Nem értem minek kell neked..Bogyo28 wrote:nekem is kell vennem majd...
daytona verdai
Moderators: SONI, Pudva, Bogyo28
- adam
- egyedülisszerelhet
- Posts: 790
- Joined: Fri Nov 14, 2008 6:01 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Budapest xiii
Re: daytona verdai
Sosem lesz kész, csak alakul...
- Tibi
- rengetegetirogatide
- Posts: 4408
- Joined: Tue May 31, 2005 10:12 am
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Miskolc - Bp
- Contact:
Re: daytona verdai
hányszor mondtuk, hogy főni vigyázz bazz, le fog törni a pucukaadam wrote: Nem értem minek kell neked..
1980 Capri MK3
- Bogyo28
- Überführer
- Posts: 5459
- Joined: Sat Dec 04, 2004 9:11 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Budapest-Budakalász
- Contact:
Re: daytona verdai
kocsogok.... veni én fogom, de FIZETNI nem!
"...ha Detroit-nak végevan, a világnak végevan..."
"...akkor vedd meg ezt, vagy egy ilyet..."
...A Xikla...
1978 Ford Capri MKIII 2.9 V6 24V cosworth
1974 Ford Transit MKI 1.7 V4
"...akkor vedd meg ezt, vagy egy ilyet..."
...A Xikla...
1978 Ford Capri MKIII 2.9 V6 24V cosworth
1974 Ford Transit MKI 1.7 V4
Re: daytona verdai
Könnyű annak ki a klub pízét gyűjti ....Bogyo28 wrote:kocsogok.... veni én fogom, de FIZETNI nem!
http://www.myspace.com/fordcapriclub" onclick="window.open(this.href);return false;
A démonokat dobokkal elűző bennszülötteket nem értik meg a civilizált népek, akik dudálással próbálják szétoszlatni a dugót.
A démonokat dobokkal elűző bennszülötteket nem értik meg a civilizált népek, akik dudálással próbálják szétoszlatni a dugót.
- Bogyo28
- Überführer
- Posts: 5459
- Joined: Sat Dec 04, 2004 9:11 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Budapest-Budakalász
- Contact:
Re: daytona verdai
Te mocsok, te is csak erre tudsz gondolni, pedig nem a klubpénzből vettem a rózsaszín fürdőkádat...TÉCSÉ wrote:Könnyű annak ki a klub pízét gyűjti ....Bogyo28 wrote:kocsogok.... veni én fogom, de FIZETNI nem!
a jeladót a Tibi-Ádám-Pudva triumvirátus fogja fizetni, mert úgy vigyáztak rá...
"...ha Detroit-nak végevan, a világnak végevan..."
"...akkor vedd meg ezt, vagy egy ilyet..."
...A Xikla...
1978 Ford Capri MKIII 2.9 V6 24V cosworth
1974 Ford Transit MKI 1.7 V4
"...akkor vedd meg ezt, vagy egy ilyet..."
...A Xikla...
1978 Ford Capri MKIII 2.9 V6 24V cosworth
1974 Ford Transit MKI 1.7 V4
- Bogyo28
- Überführer
- Posts: 5459
- Joined: Sat Dec 04, 2004 9:11 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Budapest-Budakalász
- Contact:
Re: daytona verdai
azt pontosan nem tudom, de majd megmérem...szszaby wrote:Milyen a menet mérete?
"...ha Detroit-nak végevan, a világnak végevan..."
"...akkor vedd meg ezt, vagy egy ilyet..."
...A Xikla...
1978 Ford Capri MKIII 2.9 V6 24V cosworth
1974 Ford Transit MKI 1.7 V4
"...akkor vedd meg ezt, vagy egy ilyet..."
...A Xikla...
1978 Ford Capri MKIII 2.9 V6 24V cosworth
1974 Ford Transit MKI 1.7 V4
- daytona
- egyedülisszerelhet
- Posts: 798
- Joined: Mon Jan 26, 2009 5:45 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Zseliz, SK - Budapest III.ker
- Contact:
Re: daytona verdai
Hu de reg irtam ide...Trans Am elkelt, es ha minden igaz, a heten neki tudok vegre allni a Taunusnak (tetanusz ). Bar nem Capri, de a Pontiac utan legalabb Ford. Lovok majd kepeket, rengeteg a mok a kocsin sajnos...
