisszerelhet
- Posts: 931
- Joined: Tue Jul 12, 2005 5:28 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Budapest
Re: Szerintetek???
És Ő hogyan tette?
'81 Capri 3.0 SHO X-Pack project
'83 Granada 2.8i Ghia X project
'83 Granada 2.8i Ghia X project
- vasparipa
- egyedülisszerelhet
- Posts: 521
- Joined: Sun Apr 29, 2007 6:08 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Főd
Re: Szerintetek???
A négy gyári tőcsavart kivették, és ezek közé fúratott nágy lyukat 114,3-as osztókörre ( ha jól tudom ). Ezzel a módszerrel 4x100-ra is át lehet alakítani.Peti wrote:És Ő hogyan tette?
Egyébként képekkel dokumentálta is itten a fórumon...valahol.
Negatív!...Az alkoholmentes sör nem szerepel az adatbázisomban!!!
- Tibi
- rengetegetirogatide
- Posts: 4408
- Joined: Tue May 31, 2005 10:12 am
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Miskolc - Bp
- Contact:
Re: Szerintetek???
áááá, rá kell hegeszteni a felnit oszt jóvan.vasparipa wrote:NÓ MÓKING!!! Átfúrni nem olyan gáz...utána használni már annál inkább. Módosítsd a kerékagyat inkább ( ahogyan aztat a Porky- gyerek is tette )...szerintem.Peti wrote:Mennyire gáz átfúratni 4x100-as felnit 4x108-ra? Nem akarnék nyomtávot szélesíteni...
na megyek kávézni ....
1980 Capri MK3
- Peti
- egyedülisszerelhet
- Posts: 931
- Joined: Tue Jul 12, 2005 5:28 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Budapest
Re: Szerintetek???
Köszi, akkor én is ezt fogom inkább tenni!vasparipa wrote:A négy gyári tőcsavart kivették, és ezek közé fúratott nágy lyukat 114,3-as osztókörre ( ha jól tudom ).Peti wrote:És Ő hogyan tette?
'81 Capri 3.0 SHO X-Pack project
'83 Granada 2.8i Ghia X project
'83 Granada 2.8i Ghia X project
Re: Szerintetek???
Az oldhatatlan kötés - én inkább a popszegecset , vagy a kábelkötegelőt javaslomTibi wrote:áááá, rá kell hegeszteni a felnit oszt jóvan.vasparipa wrote:NÓ MÓKING!!! Átfúrni nem olyan gáz...utána használni már annál inkább. Módosítsd a kerékagyat inkább ( ahogyan aztat a Porky- gyerek is tette )...szerintem.Peti wrote:Mennyire gáz átfúratni 4x100-as felnit 4x108-ra? Nem akarnék nyomtávot szélesíteni...
na megyek kávézni ....
http://www.myspace.com/fordcapriclub" onclick="window.open(this.href);return false;
A démonokat dobokkal elűző bennszülötteket nem értik meg a civilizált népek, akik dudálással próbálják szétoszlatni a dugót.
A démonokat dobokkal elűző bennszülötteket nem értik meg a civilizált népek, akik dudálással próbálják szétoszlatni a dugót.
- Tibi
- rengetegetirogatide
- Posts: 4408
- Joined: Tue May 31, 2005 10:12 am
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Miskolc - Bp
- Contact:
Re: Szerintetek???
TÉCSÉ wrote: Az oldhatatlan kötés - én inkább a popszegecset , vagy a kábelkötegelőt javaslom
van itt villanyszerelésben jártas kolléga, hátha próbálta már a kötegelőt
1980 Capri MK3
- Bogyo28
- Überführer
- Posts: 5459
- Joined: Sat Dec 04, 2004 9:11 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Budapest-Budakalász
- Contact:
Re: Szerintetek???
igy van, az első agyak lettek átfurva 4x 114,3-ra, igy elöl pogi nélkül van fenn a felni. hátul pogi van, mert ott jól áll neki, de azt is át lehetne furni. felnit én sem furnék meg más méretre, mert nem biztos hogy szép lesz, na meg hogy jó is????vasparipa wrote:A négy gyári tőcsavart kivették, és ezek közé fúratott nágy lyukat 114,3-as osztókörre ( ha jól tudom ). Ezzel a módszerrel 4x100-ra is át lehet alakítani.Peti wrote:És Ő hogyan tette?
Egyébként képekkel dokumentálta is itten a fórumon...valahol.
"...ha Detroit-nak végevan, a világnak végevan..."
"...akkor vedd meg ezt, vagy egy ilyet..."
...A Xikla...
1978 Ford Capri MKIII 2.9 V6 24V cosworth
1974 Ford Transit MKI 1.7 V4
"...akkor vedd meg ezt, vagy egy ilyet..."
...A Xikla...
