White Shark wrote:Mivel már szétszedtem ezt már nem tudom megmondani ,de a 2.8 és 2.9 motorokból arra emlékszem amibe ugyanúgy 300 .as tengelyt tettem valamivel 11 mm fölött volt a himba áttétel utáni szelepemelés .Jövő héten elkészül a 300 -as és kapok egy gyárinál valamivel erösebbet ezután lesz összehasonlítási alapom ami benne volt ahoz képest.Ti egyébként milyen tengellyel raktátok össze , mik voltak a szűkebb technikai adatok ,a szívó és kipufogó szelepek egyforma fokolásúak lettek ?Még lenne egy kérdés ,használt tengelyt köszörűltetek ,aminek az alapköréből 0,5 tizedet kell levetetnem hogy kiadja a 6,9 tized emelést ,mennyiben tolerálja a hidrotőke a 0,5 tizeddel korábban való kezdést ,ez még benne van a hidrotőke szórásában ,Amit eddig összeraktam 2.8 és 2.9 azokat fix tőkével raktam össze ,vagyis a hidrotőkéket úgy ahogy voltak kihajítottam,de ehez nincs sajnos fix tőkém ,nincs ezirányú tapasztalatom .Ezt a problémát a hengerfej 0,5 tizedes síkolásával ki tudnám küszöbölni de akkor már közel járnák a kopogáshatárhoz,de a megszakítós gyújtást nem szeretném egy írhatóra cserélni.
Valamelyik nap majd leírom szívesen a tengely adatokat, főleg a capriban lévőt mert az közel gyári paraméterekkel rendelkezik, holnap verseny meg héten szabadságon vagyok itthon, az meg a másik gépemen van, de jeletkezek majd.
Bár én új tengelyeket vettem mindig, hozzávaló tőkékkel, rugókkal stb, de ti majd kihámozzátok az adatokból amit fel tudtok használni.