Page 12 of 24

Re: Kanna-kék Mk1 -Fehérrel megbolondítva

Posted: Sun Jan 19, 2014 12:11 am
by szszaby
Ez tényleg V4 lendkerék.

Re: Kanna-kék Mk1 -Fehérrel megbolondítva

Posted: Sun Jan 19, 2014 2:20 pm
by White Shark
Akkor hátha erre is tud válaszolni valaki ,a három közül melyik lehet a 2000 v6 kinyomóvillája ? Én valószínű a középsőt választanám ,de nem azért mert biztos vagyok benne ,hanem kizárásos alapon .A balszélső az soros ,a jobbszélső az 2,8 ,lehet a középső az ami nekem kell ?Mivel ez a vas legalább 20 éve darabokban van ,és a fele sincs meg ,kénytelen vagyok ilyen módszerekhez folyamodni ,de ha valakinek van ilyen ,megkímélne a többszöri szét-összerakástól ,így is úgy is összerakom ,csak nem mindegy hányszor .
DSCF3451.JPG
DSCF3451.JPG (112.47 KiB) Viewed 5889 times
DSCF3452.JPG
DSCF3452.JPG (107.05 KiB) Viewed 5889 times

Re: Kanna-kék Mk1 -Fehérrel megbolondítva

Posted: Sun Jan 19, 2014 6:55 pm
by Töcs
White Shark wrote:Akkor hátha erre is tud válaszolni valaki ,a három közül melyik lehet a 2000 v6 kinyomóvillája ? Én valószínű a középsőt választanám ,de nem azért mert biztos vagyok benne ,hanem kizárásos alapon .A balszélső az soros ,a jobbszélső az 2,8 ,lehet a középső az ami nekem kell ?Mivel ez a vas legalább 20 éve darabokban van ,és a fele sincs meg ,kénytelen vagyok ilyen módszerekhez folyamodni ,de ha valakinek van ilyen ,megkímélne a többszöri szét-összerakástól ,így is úgy is összerakom ,csak nem mindegy hányszor .
DSCF3451.JPG
DSCF3452.JPG
Nekem tau 4 seb váltójában (2,0v6on volt) a DSCF3451. képen nézve a balos volt. kicsit hajlított. Lemérjem a hosszát?

Re: Kanna-kék Mk1 -Fehérrel megbolondítva

Posted: Sun Jan 19, 2014 7:08 pm
by White Shark
Töcs wrote:
White Shark wrote:Akkor hátha erre is tud válaszolni valaki ,a három közül melyik lehet a 2000 v6 kinyomóvillája ? Én valószínű a középsőt választanám ,de nem azért mert biztos vagyok benne ,hanem kizárásos alapon .A balszélső az soros ,a jobbszélső az 2,8 ,lehet a középső az ami nekem kell ?Mivel ez a vas legalább 20 éve darabokban van ,és a fele sincs meg ,kénytelen vagyok ilyen módszerekhez folyamodni ,de ha valakinek van ilyen ,megkímélne a többszöri szét-összerakástól ,így is úgy is összerakom ,csak nem mindegy hányszor .
DSCF3451.JPG
DSCF3452.JPG
Nekem tau 4 seb váltójában (2,0v6on volt) a DSCF3451. képen nézve a balos volt. kicsit hajlított. Lemérjem a hosszát?
De hisz mind egyforma hosszú ! :lol:

Re: Kanna-kék Mk1 -Fehérrel megbolondítva

Posted: Mon Jan 20, 2014 11:14 am
by Töcs
White Shark wrote:
Töcs wrote:
White Shark wrote:Akkor hátha erre is tud válaszolni valaki ,a három közül melyik lehet a 2000 v6 kinyomóvillája ? Én valószínű a középsőt választanám ,de nem azért mert biztos vagyok benne ,hanem kizárásos alapon .A balszélső az soros ,a jobbszélső az 2,8 ,lehet a középső az ami nekem kell ?Mivel ez a vas legalább 20 éve darabokban van ,és a fele sincs meg ,kénytelen vagyok ilyen módszerekhez folyamodni ,de ha valakinek van ilyen ,megkímélne a többszöri szét-összerakástól ,így is úgy is összerakom ,csak nem mindegy hányszor .
DSCF3451.JPG
DSCF3452.JPG
Nekem tau 4 seb váltójában (2,0v6on volt) a DSCF3451. képen nézve a balos volt. kicsit hajlított. Lemérjem a hosszát?
De hisz mind egyforma hosszú ! :lol:
Attól még lemérhetem neeeem?!! :evil:
:mrgreen:

Re: Kanna-kék Mk1 -Fehérrel megbolondítva

Posted: Fri Jan 31, 2014 11:25 am
by White Shark
Ne mérd le ,a középsőt építem be ,de hogy állsz a szétszedéssel ? Lakatosom már toporog ,gondolom már nála is nagyon január van . :shock:

Re: Kanna-kék Mk1 -Fehérrel megbolondítva

Posted: Fri Jan 31, 2014 12:35 pm
by adam
White Shark wrote:Ne mérd le ,a középsőt építem be ,de hogy állsz a szétszedéssel ? Lakatosom már toporog ,gondolom már nála is nagyon január van . :shock:
Lassan, mert segitek neki a szetszedesben :mrgreen:

