EFI motor K-Jet AC-val

mindenféle kapcsolódó technikai kérdés, megoldások, ötletek...

Moderators: SONI, Pudva, Bogyo28

Post Reply
User avatar
Blant
nagyonsokatirogat
Posts: 1352
Joined: Sun Dec 05, 2004 6:24 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Budapest

EFI motor K-Jet AC-val

Post by Blant »

Van valakinek Sunyán és Bogyón kívül tapasztalata a témában? Kérdés, hogy lecseréljem-e a jóval nagyobb nyomáson dolgozó K-Jetes AC-mat az EFI-hez!
A hangom, a rangom tartom pardon
NEM ELADÓ!
A kedvem, a lelkem, a nemem, a szlengem
NEMM ELLADÓÓ

'78 Ford Capri mkIII Ghia 2,8i EFI, az imádott!
'85 Ford Fiesta mkII 1.6D, az Istencsászár, az 5literrel rohangálós, a hidegben is beindulós.
User avatar
levelboss
nagyonsokatirogat
Posts: 1065
Joined: Wed Sep 06, 2006 4:05 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Budapest

Re: EFI motor K-Jet AC-val

Post by levelboss »

Nekem tökéletesen működik. Ha a nyomásszabályozó jó, akkor jó lesz. Nekem benne maradt a nyomástároló is.
Ford Capri 1978 2600 GT :D
User avatar
Nitrobuster
egyedülisszerelhet
Posts: 728
Joined: Fri Dec 03, 2004 7:41 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Budapest

Re: EFI motor K-Jet AC-val

Post by Nitrobuster »

Nekem is k-jet pumpával megy az efi.
1978 MkIII LimaTI AiResearch T3 boosting 0,7bar
User avatar
Blant
nagyonsokatirogat
Posts: 1352
Joined: Sun Dec 05, 2004 6:24 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Budapest

Re: EFI motor K-Jet AC-val

Post by Blant »

Köszönöm! Nekem is azzal megy, merthogy már megy. :-D
A hangom, a rangom tartom pardon
NEM ELADÓ!
A kedvem, a lelkem, a nemem, a szlengem
NEMM ELLADÓÓ

'78 Ford Capri mkIII Ghia 2,8i EFI, az imádott!
'85 Ford Fiesta mkII 1.6D, az Istencsászár, az 5literrel rohangálós, a hidegben is beindulós.
User avatar
Bogyo28
Überführer
Posts: 5459
Joined: Sat Dec 04, 2004 9:11 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Budapest-Budakalász
Contact:

Re: EFI motor K-Jet AC-val

Post by Bogyo28 »

Végülis van negatív tapasztalat is: Machine kolléga 2.8 EFI-je nem bírta a nagy nyomásu AC-t, átszakadt a vákumos nyomásszabályozó membránja, és telenyomta a szivosort benzinnel, a pillangónál folyt ki a cucc... még jó hogy nem indítottuk el. ez persze lehet hogy kisnyomásunál is elöjött volna, de pl a még nagyobb nyomásu bosch pumpával meg tul sok anyagot kapott...
"...ha Detroit-nak végevan, a világnak végevan..."
"...akkor vedd meg ezt, vagy egy ilyet..."

...A Xikla...

1978 Ford Capri MKIII 2.9 V6 24V cosworth
1974 Ford Transit MKI 1.7 V4
Post Reply