Page 5 of 26

Re: daytona verdai

Posted: Mon May 24, 2010 7:59 pm
by daytona
Most ahogy nezem, ugy tunik par keprol, hogy a felni is barna :mrgreen: Igazabol antracit szinuek lettek a felgek:

Re: daytona verdai

Posted: Mon May 24, 2010 8:09 pm
by adam
daytona wrote:Most ahogy nezem, ugy tunik par keprol, hogy a felni is barna :mrgreen: Igazabol antracit szinuek lettek a felgek:
Nekem 1 nagy tábla tejcsokoládé ugrott be elsőre :laza:
De amúgy ízléses szép autó lett és gratulálok hozzá ;-)

Re: daytona verdai

Posted: Thu May 27, 2010 6:03 pm
by daytona
adam wrote:
daytona wrote:Most ahogy nezem, ugy tunik par keprol, hogy a felni is barna :mrgreen: Igazabol antracit szinuek lettek a felgek:
Nekem 1 nagy tábla tejcsokoládé ugrott be elsőre :laza:
De amúgy ízléses szép autó lett és gratulálok hozzá ;-)

Koszi! :-D

Re: daytona verdai

Posted: Thu May 27, 2010 9:14 pm
by szszaby
adam wrote: Nekem 1 nagy tábla tejcsokoládé ugrott be elsőre :laza:
Inkább 50%-os ét. :mrgreen:

Re: daytona verdai

Posted: Fri May 28, 2010 9:25 am
by daytona
szszaby wrote:
adam wrote: Nekem 1 nagy tábla tejcsokoládé ugrott be elsőre :laza:
Inkább 50%-os ét. :mrgreen:

Meg mindig jobb mint a cseh haverom, aki ha meglatja a kocsimat, egybol rajon a szaras :mrgreen:

Re: daytona verdai

Posted: Fri May 28, 2010 9:28 am
by szszaby
Akkor szerelj be egy mobil wc-t. :mrgreen:

Re: daytona verdai

Posted: Wed Jun 16, 2010 12:28 pm
by daytona
Nos tovabbi ujitasok (majd probalok loni egy par kepet is):

hala a martonvasari csapatnak felkerult a zsir uj Weber 38DGMS karburator a regi 36-os Pierburg SOlex helyett :ba: :ba: Igy a kocsi vegre autos elmenyt tud nyujtani - a vege fele mar mar autozhatatlan volt, kis gaznal rettenetesen szaggatott. A tapasztalat az, hogy magas fordulaton nagyon megindul, egy kis gondom meg van: elindulaskor nagyon le akar fulladni, mar kis gazadasra is, nehez vele elindulni. Bar mar megszoktam, de ez igy azert nem ok. Fefevel beszelgettunk a majalison, lehet adni kene neki egy kis plusz elogyujtast - a martonvasariak 9 fokot lottek be. Ugyhogy a terv most az, hogy beszerzek egy sztroboszkopot, es elkezdek jatszani a gyujtassal, illetve belovom a helyes alapjarati fordulatszamot is. Martonvasaron belottek vagy 500 koruli fordulatra, mondvan a V6nak ennyi eleg. En azert jobb szeretnem ha 800 lenne, ahogy azt a kezikonyv eloirja.

Re: daytona verdai

Posted: Wed Jun 16, 2010 12:42 pm
by Natalie Driver Gabe
daytona wrote:Nos tovabbi ujitasok (majd probalok loni egy par kepet is):

hala a martonvasari csapatnak felkerult a zsir uj Weber 38DGMS karburator a regi 36-os Pierburg SOlex helyett :ba: :ba: Igy a kocsi vegre autos elmenyt tud nyujtani - a vege fele mar mar autozhatatlan volt, kis gaznal rettenetesen szaggatott. A tapasztalat az, hogy magas fordulaton nagyon megindul, egy kis gondom meg van: elindulaskor nagyon le akar fulladni, mar kis gazadasra is, nehez vele elindulni. Bar mar megszoktam, de ez igy azert nem ok. Fefevel beszelgettunk a majalison, lehet adni kene neki egy kis plusz elogyujtast - a martonvasariak 9 fokot lottek be. Ugyhogy a terv most az, hogy beszerzek egy sztroboszkopot, es elkezdek jatszani a gyujtassal, illetve belovom a helyes alapjarati fordulatszamot is. Martonvasaron belottek vagy 500 koruli fordulatra, mondvan a V6nak ennyi eleg. En azert jobb szeretnem ha 800 lenne, ahogy azt a kezikonyv eloirja.
Helló
Hasonló gondokkal küzdök én is.
A minap merült fel az ötlet hogy esetleg egy más karbit kellen építeni rája.
Mert ügyi nálam a motor elevet többet tud mint amit nyújt. A hétvégén szeretnénk mellőzni a mechanikus gyujtást s átálni elktronyikusra.
De engem mindennképp érdekelne hogy miképp tehet szert az ember egy ilyen karbira.
Vagy esetleg miről operálhatnám le. :laza:
De ha végre sikerült belőnötök a mocit ok-sra akkor a beállítási adatok is erősen érdekelnének.

