Capri MKI. 1973

mindenféle kapcsolódó technikai kérdés, megoldások, ötletek...

Moderators: SONI, Pudva, Bogyo28

zeuszmotoros

Re: Capri MKI. 1973

Post by zeuszmotoros »

Leforditottam a hirdetést:A tartályt lehet meg kell változtatni.
A nagyobb dugattyúméret több folyadékot fog pumpálni és a hidraulikus nyomásnak fog adni egy csekély növekedést.Ez a fokozott nyomás szintén hasznos lehet ha a nagyobb féknyergeket használunk.Ez a főhenger illik a 2 literes Capri Servóhoz.
http://cgi.ebay.co.uk/ws/eBayISAPI.dll? ... 0016895744" onclick="window.open(this.href);return false;

De gondolom itt midenki tud idegenül :mrgreen:

http://cgi.ebay.co.uk/FORD-CAPRI-MK1-MK ... 913.c0.m22" onclick="window.open(this.href);return false;

15000max egy lengés csillapító?Kint ilyen olcsó minden
User avatar
nyujoe
egyedülisszerelhet
Posts: 765
Joined: Mon Dec 13, 2004 8:45 pm
ClassicFord klubtag?: Nem
Location: Zselickislak

Re: Capri MKI. 1973

Post by nyujoe »

...hát, én itthon olcsóbban vettem az új hátsókat :roll: :oops:
...Süni az embered :wink:
"Az arany egy halott fém, míg a szarból új élet fakad."

1972 Ford Capri MKI 2.0 V6
1982 Ford Capri MKIII 2.0 R4
zeuszmotoros

Re: Capri MKI. 1973

Post by zeuszmotoros »

Hali.Szóval én zsigulizok is és van zsugorom is.
A Caprival is lehet igy játszani az jó.Szóval a 2.3 as motorba be lehet tenni a 2.6 főtengelyét.Az eredeti 2.6 motor blokja magasabb volt és a hajtókar maradt cseredarab a 2.3asal vagy a kar volt rövidebb?Esetleg a dugó volt alacsonyabb?
Mert a 2.3at szivesen tolnám 2.6 ra :D
A 2.3at fel lehet fúrni 93mm-ig?Elbirja a blokk?
Kicsit eljátszottam:
93as furat 2.3as főtengely=2484ccm
93as furat 2.6os főtengely=2721ccm
Esetleg nagyobb főtengely belemegy a blokba pl:2.8as 3.0as?
User avatar
Dartonit
egyedülisszerelhet
Posts: 505
Joined: Wed Sep 21, 2005 4:00 pm

Re: Capri MKI. 1973

Post by Dartonit »

Bogyo28 wrote:
Dartonit wrote:2 napja tettük a felfedezést, még a felfogatási pontok is ugyanazok. Rover Sd1-é, és valamelyik Range (talán classic?) alatt is ez volt. A dugattyui sokkal nagyobbak, és elvileg elfér 13-as kerék alatt, de még be kell próbálni.
ez milyen nyereg? hány dugattyus? csuszó vagy sima? képet tudsz lőni esetleg róla? más kérdésem hirtelen nincs...
Ez egy sima, kétdugattyús nyereg. Telefonnal lőttem pár képet, mindjárt feltöltöm, csak szarakodik a driver. Nem mértem dugattyúméretet, de jóval nagyobb a Capriénál.
'81 MK3 4.6 V8
"A V8 a pokolban is V8." - Winkler
User avatar
Dartonit
egyedülisszerelhet
Posts: 505
Joined: Wed Sep 21, 2005 4:00 pm

Re: Capri MKI. 1973

Post by Dartonit »

Nem jött össze, majd holnap lövök fényképezővel.
'81 MK3 4.6 V8
"A V8 a pokolban is V8." - Winkler
User avatar
Bogyo28
Überführer
Posts: 5459
Joined: Sat Dec 04, 2004 9:11 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Budapest-Budakalász
Contact:

Re: Capri MKI. 1973

Post by Bogyo28 »

Zeusz: kösz a fordítást, de szerinted miért linkeltem be hogy mit vegyél?.. nem azért mert nem értem mi van odairva... :lol: :lol: :lol: a lényeg hogy egy-az-egyben fel tudod csavarozni a gyári helyére, csak az olajtartályt kell áttenni, meg az első kört szétosztani. elég sok mindent vettem már angliából, németből meg az USA-ból, de az a tapasztalat hogy a kis dolgokat kár haverokkal hozatni, azt simán elküldik ide is. a főfékhengert 2 fontért küldi ide az ember, az nem vészes. A haverodat csak akkor venném igénybe, ha néhány darab hátsó lökit el tud hozni, mert az már macerás méret....

a másik téma: a ladás dolgok elég nagy részét itt elfelejtheted... már csak azért is, mert pl ha addig kéne fél lábon állnod amig szerzel egy 2.6-os főtengelyt, akkor eléggé elfáradnál... viszont szinte fillérekért van 2.8 vagy 2.9-es moci, extrémebbeknek 24v vagy 4.0 V6, ami mind ugyanaz a block. szoval a furkálás tök értelmetlen, mert a furkálás árából vagy kevesebből veszel komplett nagyobb mocit, ami ránézésre és külső méretekre ugyan akkora, és semeddig se tart átépíteni. de ne aggodj, minden uj emberke tök lelkesen igy kezdi, számolgatja hogy pl a 2.0 V6-ot hogy lehetne tuningolni, és ha elsőre nem hiszi el, akkor némi idő után magától rájön, hogy a legegyszerübb tuning: vedd meg a gyárilag létezett legnagyobb mocit. ha szátnázel bárhol, külföldi lapokon, tuning cucokat az esetek legnagyobb részében csak a legnagyobb mocikhoz árulnak, pl 2.0 sor4 vagy 2.8 V6. kint sem hülyék, nem költenek egy vagyont egy 2.0 vagy 2.3 V6-ra, hogy kihozzon belöle annyit ami egy alap 2.8 karbival....
"...ha Detroit-nak végevan, a világnak végevan..."
"...akkor vedd meg ezt, vagy egy ilyet..."

