Tibi wrote:az egyik CF magazinban találtam hátsó tárcsa átalakítást. Képregény szintű a leírás de hátha segít vkinek, holnap be tudom szkennelni és akkor felpakolom vhova.
szszaby wrote:Itt folytatom a bemutatkozás témakör helyett mert ennek már itt a helye.
Tisztában vagyok vele mit mondasz de szerintem nincsen teljesen igazad.
Mert ha egy nagyobb tárcsához való féknyerget egy kissebb tárcsához rakok akkor ugyebár beljebb kerül a tárcsa a féknyeregben tehét a betét teljes felülete fogni fog nem fog feszülni. A rosszabbik megoldás ha kissebb tárcsához valót próbálnánk rakni nagyobb tárcsához akor igaz lenne szerintem hogy a betét feszülne és félrekopna mert magyarul kilógna a tárcsából.
Egyébként megmértem az este a legnagyobb tárcsát amit a féknyergemmel be lehet építeni a 13" vasfelnibe. Méréseim szerint a 240-es tárcsa neccesen fér el. Túl vastag a féknyereg kengyele mert alumíniumból van.
én is tudom mi hogyan kopik, ebben igazad van.
mindössze abban nincs, hogy egyrészt toyota a cuccod, másrészt keresed a bajt magadnak, ahelyett, hogy leakasztanál egy bontóból egy egymáshoz tartozó tárcsát és nyerget.
adok hozzá egy kivágott lapot méretezni, adok egy címet ahol kivágják vízzel mm pontosra és már csak szerelned kéne.
de ha komolyan van igény rá, megkeresem a megfelelő méretű (ford) cuccot és leméretezem a tartólemezt 13-as felnibe szerelhetően.
Engem érdekelne a dolog, ha meg lehet úgy oldani, hogy az első féket ne kelljen bántani, de megmaradjon az egyensúly. (elől Granada nyergek vannak, -elvileg már ezzel is borúlt az egyensúly az első fékek javára...)
Persze csak akkor ha azért a fékhatás is javulni fog, nemcsak az optika.
Vagy mit javasolnál előre amit be is lehet szerezni az eredeti tárcsához, ha kevés a Granadáé? És mi újság a főfékhengerrel, azt is cserélni kellene?
Capripower wrote:Engem érdekelne a dolog, ha meg lehet úgy oldani, hogy az első féket ne kelljen bántani, de megmaradjon az egyensúly. (elől Granada nyergek vannak, -elvileg már ezzel is borúlt az egyensúly az első fékek javára...)
Persze csak akkor ha azért a fékhatás is javulni fog, nemcsak az optika.
Vagy mit javasolnál előre amit be is lehet szerezni az eredeti tárcsához, ha kevés a Granadáé? És mi újság a főfékhengerrel, azt is cserélni kellene?
a nagyobb első nyereghez már cserélni kellett volna, szervódobbal együtt. főfékhengert tudok adni 2 jobb tipusu sörért, lehet hogy még szervódob is akad.
"...ha Detroit-nak végevan, a világnak végevan..."
"...akkor vedd meg ezt, vagy egy ilyet..."
...A Xikla...
1978 Ford Capri MKIII 2.9 V6 24V cosworth
1974 Ford Transit MKI 1.7 V4
Veled egy élmény "vitatkozni" Én sosem értek Veled egyet de ez már így lesz az idők végezetéig.
A fék hidd el jó lesz az egyensúly sem borul fel mert eddig lada fék volt hátul fékerő szabályzó nélkül és elég jól fogott az is, jobb volt mint az eredeti.
Engem nem érdekel a lyukkör meg miegymás legyen jó a főbb méret ami nem alakítható a többit megoldom.
Egyszer igazán összeülhetnék egy vitafórumra egy jó sör mellett.
rendben, utánamászok a közeljövőben.
van egy sokezer oldalas fékkatalógusom, abból sokat lehet okosodni.
granada szervó és 23-as főfék, az sosem árthat.
előre a 13-as kerékbe ez a max.
szszaby
igen, vitázni azt tudok.
könnyen teszem, mert ugye nekem ezek a dolgok már megvannak.
sör? köszönöm, nem élek vele, nagyon ritkán adom fel a spontán autózás lehetőségét egy kis iszogatásért :)
de beszélgetni lehet sör nélkül is, sőt, itt is mehet vég nélkül, legalább mások is ihletet kapnak ehhez ahhoz.
egyébként is jeleztem már hónapokkal ezelőtt, hogy a féktuning és a lengőkar támasztás is készen várja azokat, akik biztonságosabban akarnak autózni a széria vagy tuning motorjuk erejével.
rendben, utánamászok a közeljövőben.
van egy sokezer oldalas fékkatalógusom, abból sokat lehet okosodni.
granada szervó és 23-as főfék, az sosem árthat.
előre a 13-as kerékbe ez a max.
Köszi srácok, és bocsi hogy elfelejtettem odaírni, hogy a nagyszervódob + főfékhenger rég benne van , de azt hittem tudjátok. :)
Én ezen felül értettem hogy kell-e majd másik főfékhenger.
érdekes megoldás... Bár a mi hátsó hidunk nem ilyen, azért érdekes. De ami az angol oldalakon is fenn van az szerintem jobb megoldás, nem kell odaheggeszteni a hidhoz semmit.
"...ha Detroit-nak végevan, a világnak végevan..."
"...akkor vedd meg ezt, vagy egy ilyet..."
...A Xikla...
1978 Ford Capri MKIII 2.9 V6 24V cosworth
1974 Ford Transit MKI 1.7 V4
nem én agyaltam ki
100 % ,h nem szar
vizsgán mindentől lehasalnak, ha nem haver ....+ha nincs +TERVEZTETVE ENGEDÉLYEZTETVE
amugy ahogy Ti is mondtátok, mindenki azt csinál amit akar, ez is csak 1 lehetőség ;)
SZERINTEM!