első hűtött tárcsa.

Otthoni szerelési tippek fék témában...

Moderators: SONI, Pudva, Bogyo28

Post Reply
User avatar
Süni
OfficialGréTCSiTanárúr
Posts: 2147
Joined: Fri Sep 23, 2005 12:36 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Vál
Contact:

Post by Süni »

Nitrobuster wrote:
Süni wrote:Ja ! És mitől nem rozsdásodna? A Fekete szín csak vmi festék ! Használtan ugyanúgy néz ki mint bármelyik másik !
Nem festék, anyagában ilyen( szürkeöntvény). Eléggé hőkezelt ez láccik rajta. Gyakorlatilag akkor kell cserélni, mikor a bordák már elkoptak.
Egyébként az Amg cl65 merdzsó is ilyen jellegű tárcsákat használ.
Lehet, hogy ezeket is hamisítják :? :?: .

Ja és rozsdásodik, persze csak annyira, mint a motorban a henger.
Nem viccből mondtam, h festék.....
Nem hiszem, h hamisítanák, Brembo hivatalos képviselettől szerezzük be (Láng).
User avatar
Geec MKII
márokosanistudnézni
Posts: 63
Joined: Fri Dec 10, 2004 6:21 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Budapest

Post by Geec MKII »

Nitrobuster wrote:Megvannak az új tárcsák :twisted:

Image
Nagyon komoly!
De ha már itt tartunk szerintem 300km-se fog kibirni. :lol:
Mennyiért sikerült hozzájutnod ehez a szépséghez?
1977 Ford Capri MKII 2.0Weber
User avatar
Nitrobuster
egyedülisszerelhet
Posts: 728
Joined: Fri Dec 03, 2004 7:41 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Budapest

Post by Nitrobuster »

Süni wrote:
Nitrobuster wrote:
Süni wrote:Ja ! És mitől nem rozsdásodna? A Fekete szín csak vmi festék ! Használtan ugyanúgy néz ki mint bármelyik másik !
Nem festék, anyagában ilyen( szürkeöntvény). Eléggé hőkezelt ez láccik rajta. Gyakorlatilag akkor kell cserélni, mikor a bordák már elkoptak.
Egyébként az Amg cl65 merdzsó is ilyen jellegű tárcsákat használ.
Lehet, hogy ezeket is hamisítják :? :?: .

Ja és rozsdásodik, persze csak annyira, mint a motorban a henger.
Nem viccből mondtam, h festék.....
Nem hiszem, h hamisítanák, Brembo hivatalos képviselettől szerezzük be (Láng).

Állítólag a Kelet-Európában gyártott tárcsákkal szokott baj lenni.
Lefőképpen a bmw-sek panaszkodnak rá ( hamar elvetemedik, betörik),
ezzel elenben a hondások + szeretik. Valaki csak azt mondja, hogy nem szereti a kemény betétet. Hogy mi az igazság az a közeljövőben kiderül.
Ha esetleg meg tudnád mondani, hogy milyen tárcsákkal volt probléma azt nagyon megköszönném.
1978 MkIII LimaTI AiResearch T3 boosting 0,7bar
User avatar
Nitrobuster
egyedülisszerelhet
Posts: 728
Joined: Fri Dec 03, 2004 7:41 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Budapest

Post by Nitrobuster »

Geec MKII wrote:
Nitrobuster wrote:Megvannak az új tárcsák :twisted:

Image
Nagyon komoly!
De ha már itt tartunk szerintem 300km-se fog kibirni. :lol:
Mennyiért sikerült hozzájutnod ehez a szépséghez?
Ha nem bír ki 300-at, akkor a te kocsid ablakát töröm be vele először. :D
A PÜ + ment.
1978 MkIII LimaTI AiResearch T3 boosting 0,7bar
User avatar
Geec MKII
márokosanistudnézni
Posts: 63
Joined: Fri Dec 10, 2004 6:21 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Budapest

Post by Geec MKII »

Nitrobuster wrote:
Geec MKII wrote:
Nitrobuster wrote:Megvannak az új tárcsák :twisted:

Image
Nagyon komoly!
De ha már itt tartunk szerintem 300km-se fog kibirni. :lol:
Mennyiért sikerült hozzájutnod ehez a szépséghez?
Ha nem bír ki 300-at, akkor a te kocsid ablakát töröm be vele először. :D
A PÜ + ment.
Ezt boknak veszem :lol: .
1977 Ford Capri MKII 2.0Weber
User avatar
Süni
OfficialGréTCSiTanárúr
Posts: 2147
Joined: Fri Sep 23, 2005 12:36 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Vál
Contact:

Post by Süni »

Nitrobuster wrote:
Süni wrote:
Nitrobuster wrote: Nem festék, anyagában ilyen( szürkeöntvény). Eléggé hőkezelt ez láccik rajta. Gyakorlatilag akkor kell cserélni, mikor a bordák már elkoptak.
Egyébként az Amg cl65 merdzsó is ilyen jellegű tárcsákat használ.
Lehet, hogy ezeket is hamisítják :? :?: .

Ja és rozsdásodik, persze csak annyira, mint a motorban a henger.
Nem viccből mondtam, h festék.....
Nem hiszem, h hamisítanák, Brembo hivatalos képviselettől szerezzük be (Láng).


Állítólag a Kelet-Európában gyártott tárcsákkal szokott baj lenni.
Lefőképpen a bmw-sek panaszkodnak rá ( hamar elvetemedik, betörik),
ezzel elenben a hondások + szeretik. Valaki csak azt mondja, hogy nem szereti a kemény betétet. Hogy mi az igazság az a közeljövőben kiderül.
Ha esetleg meg tudnád mondani, hogy milyen tárcsákkal volt probléma azt nagyon megköszönném.
Renault Megane 2.0 16v Coupe
Honda Civic 1.6 VTi 160LE (Ennél ott kezdődött a probléma, h amit a katalógus írt az autóhoz, annak semmi köze nem volt hozzá)
User avatar
Nitrobuster
egyedülisszerelhet
Posts: 728
Joined: Fri Dec 03, 2004 7:41 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Budapest

Post by Nitrobuster »

Köszi szépen
1978 MkIII LimaTI AiResearch T3 boosting 0,7bar
User avatar
Süni
OfficialGréTCSiTanárúr
Posts: 2147
Joined: Fri Sep 23, 2005 12:36 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Vál
Contact:

Post by Süni »

A Megane-ét megtaláltam, holnap lefényképezem, mert otthon hagytam a gépet.... :cry:
User avatar
Süni
OfficialGréTCSiTanárúr
Posts: 2147
Joined: Fri Sep 23, 2005 12:36 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Vál
Contact:

Post by Süni »

Itt a kopófelület, sajnos a kép nem adja teljesen vissza, de tele van hajszálrepedésekkel :

http://img.tar.hu/suni25/size2/18474764.jpg
http://img.tar.hu/suni25/size2/18474762.jpg

Oldalról, a kép közepén látszik, hogy a gyári berovátkolásnál elindul az agy felé repedés :

http://img.tar.hu/suni25/size2/18474761.jpg
http://img.tar.hu/suni25/size2/18474760.jpg

És egy teljes kép, ugyanúgy rozsdásodik mint bármilyen más tárcsa, pedig újonnan ez is fekete volt, tehát nem anyagában fekete !!

http://img.tar.hu/suni25/size2/18474757.jpg

Üzletünkben bármikor megtekinthető !
trafo2000
akárhozzáisnyulhatvalamihez
Posts: 241
Joined: Thu Dec 30, 2004 12:47 pm

Post by trafo2000 »

A brembo féktárcsától nem ezt várná az ember,nem értem.Ez egy vezető cég.Nem lehet hogy csak valami spéci saját betéttel szerelhető?Igaz akkor sem hullhatna szét. :?
User avatar
Bogyo28
Überführer
Posts: 5459
Joined: Sat Dec 04, 2004 9:11 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Budapest-Budakalász
Contact:

Post by Bogyo28 »

Hát én is többet várnék ettöl, de azért remélem Nitronak több szerencséje lesz ezekel a tárcsákkal. Én LUCAS-ban néztem tárcsát, amit a saját betétjével kell használni, de ahoz nem volt granada betét, viszont gyári capri 2.8i tárcsa igen (darabja 22e :( ) És persze még azt se tudni hogy a citroen tűárcsák nekem meddig lesznek jók...
"...ha Detroit-nak végevan, a világnak végevan..."
"...akkor vedd meg ezt, vagy egy ilyet..."