...A Xikla...

1978 Ford Capri MKIII 2.9 V6 24V cosworth
1974 Ford Transit MKI 1.7 V4
User avatar
Bogyo28
Überführer
Posts: 5459
Joined: Sat Dec 04, 2004 9:11 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Budapest-Budakalász
Contact:

Re: Capri MKI. 1973

Post by Bogyo28 »

Dartonit wrote:Nem jött össze, majd holnap lövök fényképezővel.
igazándiból az érdekelne hogy hűtött tárcsához való e vagy sem?
"...ha Detroit-nak végevan, a világnak végevan..."
"...akkor vedd meg ezt, vagy egy ilyet..."

...A Xikla...

1978 Ford Capri MKIII 2.9 V6 24V cosworth
1974 Ford Transit MKI 1.7 V4
User avatar
Dartonit
egyedülisszerelhet
Posts: 505
Joined: Wed Sep 21, 2005 4:00 pm

Re: Capri MKI. 1973

Post by Dartonit »

Bogyo28 wrote:
Dartonit wrote:Nem jött össze, majd holnap lövök fényképezővel.
igazándiból az érdekelne hogy hűtött tárcsához való e vagy sem?
Egy hűtött Transitét néztük, az belefér.
'81 MK3 4.6 V8
"A V8 a pokolban is V8." - Winkler
zeuszmotoros

Re: Capri MKI. 1973

Post by zeuszmotoros »

Értem én a dörgést :lol:
User avatar
holecz
rengetegetirogatide
Posts: 1599
Joined: Thu Mar 22, 2007 10:45 am
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Gyöngyös-Szücsi

Re: Capri MKI. 1973

Post by holecz »

zeuszmotoros wrote:Értem én a dörgést :lol:
Mikor hozod el a kocsit?? :wink:
'89 Sierra 2,0 DOHC Sedan
+36 70 503 79 54

"Intercars Autóalkatrészek"
(nálam)..
User avatar
Dartonit
egyedülisszerelhet
Posts: 505
Joined: Wed Sep 21, 2005 4:00 pm

Re: Capri MKI. 1973

Post by Dartonit »

Na, ő lenne az.
Attachments
mini-SN850495.JPG
mini-SN850496.JPG
mini-SN850497.JPG
mini-SN850498.JPG
mini-SN850499.JPG
'81 MK3 4.6 V8
"A V8 a pokolban is V8." - Winkler
User avatar
Bogyo28
Überführer
Posts: 5459
Joined: Sat Dec 04, 2004 9:11 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Budapest-Budakalász
Contact:

Re: Capri MKI. 1973

Post by Bogyo28 »

ez elég picinek néz ki... mármint hogy kb akkora mint a kissebbik granada...
"...ha Detroit-nak végevan, a világnak végevan..."
"...akkor vedd meg ezt, vagy egy ilyet..."

...A Xikla...

1978 Ford Capri MKIII 2.9 V6 24V cosworth
1974 Ford Transit MKI 1.7 V4
User avatar
Dartonit
egyedülisszerelhet
Posts: 505
Joined: Wed Sep 21, 2005 4:00 pm

Re: Capri MKI. 1973

Post by Dartonit »

Csak annyit tudok, hogy a gyári caprinál nagyobb, a Granadáét sajna nem ismerem. Dehát ez is 1500 kilós kocsihoz készült. A nagy szervódobbal+főfékhengerrel csak elég lesz.
'81 MK3 4.6 V8
"A V8 a pokolban is V8." - Winkler
User avatar
Bogyo28
Überführer
Posts: 5459
Joined: Sat Dec 04, 2004 9:11 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Budapest-Budakalász
Contact:

Re: Capri MKI. 1973

Post by Bogyo28 »

Dartonit wrote:Csak annyit tudok, hogy a gyári caprinál nagyobb, a Granadáét sajna nem ismerem. Dehát ez is 1500 kilós kocsihoz készült. A nagy szervódobbal+főfékhengerrel csak elég lesz.
igen, a granadáé is sokkal jobb hatásu mint a gyári, tehát ez is jó kell hogy legyen. könnyen beszerezhető? felujító szett kapható hozzá?
"...ha Detroit-nak végevan, a világnak végevan..."
"...akkor vedd meg ezt, vagy egy ilyet..."

...A Xikla...

1978 Ford Capri MKIII 2.9 V6 24V cosworth
1974 Ford Transit MKI 1.7 V4
User avatar
Dartonit
egyedülisszerelhet
Posts: 505
Joined: Wed Sep 21, 2005 4:00 pm

Re: Capri MKI. 1973

Post by Dartonit »

Bogyo28 wrote: igen, a granadáé is sokkal jobb hatásu mint a gyári, tehát ez is jó kell hogy legyen. könnyen beszerezhető? felujító szett kapható hozzá?
Felújítószett szerintem csak ebay, de fékbetétek vannak hozzá bárdinál is. A dugattyúátmérője 57mm. Az mégiscsak jobb mint a Granadáé (54mm).
'81 MK3 4.6 V8
"A V8 a pokolban is V8." - Winkler
Post Reply