Krom lokos mk3ra
Moderators: SONI, Pudva, Bogyo28
- Tibi
- rengetegetirogatide
- Posts: 4408
- Joined: Tue May 31, 2005 10:12 am
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Miskolc - Bp
- Contact:
Krom lokos mk3ra
Helo
vhol olvastam a forumon, mk3ra felmegya mk2 krom lokose, csak most nem taltam. Jol emlekszem , igy van? Vagy kell nemi atalakitas vagy van vmi utangyartott krom lokos direkt mk3ra? A lengyel capri lapon eleg sok ilyen kep van es sztem nagyon jol neznek ki. 8)
Udv Tibi
vhol olvastam a forumon, mk3ra felmegya mk2 krom lokose, csak most nem taltam. Jol emlekszem , igy van? Vagy kell nemi atalakitas vagy van vmi utangyartott krom lokos direkt mk3ra? A lengyel capri lapon eleg sok ilyen kep van es sztem nagyon jol neznek ki. 8)
Udv Tibi
- Bogyo28
- Überführer
- Posts: 5459
- Joined: Sat Dec 04, 2004 9:11 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Budapest-Budakalász
- Contact:
szerintem felmegy rá. mert a sunya MK2-e szinte tök MK3 ebböl a szempontból. csak itthoin nem hiszem hogy szerzel króm lököst mk2-höz. http://www.oldcars.de , ott mintha láttam volna ilyet
ha jól emlékszem Balage írta hogy valahol látott 40ezer környékén új króm MkII lököst...bogyo28 wrote:szerintem felmegy rá. mert a sunya MK2-e szinte tök MK3 ebböl a szempontból. csak itthoin nem hiszem hogy szerzel króm lököst mk2-höz. http://www.oldcars.de , ott mintha láttam volna ilyet
- '79 Ford Capri 2.8
- '91 Ford Sierra DOHC
- '91 Ford Sierra DOHC
- Tibi
- rengetegetirogatide
- Posts: 4408
- Joined: Tue May 31, 2005 10:12 am
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Miskolc - Bp
- Contact:
Koszi
az szep osszeg(gondolom darabja 40) ropi inkabb +szetnezek itt kint hatha akad vmi. Talaltam vmi angol Ford lapon 1 cimet a srac vhol itt lakik a kornyeken. Van vmi muhelye (talan) de meg nem tudtam felhivni mer nincs cash telcsire :( . Azon is gondolkoztam, h milyen lenne ha az eredeti oldalat leszedni, hegeszteni ra vmi kis ivet ,h olyasmi legyen mint a MK2ese, homokfujni es kromozni....
Udv Tibi
az szep osszeg(gondolom darabja 40) ropi inkabb +szetnezek itt kint hatha akad vmi. Talaltam vmi angol Ford lapon 1 cimet a srac vhol itt lakik a kornyeken. Van vmi muhelye (talan) de meg nem tudtam felhivni mer nincs cash telcsire :( . Azon is gondolkoztam, h milyen lenne ha az eredeti oldalat leszedni, hegeszteni ra vmi kis ivet ,h olyasmi legyen mint a MK2ese, homokfujni es kromozni....
Udv Tibi
- Nitrobuster
- egyedülisszerelhet
- Posts: 728
- Joined: Fri Dec 03, 2004 7:41 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Budapest
- Zool
- márokosanistudnézni
- Posts: 65
- Joined: Sun Dec 05, 2004 1:57 am
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Salgótarján
- Contact:
Sokáig én is meg akartam csinálni a krómoztatást, de nem csak a lökösöket, hanem az ablakkereteket, kilincseket is. Sajna a környékemen nincs krómozó, ahol meg vállalnák ott egyrészt marha sokat kellene rá várni (leadott cuccal), illetve nem kevés összeget kérnek el érte.
Így maradt a más megoldás keresése. Sajnos sehol nem találtam eladó krómozott alkatrészeket, pedig hónapokig kerestem mindenfelé :( Alternatív megoldásként lett volna még a króm hatású fényezés ami gyorsabbam kész lett volna, mint a rendes krómozás, viszont egyrészt nem olyan tartós - állítólag 1-2 év múlva elkezd sárgulni még a legjobb minőségű is, nem igazán kültéri erős igénybevételnek kitett dolgokra van kitalálva - másrészt ez sem olcsóbb megoldás. A szélvédő körüli szigetelésbe lehet krómozott díszlécet kapni készen, de ekkor magát a tömítést is megfelelőre kell cserélni, amitől szintén fáztam, mert ha egyszer szétszedik, nem biztos hogy meg tudják olyan szinten oldani egyből, hogy ne eresszen sehol az összerakás után.
Az oldalablak keretek + kilincsek (amik spiáterből vannak) + tükrök 75e Ft-ból jöttek volna ki (nagyjából mégegyszer ennyi lett volna a lökös + első-hátsó szélvédők). Ebbe nem ugrottam bele, hanem inkább motor és váltócsere lett a pénzből 8)
Így maradt a más megoldás keresése. Sajnos sehol nem találtam eladó krómozott alkatrészeket, pedig hónapokig kerestem mindenfelé :( Alternatív megoldásként lett volna még a króm hatású fényezés ami gyorsabbam kész lett volna, mint a rendes krómozás, viszont egyrészt nem olyan tartós - állítólag 1-2 év múlva elkezd sárgulni még a legjobb minőségű is, nem igazán kültéri erős igénybevételnek kitett dolgokra van kitalálva - másrészt ez sem olcsóbb megoldás. A szélvédő körüli szigetelésbe lehet krómozott díszlécet kapni készen, de ekkor magát a tömítést is megfelelőre kell cserélni, amitől szintén fáztam, mert ha egyszer szétszedik, nem biztos hogy meg tudják olyan szinten oldani egyből, hogy ne eresszen sehol az összerakás után.
Az oldalablak keretek + kilincsek (amik spiáterből vannak) + tükrök 75e Ft-ból jöttek volna ki (nagyjából mégegyszer ennyi lett volna a lökös + első-hátsó szélvédők). Ebbe nem ugrottam bele, hanem inkább motor és váltócsere lett a pénzből 8)
.: Zool :.