Kola wrote:Pénz, pénz és pénz!paniperda wrote:Sziasztok!
Én még csak a csendes társak egyike vagyok , kuporgatva az első Caprimra, de tudni szeretném, hogy egy igazi (30 év feletti) veteránná nyilvánításhoz mi kell. Egyenlőre Mk3ban gondolkozom, de akkor is 4-5 év, s ha jól választok beléphetek a nagyveteránok közé. Persze első a munka és a spórolás, ám mégis...
És ez sajnos nem csak vicc... A vizsga díjja sem egyszerű, de amíg a kocsid olyan állapotba kerül, hogy át is menjen rajta, az nagyon sokba kerül. Még akkor is, ha egyszerre vagy lakatos, autófényező, autószerelő, külföldről autókat és alkatrészeket behozó "szakember", és sehol nem kell dolgoznod csak a saját műhelyedben, a saját kocsidon a saját szerszámaiddal.
Én úgy gondolom, hogy ma sokkal olcsóbb venni egy VALÓBAN veterán állapotú kocsit venni (mint pl az autoklubbé) mint megcsinálni egy átlagos autóból.
Persze vannak nálam sokkal tapasztaltabbak ezen a téren, lehet csak én látom túl komoran a helyzetet...
most nézem csak, hogy vannak aláhúzott, vastag, dőlt betűk is... ez milyen jópofa, eddig észre sem vettem
amugy kb ilyen eccerű :) vhol a MAVAMSZ oldalán kell szétnézni ott találsz 1 űrlapot és ott látni fogod, h mi kell majd , h veterán MINŐSÍTÉSt kapjon a az autód/motorod/akármid. És kb akkor fog elmenni a kedved az egész veteránosítástól, mert kedvezményes biztosítást anélkül is lehet kötni. Ja és akkor az OT-s rendszám, hogy van?????????? Ezt akkor adják miután +kaptam a minősítést és tényleg csak 7végén mehetek vele????