gizmo wrote:egész élethű az irányítás, fizika... a demo-t próbáltam, nem fog ártani hozzá egy kormány meg egy erős videókártya
A legfontosabbat kihagytad Gizmo!
A HANG!!!Beszarás milyen jó a hangja,és billeg a verda amikor gázfröccsöket adsz üresben,kár hogy a Caprit nem tették bele a próbaverzióba,már nagyon várom a teljest!
Érdekes,hogy a kinnti CAPRIK nem lesznek orrnehezek a V8-astól,gondoltam,hogy ez is magyar találmány:))))))
Körzetem az autópálya a tempóm halálos!!!(még mindig a V( a nyerő)!!!
Ford Sierra 1.6 4 gang(1987)
Alfa Romeo 155 2.0 Twin SPARK 1996
Ford Capri 2.0Mk 3 Pinto Solex carb
German Capri wrote:Érdekes,hogy a kinnti CAPRIK nem lesznek orrnehezek a V8-astól,gondoltam,hogy ez is magyar találmány:))))))
Pár hónapal ezelőtt írtam, hogy Perana v8 Windsor motorja 9 kilóval nehezebb csak a v6-nál.( gondolom ez az essex motorra vonatkozik).
Ettől függetlenül biztos, hogy orrnehéz.
Hi Gizmo!Ja még C-vágány!DE a Taunus már készülget,rohamtempóban!!!!
Körzetem az autópálya a tempóm halálos!!!(még mindig a V( a nyerő)!!!
Ford Sierra 1.6 4 gang(1987)
Alfa Romeo 155 2.0 Twin SPARK 1996
Ford Capri 2.0Mk 3 Pinto Solex carb
Egy dél-afrikai versenyző egyszer olyasmit nyilatkozott,hogy qrva jól irányítható a Peranja!!!
Körzetem az autópálya a tempóm halálos!!!(még mindig a V( a nyerő)!!!
Ford Sierra 1.6 4 gang(1987)
Alfa Romeo 155 2.0 Twin SPARK 1996
Ford Capri 2.0Mk 3 Pinto Solex carb
csak amikor kanyarodni akarsz, és közben megy elöre az auto az meglepő tud lenni. probáltam szlalomversenyt még anno a mantásokkal egy közös talin, elég hülyén jött ki. az is igaz persze hogy a soförön is sok mulik...
"...ha Detroit-nak végevan, a világnak végevan..."
"...akkor vedd meg ezt, vagy egy ilyet..."
...A Xikla...
1978 Ford Capri MKIII 2.9 V6 24V cosworth
1974 Ford Transit MKI 1.7 V4
bogyo28 wrote:csak amikor kanyarodni akarsz, és közben megy elöre az auto az meglepő tud lenni. probáltam szlalomversenyt még anno a mantásokkal egy közös talin, elég hülyén jött ki. az is igaz persze hogy a soförön is sok mulik...
maradjunk abban, hogy az egyik feltetel a sofor...:)
aztan ott van a jo gumi elol, a jo futomu es a megfelelo sulyelosztas, ami ugy caprinal siman felborithato az ultetessel-seggemelessel... kell meg egy kezifek, szlalomhoz mindenkeppen hasznos es okos ballabfek megoldasok...
merem ezeket mondani, mint a sierra tali szlalomgyoztese