első hűtött tárcsa.
Moderators: SONI, Pudva, Bogyo28
- Nitrobuster
- egyedülisszerelhet
- Posts: 728
- Joined: Fri Dec 03, 2004 7:41 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Budapest
Még szerencse, hogy nincs 23000 huf-om DS2000-es betétre.Süni wrote:Lhet.Csak Mo-n nincs importőr, aki Brembo betétet hoz.Ezt Ferodo Racinggal használták, DS2000-el, ami utcára szánt versenybetét. Puha, meg porol, de fog mint állat !!trafo2000 wrote:A brembo féktárcsától nem ezt várná az ember,nem értem.Ez egy vezető cég.Nem lehet hogy csak valami spéci saját betéttel szerelhető?Igaz akkor sem hullhatna szét. :?
1978 MkIII LimaTI AiResearch T3 boosting 0,7bar
- Nitrobuster
- egyedülisszerelhet
- Posts: 728
- Joined: Fri Dec 03, 2004 7:41 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Budapest
nem gondolom, sanszosan nem férne már be a 16-os kerékbe sem, de a 15-ös jáccóskerekeimbe tuti nem. az pedig nemjó.
és ennél kevesebbért van meg a 288-as PÁRJA, amire még épp tudtam szerezni (FORD!)nyerget emberi áron.
330-ashoz már vmi extra cucc kéne, az pedig alaphangon hatszámjegyű...
vagány, de köszi nem, low budget possible car:)
és ennél kevesebbért van meg a 288-as PÁRJA, amire még épp tudtam szerezni (FORD!)nyerget emberi áron.
330-ashoz már vmi extra cucc kéne, az pedig alaphangon hatszámjegyű...
vagány, de köszi nem, low budget possible car:)
- szszaby
- rengetegetirogatide
- Posts: 4629
- Joined: Tue Jun 28, 2005 2:37 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Karcag
Kérdésem lenne, hogy milyen nyereggel milyen tárcsaméretek voltak a Capriban.
Az enyém 48-as és 240-es tárcsa vam rajta 10-es vastagságú de többet be se vesz. Amit vettem Bencétől az 54-es (ate) szintén 240 tárcsával de bevenné a 13mm vastagságút is ami már 244-es tárcsára jellemző.
Akkor hogy van ez?
Az enyém 48-as és 240-es tárcsa vam rajta 10-es vastagságú de többet be se vesz. Amit vettem Bencétől az 54-es (ate) szintén 240 tárcsával de bevenné a 13mm vastagságút is ami már 244-es tárcsára jellemző.
Akkor hogy van ez?
Ford Capri MkI Essex
- Bogyo28
- Überführer
- Posts: 5459
- Joined: Sat Dec 04, 2004 9:11 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Budapest-Budakalász
- Contact:
elvileg volt rajta 244-es 10 vastag sima tárcsa, a gyári 2.8-i pedig ugyancsak 244-es hűtött tárcsa asszem 22-es vastagsággal. ez utobbit szoktuk a granada nyereg - saxo tárcsa kombinációjával kivitelezni. gyárilag elöl nem volt szerintem több variáció, föfékhenger és szervó méretében voltak még eltérések...szszaby wrote:Kérdésem lenne, hogy milyen nyereggel milyen tárcsaméretek voltak a Capriban.
Az enyém 48-as és 240-es tárcsa vam rajta 10-es vastagságú de többet be se vesz. Amit vettem Bencétől az 54-es (ate) szintén 240 tárcsával de bevenné a 13mm vastagságút is ami már 244-es tárcsára jellemző.
Akkor hogy van ez?
"...ha Detroit-nak végevan, a világnak végevan..."
"...akkor vedd meg ezt, vagy egy ilyet..."
...A Xikla...
1978 Ford Capri MKIII 2.9 V6 24V cosworth
1974 Ford Transit MKI 1.7 V4
"...akkor vedd meg ezt, vagy egy ilyet..."
...A Xikla...
1978 Ford Capri MKIII 2.9 V6 24V cosworth
1974 Ford Transit MKI 1.7 V4