Page 25 of 26

Re: daytona verdai

Posted: Mon Jan 20, 2014 5:28 pm
by adam
Tibi wrote:
Töcs wrote:Tetőkárpit tényleg faja, korrektnek néz ki.
TC3 középkonzolt benne akarod hagyni? Ha véletlenül nem, van ilyenem krém vagy mogyoró vagy mi a tököm színben (szőnyeghez kb illik emlékeim szerint ha kell keresek képet):
http://farm8.staticflickr.com/7169/6702 ... 6f26_b.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
ülések maradnak?
igen remek ötlet egy kék piszoárt tenni a váltókar elé
:mrgreen:

egyébként a képen látható óracsoport az gyári tau?

Re: daytona verdai

Posted: Mon Jan 20, 2014 5:52 pm
by White Shark
adam wrote:
Tibi wrote:
Töcs wrote:Tetőkárpit tényleg faja, korrektnek néz ki.
TC3 középkonzolt benne akarod hagyni? Ha véletlenül nem, van ilyenem krém vagy mogyoró vagy mi a tököm színben (szőnyeghez kb illik emlékeim szerint ha kell keresek képet):
http://farm8.staticflickr.com/7169/6702 ... 6f26_b.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
ülések maradnak?
igen remek ötlet egy kék piszoárt tenni a váltókar elé
:mrgreen:

egyébként a képen látható óracsoport az gyári tau?
Már hogy lenne gyári ,nem látod valami eszement balkezes átalakító barom átfaragta ,csak hogy ki...sszon a paraszttal .Láttam én már olyat ,hogy balra tekerted azt jobbra fordúlt . :mrgreen:

Re: daytona verdai

Posted: Mon Jan 20, 2014 7:11 pm
by daytona
Szerintem gyari ora, mar TC1-ben is volt ilyen az utolso evekben. Az enyemben is ilyen orak vannak.

Re: daytona verdai

Posted: Tue Jan 21, 2014 2:13 pm
by tomtom
sima v6 óracsoport. a tcI "B" (kései) műszerfal a taunus jellel a közepén a képen:

Re: daytona verdai

Posted: Tue Jan 21, 2014 3:42 pm
by Töcs
Tibi wrote:
Töcs wrote:Tetőkárpit tényleg faja, korrektnek néz ki.
TC3 középkonzolt benne akarod hagyni? Ha véletlenül nem, van ilyenem krém vagy mogyoró vagy mi a tököm színben (szőnyeghez kb illik emlékeim szerint ha kell keresek képet):
http://farm8.staticflickr.com/7169/6702 ... 6f26_b.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
ülések maradnak?
igen remek ötlet egy kék piszoárt tenni a váltókar elé
beleféra okostelefon meg a buksza. az hogy te mire használod a középkonzolt a saját dolgod Tibi úr :lol:

Re: daytona verdai

Posted: Wed Jan 22, 2014 10:37 am
by adam
tomtom wrote:sima v6 óracsoport. a tcI "B" (kései) műszerfal a taunus jellel a közepén a képen:
köszi az infot, az mitől taunus jel?? Mert az escortomban dettó így néz ki az alap műszer ;-)

Re: daytona verdai

Posted: Fri Jan 24, 2014 9:59 am
by tomtom
kicsit körbenéztem, de tényleg jó kérdés hogy mi ez, mert a tau logo az ez:

Re: daytona verdai

Posted: Fri Jan 24, 2014 10:53 am
by adam
tomtom wrote: de tényleg jó kérdés hogy mi ez..

Ez kérem Daytona topicja, amit rendesen offolunk :metla:

Majd lövök képet az enyémről

Re: daytona verdai

Posted: Fri Jan 24, 2014 7:15 pm
by daytona
Legalabb porog a topik :mrgreen:

Re: daytona verdai

Posted: Mon Feb 10, 2014 12:57 am
by daytona
Mivel eleg reg nem nyultam a kocsihoz (massziv idohiany), ezert addig rakerdek a technikai kerdesekre. Szoval: a motor mindig is tok szepen jart benne (mar 2008 kornyeken is). A hosszu kenyszerpiheno utan tavaly novemberben, az elso inditaskor is meg szepen porgott. Azota viszont mintha nem igazan akarna menni a fordulat utan, neha visszadurrog a kipufogoba....Eloszor AC pumpa problemara gyanakodtam, mert a reginek brutal szar hangja volt mar. Egy OHC EFI tankon kvuli pumpaja kerult be, ami kinezetre tok ugyanolyan volt, mint az addig benne munkalkodo AC, ami valoszinu a 2.9 gyari AC pumpaja. Itt az elso kerdes:

- A 2.9 EFI es a 2.0 OHC EFI tankon kivuli AC pumpaja ugyanaz, tehat ugynazt a nyomast tudja?

Aztan arra is gyanakszom, hogy mivel 4 evet allt a kocsi es nem volt sosem a benzinagon benzinszuro (most mar epitek be!), a hosszu allas utan felszippanthatott valami koszt a tankbol, ami miatt eltomodhedtek az injektorok. Itt jon a masodik kerdes:

- Le tudom tesztelni otthon az inkejtorokat? Tudom oket tisztitani, vagy el kell vigyem valahova oket?

Koszi!

Re: daytona verdai

Posted: Mon Feb 10, 2014 8:24 am
by Tibi
Én tettem be előszűrőt, azt hiszem kettőt kellett cserélni mire jó lett.

Re: daytona verdai

Posted: Mon Feb 10, 2014 10:10 am
by Machine
daytona wrote:- A 2.9 EFI es a 2.0 OHC EFI tankon kivuli AC pumpaja ugyanaz, tehat ugynazt a nyomast tudja?
Nyomásban ugyan az, de szállítási mennyiségben eltérhet, nézd meg az oldalán a cikkszámokat…
daytona wrote:- Le tudom tesztelni otthon az inkejtorokat? Tudom oket tisztitani, vagy el kell vigyem valahova oket?
Az injektorokat ki lehet szedni, ultrahangos tisztítóba tenni és járatni, a tisztító folyadékot rendesen kiöblíteni belőle, mert megmarja a belsejét
Ha már kiszeded az injektorokat, akkor cserélj rajta O gyűrűt és szűrőt!
Én szintén használok előszűrőt (tank és az AC között) ;-)

Egy elrettentő kép, ez már menthetetlen volt:

Re: daytona verdai

Posted: Mon Feb 10, 2014 10:37 am
by daytona
Most mar en is tettem bele szurot. Aki elottem rakta ossze az autot, na o nem tett bele - erre a mostani osszerakas soran jottem ra. Injektortisztitasra tudtok egy jo helyet BP kornyeken?

Koszi!

Re: daytona verdai

Posted: Mon Feb 10, 2014 10:43 am
by Machine
daytona wrote:Most mar en is tettem bele szurot. Aki elottem rakta ossze az autot, na o nem tett bele - erre a mostani osszerakas soran jottem ra. Injektortisztitasra tudtok egy jo helyet BP kornyeken?

Koszi!
Bogyo tud egyet, de én is ismerem, néha találkozom vele :-D

Dunakeszin van valahol, Machine Laca…

Re: daytona verdai

Posted: Mon Feb 10, 2014 12:59 pm
by proteus
És Machine Laca tud esetleg karburátort is tisztítani ultrahangosan? :-D