Page 4 of 341

Posted: Wed Jun 08, 2005 8:14 pm
by taunus73sw
bogyo28 wrote:leirtad a lényeget a részükről. a jól megcsinált. azért hogy neked adnak egy átépítési engedélyt, te otthon belemokolod a mocit, lesz sok-sok lóerő, fék kaszni sima gyári, feltekeredsz egy fára, meghalnak páran és ezt nem engedhetik. ezért kell hozzá nekik a megfelelő terv, és utánna meg is néznék hogy mit csináltál. ez szerintem valahol érthető is hogy igy van, szerintem nyugaton sincs máshogy. csak ők egyszerübben kifizetik az ilyen költségeket.
OPéldául Amerikában nincs műszaki vizsga, csdak a forgalombahelyezésnél, de mégsem szakadtak az autók.
Angliában( szerintem a legfejletteb motorizáltságú ország) meg simán összeépíthetsz egy cobrát, csak a megfelelő tervek alapján, aztán kapsz rá forgalmit. Csináld ezt meg itthon :twisted: :!:

Posted: Fri Jun 10, 2005 7:38 pm
by Terka
Még jó hogy csóró vagyok mert így Caprim lehet :D egyébbként meg egy ilyen gagyi Mustangban kellene hogy üljek :shock:

Posted: Fri Jun 10, 2005 7:51 pm
by Blant
És ez nem is egy shelby gt 500!
Ez egy Ford Mustang Fastback 1965!
Pedig de rámozdultam :-)

Posted: Sun Jun 12, 2005 8:26 pm
by Bogyo28
taunus73sw wrote:
bogyo28 wrote:leirtad a lényeget a részükről. a jól megcsinált. azért hogy neked adnak egy átépítési engedélyt, te otthon belemokolod a mocit, lesz sok-sok lóerő, fék kaszni sima gyári, feltekeredsz egy fára, meghalnak páran és ezt nem engedhetik. ezért kell hozzá nekik a megfelelő terv, és utánna meg is néznék hogy mit csináltál. ez szerintem valahol érthető is hogy igy van, szerintem nyugaton sincs máshogy. csak ők egyszerübben kifizetik az ilyen költségeket.
OPéldául Amerikában nincs műszaki vizsga, csdak a forgalombahelyezésnél, de mégsem szakadtak az autók.
Angliában( szerintem a legfejletteb motorizáltságú ország) meg simán összeépíthetsz egy cobrát, csak a megfelelő tervek alapján, aztán kapsz rá forgalmit. Csináld ezt meg itthon :twisted: :!:
Igen, de amit otthon összeépítesz, azt előtte már megtervezte egy mérnök akinek megfelelő papírja és tudása volt hozzá, amit itthon is kérnek. Nem lehetetlen itthon sem egyedi autót gyártani, készült jópár super7 utánzat is, csak kevés a fizetőképes kereslet. a discoveryn is láthatott otthoni legoautó építéses dolog is ugy éri meg, hogy jópárat eladtak a vasakból, igy a tervezési díj megoszlik és nem sok. bár a filmben 14400 font lett a cobra vége, az azért nem kevés.

Posted: Mon Jun 13, 2005 11:10 am
by Torrente
Ma olyan 3/4 11 körül a Corvin mozi magasságában a Nagykörúton, egy szép kis piros mkIII. Nagyon babán nézett ki, bár még szerintem befejezés előtt állt, első lökös nem volt rajta, amúgy zsír volt.

Amerre nézek, Capri terem:) Lehet hogy a garázsomba is be kéne nézni....?:)))

Posted: Mon Jun 13, 2005 3:28 pm
by Pudva
Torrente wrote:Ma olyan 3/4 11 körül a Corvin mozi magasságában a Nagykörúton, egy szép kis piros mkIII. Nagyon babán nézett ki, bár még szerintem befejezés előtt állt, első lökös nem volt rajta, amúgy zsír volt.
Az a G.Peti-é, az 1ső lököse az iszonyat brutális csak vmi miatt tél óta nincs rajta a kocsin!

Posted: Wed Jun 22, 2005 9:03 am
by Tibi

Posted: Wed Jun 22, 2005 9:07 am
by Tibi
hmm az igaz,h nem mai infó de mostanában is olvasgatok ilyen "rémhíreket" ;)

Posted: Thu Jun 23, 2005 8:11 pm
by gizmo
no. Aki bringázik, óvatosan tegye, én így jártam:
ImageImage
agyrázkódás, orr picit elmozdult, kisebb esztétikai hibák az arcon... viszont ilyen jó hatásfokú bőrradírt még nem láttatok... aszfalt... mert megérdemlem! :twisted:
ellenben a röntgenért megérte! 8)

Posted: Thu Jun 23, 2005 9:33 pm
by gigford
Húúúú Gizmo!!! :shock:

Te honnan estél ekkorát? :w: a Gellérthegyről jöttél le, vagy mi?

Olyan jól nézel ki, hogy elküldhetnéd a képed valamelyik háliwúdi producernek, sokat spórolnának a sminken valami akciófilmben... :)

Azért látom akkora bajod csak nem eshetett: {tv-rémrendes} :P

Posted: Fri Jun 24, 2005 8:33 am
by gizmo
bicikliút, keresztbe pedig autók. Megállt, elmentem elötte vagy 30al, ő meg elindult... hátsó kerekem kilökte, én meg orral neki a betonpatkának :shock: mindez a parlament mögött... de még hazabicikliztem 8)

Posted: Fri Jun 24, 2005 2:48 pm
by German Capri
Hali Gizmo!Avval kezdem,hogy mielőbbi gyógyulást,bakker jól elintéztek :( Én szerintem nem való CAPRI mellet a brigázás,egyszer jöttem haverral át az Árpád-hídon,bringával mert rábeszélt(utálok mostanában kb 15 éve)és azt veszem észre,hogy haver hirtelen eltünik előlem,egy állat gyerek meg frontálisan belém csapódott vagy 30-al.Akkorát estünk mint egy olajtó,így utólag vicces,de akkor legszívesebben beba..tam volna a gyereket a Dunába.Ja kb 2 hónapig nem bírtam megmozdítani a jobb csuklóm,rohadt gáz volt :evil:

Posted: Fri Jun 24, 2005 4:07 pm
by gizmo
Köszi, gyorsan javulok, hozzá van már szokva a szervezetem az ilyen dolgokhoz :twisted:

Én így járok dolgozni, olcsóbb mint bkv-zni... 3-4évente eljátszom egy nagyobb bukást, de idáig sikerült maradandó sérülés nélkül megúszni (kop-kop)

Posted: Fri Jun 24, 2005 4:37 pm
by trafo2000
Pesten talán hasznos lehet védőfelszerelés és sisak.Bringázni pedig jó.

Posted: Fri Jun 24, 2005 5:29 pm
by Blant
:shock: Ez durva!
Ottho9n lábadozol?
Remélem nem komoly!
Sisak mindenképpen és én is ha csak tehetem bringa:-) És milyen keveset fogyaszt :-) :fu: