Capri MKI. 1973
Moderators: SONI, Pudva, Bogyo28
Re: Capri MKI. 1973
Leforditottam a hirdetést:A tartályt lehet meg kell változtatni.
A nagyobb dugattyúméret több folyadékot fog pumpálni és a hidraulikus nyomásnak fog adni egy csekély növekedést.Ez a fokozott nyomás szintén hasznos lehet ha a nagyobb féknyergeket használunk.Ez a főhenger illik a 2 literes Capri Servóhoz.
http://cgi.ebay.co.uk/ws/eBayISAPI.dll? ... 0016895744" onclick="window.open(this.href);return false;
De gondolom itt midenki tud idegenül
http://cgi.ebay.co.uk/FORD-CAPRI-MK1-MK ... 913.c0.m22" onclick="window.open(this.href);return false;
15000max egy lengés csillapító?Kint ilyen olcsó minden
A nagyobb dugattyúméret több folyadékot fog pumpálni és a hidraulikus nyomásnak fog adni egy csekély növekedést.Ez a fokozott nyomás szintén hasznos lehet ha a nagyobb féknyergeket használunk.Ez a főhenger illik a 2 literes Capri Servóhoz.
http://cgi.ebay.co.uk/ws/eBayISAPI.dll? ... 0016895744" onclick="window.open(this.href);return false;
De gondolom itt midenki tud idegenül
http://cgi.ebay.co.uk/FORD-CAPRI-MK1-MK ... 913.c0.m22" onclick="window.open(this.href);return false;
15000max egy lengés csillapító?Kint ilyen olcsó minden
- nyujoe
- egyedülisszerelhet
- Posts: 765
- Joined: Mon Dec 13, 2004 8:45 pm
- ClassicFord klubtag?: Nem
- Location: Zselickislak
Re: Capri MKI. 1973
...hát, én itthon olcsóbban vettem az új hátsókat
...Süni az embered
...Süni az embered
"Az arany egy halott fém, míg a szarból új élet fakad."
1972 Ford Capri MKI 2.0 V6
1982 Ford Capri MKIII 2.0 R4
1972 Ford Capri MKI 2.0 V6
1982 Ford Capri MKIII 2.0 R4
Re: Capri MKI. 1973
Hali.Szóval én zsigulizok is és van zsugorom is.
A Caprival is lehet igy játszani az jó.Szóval a 2.3 as motorba be lehet tenni a 2.6 főtengelyét.Az eredeti 2.6 motor blokja magasabb volt és a hajtókar maradt cseredarab a 2.3asal vagy a kar volt rövidebb?Esetleg a dugó volt alacsonyabb?
Mert a 2.3at szivesen tolnám 2.6 ra :D
A 2.3at fel lehet fúrni 93mm-ig?Elbirja a blokk?
Kicsit eljátszottam:
93as furat 2.3as főtengely=2484ccm
93as furat 2.6os főtengely=2721ccm
Esetleg nagyobb főtengely belemegy a blokba pl:2.8as 3.0as?
A Caprival is lehet igy játszani az jó.Szóval a 2.3 as motorba be lehet tenni a 2.6 főtengelyét.Az eredeti 2.6 motor blokja magasabb volt és a hajtókar maradt cseredarab a 2.3asal vagy a kar volt rövidebb?Esetleg a dugó volt alacsonyabb?
Mert a 2.3at szivesen tolnám 2.6 ra :D
A 2.3at fel lehet fúrni 93mm-ig?Elbirja a blokk?
Kicsit eljátszottam:
93as furat 2.3as főtengely=2484ccm
93as furat 2.6os főtengely=2721ccm
Esetleg nagyobb főtengely belemegy a blokba pl:2.8as 3.0as?
Re: Capri MKI. 1973
Ez egy sima, kétdugattyús nyereg. Telefonnal lőttem pár képet, mindjárt feltöltöm, csak szarakodik a driver. Nem mértem dugattyúméretet, de jóval nagyobb a Capriénál.Bogyo28 wrote:ez milyen nyereg? hány dugattyus? csuszó vagy sima? képet tudsz lőni esetleg róla? más kérdésem hirtelen nincs...Dartonit wrote:2 napja tettük a felfedezést, még a felfogatási pontok is ugyanazok. Rover Sd1-é, és valamelyik Range (talán classic?) alatt is ez volt. A dugattyui sokkal nagyobbak, és elvileg elfér 13-as kerék alatt, de még be kell próbálni.
