Ezen még meglepődsz miután láttad a XJ6-osomat ?Bogyo28 wrote:a tulaj engedéje nélkül készült képeket láthatnak a kedves érdeklődők, ugyanis mult szombaton kikerültek az "extrák" az autóból. A motortérben ezen "extrák" voltak:
egy igazi kuriozum, amit a régi tulaj nem kevés munkával rakott bele (nekem csak az összes szar kibontása kb 3 óra volt...):
volt gond a műszerfal alatt is:
Marci Caprija
Moderators: SONI, Pudva, Bogyo28
Re: Marci Caprija
http://www.myspace.com/fordcapriclub" onclick="window.open(this.href);return false;
A démonokat dobokkal elűző bennszülötteket nem értik meg a civilizált népek, akik dudálással próbálják szétoszlatni a dugót.
A démonokat dobokkal elűző bennszülötteket nem értik meg a civilizált népek, akik dudálással próbálják szétoszlatni a dugót.
Re: Marci Caprija
Annyira DEJAVU érzésem volt smikor ezeket a képeket néztem.Bogyo28 wrote:a tulaj engedéje nélkül készült képeket láthatnak a kedves érdeklődők, ugyanis mult szombaton kikerültek az "extrák" az autóból. A motortérben ezen "extrák" voltak:
a gyári köteg is elég gatya volt, ezért az sem maradt a helyén:
egy igazi kuriozum, amit a régi tulaj nem kevés munkával rakott bele (nekem csak az összes szar kibontása kb 3 óra volt...):
volt gond a műszerfal alatt is:
és a k-jet reléinek bekötése sem túl ideális:
a javításról még majd lesznek képek....
Anno amikor megvettem a kicsinyemet s elkezdtük szétbontani,hasonló kép tárult rémült szemeim elé csak fekete fehérben .
Ugyanis minden vezeték Szürke volt.
néhol elvétve találtál egy két barnát.
Biztitábla sehol.
a könyeim meg rövidre zártak mindent.
Nem is tom egyáltalán akik ilyet összehoznak azok nem is gondolnak bele hogy mit is csinálnak. ??
Vagy csak az a lényeg menjen osz jóvan ???
:x
- levelboss
- nagyonsokatirogat
- Posts: 1065
- Joined: Wed Sep 06, 2006 4:05 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Budapest
Re: Marci Caprija
Köszi Bogyó, h elkezdted csinálni, meg felraktad a képeket is! 8)
Ford Capri 1978 2600 GT :D
- levelboss
- nagyonsokatirogat
- Posts: 1065
- Joined: Wed Sep 06, 2006 4:05 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Budapest
Re: Marci Caprija
Az kérlek alássan az autóm konkrét típusa úgy, ahogy van! Jó, mi?! Igazi kuriózum a 78-as 2600-as!Tibi wrote:Mi az a 2600 az aláírásban te úr ? Lemaradtunk valamiről ?
Ford Capri 1978 2600 GT :D
- szszaby
- rengetegetirogatide
- Posts: 4629
- Joined: Tue Jun 28, 2005 2:37 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Karcag
Re: Marci Caprija
De amúgy 2,8 vagy nem?levelboss wrote:Az kérlek alássan az autóm konkrét típusa úgy, ahogy van! Jó, mi?! Igazi kuriózum a 78-as 2600-as!Tibi wrote:Mi az a 2600 az aláírásban te úr ? Lemaradtunk valamiről ?
Ford Capri MkI Essex
- Nitrobuster
- egyedülisszerelhet
- Posts: 728
- Joined: Fri Dec 03, 2004 7:41 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Budapest
Re: Marci Caprija
A GT jelzés is elég merészlevelboss wrote:Az kérlek alássan az autóm konkrét típusa úgy, ahogy van! Jó, mi?! Igazi kuriózum a 78-as 2600-as!Tibi wrote:Mi az a 2600 az aláírásban te úr ? Lemaradtunk valamiről ?
1978 MkIII LimaTI AiResearch T3 boosting 0,7bar
- levelboss
- nagyonsokatirogat
- Posts: 1065
- Joined: Wed Sep 06, 2006 4:05 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Budapest
Re: Marci Caprija
Hát kéremszépen, kemények vagyunk!Nitrobuster wrote:A GT jelzés is elég merészlevelboss wrote:Az kérlek alássan az autóm konkrét típusa úgy, ahogy van! Jó, mi?! Igazi kuriózum a 78-as 2600-as!Tibi wrote:Mi az a 2600 az aláírásban te úr ? Lemaradtunk valamiről ?
Ford Capri 1978 2600 GT :D
- levelboss
- nagyonsokatirogat
- Posts: 1065
- Joined: Wed Sep 06, 2006 4:05 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Budapest
Re: Marci Caprija
Na gyerekek nagy dolog történt a mai nap folyamán! A sokat látott, és mostanában sokat állott Capri Balázs, és Bogyó segítségével újra erőre kapott és kevés huzavona után ma sikeresen átment a Műszaki Vizsgán!!!
Nagyon örülök neki! Meg annak is, h végre nem, vagy egyre kevésbé életveszélyes közlekedni az autóval... ugyh jó úton haladunk.
Örüljetek velem, aztán a részleteket később mondom.
Nagyon örülök neki! Meg annak is, h végre nem, vagy egyre kevésbé életveszélyes közlekedni az autóval... ugyh jó úton haladunk.
Örüljetek velem, aztán a részleteket később mondom.
Ford Capri 1978 2600 GT :D
- Süni
- OfficialGréTCSiTanárúr
- Posts: 2147
- Joined: Fri Sep 23, 2005 12:36 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Vál
- Contact:
Re: Marci Caprija
Kijjaza Capri Balázs???
Amúgy Grat!
Amúgy Grat!
- nyujoe
- egyedülisszerelhet
- Posts: 765
- Joined: Mon Dec 13, 2004 8:45 pm
- ClassicFord klubtag?: Nem
- Location: Zselickislak
Re: Marci Caprija
Toljad neki Marci!
"Az arany egy halott fém, míg a szarból új élet fakad."
1972 Ford Capri MKI 2.0 V6
1982 Ford Capri MKIII 2.0 R4
1972 Ford Capri MKI 2.0 V6
1982 Ford Capri MKIII 2.0 R4
- Nitrobuster
- egyedülisszerelhet
- Posts: 728
- Joined: Fri Dec 03, 2004 7:41 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Budapest
Re: Marci Caprija
Miért? Ilyenkor még az 1,6 pinto is olyan mintha 300le lenneTibi wrote:Gratulálok ! Hóba kiviszed ?
1978 MkIII LimaTI AiResearch T3 boosting 0,7bar
- Blant
- nagyonsokatirogat
- Posts: 1352
- Joined: Sun Dec 05, 2004 6:24 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Budapest
Re: Marci Caprija
De ne most
A hangom, a rangom tartom pardon
NEM ELADÓ!
A kedvem, a lelkem, a nemem, a szlengem
NEMM ELLADÓÓ
'78 Ford Capri mkIII Ghia 2,8i EFI, az imádott!
'85 Ford Fiesta mkII 1.6D, az Istencsászár, az 5literrel rohangálós, a hidegben is beindulós.
NEM ELADÓ!
A kedvem, a lelkem, a nemem, a szlengem
NEMM ELLADÓÓ
'78 Ford Capri mkIII Ghia 2,8i EFI, az imádott!
'85 Ford Fiesta mkII 1.6D, az Istencsászár, az 5literrel rohangálós, a hidegben is beindulós.