gigford Mk3 5.0
Moderators: SONI, Pudva, Bogyo28
- gigford
- egyedülisszerelhet
- Posts: 735
- Joined: Sun Dec 12, 2004 6:51 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Debrecen
Re: gigford Mk3 5.0
Na, nem volt B vágányon azóta a vas, csak éppen vártunk alkatrészekre, először is a teljesen újszerű karbi mégsem bizonyult jónak amit pár hónapja ráraktunk, egyszerűen nem lehetett a pillangókat zárni rendesen, így nem volt normális alapjárat.
Volt egy másik lepusztult karbi, fel lett újítva időközben, ezzel már úgy harap ahogy kell.
Akkor intéztem egy angol főféket is végre, szimering szar volt benne, szerencsére lehetett kapni felújítót is meg Szabi is emlékezett hogy egy toyota szervónak is mintha hasonló lenne a tömítése. Megrendelte és csontra ugyanaz volt, mint az angol szervóé :
Szabi szerint faszán fog a fék, majd letesztelem én is és majd egybeszedem a tapasztalatokat a fékes topikba erről a angol szervó+land rover főfék+volvó 4 dugós nyeregről.
Szóval így teltek az elmúlt hónapok, nemsokára megyek haza és csinálok majd én is videót, most igy szól a drága, még szélessávúval be lesz állítva a karbi, de jelenleg igy is szedi a lábát szépen.
Volt egy másik lepusztult karbi, fel lett újítva időközben, ezzel már úgy harap ahogy kell.
Akkor intéztem egy angol főféket is végre, szimering szar volt benne, szerencsére lehetett kapni felújítót is meg Szabi is emlékezett hogy egy toyota szervónak is mintha hasonló lenne a tömítése. Megrendelte és csontra ugyanaz volt, mint az angol szervóé :
Szabi szerint faszán fog a fék, majd letesztelem én is és majd egybeszedem a tapasztalatokat a fékes topikba erről a angol szervó+land rover főfék+volvó 4 dugós nyeregről.
Szóval így teltek az elmúlt hónapok, nemsokára megyek haza és csinálok majd én is videót, most igy szól a drága, még szélessávúval be lesz állítva a karbi, de jelenleg igy is szedi a lábát szépen.
- Bogyo28
- Überführer
- Posts: 5459
- Joined: Sat Dec 04, 2004 9:11 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Budapest-Budakalász
- Contact:
Re: gigford Mk3 5.0
vicces hogy 5.0 és hátul meg rat style löki meg gyári méretü kipuff, igaz sleeper, bejön!!!
"...ha Detroit-nak végevan, a világnak végevan..."
"...akkor vedd meg ezt, vagy egy ilyet..."
...A Xikla...
1978 Ford Capri MKIII 2.9 V6 24V cosworth
1974 Ford Transit MKI 1.7 V4
"...akkor vedd meg ezt, vagy egy ilyet..."
...A Xikla...
1978 Ford Capri MKIII 2.9 V6 24V cosworth
1974 Ford Transit MKI 1.7 V4
- adam
- egyedülisszerelhet
- Posts: 790
- Joined: Fri Nov 14, 2008 6:01 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Budapest xiii
Re: gigford Mk3 5.0
nekem is bejön, remélem Soninak isszszaby wrote:A lökös majd festve lesz.
a lököst meg lakkozzátok le és kész is
Sosem lesz kész, csak alakul...
- gigford
- egyedülisszerelhet
- Posts: 735
- Joined: Sun Dec 12, 2004 6:51 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Debrecen
Re: gigford Mk3 5.0
Porfestetni akarom majd a lökösöket, megkezdte a rozsda az utóbbi időben azért ilyen 'ántik hatású.
Kipuff meg egyedi, levehetősre lett megcsinálva a két hátsó dob, pár perc le -fel rakni, városban nélküle, hosszabb távra pedig a dobokkal járok majd.
Kipuff meg egyedi, levehetősre lett megcsinálva a két hátsó dob, pár perc le -fel rakni, városban nélküle, hosszabb távra pedig a dobokkal járok majd.
- daytona
- egyedülisszerelhet
- Posts: 798
- Joined: Mon Jan 26, 2009 5:45 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Zseliz, SK - Budapest III.ker
- Contact:
Re: gigford Mk3 5.0
Nagyon allat!!
Ford Taunus Knudsen 1975
Ford Sierra XR4i 1983
Fiat 125P 1977
Volvo V70 1998
Renault Clio 1.2 8v 2004
Honda CB500T 1976
Ford Sierra XR4i 1983
Fiat 125P 1977
Volvo V70 1998
Renault Clio 1.2 8v 2004
Honda CB500T 1976
- Tibi
- rengetegetirogatide
- Posts: 4408
- Joined: Tue May 31, 2005 10:12 am
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Miskolc - Bp
- Contact:
Re: gigford Mk3 5.0
Pedig a rozsdás lökös adná magát csóti stílushoz. Azt hittem a csendes kipuff az öregedés jele de akkor szerencsére ilyenről nincs szógigford wrote:Porfestetni akarom majd a lökösöket, megkezdte a rozsda az utóbbi időben azért ilyen 'ántik hatású.
Kipuff meg egyedi, levehetősre lett megcsinálva a két hátsó dob, pár perc le -fel rakni, városban nélküle, hosszabb távra pedig a dobokkal járok majd.
1980 Capri MK3
- gigford
- egyedülisszerelhet
- Posts: 735
- Joined: Sun Dec 12, 2004 6:51 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Debrecen
Re: gigford Mk3 5.0
Beletekertem a gépbe vagy 100km-t most hogy otthon voltam múlt héten,
nagyon állat ez a V8 . Ég és föld a 2.8i-hez képest, sokat jelent, hogy vettem új gumikat rá, hátul is 205/60 van a ősrégi 235/60 helyett, faszán tapad.
