Page 3 of 5

Re: V-Paripa

Posted: Sun Jan 10, 2010 8:19 pm
by levelboss
Bogyo28 wrote:
kár lenne a furással vacakolni, Grancinál van 2 db 4.0 V6 explorerből, azt nem kell fúrni...
...ne fájdítsd a szívem légyszi... :smt007

Re: V-Paripa

Posted: Sun Jan 10, 2010 10:47 pm
by vasparipa
capriv6 wrote:
vasparipa wrote:
Nem is tudtam, hogy ilyet is tudsz gyártani :shock: . Igaz én nem rég elvágtam magam nálad :-D
Egyébként gratula hozzá jól sikerült.
Nem egészen én csináltam, a leömlőt összeheftelve kaptam Sunyától az egyik hegesztő emberem munkája a többi:( hegesztés, síkköszörülés, homokszórás ) Amúgy ez az első, és egyben utolsó leömlő, amit bevállaltam. Sunya azok közé tartozik, akik nagyon sokat segítettek már rajtam, így ez természetes volt.
Amúgy nincs harag... :smt064 :smt064 Teee sor4-es :mrgreen: :mrgreen: :pia: :pia:

A heftelős,vagdosós emberke én voltam :lol: :lol: :lol:
Nem csuklottál??? :080: :080:

Re: V-Paripa

Posted: Tue Jun 08, 2010 3:11 pm
by Tibi
Mit is csináltál a verdával ? Szétkaptad - összeraktad ?

Re: V-Paripa

Posted: Tue Jun 08, 2010 3:59 pm
by holecz
Tibi wrote:Mit is csináltál a verdával ? Szétkaptad - összeraktad ?
Még nem kapta szét! (teljesen) :roll:

Re: V-Paripa

Posted: Tue Jun 08, 2010 5:26 pm
by vasparipa
Tibi wrote:Mit is csináltál a verdával ? Szétkaptad - összeraktad ?
Á!!!...Ott azért még nem tartunk! :oops: :cry: Csak ki kellett állnom Vele a garázsból.

Re: V-Paripa

Posted: Tue Jun 08, 2010 8:50 pm
by szszaby
Akkor nem nagy a tempó arra se. :mrgreen:

Re: V-Paripa

Posted: Tue Jun 08, 2010 9:28 pm
by vasparipa
szszaby wrote:Akkor nem nagy a tempó arra se. :mrgreen:
Hát nem! A világgazdasági járvány erre felé sem kegyelmez! :cry: A felújításra félretett lóvé elment másra, addig pedig nem igazán akarom szétborítani a VAS-at, amíg minimum a kasztnira, meg a dukkóra meg nincs a keret. De nem is baj, mert több kisebb- nagyobb átalakítást tervezek a gépen, így most van időm ezekkel sz@rakodni.

Re: V-Paripa

Posted: Wed Jun 09, 2010 7:13 am
by holecz
vasparipa wrote:
szszaby wrote:Akkor nem nagy a tempó arra se. :mrgreen:
Hát nem! A világgazdasági járvány erre felé sem kegyelmez! :cry: A felújításra félretett lóvé elment másra, addig pedig nem igazán akarom szétborítani a VAS-at, amíg minimum a kasztnira, meg a dukkóra meg nincs a keret. De nem is baj, mert több kisebb- nagyobb átalakítást tervezek a gépen, így most van időm ezekkel sz@rakodni.
Akkor tessék elkezdeni a sz@rakodást!!! :-D :pia:

Re: V-Paripa

Posted: Wed Jun 09, 2010 11:41 am
by vasparipa
holecz wrote:
vasparipa wrote:
szszaby wrote:Akkor nem nagy a tempó arra se. :mrgreen:
Hát nem! A világgazdasági járvány erre felé sem kegyelmez! :cry: A felújításra félretett lóvé elment másra, addig pedig nem igazán akarom szétborítani a VAS-at, amíg minimum a kasztnira, meg a dukkóra meg nincs a keret. De nem is baj, mert több kisebb- nagyobb átalakítást tervezek a gépen, így most van időm ezekkel sz@rakodni.
Akkor tessék elkezdeni a sz@rakodást!!! :-D :pia:
Már folyamatban van a téma... :smt025

Re: V-Paripa

Posted: Wed Jun 15, 2011 1:05 am
by vasparipa
Eladó az autóm...