...A Xikla...

1978 Ford Capri MKIII 2.9 V6 24V cosworth
1974 Ford Transit MKI 1.7 V4
User avatar
Süni
OfficialGréTCSiTanárúr
Posts: 2147
Joined: Fri Sep 23, 2005 12:36 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Vál
Contact:

Post by Süni »

trafo2000 wrote:A brembo féktárcsától nem ezt várná az ember,nem értem.Ez egy vezető cég.Nem lehet hogy csak valami spéci saját betéttel szerelhető?Igaz akkor sem hullhatna szét. :?
Lhet.Csak Mo-n nincs importőr, aki Brembo betétet hoz.Ezt Ferodo Racinggal használták, DS2000-el, ami utcára szánt versenybetét. Puha, meg porol, de fog mint állat !!
User avatar
Süni
OfficialGréTCSiTanárúr
Posts: 2147
Joined: Fri Sep 23, 2005 12:36 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Vál
Contact:

Post by Süni »

bogyo28 wrote:Hát én is többet várnék ettöl, de azért remélem Nitronak több szerencséje lesz ezekel a tárcsákkal. Én LUCAS-ban néztem tárcsát, amit a saját betétjével kell használni, de ahoz nem volt granada betét, viszont gyári capri 2.8i tárcsa igen (darabja 22e :( ) És persze még azt se tudni hogy a citroen tűárcsák nekem meddig lesznek jók...
Én már találtam jóval olcsóbbat (12e asszem), de ahhoz nekem kéne féknyereg is azt meg.......

Viszont a nem hűtött akciós a Hegyaljánál, 4000,-/pár ! Én már megvettem. Fogalmam sincs, h kell-e, de enni nem kér ! :wink:
User avatar
Bogyo28
Überführer
Posts: 5459
Joined: Sat Dec 04, 2004 9:11 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Budapest-Budakalász
Contact:

Post by Bogyo28 »

Süni wrote:
bogyo28 wrote:Hát én is többet várnék ettöl, de azért remélem Nitronak több szerencséje lesz ezekel a tárcsákkal. Én LUCAS-ban néztem tárcsát, amit a saját betétjével kell használni, de ahoz nem volt granada betét, viszont gyári capri 2.8i tárcsa igen (darabja 22e :( ) És persze még azt se tudni hogy a citroen tűárcsák nekem meddig lesznek jók...
Én már találtam jóval olcsóbbat (12e asszem), de ahhoz nekem kéne féknyereg is azt meg.......

Viszont a nem hűtött akciós a Hegyaljánál, 4000,-/pár ! Én már megvettem. Fogalmam sincs, h kell-e, de enni nem kér ! :wink:
féknyereg van fillérekért, ha kell csak szolj...
"...ha Detroit-nak végevan, a világnak végevan..."
"...akkor vedd meg ezt, vagy egy ilyet..."

...A Xikla...

1978 Ford Capri MKIII 2.9 V6 24V cosworth
1974 Ford Transit MKI 1.7 V4
User avatar
Süni
OfficialGréTCSiTanárúr
Posts: 2147
Joined: Fri Sep 23, 2005 12:36 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Vál
Contact:

Post by Süni »

bogyo28 wrote:
Süni wrote:
bogyo28 wrote:Hát én is többet várnék ettöl, de azért remélem Nitronak több szerencséje lesz ezekel a tárcsákkal. Én LUCAS-ban néztem tárcsát, amit a saját betétjével kell használni, de ahoz nem volt granada betét, viszont gyári capri 2.8i tárcsa igen (darabja 22e :( ) És persze még azt se tudni hogy a citroen tűárcsák nekem meddig lesznek jók...
Én már találtam jóval olcsóbbat (12e asszem), de ahhoz nekem kéne féknyereg is azt meg.......

Viszont a nem hűtött akciós a Hegyaljánál, 4000,-/pár ! Én már megvettem. Fogalmam sincs, h kell-e, de enni nem kér ! :wink:
féknyereg van fillérekért, ha kell csak szolj...
Na ja, de a Granadáé nem ? Nekem meg a 2.8i Hűtöttje lenne jó, mert akkor a régit lecsavarozom, ezt felcsavarozom, oszt szevasz !
Post Reply