Page 3 of 12

Re: Mk1 kapcsolasi problemak

Posted: Sun Apr 07, 2013 11:46 pm
by Bogyo28
nyujoe wrote:...valószínűleg 1973-as utolsó szériás, faceliftes mk1 (amúgy írta is a srác...) és akkor már kb. minden cáfolva amit felhoztatok ellene hogy esetleg nem az volna...

...de mindig röhögnöm kell amikor egy 40 éves autón, isten tudja hány szét-összeszerelés után, az alapján akarjátok azonosítani hogy honnan merre áll egy csavar, vagy esetleg hányas az a csavar, vagy hogy hol az aksitálca...
...pont Ti tudjátok a legjobban hogy mennyi minden csereszabatos, mennyi mindent Ti is átszereltek, átépítetek, hogy kb. 25 féleképen lehet összerakni dolgokat, és ha valaki először csinálja lehet hogy pont fordítva tesz be egy csavart, főleg ha olyan valaki csinálja aki nem ért hozzá pl. mint ahogy én sem...
és azt még nem is tettük hozzá, hogy sokszor a gyár produkál olyan dolgot, ami elvéileg nem létezne, mégis van. pl a pudva féle 4 gangos váltó annó, meg sok egyéb apróság, amit könyv szerint nem szereltek, de ha az volt csak a raktárban akkor meg mégis...

Re: Mk1 kapcsolasi problemak

Posted: Tue Apr 09, 2013 7:50 am
by kun laci
proteus wrote:
kun laci wrote:ok:0, erettem,hat ezert is csatoltam most mar normalisan a mototer kepet
Nézd körbe a blokkot, hogy milyen számok vannak az öntvényen, az el fogja dönteni a kérdést. Később készült 1.6 is 32/36 dgav-vel, meg hát minden mindenre felszerelhető...
A-A mig tartobak es a bode kozti reszen .
az az igazsag h en is egyelore csak szeretem a Caprikat es altalaban a regi autokat,most szepen lassan
meg is kell tanuljam oket :-)
amugy a tegnap sikerult beinditani normalisan a vasat, es mar ugyis kaptam egy par MOK-ot:), a
tegnap pont ezt kuszobiltem ki es ezert nem ment mostanug az auto, a karbiba elvert 1,2 duznik voltak,
erre kb akkor jottem rea amikor mar mindent kiprobaltam, gyertyak, elogyujtas,kabelek, stb.
amugy a ruckverzem pont a masik felen van mint a 69es caprinak, magyarul jobb es hatra.melyik a normalis poz. ball hatra vagy jobb hatra?

Re: Mk1 kapcsolasi problemak

Posted: Tue Apr 09, 2013 10:54 am
by Bogyo28
kun laci wrote: amugy a ruckverzem pont a masik felen van mint a 69es caprinak, magyarul jobb es hatra.melyik a normalis poz. ball hatra vagy jobb hatra?
bármelyik normális, attól függ milyen váltó van alatta.

Re: Mk1 kapcsolasi problemak

Posted: Tue Apr 09, 2013 6:32 pm
by kun laci
ez az,
mindketton csattogos, hogy jol meg lehyek aldva :-?

Re: Mk1 kapcsolasi problemak

Posted: Wed Apr 10, 2013 3:17 pm
by szszaby
Csattogóson jobb hátul???

Re: Mk1 kapcsolasi problemak

Posted: Thu Apr 11, 2013 1:29 pm
by kun laci
igen,ezert furcsalom en is
logikam szerint angol csattogos van rajta, maskepp nem magyarazom,
de 1-2,3-4 az "jol" van, vezettem mar jobbkormanyost de nem emlekszem h azok
is meg voltak-e vagy nem fordulva.

Re: Mk1 kapcsolasi problemak

Posted: Thu Apr 11, 2013 3:29 pm
by proteus
Egyáltalán, a saját kulisszája van benne? Mintha rémlene valami, hogy típusidegen dolgokkal is összeházasítható. :roll:

Re: Mk1 kapcsolasi problemak

Posted: Thu Apr 11, 2013 4:26 pm
by kun laci
hirtelen nezesre ugy nez ki mint sajat, de nem zarom ki h mas Ford-tol van, mielott visszatettem volna
le is fenykepeztem

Re: Mk1 kapcsolasi problemak

Posted: Thu Apr 11, 2013 6:24 pm
by proteus
Ez gyári, sőt, ez a megoldás európai Fordok között csak a Capriban volt.

Re: Mk1 kapcsolasi problemak

Posted: Thu Apr 11, 2013 6:28 pm
by kun laci
:mrgreen: speci Caprim van 8-)
hamarosan van nalunk s a szezonnyito majd akkor legkesobb lefilmezem mindkettot, h hol van ruckverze
de akkkor csak az angol hibrid marad labon...

Re: Mk1 kapcsolasi problemak

Posted: Thu Apr 11, 2013 7:24 pm
by White Shark
kun laci wrote::mrgreen: speci Caprim van 8-)
hamarosan van nalunk s a szezonnyito majd akkor legkesobb lefilmezem mindkettot, h hol van ruckverze
de akkkor csak az angol hibrid marad labon...
A helyzet az hogy ez első látásra tényleg Capri ,de az angol váltón is ugyanott vannak a sebességek ,csak a váltóharang más ,a másik oldalon van az önindító !( már bontottam angol autót )

Re: Mk1 kapcsolasi problemak

Posted: Fri Apr 12, 2013 7:37 pm
by proteus
kun laci wrote: 7 OHM 6015 A-A mig tartobak es a bode kozti reszen 29 J 75.
Ez akkor tényleg 1.6-os.

Re: Mk1 kapcsolasi problemak

Posted: Fri Apr 12, 2013 7:46 pm
by kun laci
pedifg mar remeltem h erosebb :lol: mond el nekem is legysz h hol lehet kikodolni

Re: Mk1 kapcsolasi problemak

Posted: Fri Apr 12, 2013 9:51 pm
by proteus
kun laci wrote:pedifg mar remeltem h erosebb :lol: mond el nekem is legysz h hol lehet kikodolni
Külföldi fórumokban turkáltam. Az alapján amit írtak, ha AA a kód vége akkor 1.6, ha BA akkor 2.0.

Re: Mk1 kapcsolasi problemak

Posted: Tue Apr 16, 2013 9:07 pm
by kun laci
hat kezd elet lenni a muszerfalamba,olajnyomas ok, fordulatszammero ok, homerseklet ok(ossze
volt kotve jofene tudja miert a fordulatszammero kabelel),
maradt meg a ket piros checklampa,
a jobboldali egyfolytaban eg-nem tudom mi az,
a baloldali inditaskor es leallaskor eg-ez sem tudom mi kene legyen, mert az olajnyomas gomba nincs bekotve meg,
a toltes kabelt nem sikerult meg bent meg kapjam kekkent indul,
meg a benzin szint mutatot ne is tudom hogyan keressem a tartaly csupasz nem indul semmi....

hosszu meg az ej :-? de segitseget azt elfogadok....:)
igen , hatlampas a muszerfalam:)