Page 5 of 13

Posted: Wed Aug 16, 2006 11:30 am
by Mad Max
Kb. 2-3 éve rémisztgettek minket, hogy lessz új Capri, de sajnos csak újságokban olvastam róla. Szerintem nem is lessz belőle semmi, mert anyagi gondban van aFord, legalábbis úgy tudom. Amúgy az álltalam látott képek is hasonlítottak egy CAPRIra.

Posted: Wed Aug 16, 2006 11:58 am
by Tibi
talán van még remény, előkerült egy - két okos dolog a nagy vizen túl ( Challenger, Camaro ) hátha látnak a benne fantáziát. Szerintem az ilyen régi hangulatot idéző sportkocsikat nem lenne hülyeség vissazhozni, a mai kor autói eléggé jellegtelenek véleményem szerint, egy kaptafára készül minden, szinte ugyan az a beltér egy sport és egy nagyapa kivitel közöt, mert gondolom így éri meg. Üzletileg valószínüleg nem érné meg kifejleszteni egy Mk IV et, de ha sikerrel befutnak az új Muscle Car-ok talán elővesznek valamit, ami vonalaiban a klasszikust idézi és nem vmi csoppolt focus...

Posted: Wed Aug 16, 2006 12:07 pm
by gizmo
ezzel az a gáz, hogy az európai Ford-nak nincs hátsókerekes alváza... így valószínű egy Mondeo alvázas modell lenne, első, és max 4kerékhajtással, semmitmondó kasznival, és gyenge beltérrel.

Az USA Ford ellenben nagyon jót alkotott szerintem az új Mustanggal! :ru: no és a Camaro sem lesz rossz. De ez itt az eu...:(

Posted: Wed Aug 16, 2006 12:37 pm
by Tibi
sajna igen, de egy hasonlót kihozni elég nagy melléfogás lenne. Legkevésbé a Capri jut róla eszembe, de még az sem ,h sportautó...
bocs a készítőtől
Image

Posted: Wed Aug 16, 2006 1:09 pm
by gizmo
ez egy Mondeo... :?

Posted: Sun Aug 20, 2006 4:57 pm
by Bogyo28
Tibi wrote:
gizmo wrote:ez egy Mondeo... :?
igen némi alakítással ha minden igaz. Innen szereztem a képet, van több virtuálkodás is.
http://hvtm.hu/index.php3?stext=ford+capri&ID=0100
a 2007-es még egész elfogadható...

Posted: Sun Aug 20, 2006 4:57 pm
by Bogyo28
gizmo wrote:ezzel az a gáz, hogy az európai Ford-nak nincs hátsókerekes alváza... így valószínű egy Mondeo alvázas modell lenne, első, és max 4kerékhajtással, semmitmondó kasznival, és gyenge beltérrel.

Az USA Ford ellenben nagyon jót alkotott szerintem az új Mustanggal! :ru: no és a Camaro sem lesz rossz. De ez itt az eu...:(
de a ford-é a mazda, aminek van hátsó kerekes alváza... legutotlsó rémhírek legalábbis erről szoltak...

Posted: Sun Aug 20, 2006 5:00 pm
by szszaby
Ne szöszmötöljenek vele annyit, csináljanak egy hátsó kerekes alvázat és kész.
Vegyenek példát a jappánokról az ha kell csinál egyet nem pedig keres, hogy kinek meg minek van ilyen.

Posted: Sun Aug 20, 2006 6:01 pm
by Bogyo28
szszaby wrote:Ne szöszmötöljenek vele annyit, csináljanak egy hátsó kerekes alvázat és kész.
Vegyenek példát a jappánokról az ha kell csinál egyet nem pedig keres, hogy kinek meg minek van ilyen.
És az ára akor annyi lenne, hogy nem tudnád megfizetni. A Capri is anno ugy készült, hogy ami volt azt összelapátolták. igy lett olcso sportkocsi. Egy mai autogyár nem fog olyan padlolemezt csinálni (mivel már nem alvázasak a kocsik), ami csak egy modellbe jó, föleg egy olyanba ami nem bir sok vásárlóval. Főleg hogy ehez uj váltó és hajtásláncfejlesztés is kellene. A japok sem hülyék, csak náluk még van hátsókerekes autó, nálunk szinte csak merci meg BMW. Ott is több készül egy fejlesztésből. És az nem baj ha sporolnak, csak jó legyen a végeredmény. Gondolom azt sem bánod hogy a most készlett autod is anno igy jött létre, mindenféle más modellekből :lol:

Posted: Sun Aug 20, 2006 7:13 pm
by szszaby
Nem bánom jó kis kocsit hoztak össze, és végre kész van az enyém is.

Posted: Mon Aug 21, 2006 8:51 am
by tomtom
minden okoskodás nélkül:
elsőhajtás + hátsóhajtás = 4x4 (ilyen van)
4x4 - elsőhajtás = hátsóhajtás
szóval, szerintem ez csak akarat kérdése

Posted: Mon Aug 21, 2006 3:22 pm
by Bogyo28
tomtom wrote:minden okoskodás nélkül:
elsőhajtás + hátsóhajtás = 4x4 (ilyen van)
4x4 - elsőhajtás = hátsóhajtás
szóval, szerintem ez csak akarat kérdése

Nem jól látod. A mostani 4x4 ben csak picit hajt hátul a verda, nem niden teljesítmény megy oda. Ha elhagyod az első hajtást, és minden hátulra kerül, törik minden. Ha meg már fejleszteni kell az pénz. Föleg hogy a mostani autok föleg elsőkerekesek, néhe felraknak rá 4x4-et. A hátulját el lehet hagyni, de az elejét nem. Meg képzeld el az összes váltó meg moci az elsökerék hajtáshoz van megcsinálva, azokból ujat csinálni rohadt nagy pénz. Sokkal egyszerübb egy meglévő mazda padlólemezre, váltóra felpakolni valami mocit, meg ráhegeszteni a kasznit. Anno is igy csinálták a caprit, csak ott volt a fordnál házon belül padlólemez. És csak olyat akarnak, ami minimum befektetéssel megoldható, ha több a meló vele akkor inkább nem lesz...

Posted: Mon Aug 21, 2006 5:19 pm
by Árpi
A legegyszerübb megoldás amire Bogyó is utalt rx8 alap ford v6+v8 és kész az uj Capri. :D

Posted: Wed Oct 04, 2006 6:32 pm
by Tibi
Na, még egy kép csak mert unatkozok. Nekem tetszik. Szerintetek?

Image

Posted: Wed Oct 04, 2006 8:03 pm
by TÉCSÉ
És erre a bigyóra mit léptek - ráadásul magyar (Bkenesén lőttem) !
Image
Image