1979-es 2.9 Cosworth type9-es váltóval, Janó-rendszer ( 2x60, hengerenkénti rozsdamentes leömlővel ) 24-es stabrúd, heavy duty lengőkarok, Isotta sportülések, gyári sibeda.
Az autó még nem volt törve(!!!), padlólemez jó állapotú, jó felújítási alap. Jár még hozzá 1db motorháztető, 1db hátsóajtó 1db "bejárati" ajtó 2 db szélvédő (1 zsír új ), 1db type5 váltó, meg egy csomó apróság ( 2.0 v6 motor, tömítések, stb...)
Az autó garázsban áll, jelenleg nem járóképes. Az ára csak így egyben 450.000HUF
A miértekre az adás-vételi aláírása után személyesen válaszolok.
Rufen Sie jetzt an!... 06703110364

Re: V-Paripa

Posted: Wed Jun 15, 2011 8:01 am
by Natalie Driver Gabe
vasparipa wrote:Eladó az autóm...

1979-es 2.9 Cosworth type9-es váltóval, Janó-rendszer ( 2x60, hengerenkénti rozsdamentes leömlővel ) 24-es stabrúd, heavy duty lengőkarok, Isotta sportülések, gyári sibeda.
Az autó még nem volt törve(!!!), padlólemez jó állapotú, jó felújítási alap. Jár még hozzá 1db motorháztető, 1db hátsóajtó 1db "bejárati" ajtó 2 db szélvédő (1 zsír új ), 1db type5 váltó, meg egy csomó apróság ( 2.0 v6 motor, tömítések, stb...)
Az autó garázsban áll, jelenleg nem járóképes. Az ára csak így egyben 450.000HUF
A miértekre az adás-vételi aláírása után személyesen válaszolok.
Rufen Sie jetzt an!... 06703110364
Azért pár képpel tarkíthatná a hírdetést az úr ;-)

Re: V-Paripa

Posted: Fri Oct 21, 2011 12:02 pm
by vasparipa
Elkelt!

Re: V-Paripa

Posted: Fri Oct 21, 2011 1:09 pm
by Bogyo28
vasparipa wrote:Elkelt!
esetleg részleteket lehet tudni?

Re: V-Paripa

Posted: Fri Oct 21, 2011 6:25 pm
by vasparipa
Bogyo28 wrote:
vasparipa wrote:Elkelt!
esetleg részleteket lehet tudni?
Igen. Bottyán Laci vette meg, akitől a Daywalker származik. Szombaton felhívtam, mivel már rég dumáltunk, és mikor megemlítettem neki, hogy eladó, kapásból igent mondott. Azt mondta, hogy épp keresni akart ezzel kapcsolatban. Még nálam van az autó, majd talán a jövő héten viszi el. Nála a lehető legjobb helyen lesz a Vas, ezt tudom.

Re: V-Paripa

Posted: Mon Oct 24, 2011 10:40 am
by Bogyo28
vasparipa wrote:
Bogyo28 wrote:
vasparipa wrote:Elkelt!
esetleg részleteket lehet tudni?
Igen. Bottyán Laci vette meg, akitől a Daywalker származik. Szombaton felhívtam, mivel már rég dumáltunk, és mikor megemlítettem neki, hogy eladó, kapásból igent mondott. Azt mondta, hogy épp keresni akart ezzel kapcsolatban. Még nálam van az autó, majd talán a jövő héten viszi el. Nála a lehető legjobb helyen lesz a Vas, ezt tudom.
Örülök neki akkor hogy nem vész el a süllyesztőben, és remélem TE SEM fogsz eltünni!!!