400-500 le

mindenféle kapcsolódó technikai kérdés, megoldások, ötletek...

Moderators: SONI, Pudva, Bogyo28

User avatar
CapriTurbo
akárhozzáisnyulhatvalamihez
Posts: 310
Joined: Fri Dec 10, 2004 2:42 am

Re: 400-500 le

Post by CapriTurbo »

Pudva wrote:
adam wrote:
CapriTurbo wrote:A Zetec turbora nem is gondoltam, de érdekes lehet, főleg, hogy az 500.000.- huf nem is sok. Volt ilyenből hosszmotor? Milyen váltó mehet rá, mt75? Két literes volt a legnagyobb ebből?
Itt van egy hosszába beépítési leírás, igaz escort-ba...
http://retro-ford.co.uk/shop/sites/defa ... zetec_.pdf" onclick="window.open(this.href);return false;
Ez 2009 júniusában volt a mostani árfolyam szerint több mint 1 milla... azért ez nem kevés pénz
Az nem volt feltétel, hogy nagyon olcsó legyen!
User avatar
TÉCSÉ
offtopiccommando
Posts: 1943
Joined: Sun Sep 03, 2006 2:40 pm
ClassicFord klubtag?: Igen

Re: 400-500 le

Post by TÉCSÉ »

CapriTurbo wrote:
Pudva wrote: Ez 2009 júniusában volt a mostani árfolyam szerint több mint 1 milla... azért ez nem kevés pénz
Az nem volt feltétel, hogy nagyon olcsó legyen!
Még hogy válság van ... bakker , hazaTCSempésztél egy komplett fúróállomást ???
Szólj , ha már méred olcsón :laza:
aztat csiripelik a verebek , hogy most meg a másik oldalról vagy szomszéd - és még ide sem toltad a képedet - büdös kölke :twisted:
http://www.myspace.com/fordcapriclub" onclick="window.open(this.href);return false;

A démonokat dobokkal elűző bennszülötteket nem értik meg a civilizált népek, akik dudálással próbálják szétoszlatni a dugót.
User avatar
FEFE
alkatrészbegyűjtő
Posts: 441
Joined: Sun Sep 17, 2006 2:01 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Székesfehérvár

Re: 400-500 le

Post by FEFE »

Jó az a Zetec, majd meglátjátok!! :mrgreen: :burnout:
User avatar
CapriTurbo
akárhozzáisnyulhatvalamihez
Posts: 310
Joined: Fri Dec 10, 2004 2:42 am

Re: 400-500 le

Post by CapriTurbo »

TÉCSÉ wrote:Még hogy válság van ... bakker , hazaTCSempésztél egy komplett fúróállomást ???
Szólj , ha már méred olcsón :laza:
aztat csiripelik a verebek , hogy most meg a másik oldalról vagy szomszéd - és még ide sem toltad a képedet - büdös kölke :twisted:
A fenét, most viszünk ki még egyet. Kint jobban van munka.

Ki a tégla? Mit tudsz? Valj! :evil:
User avatar
CapriTurbo
akárhozzáisnyulhatvalamihez
Posts: 310
Joined: Fri Dec 10, 2004 2:42 am

Re: 400-500 le

Post by CapriTurbo »

Tibi wrote:V6 cosworthoz van itt anyag : http://www.boostperformance.co.uk/" onclick="window.open(this.href);return false;
nincs valami nagy angol tudásom (google fordító), de azt vettem ki belőle, hogy pl. dugattyúkat nem adnak el külön :-(
User avatar
Tibi
rengetegetirogatide
Posts: 4408
Joined: Tue May 31, 2005 10:12 am
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Miskolc - Bp
Contact:

Re: 400-500 le

Post by Tibi »

CapriTurbo wrote:
Tibi wrote:V6 cosworthoz van itt anyag : http://www.boostperformance.co.uk/" onclick="window.open(this.href);return false;
nincs valami nagy angol tudásom (google fordító), de azt vettem ki belőle, hogy pl. dugattyúkat nem adnak el külön :-(
ez sajnos igaz most, hogy jobban belenézek. Csak saját építésű motorokba kerülnek bele ezek a dugattyúk.
1980 Capri MK3
User avatar
Tibi
rengetegetirogatide
Posts: 4408
Joined: Tue May 31, 2005 10:12 am
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Miskolc - Bp
Contact:

Re: 400-500 le

Post by Tibi »

motorépítős linket tudok még mutatni, tapasztalatom sajnos nincs velük :-)

http://www.ricwood.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.hsi-motorsport.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.topbossperformance.co.uk/" onclick="window.open(this.href);return false;
1980 Capri MK3
User avatar
szszaby
rengetegetirogatide
Posts: 4629
Joined: Tue Jun 28, 2005 2:37 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Karcag

