Rover Capri V8
Moderators: SONI, Pudva, Bogyo28
- Blant
- nagyonsokatirogat
- Posts: 1352
- Joined: Sun Dec 05, 2004 6:24 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Budapest
Re: Rover Capri V8
A hangom, a rangom tartom pardon
NEM ELADÓ!
A kedvem, a lelkem, a nemem, a szlengem
NEMM ELLADÓÓ
'78 Ford Capri mkIII Ghia 2,8i EFI, az imádott!
'85 Ford Fiesta mkII 1.6D, az Istencsászár, az 5literrel rohangálós, a hidegben is beindulós.
NEM ELADÓ!
A kedvem, a lelkem, a nemem, a szlengem
NEMM ELLADÓÓ
'78 Ford Capri mkIII Ghia 2,8i EFI, az imádott!
'85 Ford Fiesta mkII 1.6D, az Istencsászár, az 5literrel rohangálós, a hidegben is beindulós.
- White Shark
- nagyonsokatirogat
- Posts: 1028
- Joined: Fri Feb 05, 2010 2:18 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Székesfehérvár
Re: Rover Capri V8
Sajnos az sd1 vízpumpa nem vált be ,ezt bebuktam ,de van egy buick ami rövidebbnek tűnik úgy 10 cm -rel ahoz nagyobb reményeket fűzök,egy a bibi ,ehez a vízpumpa tartót is vissza kell szednem blokkig mert teljesen más a tartó ház és mint ahogy lenni szokott ( miért is lenne jó elsőre ) nem párosítható.
- driver
- akárhozzáisnyulhatvalamihez
- Posts: 291
- Joined: Sun Dec 26, 2004 6:39 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Szigethalom
Re: Rover Capri V8
Ezzel nekem is problémám van,nem lehet hogy ami nekem van az kéne neked illetve forditva?Nekem az ékszijtárcsák nem futnak egymással.White Shark wrote:Sajnos az sd1 vízpumpa nem vált be ,ezt bebuktam ,de van egy buick ami rövidebbnek tűnik úgy 10 cm -rel ahoz nagyobb reményeket fűzök,egy a bibi ,ehez a vízpumpa tartót is vissza kell szednem blokkig mert teljesen más a tartó ház és mint ahogy lenni szokott ( miért is lenne jó elsőre ) nem párosítható.
- White Shark
- nagyonsokatirogat
- Posts: 1028
- Joined: Fri Feb 05, 2010 2:18 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Székesfehérvár
Re: Rover Capri V8
Első látásra megoldottam a problémát ,de lőj pár képet hátha csereberével mindkét probléma megoldódik!
- driver
- akárhozzáisnyulhatvalamihez
- Posts: 291
- Joined: Sun Dec 26, 2004 6:39 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Szigethalom
Re: Rover Capri V8
Lőttem képeket:White Shark wrote:Első látásra megoldottam a problémát ,de lőj pár képet hátha csereberével mindkét probléma megoldódik!
http://kepfeltoltes.hu/121024/2012-10-2 ... es.hu_.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
http://kepfeltoltes.hu/121024/2012-10-2 ... es.hu_.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
http://kepfeltoltes.hu/121024/2012-10-2 ... es.hu_.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
http://kepfeltoltes.hu/121024/2012-10-2 ... es.hu_.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
http://kepfeltoltes.hu/121024/2012-10-2 ... es.hu_.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
http://kepfeltoltes.hu/121024/2012-10-2 ... es.hu_.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
- White Shark
- nagyonsokatirogat
- Posts: 1028
- Joined: Fri Feb 05, 2010 2:18 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Székesfehérvár
Re: Rover Capri V8
Én itt nem látok problémát ,az első ékszíjtárcsa való ahoz a vízpumpához ,de hiányzik alóla egy közbetét .Három csavar fogja az ékszíjtárcsát a főtengelyre központi csavarral felhuzatható tartóra ,amin a gyújtásjelek is vannak (azt hiszem hivatalosan balanszer a neve)a külső ékszíjtárcsa alá esztergáltass egy közbetétet ,fúrj rá három lukat és kész .
- driver
- akárhozzáisnyulhatvalamihez
- Posts: 291
- Joined: Sun Dec 26, 2004 6:39 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Szigethalom
Re: Rover Capri V8
Ok de ettől még egyetlen tartó sem stimmel sehova.(generátor,szervó)White Shark wrote:Én itt nem látok problémát ,az első ékszíjtárcsa való ahoz a vízpumpához ,de hiányzik alóla egy közbetét .Három csavar fogja az ékszíjtárcsát a főtengelyre központi csavarral felhuzatható tartóra ,amin a gyújtásjelek is vannak (azt hiszem hivatalosan balanszer a neve)a külső ékszíjtárcsa alá esztergáltass egy közbetétet ,fúrj rá három lukat és kész .
- White Shark
- nagyonsokatirogat
- Posts: 1028
- Joined: Fri Feb 05, 2010 2:18 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Székesfehérvár
Re: Rover Capri V8
Gyártani kell ,szervó utcára minek ? Ez a motor a most benn levő 2.3 nál is könyebb ,és biztos hogy a súlypontja is hátrébb lesz ,oszt most sincs szervód.
- Bogyo28
- Überführer
- Posts: 5459
- Joined: Sat Dec 04, 2004 9:11 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Budapest-Budakalász
- Contact:
Re: Rover Capri V8
szervó: G vagy milyen astra elektromos szervó pumpája, és akkor nem szarakodni a szíjakkal...driver wrote:Ok de ettől még egyetlen tartó sem stimmel sehova.(generátor,szervó)White Shark wrote:Én itt nem látok problémát ,az első ékszíjtárcsa való ahoz a vízpumpához ,de hiányzik alóla egy közbetét .Három csavar fogja az ékszíjtárcsát a főtengelyre központi csavarral felhuzatható tartóra ,amin a gyújtásjelek is vannak (azt hiszem hivatalosan balanszer a neve)a külső ékszíjtárcsa alá esztergáltass egy közbetétet ,fúrj rá három lukat és kész .
"...ha Detroit-nak végevan, a világnak végevan..."
"...akkor vedd meg ezt, vagy egy ilyet..."
...A Xikla...
1978 Ford Capri MKIII 2.9 V6 24V cosworth
1974 Ford Transit MKI 1.7 V4
"...akkor vedd meg ezt, vagy egy ilyet..."
...A Xikla...
1978 Ford Capri MKIII 2.9 V6 24V cosworth
1974 Ford Transit MKI 1.7 V4
- driver
- akárhozzáisnyulhatvalamihez
- Posts: 291
- Joined: Sun Dec 26, 2004 6:39 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Szigethalom
Re: Rover Capri V8
Kiderült a nagy okosság! Annó még tavaly levágtam a vizpumpa tengelyén kiálló "felesleges" kilógó baszt.
Minek az oda cimmel, és most hogy bassztattam az ékszijtárcsát egyszer csak megmozdult az egész agyrész,
tehát most tudom mozgatni mindenestül a tárcsát a kivánt helyre.
Márcsak a tengelyen való rögzitést kell megoldani, és egy gond letudva.
Minek az oda cimmel, és most hogy bassztattam az ékszijtárcsát egyszer csak megmozdult az egész agyrész,
tehát most tudom mozgatni mindenestül a tárcsát a kivánt helyre.
Márcsak a tengelyen való rögzitést kell megoldani, és egy gond letudva.