Page 22 of 26

Re: daytona verdai

Posted: Tue Nov 26, 2013 12:45 am
by Töcs
daytona wrote:Tudom, a kipufogo olyan amilyen - az lett atszabva kicsit, ami volt is ra meg anno csinaltatva. Nem egy szep darab, de egyelore megteszi. A kardan viszont egyenesen all, a hardynal nincs szogelhajlas...ugyhogy maradt meg egy csomo dolog, amit meg kell huzni, vissza kell szerelni. De ha minden jol megy, a kovetkezo alkalom utan mar lesz probakor is.
Fura hogy a motortartókat csinálni kellett. Nekem 2.0V6é kb ugyanoda adta ki a motormagasságot mint neked.
kardán tényleg szépen áll. a felfüggesztő kasztnihoz bekötési ponjai sierráról vannak?
szép a világos bölcső is :ba: , de ha igazi ford motor akkor nem marad így :mrgreen: :twisted:
jól egyben van a verda alja is képek alapján :nyal:

Re: daytona verdai

Posted: Tue Nov 26, 2013 9:58 am
by daytona
Koszi! A kardan teljes egeszeben sierra DOHC, tehat a csapagy es a gumibakja is a tartoval. A kasznin a tarto az full custom made :-D

Re: daytona verdai

Posted: Sun Dec 15, 2013 11:07 pm
by daytona
Nagyon sok mindenrol nem tudok irni, de a kocsiba visszakerult a szonyeg es az ulesek, bekerult a generator es a szijak. Cegesauto mizeria, munka, iskola, kutya es egyeb mas elfoglaltsagok miatt sajnos nem tudtam sokat haladni vele.

Viszont: ebayrol rendelt ultetorugoszett mar meg sem fog erkezni. Igy visszaternek oda, hogy coil over. Kell! Tenyleg kene, mert a kocsi ugy billeg a 40+ eves 4 hengeres rugokon, mint ahogy a rendes munkasember kocsmabol hazafele jovet.

Szoval kell bele coil over! Tudtok segiteni?

Re: daytona verdai

Posted: Mon Dec 16, 2013 11:15 am
by Bogyo28
daytona wrote:Nagyon sok mindenrol nem tudok irni, de a kocsiba visszakerult a szonyeg es az ulesek, bekerult a generator es a szijak. Cegesauto mizeria, munka, iskola, kutya es egyeb mas elfoglaltsagok miatt sajnos nem tudtam sokat haladni vele.

Viszont: ebayrol rendelt ultetorugoszett mar meg sem fog erkezni. Igy visszaternek oda, hogy coil over. Kell! Tenyleg kene, mert a kocsi ugy billeg a 40+ eves 4 hengeres rugokon, mint ahogy a rendes munkasember kocsmabol hazafele jovet.

Szoval kell bele coil over! Tudtok segiteni?
ja, coil-over nagyker leszek lassan. most megy egy adag a galvanizálókhoz, rugót is kellene már rendelni az angoloktól.

Re: daytona verdai

Posted: Tue Dec 17, 2013 11:04 pm
by daytona
Akkor bevallalnal egy Taunus atalakitast? Mi kell hozza?

Re: daytona verdai

Posted: Tue Dec 17, 2013 11:27 pm
by Töcs
daytona wrote:Akkor bevallalnal egy Taunus atalakitast? Mi kell hozza?
ha igen akkor már mindenből kettőt csináljon az úr plíz :mrgreen:

Re: daytona verdai

Posted: Thu Dec 19, 2013 10:16 am
by Bogyo28
daytona wrote:Akkor bevallalnal egy Taunus atalakitast? Mi kell hozza?
elsősorban némi idő, de a legfontosabb 2 kibontott gátló lenne, egy első meg egy hátsó, hogy megnézzük hogyan lehet megoldani, milyen hosszú menetes rész és rugó kell hozzá.

Re: daytona verdai

Posted: Thu Dec 19, 2013 9:40 pm
by daytona
Hatso gatlom van kiszerelve, vannak elso lengokarok is: also es felso, ami kozott a rugo es a gatlo elhelyezkedik. Elso gatlom kibontva sajnos nincs...

Re: daytona verdai

Posted: Fri Dec 20, 2013 9:40 am
by Töcs
daytona wrote:Hatso gatlom van kiszerelve, vannak elso lengokarok is: also es felso, ami kozott a rugo es a gatlo elhelyezkedik. Elso gatlom kibontva sajnos nincs...
Nekem van első meg hátsó is gyári alig (30 évet) használt dobozban szerintem megegyezik a kombi meg a sedan (meg lehet az is sedan ami nekem van) majd megkeresem, úgyis végig kell túrnom a padlást és akkor el lehet kezdeni gondolkodni meg mérni. rugó meg az első lengőkarok kellenek a gondolatbűnhöz Bogyó?

Re: daytona verdai

Posted: Fri Dec 20, 2013 9:46 am
by Tibi
Töcs wrote: Nekem van első meg hátsó is gyári alig (30 évet) használt dobozban szerintem megegyezik a kombi meg a sedan (meg lehet az is sedan ami nekem van) majd megkeresem, úgyis végig kell túrnom a padlást és akkor el lehet kezdeni gondolkodni meg mérni. rugó meg az első lengőkarok kellenek a gondolatbűnhöz Bogyó?
kell egyszer külön a gátló meg a többi autóval együtt. Az lesz a legjobb.

Re: daytona verdai

Posted: Fri Dec 20, 2013 1:32 pm
by Bogyo28
Tibi wrote:
Töcs wrote: Nekem van első meg hátsó is gyári alig (30 évet) használt dobozban szerintem megegyezik a kombi meg a sedan (meg lehet az is sedan ami nekem van) majd megkeresem, úgyis végig kell túrnom a padlást és akkor el lehet kezdeni gondolkodni meg mérni. rugó meg az első lengőkarok kellenek a gondolatbűnhöz Bogyó?
kell egyszer külön a gátló meg a többi autóval együtt. Az lesz a legjobb.
lengőkar külön nem annyira jó, mert ha nincs befogatva a helyére akkor nehéz mérni. első körben kell a gátló, aztán tényleg egyszerübb az autón megnézni...

Re: daytona verdai

Posted: Fri Dec 20, 2013 6:16 pm
by daytona
Hat elmeletileg par heten belul menetkepes a kocsi, akkor at tudom vinni a sajat laban...

Re: daytona verdai

Posted: Fri Dec 20, 2013 6:22 pm
by Tibi
daytona wrote:Hat elmeletileg par heten belul menetkepes a kocsi, akkor at tudom vinni a sajat laban...
Nem kell hirtelen felindulásból áthoznod, Töcs postáskocsija kéznél van az meg elvileg ugyanaz. Jön még úgy is, hogy a kopogtató szellemeket kiűzzük belőle.

Re: daytona verdai

Posted: Fri Dec 20, 2013 11:13 pm
by daytona
Kopogtato szellemek? :) Egyebkent a hirtelen felindulas nem valoszinu, nalam azert lassabban orolnek ezek a malmok :mrgreen:

Re: daytona verdai

Posted: Sat Dec 21, 2013 8:51 am
by Tibi
daytona wrote:Kopogtato szellemek? :) Egyebkent a hirtelen felindulas nem valoszinu, nalam azert lassabban orolnek ezek a malmok :mrgreen:
Ja, valami rázza meg kopog csak egyelőre nincs meg.