Ford Taunus Knudsen 1975
Ford Sierra XR4i 1983
Fiat 125P 1977
Volvo V70 1998
Renault Clio 1.2 8v 2004
Honda CB500T 1976
Ford Sierra XR4i 1983
Fiat 125P 1977
Volvo V70 1998
Renault Clio 1.2 8v 2004
Honda CB500T 1976
- Pudva
- rengetegetirogatide
- Posts: 2543
- Joined: Mon Feb 28, 2005 4:59 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Nyóc + a Tizenhárom
- Contact:
Re: daytona verdai
Sok időt, türelmet és pénzt hozzá!daytona wrote:Hu de reg irtam ide...Trans Am elkelt, es ha minden igaz, a heten neki tudok vegre allni a Taunusnak (tetanusz ). Bar nem Capri, de a Pontiac utan legalabb Ford. Lovok majd kepeket, rengeteg a mok a kocsin sajnos...
'80 Ford Capri Mk III. V6 2.8
'94 Ford Escort Mk Vb 1.4 CLX
-= Az utcának az a színfoltja, kinek van egy FORD-ja =-
.: DayWalker :.
.: family rosso :.
'94 Ford Escort Mk Vb 1.4 CLX
-= Az utcának az a színfoltja, kinek van egy FORD-ja =-
.: DayWalker :.
.: family rosso :.
- daytona
- egyedülisszerelhet
- Posts: 798
- Joined: Mon Jan 26, 2009 5:45 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Zseliz, SK - Budapest III.ker
- Contact:
Re: daytona verdai
Penzbol nincs sok, de regebben hangya eletmodot folytatva felhalmoztam 3 motort es valtot is, megvan szinte az osszes cucc hozza par dolgot leszamitva. Mar csak el kell donteni, milyen motor lesz benne...
Ford Taunus Knudsen 1975
Ford Sierra XR4i 1983
Fiat 125P 1977
Volvo V70 1998
Renault Clio 1.2 8v 2004
Honda CB500T 1976
Ford Sierra XR4i 1983
Fiat 125P 1977
Volvo V70 1998
Renault Clio 1.2 8v 2004
Honda CB500T 1976
- Pudva
- rengetegetirogatide
- Posts: 2543
- Joined: Mon Feb 28, 2005 4:59 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Nyóc + a Tizenhárom
- Contact:
Re: daytona verdai
Természetesen a legnagyobb!daytona wrote:Penzbol nincs sok, de regebben hangya eletmodot folytatva felhalmoztam 3 motort es valtot is, megvan szinte az osszes cucc hozza par dolgot leszamitva. Mar csak el kell donteni, milyen motor lesz benne...
'80 Ford Capri Mk III. V6 2.8
'94 Ford Escort Mk Vb 1.4 CLX
-= Az utcának az a színfoltja, kinek van egy FORD-ja =-
.: DayWalker :.
.: family rosso :.
'94 Ford Escort Mk Vb 1.4 CLX
-= Az utcának az a színfoltja, kinek van egy FORD-ja =-
.: DayWalker :.
.: family rosso :.
- nyujoe
- egyedülisszerelhet
- Posts: 765
- Joined: Mon Dec 13, 2004 8:45 pm
- ClassicFord klubtag?: Nem
- Location: Zselickislak
Re: daytona verdai
Hajrá, várjuk, várjuk!daytona wrote:Hu de reg irtam ide...Trans Am elkelt, es ha minden igaz, a heten neki tudok vegre allni a Taunusnak (tetanusz ). Bar nem Capri, de a Pontiac utan legalabb Ford. Lovok majd kepeket, rengeteg a mok a kocsin sajnos...
"Az arany egy halott fém, míg a szarból új élet fakad."
1972 Ford Capri MKI 2.0 V6
1982 Ford Capri MKIII 2.0 R4
1972 Ford Capri MKI 2.0 V6
1982 Ford Capri MKIII 2.0 R4
- daytona
- egyedülisszerelhet
- Posts: 798
- Joined: Mon Jan 26, 2009 5:45 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Zseliz, SK - Budapest III.ker
- Contact:
Re: daytona verdai
Az a legegyszerubb, ugyanis akkor marad a 2.9i ami most is benne van.Pudva wrote:Természetesen a legnagyobb!daytona wrote:Penzbol nincs sok, de regebben hangya eletmodot folytatva felhalmoztam 3 motort es valtot is, megvan szinte az osszes cucc hozza par dolgot leszamitva. Mar csak el kell donteni, milyen motor lesz benne...