1978 Ford Capri MKIII 2.9 V6 24V cosworth
1974 Ford Transit MKI 1.7 V4
- Hattyu
- rengetegetirogatide
- Posts: 1555
- Joined: Fri Oct 06, 2006 10:46 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Miskolc vagy a TESCO
- Contact:
Re: Szerintetek???
Hogy miket nem tanul az ember
A Főnök mindent tud
A Főnök mindent tud
71' Taunus 2a 1.3 s4 to ??? :)(a feltámasztásos)
"A Remény hal meg utoljára!"
Trust no one!!
"A Remény hal meg utoljára!"
Trust no one!!
- Bogyo28
- Überführer
- Posts: 5459
- Joined: Sat Dec 04, 2004 9:11 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Budapest-Budakalász
- Contact:
Re: Szerintetek???
képekkel illusztrálva a Do It Yourself / Fék / Első hűtött tárcsa topik 16. oldalán....
"...ha Detroit-nak végevan, a világnak végevan..."
"...akkor vedd meg ezt, vagy egy ilyet..."
...A Xikla...
1978 Ford Capri MKIII 2.9 V6 24V cosworth
1974 Ford Transit MKI 1.7 V4
"...akkor vedd meg ezt, vagy egy ilyet..."
...A Xikla...
1978 Ford Capri MKIII 2.9 V6 24V cosworth
1974 Ford Transit MKI 1.7 V4
- levelboss
- nagyonsokatirogat
- Posts: 1065
- Joined: Wed Sep 06, 2006 4:05 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Budapest
Re: Szerintetek???
Kivételesen ide öntöm a panaszkodásomat az autóval kapcsolatban, mert a kérdés az, h mi lehet a baj szerintetek???
1. Ha a bal oldali kerekekkel rámegyek rázós úthibákra, akkor csörög-zörög valami, mintha mondjuk a hátsó keréktől jönne a hang, mintha vmi nagyon lelazult alkatrész verődne a másikhoz. A kerék nem lóg, nem is tudna hova. Meg is van húzva... a futóműből honnan jöhetne egyáltalán hang?
2. Még mindig a ciripelés a motortérből. Leginkább üzemmeleg állapotban jön elő, alapjáraton is, de teljesen random, hullámzó erősséggel. Sokszor semmi, aztán egyszer csak jön. A motortérbe hajolva, mintha a motor hátuljától jönne a hang, ahol a gyújtáselosztó van, de nem hisszük, h abból jöhetne ilyen hang, ma megnézte egy autószerelő barátom is. Esetleg netalántán fordulatszámmérő spirál? Hol jön az, én azt sem tudom...?
3. Ma nagyon megörültem, h végre egy kis halk durmolást is hallottam alapjáraton a kuplung alap állapotában. Kinyomáskor megszűnt. Papi cserélte le anno a kinyomócsapágyat, azóta nem mentem mondjuk 600 km-nél többet vele. Hm?
4. Elinduljak vele holnap vidékre??
Ha akarjátok átrakhatjátok az egészet az én épülős topikomba, ha nem idevalónak gondoljátok.
1. Ha a bal oldali kerekekkel rámegyek rázós úthibákra, akkor csörög-zörög valami, mintha mondjuk a hátsó keréktől jönne a hang, mintha vmi nagyon lelazult alkatrész verődne a másikhoz. A kerék nem lóg, nem is tudna hova. Meg is van húzva... a futóműből honnan jöhetne egyáltalán hang?
2. Még mindig a ciripelés a motortérből. Leginkább üzemmeleg állapotban jön elő, alapjáraton is, de teljesen random, hullámzó erősséggel. Sokszor semmi, aztán egyszer csak jön. A motortérbe hajolva, mintha a motor hátuljától jönne a hang, ahol a gyújtáselosztó van, de nem hisszük, h abból jöhetne ilyen hang, ma megnézte egy autószerelő barátom is. Esetleg netalántán fordulatszámmérő spirál? Hol jön az, én azt sem tudom...?
3. Ma nagyon megörültem, h végre egy kis halk durmolást is hallottam alapjáraton a kuplung alap állapotában. Kinyomáskor megszűnt. Papi cserélte le anno a kinyomócsapágyat, azóta nem mentem mondjuk 600 km-nél többet vele. Hm?
4. Elinduljak vele holnap vidékre??
Ha akarjátok átrakhatjátok az egészet az én épülős topikomba, ha nem idevalónak gondoljátok.
Ford Capri 1978 2600 GT :D
- FEFE
- alkatrészbegyűjtő
- Posts: 441
- Joined: Sun Sep 17, 2006 2:01 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Székesfehérvár
Re: Szerintetek???
Ilyet nem fogsz találni!levelboss wrote:Kivételesen ide öntöm a panaszkodásomat az autóval kapcsolatban, mert a kérdés az, h mi lehet a baj szerintetek???
1. Ha a bal oldali kerekekkel rámegyek rázós úthibákra, akkor csörög-zörög valami, mintha mondjuk a hátsó keréktől jönne a hang, mintha vmi nagyon lelazult alkatrész verődne a másikhoz. A kerék nem lóg, nem is tudna hova. Meg is van húzva... a futóműből honnan jöhetne egyáltalán hang?
