Pudva wrote:-1-ső próbálkozás:
a srác versenyautókat is készít, és két-három Capri is készül/készült már náluk!
odavittem az autót, körbevizsgálta, kellemesen elbeszélgettünk
500e forint munkadíj plusz anyag lenne...
Mire kérted az ajánlatot ?
úgy részletes ajánlatkérés nem volt, odavittem, hogy ki kellene lakatolni úgy, hogy utána tudjam vinni fényeztetni,
konkrét dolgokat nem részleteztünk, de a homokolás nincs benne az árban
'80 Ford Capri Mk III. V6 2.8 '94 Ford Escort Mk Vb 1.4 CLX
-= Az utcának az a színfoltja, kinek van egy FORD-ja =-
.: DayWalker :. .: family rosso :.
Pudva wrote:-1-ső próbálkozás:
a srác versenyautókat is készít, és két-három Capri is készül/készült már náluk!
odavittem az autót, körbevizsgálta, kellemesen elbeszélgettünk
500e forint munkadíj plusz anyag lenne...
Mire kérted az ajánlatot ?
úgy részletes ajánlatkérés nem volt, odavittem, hogy ki kellene lakatolni úgy, hogy utána tudjam vinni fényeztetni,
konkrét dolgokat nem részleteztünk, de a homokolás nincs benne az árban
Nekem tavaly 600eFt+ anyagot mondott egy autórestaurátor-bár szerintem az én autómon kb.: 14-szer annyi munka van, mint a tiéden. Ha érdekel, a számát meg tudom adni, egy próbát lehet, hogy megér. Ráadásul Turán lakik, és ismeri az autódat -látásból- mivel az is onnan származik.
Negatív!...Az alkoholmentes sör nem szerepel az adatbázisomban!!!
Tibi wrote:Azért kérdem mert nekem szemet ütött, hogy öccá' . Ezekben kasznimunkák vannak benne fénnyel ? Egyébként eljött az ideje úgy rendesen szétborítani ?
ebben ha jól értetem csak a kaszni munkák vannak benne... a fényezésről csak beszélgettünk!
igen azt gondolom most van rá időm, pénzem stb., hogy megcsináltassam az autót, s megint autó legyen legalább 10évig :)
'80 Ford Capri Mk III. V6 2.8 '94 Ford Escort Mk Vb 1.4 CLX
-= Az utcának az a színfoltja, kinek van egy FORD-ja =-
.: DayWalker :. .: family rosso :.
Pudva wrote:-1-ső próbálkozás:
a srác versenyautókat is készít, és két-három Capri is készül/készült már náluk!
odavittem az autót, körbevizsgálta, kellemesen elbeszélgettünk
500e forint munkadíj plusz anyag lenne...
Mire kérted az ajánlatot ?
úgy részletes ajánlatkérés nem volt, odavittem, hogy ki kellene lakatolni úgy, hogy utána tudjam vinni fényeztetni,
konkrét dolgokat nem részleteztünk, de a homokolás nincs benne az árban
Nekem tavaly 600eFt+ anyagot mondott egy autórestaurátor-bár szerintem az én autómon kb.: 14-szer annyi munka van, mint a tiéden. Ha érdekel, a számát meg tudom adni, egy próbát lehet, hogy megér. Ráadásul Turán lakik, és ismeri az autódat -látásból- mivel az is onnan származik.
Kérném a számát, Köszi! :)
'80 Ford Capri Mk III. V6 2.8 '94 Ford Escort Mk Vb 1.4 CLX
-= Az utcának az a színfoltja, kinek van egy FORD-ja =-
.: DayWalker :. .: family rosso :.
üdv! Mostmár az enyémnek is kész a kasznija heteken belül, és ugy néz ki 200-ba állt meg a munkadij.Ebbe szinta az egész alját kicserélte, ahol lehetett kimerevitette, és megerösitette a kasznit, nyulványok, 4 sárvédö átalakítás, nagy küszöbök, ajtók átalakítása stb, és persze mindenhol kiüregelve, és alvázvédve. Dorogon dolgozik a srác, ha érdekel valakit akinek nem sürgös a munka vállalja, csak neki ez másodállás, ugyhogy állapottól függöen honapokig huzodhat. Képek nálam.. :)
Kassy wrote:üdv! Mostmár az enyémnek is kész a kasznija heteken belül, és ugy néz ki 200-ba állt meg a munkadij.Ebbe szinta az egész alját kicserélte, ahol lehetett kimerevitette, és megerösitette a kasznit, nyulványok, 4 sárvédö átalakítás, nagy küszöbök, ajtók átalakítása stb, és persze mindenhol kiüregelve, és alvázvédve. Dorogon dolgozik a srác, ha érdekel valakit akinek nem sürgös a munka vállalja, csak neki ez másodállás, ugyhogy állapottól függöen honapokig huzodhat. Képek nálam.. :)
kérném a számát és a címét is Köszi 8)
'80 Ford Capri Mk III. V6 2.8 '94 Ford Escort Mk Vb 1.4 CLX
-= Az utcának az a színfoltja, kinek van egy FORD-ja =-
.: DayWalker :. .: family rosso :.
Kassy wrote:üdv! Mostmár az enyémnek is kész a kasznija heteken belül, és ugy néz ki 200-ba állt meg a munkadij.Ebbe szinta az egész alját kicserélte, ahol lehetett kimerevitette, és megerösitette a kasznit, nyulványok, 4 sárvédö átalakítás, nagy küszöbök, ajtók átalakítása stb, és persze mindenhol kiüregelve, és alvázvédve. Dorogon dolgozik a srác, ha érdekel valakit akinek nem sürgös a munka vállalja, csak neki ez másodállás, ugyhogy állapottól függöen honapokig huzodhat. Képek nálam.. :)
kérném a számát és a címét is Köszi 8)
Ment a száma privátban. A héten délután keresd... Egy felmérést, és árajánlatot mindenképp megér vele csináltatni, én már nagyon sok autot vittem neki és télleg korrekt.
- második véglegesnek látszó próbálkozás:
a Turai restaurátor embernél jártunk, több mint 2óra megbeszélés után mondott egy 300e ft-os munkadíjat
ez már sokkal jobban tetszik :)
Jártunk annál a fényezőnél is aki anno csinálta az autóm... további részletek itt: http://www.fordcapri.hu/forford3/viewto ... &start=135" onclick="window.open(this.href);return false;
'80 Ford Capri Mk III. V6 2.8 '94 Ford Escort Mk Vb 1.4 CLX
-= Az utcának az a színfoltja, kinek van egy FORD-ja =-
.: DayWalker :. .: family rosso :.
Az ár tényleg jónak mondható, ha végleg így marad.
Én sem tudtam volna "Látatlanba mondom" 220-250 alatt megoldani meg én igazán nem is vagyok restaurátor. Szeretek elképzeléseket,gondolatokat lemezből kidolgozni. http://www.smt.sokoldal.hu/?oldal=bHYtaHagV8" onclick="window.open(this.href);return false;
Ez egy elég eredményes munkám,itt a gazdival voltak kisebb nagyobb gondok, de kész lett.