'81 MK3 4.6 V8
"A V8 a pokolban is V8." - Winkler
"A V8 a pokolban is V8." - Winkler
Re: Capri MKI. 1973
Nem jött össze, majd holnap lövök fényképezővel.
'81 MK3 4.6 V8
"A V8 a pokolban is V8." - Winkler
"A V8 a pokolban is V8." - Winkler
- Bogyo28
- Überführer
- Posts: 5459
- Joined: Sat Dec 04, 2004 9:11 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Budapest-Budakalász
- Contact:
Re: Capri MKI. 1973
Zeusz: kösz a fordítást, de szerinted miért linkeltem be hogy mit vegyél?.. nem azért mert nem értem mi van odairva... a lényeg hogy egy-az-egyben fel tudod csavarozni a gyári helyére, csak az olajtartályt kell áttenni, meg az első kört szétosztani. elég sok mindent vettem már angliából, németből meg az USA-ból, de az a tapasztalat hogy a kis dolgokat kár haverokkal hozatni, azt simán elküldik ide is. a főfékhengert 2 fontért küldi ide az ember, az nem vészes. A haverodat csak akkor venném igénybe, ha néhány darab hátsó lökit el tud hozni, mert az már macerás méret....
a másik téma: a ladás dolgok elég nagy részét itt elfelejtheted... már csak azért is, mert pl ha addig kéne fél lábon állnod amig szerzel egy 2.6-os főtengelyt, akkor eléggé elfáradnál... viszont szinte fillérekért van 2.8 vagy 2.9-es moci, extrémebbeknek 24v vagy 4.0 V6, ami mind ugyanaz a block. szoval a furkálás tök értelmetlen, mert a furkálás árából vagy kevesebből veszel komplett nagyobb mocit, ami ránézésre és külső méretekre ugyan akkora, és semeddig se tart átépíteni. de ne aggodj, minden uj emberke tök lelkesen igy kezdi, számolgatja hogy pl a 2.0 V6-ot hogy lehetne tuningolni, és ha elsőre nem hiszi el, akkor némi idő után magától rájön, hogy a legegyszerübb tuning: vedd meg a gyárilag létezett legnagyobb mocit. ha szátnázel bárhol, külföldi lapokon, tuning cucokat az esetek legnagyobb részében csak a legnagyobb mocikhoz árulnak, pl 2.0 sor4 vagy 2.8 V6. kint sem hülyék, nem költenek egy vagyont egy 2.0 vagy 2.3 V6-ra, hogy kihozzon belöle annyit ami egy alap 2.8 karbival....
a másik téma: a ladás dolgok elég nagy részét itt elfelejtheted... már csak azért is, mert pl ha addig kéne fél lábon állnod amig szerzel egy 2.6-os főtengelyt, akkor eléggé elfáradnál... viszont szinte fillérekért van 2.8 vagy 2.9-es moci, extrémebbeknek 24v vagy 4.0 V6, ami mind ugyanaz a block. szoval a furkálás tök értelmetlen, mert a furkálás árából vagy kevesebből veszel komplett nagyobb mocit, ami ránézésre és külső méretekre ugyan akkora, és semeddig se tart átépíteni. de ne aggodj, minden uj emberke tök lelkesen igy kezdi, számolgatja hogy pl a 2.0 V6-ot hogy lehetne tuningolni, és ha elsőre nem hiszi el, akkor némi idő után magától rájön, hogy a legegyszerübb tuning: vedd meg a gyárilag létezett legnagyobb mocit. ha szátnázel bárhol, külföldi lapokon, tuning cucokat az esetek legnagyobb részében csak a legnagyobb mocikhoz árulnak, pl 2.0 sor4 vagy 2.8 V6. kint sem hülyék, nem költenek egy vagyont egy 2.0 vagy 2.3 V6-ra, hogy kihozzon belöle annyit ami egy alap 2.8 karbival....
"...ha Detroit-nak végevan, a világnak végevan..."
"...akkor vedd meg ezt, vagy egy ilyet..."
...A Xikla...
1978 Ford Capri MKIII 2.9 V6 24V cosworth
1974 Ford Transit MKI 1.7 V4
"...akkor vedd meg ezt, vagy egy ilyet..."
...A Xikla...
1978 Ford Capri MKIII 2.9 V6 24V cosworth
1974 Ford Transit MKI 1.7 V4
- Bogyo28
- Überführer
- Posts: 5459
- Joined: Sat Dec 04, 2004 9:11 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Budapest-Budakalász
- Contact:
Re: Capri MKI. 1973
igazándiból az érdekelne hogy hűtött tárcsához való e vagy sem?Dartonit wrote:Nem jött össze, majd holnap lövök fényképezővel.