2. Még mindig a ciripelés a motortérből. Leginkább üzemmeleg állapotban jön elő, alapjáraton is, de teljesen random, hullámzó erősséggel. Sokszor semmi, aztán egyszer csak jön. A motortérbe hajolva, mintha a motor hátuljától jönne a hang, ahol a gyújtáselosztó van, de nem hisszük, h abból jöhetne ilyen hang, ma megnézte egy autószerelő barátom is. Esetleg netalántán fordulatszámmérő spirál? Hol jön az, én azt sem tudom...?
3. Ma nagyon megörültem, h végre egy kis halk durmolást is hallottam alapjáraton a kuplung alap állapotában. Kinyomáskor megszűnt. Papi cserélte le anno a kinyomócsapágyat, azóta nem mentem mondjuk 600 km-nél többet vele. Hm?
4. Elinduljak vele holnap vidékre??
Ha akarjátok átrakhatjátok az egészet az én épülős topikomba, ha nem idevalónak gondoljátok.
- levelboss
- nagyonsokatirogat
- Posts: 1065
- Joined: Wed Sep 06, 2006 4:05 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Budapest
Re: Szerintetek???
Akkor az hogy működik az?FEFE wrote:Ilyet nem fogsz találni!levelboss wrote:Kivételesen ide öntöm a panaszkodásomat az autóval kapcsolatban, mert a kérdés az, h mi lehet a baj szerintetek???
1. Ha a bal oldali kerekekkel rámegyek rázós úthibákra, akkor csörög-zörög valami, mintha mondjuk a hátsó keréktől jönne a hang, mintha vmi nagyon lelazult alkatrész verődne a másikhoz. A kerék nem lóg, nem is tudna hova. Meg is van húzva... a futóműből honnan jöhetne egyáltalán hang?
2. Még mindig a ciripelés a motortérből. Leginkább üzemmeleg állapotban jön elő, alapjáraton is, de teljesen random, hullámzó erősséggel. Sokszor semmi, aztán egyszer csak jön. A motortérbe hajolva, mintha a motor hátuljától jönne a hang, ahol a gyújtáselosztó van, de nem hisszük, h abból jöhetne ilyen hang, ma megnézte egy autószerelő barátom is. Esetleg netalántán fordulatszámmérő spirál? Hol jön az, én azt sem tudom...?
3. Ma nagyon megörültem, h végre egy kis halk durmolást is hallottam alapjáraton a kuplung alap állapotában. Kinyomáskor megszűnt. Papi cserélte le anno a kinyomócsapágyat, azóta nem mentem mondjuk 600 km-nél többet vele. Hm?
4. Elinduljak vele holnap vidékre??
Ha akarjátok átrakhatjátok az egészet az én épülős topikomba, ha nem idevalónak gondoljátok.
Ford Capri 1978 2600 GT :D
- FEFE
- alkatrészbegyűjtő
- Posts: 441
- Joined: Sun Sep 17, 2006 2:01 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Székesfehérvár
Re: Szerintetek???
Pontosan én sem tudom,de valami elektronyos módon, bogyóbá biztos elbalettozza neked hogyan működik.levelboss wrote:Akkor az hogy működik az?FEFE wrote:Ilyet nem fogsz találni!levelboss wrote:Kivételesen ide öntöm a panaszkodásomat az autóval kapcsolatban, mert a kérdés az, h mi lehet a baj szerintetek???
1. Ha a bal oldali kerekekkel rámegyek rázós úthibákra, akkor csörög-zörög valami, mintha mondjuk a hátsó keréktől jönne a hang, mintha vmi nagyon lelazult alkatrész verődne a másikhoz. A kerék nem lóg, nem is tudna hova. Meg is van húzva... a futóműből honnan jöhetne egyáltalán hang?
2. Még mindig a ciripelés a motortérből. Leginkább üzemmeleg állapotban jön elő, alapjáraton is, de teljesen random, hullámzó erősséggel. Sokszor semmi, aztán egyszer csak jön. A motortérbe hajolva, mintha a motor hátuljától jönne a hang, ahol a gyújtáselosztó van, de nem hisszük, h abból jöhetne ilyen hang, ma megnézte egy autószerelő barátom is. Esetleg netalántán fordulatszámmérő spirál? Hol jön az, én azt sem tudom...?
3. Ma nagyon megörültem, h végre egy kis halk durmolást is hallottam alapjáraton a kuplung alap állapotában. Kinyomáskor megszűnt. Papi cserélte le anno a kinyomócsapágyat, azóta nem mentem mondjuk 600 km-nél többet vele. Hm?
4. Elinduljak vele holnap vidékre??
Ha akarjátok átrakhatjátok az egészet az én épülős topikomba, ha nem idevalónak gondoljátok.