A forum látogatói álltal épített verdák...
Moderators: SONI , Pudva , Bogyo28
adam
egyedülisszerelhet
Posts: 790 Joined: Fri Nov 14, 2008 6:01 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Budapest xiii
Post
by adam » Tue Jul 31, 2012 3:30 pm
SONI wrote: Ez szuper. Csak mikor találkozunk már az utakon?
még hátra van:
- pár simítás
- remény h nem sz@rik be semmi
- vizsga..
Sosem lesz kész, csak alakul...
Peti
egyedülisszerelhet
Posts: 931 Joined: Tue Jul 12, 2005 5:28 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Budapest
Post
by Peti » Tue Jul 31, 2012 3:50 pm
Hajrá!
Nagyon szépen muzsikál a ketyere.
'81 Capri 3.0 SHO X-Pack project
'83 Granada 2.8i Ghia X project
Bogyo28
Überführer
Posts: 5459 Joined: Sat Dec 04, 2004 9:11 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Budapest-Budakalász
Contact:
Post
by Bogyo28 » Tue Jul 31, 2012 4:24 pm
már rég kész kéne lennie!...
"...ha Detroit-nak végevan, a világnak végevan..."
"...akkor vedd meg ezt, vagy egy ilyet..."
...A Xikla...
1978 Ford Capri MKIII 2.9 V6 24V cosworth
1974 Ford Transit MKI 1.7 V4
adam
egyedülisszerelhet
Posts: 790 Joined: Fri Nov 14, 2008 6:01 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Budapest xiii
Post
by adam » Tue Jul 31, 2012 4:31 pm
Bogyo28 wrote: már rég kész kéne lennie!...
Köszi főni az elismerést
Ígérem ezentúl jobban fogom hajtani a bérmunkásaimat
Peti wrote: Hajrá!
Nagyon szépen muzsikál a ketyere.
Köszi, remélem lassan az utakon is kipróbálhatjuk.
Sosem lesz kész, csak alakul...
Tibi
rengetegetirogatide
Posts: 4408 Joined: Tue May 31, 2005 10:12 am
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Miskolc - Bp
Contact:
Post
by Tibi » Tue Jul 31, 2012 4:53 pm
a konyhából meg hiányzik az elszívócső ?
1980 Capri MK3
adam
egyedülisszerelhet
Posts: 790 Joined: Fri Nov 14, 2008 6:01 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Budapest xiii
Post
by adam » Tue Jul 31, 2012 4:56 pm
Tibi wrote: a konyhából meg hiányzik az elszívócső ?
konyhakész az autóm
Sosem lesz kész, csak alakul...
gigford
egyedülisszerelhet
Posts: 735 Joined: Sun Dec 12, 2004 6:51 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Debrecen
Post
by gigford » Tue Jul 31, 2012 5:34 pm
Döfi hangja van, keveréket nézitek valamivel?
daytona
egyedülisszerelhet
Posts: 798 Joined: Mon Jan 26, 2009 5:45 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Zseliz, SK - Budapest III.ker
Contact:
Post
by daytona » Tue Jul 31, 2012 10:26 pm
Nagyon jol veszi a fordulatot es szep kiegyensulyozott a jarasa is. Menet kozben milyen?
Ford Taunus Knudsen 1975
Ford Sierra XR4i 1983
Fiat 125P 1977
Volvo V70 1998
Renault Clio 1.2 8v 2004
Honda CB500T 1976
adam
egyedülisszerelhet
Posts: 790 Joined: Fri Nov 14, 2008 6:01 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Budapest xiii
Post
by adam » Tue Jul 31, 2012 11:17 pm
daytona wrote: Nagyon jol veszi a fordulatot es szep kiegyensulyozott a jarasa is. Menet kozben milyen?
menet közben semmilyen, nem mentem vele karikát a kiskörúton vizsga és gépetető nélkül
gigford wrote: Döfi hangja van, keveréket nézitek valamivel?
Lambdát néztünk, vagy másra gondolsz jelen esetben?
more info:
http://www.geree.hu/2012/07/elso-beallitasok/#more-4779 " onclick="window.open(this.href);return false;
Sosem lesz kész, csak alakul...
SONI
T.O.C.B.
Posts: 908 Joined: Fri Dec 03, 2004 1:16 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: PÁKOZD
Post
by SONI » Wed Aug 01, 2012 5:42 am
Augusztus végén ezzel jössz remélem!
Süni
OfficialGréTCSiTanárúr
Posts: 2147 Joined: Fri Sep 23, 2005 12:36 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Vál
Contact:
Post
by Süni » Wed Aug 01, 2012 8:11 am
Nekem a diesel Escorton volt leállítás hiba, csak pont fordítva. Ha álltam a féken, akkor kivettem a kulcsot sem állt le. A fék elengedésére azonnal. Valami testhiba volt asszem.
Bogyo28
Überführer
Posts: 5459 Joined: Sat Dec 04, 2004 9:11 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Budapest-Budakalász
Contact:
Post
by Bogyo28 » Wed Aug 01, 2012 10:36 am
Süni wrote:
Nekem a diesel Escorton volt leállítás hiba, csak pont fordítva. Ha álltam a féken, akkor kivettem a kulcsot sem állt le. A fék elengedésére azonnal. Valami testhiba volt asszem.
itt a biztitábla a szar, de nem gyengén... szokásos capri betegség, össze van a biztitáblában szegecselve 3 réz-szerű lemez, és a középső nem igazán érintkezik a másik kettővel, vagy csak amikor kedve van, kissé összekorrodált az évek alatt. ha jár a motor, és leveszed a gyujtást, marad rajta 6 volt körül, ami elég ahhoz, hogy a relé behúzva maradjon és ne álljon le a moci (a teljes motor és a gyujtás külön új kábelkötegen van, csak a gyujtás plusz lett leszedve a biztitábláról). csere folyamatban...
"...ha Detroit-nak végevan, a világnak végevan..."
"...akkor vedd meg ezt, vagy egy ilyet..."
...A Xikla...
1978 Ford Capri MKIII 2.9 V6 24V cosworth
1974 Ford Transit MKI 1.7 V4
adam
egyedülisszerelhet
Posts: 790 Joined: Fri Nov 14, 2008 6:01 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Budapest xiii
Post
by adam » Wed Aug 01, 2012 2:00 pm
SONI wrote: Augusztus végén ezzel jössz remélem!
Igyekszünk kolléga!
Légyszi készíts pár képet nekem a kézi szivató megoldásodról
köszi
Sosem lesz kész, csak alakul...
adam
egyedülisszerelhet
Posts: 790 Joined: Fri Nov 14, 2008 6:01 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Budapest xiii
Post
by adam » Fri Aug 17, 2012 7:48 pm
Nakéremszépen!
2 évig róhatja az utakat a capri
Sosem lesz kész, csak alakul...
Peti
egyedülisszerelhet
Posts: 931 Joined: Tue Jul 12, 2005 5:28 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Budapest
Post
by Peti » Fri Aug 17, 2012 8:03 pm
'81 Capri 3.0 SHO X-Pack project
'83 Granada 2.8i Ghia X project