Re: 400-500 le

Post by szszaby »

Tibi wrote:motorépítős linket tudok még mutatni, tapasztalatom sajnos nincs velük :-)

http://www.ricwood.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.hsi-motorsport.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.topbossperformance.co.uk/" onclick="window.open(this.href);return false;
Építeni kellene már valami értelmeset is. :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Ford Capri MkI Essex
User avatar
CapriTurbo
akárhozzáisnyulhatvalamihez
Posts: 310
Joined: Fri Dec 10, 2004 2:42 am

Re: 400-500 le

Post by CapriTurbo »

Egyedi dugattyú, hajtókar, szelep gyártatás? Valakinek infó, tapasztalat estleg?
User avatar
CapriTurbo
akárhozzáisnyulhatvalamihez
Posts: 310
Joined: Fri Dec 10, 2004 2:42 am

Re: 400-500 le

Post by CapriTurbo »

szszaby wrote:Építeni kellene már valami értelmeset is. :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Értelmes? Mondjuk egy ház, az értelmes. Ezek a dolgok nem, de nem is kell annak lennie. :roll:
User avatar
szszaby
rengetegetirogatide
Posts: 4629
Joined: Tue Jun 28, 2005 2:37 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Karcag

Re: 400-500 le

Post by szszaby »

CapriTurbo wrote:
szszaby wrote:Építeni kellene már valami értelmeset is. :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Értelmes? Mondjuk egy ház, az értelmes. Ezek a dolgok nem, de nem is kell annak lennie. :roll:
Hogyne volna értelmes, ez visz el A-ból B-be. :mrgreen:
Ford Capri MkI Essex
User avatar
Nitrobuster
egyedülisszerelhet
Posts: 728
Joined: Fri Dec 03, 2004 7:41 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Budapest

Re: 400-500 le

Post by Nitrobuster »

Süni wrote:
gigford wrote:
Süni wrote:Zetec turbo by Szabyk Bobó. Kérdeztem tőle, hogy tartós 400LE az mennyibe jönne, tavaly az volt a válasz, hogy 500.000.- huf úgy, hogy semmit nem adok, csak a lóvét. Ráadásul nem egy dögnehéz V6-V8 motor.

De sztem legolcsóbb egy BMW V12, oszt jónapot! :lol:
Ebben mi van benne? Indíthatóan, turbóval, ECU cakk-pakk? Erősen kétlem...
Ez mind benne. Ekkora teljesítményhez még nem kellenek spec cuccok és egy módosított Fiesta RS turbo ecuval üzemel.

A turbos zetec tuti kijön 500ból. De tuti, hogy nem 400le. Főleg, hogy nem sok tétel marad meg a gyári motorban.
1978 MkIII LimaTI AiResearch T3 boosting 0,7bar
Buliwyf
márokosanistudnézni
Posts: 86
Joined: Mon Mar 26, 2012 9:35 pm
ClassicFord klubtag?: Nem

Re: 400-500 le

Post by Buliwyf »

Ha már 400-500 lóról beszélünk, akkor már szerintem legyen v8. Annak király öblös hangja van! :D A Caprihoz szerintem az illik nem ezek a túrbós vinnyogó motorok.

http://www.youtube.com/watch?v=IqfA5R5H ... ure=fvwrel" onclick="window.open(this.href);return false;
"Ime ott látom atyám, látom anyám nővéreim és fivéreim. Magam előtt látom minden ősöm az idők kezdetétől.
Mind hívnak engem, hogy kövessem én is őket a nagy Valhallába ahol a hősök örökké élnek"
User avatar
Peti
egyedülisszerelhet
Posts: 931
Joined: Tue Jul 12, 2005 5:28 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Budapest

Re: 400-500 le

Post by Peti »

Szerintem meg V6. :twisted: És ha már a turbós vinnyogós motoroknál tartunk (amiket én sem kultiválok), ne felejtsük el, hogy a legerősebb versenycapri 1.7 sor4 turbó volt. ;-)
'81 Capri 3.0 SHO X-Pack project
'83 Granada 2.8i Ghia X project
User avatar
White Shark
nagyonsokatirogat
Posts: 1028
Joined: Fri Feb 05, 2010 2:18 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Székesfehérvár

Re: 400-500 le

Post by White Shark »

Peti wrote:Szerintem meg V6. :twisted: És ha már a turbós vinnyogós motoroknál tartunk (amiket én sem kultiválok), ne felejtsük el, hogy a legerősebb versenycapri 1.7 sor4 turbó volt. ;-)
Ha jól emlékszem biturbó !
Post Reply