Jó ez a land rover föfék is, poli szilentek stb, határozottan feszesebb lett gép.
Ezzel a másik karbival sokkal jobb, mint a múltkorival, de még nincs jól beállítva, lehet tökéletesre nem is fog sikerülni, mert ez kicsit sok ennek a mocinak, legfőképp az alap közeli veztengely miatt, na meg ez a karbi sem igazán utcára való, mind a 4 torok mechanikusan nyilik(félig versenykarbi).
Szerzek rá majd olyat amin a másodlagos torkok vákuumos vezérlésűek, sokkal könnyebb behangolni velük ilyen utcai mocit, jobban harap majd és kevesebbet fogyaszt.
De így sem rossz, mert 2000rpm felett már megy mint a meszes, alatta érzékenyebb gázadásra, nem mindegy, hogyan adagolom neki.
Országúton 5.ben halk 100 körül, jót tett neki a pár m2 hangszigetelő anyag is, kellemes túraautós jellege van. Karcagról Debrecenbe sztem 10-12 lityónal nem fogyaszthatott többet, nem sokat mozdult a benyaszintjelző.
Se képet se videót nem tudtam csinálni, pedig akartam... legközelebb lesz róla igérem.
nagyon állat ez a V8 . Ég és föld a 2.8i-hez képest, sokat jelent, hogy vettem új gumikat rá, hátul is 205/60 van a ősrégi 235/60 helyett, faszán tapad.
Jó ez a land rover föfék is, poli szilentek stb, határozottan feszesebb lett gép.
Ezzel a másik karbival sokkal jobb, mint a múltkorival, de még nincs jól beállítva, lehet tökéletesre nem is fog sikerülni, mert ez kicsit sok ennek a mocinak, legfőképp az alap közeli veztengely miatt, na meg ez a karbi sem igazán utcára való, mind a 4 torok mechanikusan nyilik(félig versenykarbi).
Szerzek rá majd olyat amin a másodlagos torkok vákuumos vezérlésűek, sokkal könnyebb behangolni velük ilyen utcai mocit, jobban harap majd és kevesebbet fogyaszt.
De így sem rossz, mert 2000rpm felett már megy mint a meszes, alatta érzékenyebb gázadásra, nem mindegy, hogyan adagolom neki.
Országúton 5.ben halk 100 körül, jót tett neki a pár m2 hangszigetelő anyag is, kellemes túraautós jellege van. Karcagról Debrecenbe sztem 10-12 lityónal nem fogyaszthatott többet, nem sokat mozdult a benyaszintjelző.
Se képet se videót nem tudtam csinálni, pedig akartam... legközelebb lesz róla igérem.
- daytona
- egyedülisszerelhet
- Posts: 798
- Joined: Mon Jan 26, 2009 5:45 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Zseliz, SK - Budapest III.ker
- Contact:
Re: gigford Mk3 5.0
Hat en varom a videot, meghallgatnam menet kozben a V8 Caprit
Ford Taunus Knudsen 1975
Ford Sierra XR4i 1983
Fiat 125P 1977
Volvo V70 1998
Renault Clio 1.2 8v 2004
Honda CB500T 1976
Ford Sierra XR4i 1983
Fiat 125P 1977
Volvo V70 1998
Renault Clio 1.2 8v 2004
Honda CB500T 1976
- gigford
- egyedülisszerelhet
- Posts: 735
- Joined: Sun Dec 12, 2004 6:51 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Debrecen
Re: gigford Mk3 5.0
Lélegzeted ne tartsd vissza azért, legközelebb december közepén megyek hazadaytona wrote:Hat en varom a videot, meghallgatnam menet kozben a V8 Caprit
- gigford
- egyedülisszerelhet
- Posts: 735
- Joined: Sun Dec 12, 2004 6:51 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Debrecen
Re: gigford Mk3 5.0
Itt az ígért videó, ne számítsatok nagy operatőri munkára...
Nem volt szervóm a belső kamerásnál, azért bénázok néha a kormánnyal.
Nem mertem még igazán kitaposni belét, nyári gumikkal fostam ilyen hidegben, csak néha léptem neki oda.
Nem volt szervóm a belső kamerásnál, azért bénázok néha a kormánnyal.
Nem mertem még igazán kitaposni belét, nyári gumikkal fostam ilyen hidegben, csak néha léptem neki oda.
- szszaby
- rengetegetirogatide
- Posts: 4629
- Joined: Tue Jun 28, 2005 2:37 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Karcag
Re: gigford Mk3 5.0
A külső kamerás felvétel az nagyon jó amikor odalépsz neki.
Ford Capri MkI Essex
- daytona
- egyedülisszerelhet
- Posts: 798
- Joined: Mon Jan 26, 2009 5:45 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Zseliz, SK - Budapest III.ker
- Contact:
Re: gigford Mk3 5.0
Komoly huzasa van!!
A valtokar szepen precizen rovideket jar - ez gyarilag ilyen valto, vagy valami quickshift van benne?
A valtokar szepen precizen rovideket jar - ez gyarilag ilyen valto, vagy valami quickshift van benne?
Ford Taunus Knudsen 1975
Ford Sierra XR4i 1983
Fiat 125P 1977
Volvo V70 1998
Renault Clio 1.2 8v 2004
Honda CB500T 1976
Ford Sierra XR4i 1983
Fiat 125P 1977
Volvo V70 1998
Renault Clio 1.2 8v 2004
Honda CB500T 1976