Re: daytona verdai

Posted: Wed Jun 16, 2010 12:56 pm
by daytona
Hat nalam a legnagyobb gondot a rossz elogyujtas okozta, nem a karbi. Szerintem sima 2.3 V6-nal (ha persze nem tervezel valami ultra brutalis kompresszio noveleses atalakitast) siman eleg a megszakitos gyujtas, nincs azzal semmi problema.

A karbim annyibol volt rossz, hogy mar nem igazan lehetett finoman hangolni. A jobb oldali hengersort nagyon szepen be tudtam loni, nem durrogott vissza a jobb oldali kipufogoba. A bal oldalt azonban nem. Mivel a bal pillangoszelep tengelye mar sajnos lazabb a karbiban, amellett falsot szivott, igy a bal oldali hengersort, hogy egyenletesen jarjon alapjaraton a motor, kicsit jobban dusitanom kellett. A gyakorlatban ez ugy mukodott, hogy a jobb oldali dusito csavart a teljes bezarastol szamitva 3 fordulatra nyitottam ki, a bal oldalit pedig 6 es fel fordulatra. Igy tudtam valamikor tavaly osszel meg ugy ahogy beloni a karbit.

Re: daytona verdai

Posted: Wed Jun 16, 2010 12:59 pm
by daytona
A jelenlegi beallitas pedig a kovetkezo:

Weber 38 DGMS karbi (a 3.0 Essex gyari karbija)
9 fok elogyujtas
szelepek 0.35-0.40
megszakito: 0.5

Ezt modositani szeretnem 12 fok elogyujtasra.

Re: daytona verdai

Posted: Wed Jun 16, 2010 1:20 pm
by Natalie Driver Gabe
daytona wrote:A jelenlegi beallitas pedig a kovetkezo:

Weber 38 DGMS karbi (a 3.0 Essex gyari karbija)
9 fok elogyujtas
szelepek 0.35-0.40
megszakito: 0.5

Ezt modositani szeretnem 12 fok elogyujtasra.
Nekem az alap 2.3 as karbi van
Házag 0.4
Szelepek 0.35 és0.40
Viszont 2mm le van síkolva a hengerfejből.
De lehet hogy szét van kissé égve a megszakítóm. :evil:

Re: daytona verdai

Posted: Wed Jun 16, 2010 1:30 pm
by daytona
Amennyiben megszakitot cserelsz, csak Bosch megszakitot rakj be, es megszunnek a gondjaid. Nem akarom az Intermotort lejaratni, mert van ami jo nekik is (pl DOHC motor elosztokupakja), de ez a megsazkitojuk valamiert nem az igazi.

Re: daytona verdai

Posted: Wed Jun 16, 2010 1:35 pm
by Natalie Driver Gabe
daytona wrote:Amennyiben megszakitot cserelsz, csak Bosch megszakitot rakj be, es megszunnek a gondjaid. Nem akarom az Intermotort lejaratni, mert van ami jo nekik is (pl DOHC motor elosztokupakja), de ez a megsazkitojuk valamiert nem az igazi.
Most csak úgy kap egy gagyit mert át alakítjuk elektronyikusra.
Csak pár napig kell kitartson.

Re: daytona verdai

Posted: Mon Oct 18, 2010 2:46 pm
by Süni
Néddmá, milyen felnijei vannak! :lol:

http://www.duen.hu/kepek/foto/101015_pe ... ye_648.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;

Re: daytona verdai

Posted: Mon Oct 18, 2010 4:54 pm
by daytona
Hoppaaa!!!! :lol: Ezexerint nem szarok azok a felnik :lol: Raallok a Lanciakra :lol: