első hűtött tárcsa.

Otthoni szerelési tippek fék témában...

Moderators: SONI, Pudva, Bogyo28

Post Reply
User avatar
Bogyo28
Überführer
Posts: 5459
Joined: Sat Dec 04, 2004 9:11 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Budapest-Budakalász
Contact:

Post by Bogyo28 »

igen granadáé. de egy kis közbetét és 4 másik csavar az nem nagy meló...
"...ha Detroit-nak végevan, a világnak végevan..."
"...akkor vedd meg ezt, vagy egy ilyet..."

...A Xikla...

1978 Ford Capri MKIII 2.9 V6 24V cosworth
1974 Ford Transit MKI 1.7 V4
User avatar
Nitrobuster
egyedülisszerelhet
Posts: 728
Joined: Fri Dec 03, 2004 7:41 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Budapest

Post by Nitrobuster »

Süni wrote:
trafo2000 wrote:A brembo féktárcsától nem ezt várná az ember,nem értem.Ez egy vezető cég.Nem lehet hogy csak valami spéci saját betéttel szerelhető?Igaz akkor sem hullhatna szét. :?
Lhet.Csak Mo-n nincs importőr, aki Brembo betétet hoz.Ezt Ferodo Racinggal használták, DS2000-el, ami utcára szánt versenybetét. Puha, meg porol, de fog mint állat !!
Még szerencse, hogy nincs 23000 huf-om DS2000-es betétre.
1978 MkIII LimaTI AiResearch T3 boosting 0,7bar
User avatar
Süni
OfficialGréTCSiTanárúr
Posts: 2147
Joined: Fri Sep 23, 2005 12:36 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Vál
Contact:

Post by Süni »

Milyen betét kell neked ??? Nekem az Escort MK6-hoz 13e !
User avatar
Nitrobuster
egyedülisszerelhet
Posts: 728
Joined: Fri Dec 03, 2004 7:41 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Budapest

Post by Nitrobuster »

Szerintem ferodo premier lesz, kedvezmény nélkül, olyan 8000huf.
A ds2000 nincs granada nyereghez (caprihoz van), ráadásul nagyon
drága és előbb is kell cserélni mint az olajat.
1978 MkIII LimaTI AiResearch T3 boosting 0,7bar
User avatar
Süni
OfficialGréTCSiTanárúr
Posts: 2147
Joined: Fri Sep 23, 2005 12:36 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Vál
Contact:

Post by Süni »

Mosmá nekem is van Brembo-m !!!
:lol:


Image
Image
Image
User avatar
Pudva
rengetegetirogatide
Posts: 2543
Joined: Mon Feb 28, 2005 4:59 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Nyóc + a Tizenhárom
Contact:

Post by Pudva »

Süni wrote:Mosmá nekem is van Brembo-m !!!
:lol:
Zsííír! Mennyi Brembót kell hozzá eladnod Süni ? :P
'80 Ford Capri Mk III. V6 2.8
'94 Ford Escort Mk Vb 1.4 CLX
-= Az utcának az a színfoltja, kinek van egy FORD-ja =-
.: DayWalker :.
.: family rosso :.
User avatar
Süni
OfficialGréTCSiTanárúr
Posts: 2147
Joined: Fri Sep 23, 2005 12:36 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Vál
Contact:

Post by Süni »

Pudva wrote:
Süni wrote:Mosmá nekem is van Brembo-m !!!
:lol:
Zsííír! Mennyi Brembót kell hozzá eladnod Süni ? :P
Az az igazság, h még csak nem is én szereztem, hanem a kislányomnak adta a dédanyja szomszédja ! :lol:
User avatar
Süni
OfficialGréTCSiTanárúr
Posts: 2147
Joined: Fri Sep 23, 2005 12:36 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Vál
Contact:

Post by Süni »

Image
Image
Image
CAPRI-3
akárhozzáisnyulhatvalamihez
Posts: 427
Joined: Sun Dec 05, 2004 12:21 pm

Post by CAPRI-3 »

ezmiez?
User avatar
Süni
OfficialGréTCSiTanárúr
Posts: 2147
Joined: Fri Sep 23, 2005 12:36 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Vál
Contact:

Post by Süni »

Mercedes S500 W220 1999 (gyárilag lyuggatott ! )
CAPRI-3
akárhozzáisnyulhatvalamihez
Posts: 427
Joined: Sun Dec 05, 2004 12:21 pm

Post by CAPRI-3 »

akkor én el is bújok a 288x28-as tárcsáimmal meg a négydugattyús cosworth nyergeimmel :)
User avatar
Süni
OfficialGréTCSiTanárúr
Posts: 2147
Joined: Fri Sep 23, 2005 12:36 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Vál
Contact:

Post by Süni »

CAPRI-3 wrote:akkor én el is bújok a 288x28-as tárcsáimmal meg a négydugattyús cosworth nyergeimmel :)
Ha gondolod tudok még ilyet szerezni ! 8) (19e/db)
CAPRI-3
akárhozzáisnyulhatvalamihez
Posts: 427
Joined: Sun Dec 05, 2004 12:21 pm

Post by CAPRI-3 »

nem gondolom, sanszosan nem férne már be a 16-os kerékbe sem, de a 15-ös jáccóskerekeimbe tuti nem. az pedig nemjó.
és ennél kevesebbért van meg a 288-as PÁRJA, amire még épp tudtam szerezni (FORD!)nyerget emberi áron.
330-ashoz már vmi extra cucc kéne, az pedig alaphangon hatszámjegyű...
vagány, de köszi nem, low budget possible car:)
User avatar
szszaby
rengetegetirogatide
Posts: 4629
Joined: Tue Jun 28, 2005 2:37 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Karcag

Post by szszaby »

Kérdésem lenne, hogy milyen nyereggel milyen tárcsaméretek voltak a Capriban.
Az enyém 48-as és 240-es tárcsa vam rajta 10-es vastagságú de többet be se vesz. Amit vettem Bencétől az 54-es (ate) szintén 240 tárcsával de bevenné a 13mm vastagságút is ami már 244-es tárcsára jellemző.
Akkor hogy van ez?
Ford Capri MkI Essex
User avatar
Bogyo28
Überführer
Posts: 5459
Joined: Sat Dec 04, 2004 9:11 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Budapest-Budakalász
Contact:

Post by Bogyo28 »

szszaby wrote:Kérdésem lenne, hogy milyen nyereggel milyen tárcsaméretek voltak a Capriban.
Az enyém 48-as és 240-es tárcsa vam rajta 10-es vastagságú de többet be se vesz. Amit vettem Bencétől az 54-es (ate) szintén 240 tárcsával de bevenné a 13mm vastagságút is ami már 244-es tárcsára jellemző.
Akkor hogy van ez?
elvileg volt rajta 244-es 10 vastag sima tárcsa, a gyári 2.8-i pedig ugyancsak 244-es hűtött tárcsa asszem 22-es vastagsággal. ez utobbit szoktuk a granada nyereg - saxo tárcsa kombinációjával kivitelezni. gyárilag elöl nem volt szerintem több variáció, föfékhenger és szervó méretében voltak még eltérések...
"...ha Detroit-nak végevan, a világnak végevan..."
"...akkor vedd meg ezt, vagy egy ilyet..."

...A Xikla...

1978 Ford Capri MKIII 2.9 V6 24V cosworth
1974 Ford Transit MKI 1.7 V4
Post Reply