"...ha Detroit-nak végevan, a világnak végevan..."
"...akkor vedd meg ezt, vagy egy ilyet..."
...A Xikla...
1978 Ford Capri MKIII 2.9 V6 24V cosworth
1974 Ford Transit MKI 1.7 V4
"...akkor vedd meg ezt, vagy egy ilyet..."
...A Xikla...
1978 Ford Capri MKIII 2.9 V6 24V cosworth
1974 Ford Transit MKI 1.7 V4
Re: Capri MKI. 1973
Egy hűtött Transitét néztük, az belefér.Bogyo28 wrote:igazándiból az érdekelne hogy hűtött tárcsához való e vagy sem?Dartonit wrote:Nem jött össze, majd holnap lövök fényképezővel.
'81 MK3 4.6 V8
"A V8 a pokolban is V8." - Winkler
"A V8 a pokolban is V8." - Winkler
- holecz
- rengetegetirogatide
- Posts: 1599
- Joined: Thu Mar 22, 2007 10:45 am
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Gyöngyös-Szücsi
Re: Capri MKI. 1973
Mikor hozod el a kocsit??zeuszmotoros wrote:Értem én a dörgést
'89 Sierra 2,0 DOHC Sedan
+36 70 503 79 54
"Intercars Autóalkatrészek"
(nálam)..
+36 70 503 79 54
"Intercars Autóalkatrészek"
(nálam)..
- Bogyo28
- Überführer
- Posts: 5459
- Joined: Sat Dec 04, 2004 9:11 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Budapest-Budakalász
- Contact:
Re: Capri MKI. 1973
ez elég picinek néz ki... mármint hogy kb akkora mint a kissebbik granada...
"...ha Detroit-nak végevan, a világnak végevan..."
"...akkor vedd meg ezt, vagy egy ilyet..."
...A Xikla...
1978 Ford Capri MKIII 2.9 V6 24V cosworth
1974 Ford Transit MKI 1.7 V4
"...akkor vedd meg ezt, vagy egy ilyet..."
...A Xikla...
1978 Ford Capri MKIII 2.9 V6 24V cosworth
1974 Ford Transit MKI 1.7 V4
Re: Capri MKI. 1973
Csak annyit tudok, hogy a gyári caprinál nagyobb, a Granadáét sajna nem ismerem. Dehát ez is 1500 kilós kocsihoz készült. A nagy szervódobbal+főfékhengerrel csak elég lesz.
'81 MK3 4.6 V8
"A V8 a pokolban is V8." - Winkler
"A V8 a pokolban is V8." - Winkler
- Bogyo28
- Überführer
- Posts: 5459
- Joined: Sat Dec 04, 2004 9:11 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Budapest-Budakalász
- Contact:
Re: Capri MKI. 1973
igen, a granadáé is sokkal jobb hatásu mint a gyári, tehát ez is jó kell hogy legyen. könnyen beszerezhető? felujító szett kapható hozzá?Dartonit wrote:Csak annyit tudok, hogy a gyári caprinál nagyobb, a Granadáét sajna nem ismerem. Dehát ez is 1500 kilós kocsihoz készült. A nagy szervódobbal+főfékhengerrel csak elég lesz.
"...ha Detroit-nak végevan, a világnak végevan..."
"...akkor vedd meg ezt, vagy egy ilyet..."
...A Xikla...
1978 Ford Capri MKIII 2.9 V6 24V cosworth
1974 Ford Transit MKI 1.7 V4
"...akkor vedd meg ezt, vagy egy ilyet..."
...A Xikla...
1978 Ford Capri MKIII 2.9 V6 24V cosworth
1974 Ford Transit MKI 1.7 V4
Re: Capri MKI. 1973
Felújítószett szerintem csak ebay, de fékbetétek vannak hozzá bárdinál is. A dugattyúátmérője 57mm. Az mégiscsak jobb mint a Granadáé (54mm).Bogyo28 wrote: igen, a granadáé is sokkal jobb hatásu mint a gyári, tehát ez is jó kell hogy legyen. könnyen beszerezhető? felujító szett kapható hozzá?
'81 MK3 4.6 V8
"A V8 a pokolban is V8." - Winkler
"A V8 a pokolban is V8." - Winkler