Ford Taunus Knudsen 1975
Ford Sierra XR4i 1983
Fiat 125P 1977
Volvo V70 1998
Renault Clio 1.2 8v 2004
Honda CB500T 1976
Ford Sierra XR4i 1983
Fiat 125P 1977
Volvo V70 1998
Renault Clio 1.2 8v 2004
Honda CB500T 1976
- White Shark
- nagyonsokatirogat
- Posts: 1028
- Joined: Fri Feb 05, 2010 2:18 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Székesfehérvár
Re: daytona verdai
Jó választás ,erős ,nagy ,egyszerű ,üzembiztos ,méretéhez mérten reális fogyasztás ,ki ne vedd !
- daytona
- egyedülisszerelhet
- Posts: 798
- Joined: Mon Jan 26, 2009 5:45 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Zseliz, SK - Budapest III.ker
- Contact:
Re: daytona verdai
Csak azert gondolkoztam regebbi tipusu (karbis) motoron, mert ugye az jobban illik a kor szellemehez. Taunust eleve nem gyartottak EFI rendszerrel, de meg csak KJET-tel sem. A 2.9 12v-t en is szeretem, jo motor, az EFI pedig praktikus, nincs problemas hideguzem, jo a gyujtasa...szoval modernebb. Mindenesetre ugy dontottem, egyelore mindenkepp marad benne a 2.9i.
Mint tudjatok, ebbe a kocsiba ez a 2.9i eredetileg egy Scorpiobol lett belefaragva A4LD valtoval egyutt. Mivel automata volt, kellett volna bele egy automata pedalsor. Az nem volt keznel, ugyhogy a kocsi epitoi elhataroztak, hogy atfaragjak a meglevo kuplungpedalos pedalkonzolt. Tobbszori flexeles, hegesztes utan sikerult nekik rola eltavolitani a kuplungpedalt (igazabol hihetetlen, miert kellett nemelyik helyen szetvagni a konzolt, majd ismet osszehegeszteni...nem is ertem). A cseresznye a tortan, hogy a feklampa kapcsolojat a rossz lyukba csavartak bele (a kuplungpedal gumidugojanak a helyere), ezert nem kapcsolt a feklampa, igy hozzahegesztettek egy darabot az eredeti kapcsolokarhoz.....a megoldas pedig csak annyi lett volna, hogy a mellette levo lyukba rakjak bele a kapcsolot...szoval kezdodik a MOOOOOOK.
A tegnapi eredmenyem viszont: belekerult egy masik - hibatlan - pedalkonzol: az elet apro oromei - vegre van kuplungpedal a tetanuszban!!!
Mint tudjatok, ebbe a kocsiba ez a 2.9i eredetileg egy Scorpiobol lett belefaragva A4LD valtoval egyutt. Mivel automata volt, kellett volna bele egy automata pedalsor. Az nem volt keznel, ugyhogy a kocsi epitoi elhataroztak, hogy atfaragjak a meglevo kuplungpedalos pedalkonzolt. Tobbszori flexeles, hegesztes utan sikerult nekik rola eltavolitani a kuplungpedalt (igazabol hihetetlen, miert kellett nemelyik helyen szetvagni a konzolt, majd ismet osszehegeszteni...nem is ertem). A cseresznye a tortan, hogy a feklampa kapcsolojat a rossz lyukba csavartak bele (a kuplungpedal gumidugojanak a helyere), ezert nem kapcsolt a feklampa, igy hozzahegesztettek egy darabot az eredeti kapcsolokarhoz.....a megoldas pedig csak annyi lett volna, hogy a mellette levo lyukba rakjak bele a kapcsolot...szoval kezdodik a MOOOOOOK.
A tegnapi eredmenyem viszont: belekerult egy masik - hibatlan - pedalkonzol: az elet apro oromei - vegre van kuplungpedal a tetanuszban!!!
Ford Taunus Knudsen 1975
Ford Sierra XR4i 1983
Fiat 125P 1977
Volvo V70 1998
Renault Clio 1.2 8v 2004
Honda CB500T 1976
Ford Sierra XR4i 1983
Fiat 125P 1977
Volvo V70 1998
Renault Clio 1.2 8v 2004
Honda CB500T 1976