Re: Kanna-kék Mk1 -Fehérrel megbolondítva

Posted: Sun Feb 16, 2014 5:40 pm
by White Shark
Sajnos a blokkot még nem kell egyesítenem a dobozzal,ma szétszedtem atomjaira ,de ez volt a szerencsém .Nem kevés problémát találtam ami nem segítette volna az indítást jelen formájában .Átfordulni ugyan átfordult ,de nehezen . Hengerfejek le ,rozsda az egyes hengerben ,akkor teljesen szét .Vezérműtengely ki ,csapágyai csak nyomokban.Vezérműtengely bütykei szintén ,és ami a legcsúnyább a tápszivattyú lökőrúdja ledarálta az excentert is a tengelyen ,plus a lökőrúd is sokkal rövidebbre kopott félköralakban .Egyes hengerből dugattyú ki ,az is sérült .Nem biztos hogy érdemes megcsinálni ,de sajnos kell ,ugyanis mindenképpen ezt a blokkot szeretném bele visszatenni ,eredeti ezzel jött ki a gyárból ,ez való hozzá. Vagyis kéne egy dugattyú ,hogy honnan ,fogalmam sincs .Arra már rájöttem ,csakis szakértő javította az autót előttem ,a lökőrúd azért darálta le a vezérműtengelyt ,mert kifelejtették a tápszivattyú alól a bakelit távtartót ,de hogy a csapágyait mivel tették tönkre azt nem tudom .Nem akartam a motorba nyúlni de nem úszom meg .Esetleg ha van valakinek eladó 2000 v6 alkatrésze vagy komplett blokkja megvenném . Ebből nincs itthol ,sosem gondoltam volna hogy érdemes lenne ilyen kicsivel is foglalkozni mikor vannak nagyobbak is ,2,3 sincs ,csak nagyokat gyűjtöttem ,most szívom a fogam .

Re: Kanna-kék Mk1 -Fehérrel megbolondítva

Posted: Mon Feb 17, 2014 8:29 pm
by daytona
Van komplett 2.0 V6 motorom...bontatlan.....csak a lendkereket es a kuplungot szedtem le rola, pont ma :mrgreen:

Re: Kanna-kék Mk1 -Fehérrel megbolondítva

Posted: Mon Feb 17, 2014 8:31 pm
by daytona
Egyebkent szerintem a veztengely csapagyai attol mentek tonkre, hogy tul nagy oldaliranyu ero hatott a tapszivattyu tengelyetol...

Re: Kanna-kék Mk1 -Fehérrel megbolondítva

Posted: Mon Feb 17, 2014 8:58 pm
by nyujoe
...nekem úgy rémlik mintha találkoztam volna már 2 különböző hosszúságú tápszivattyú lökőrúddal, a hosszú bakelittal, a rövidebb bakelit nélkül...

Re: Kanna-kék Mk1 -Fehérrel megbolondítva

Posted: Mon Feb 17, 2014 9:39 pm
by White Shark
daytona wrote:Van komplett 2.0 V6 motorom...bontatlan.....csak a lendkereket es a kuplungot szedtem le rola, pont ma :mrgreen:
Motorszám miatt nem cserélnék ,de ha már nem bírom cérnával ,úgy is jelzem.Most éppen nem kapok veztengely csapágysort ,eszement ez a blokk ,kiakadok .

Re: Kanna-kék Mk1 -Fehérrel megbolondítva

Posted: Mon Feb 17, 2014 11:54 pm
by Bogyo28
White Shark wrote:
daytona wrote:Van komplett 2.0 V6 motorom...bontatlan.....csak a lendkereket es a kuplungot szedtem le rola, pont ma :mrgreen:
Motorszám miatt nem cserélnék ,de ha már nem bírom cérnával ,úgy is jelzem.Most éppen nem kapok veztengely csapágysort ,eszement ez a blokk ,kiakadok .
USA-ból rendelhető ha már teljes OT a cél...

http://www.ebay.com/itm/Clevite-Cam-Bea ... b9&vxp=mtr" onclick="window.open(this.href);return false;

de van az angoloknál is:

http://www.burtonpower.com/parts-by-fit ... 2-std.html" onclick="window.open(this.href);return false;

Re: Kanna-kék Mk1 -Fehérrel megbolondítva

Posted: Tue Feb 18, 2014 12:24 pm
by tomtom
nyujoe wrote:...nekem úgy rémlik mintha találkoztam volna már 2 különböző hosszúságú tápszivattyú lökőrúddal, a hosszú bakelittal, a rövidebb bakelit nélkül...
pintonál is tapasztaltam ilyet.

Re: Kanna-kék Mk1 -Fehérrel megbolondítva

Posted: Tue Feb 18, 2014 12:40 pm
by White Shark
Bogyo28 wrote:
White Shark wrote:
daytona wrote:Van komplett 2.0 V6 motorom...bontatlan.....csak a lendkereket es a kuplungot szedtem le rola, pont ma :mrgreen:
Motorszám miatt nem cserélnék ,de ha már nem bírom cérnával ,úgy is jelzem.Most éppen nem kapok veztengely csapágysort ,eszement ez a blokk ,kiakadok .
USA-ból rendelhető ha már teljes OT a cél...

http://www.ebay.com/itm/Clevite-Cam-Bea ... b9&vxp=mtr" onclick="window.open(this.href);return false;

de van az angoloknál is:

http://www.burtonpower.com/parts-by-fit ... 2-std.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Melyik jön meg hamarabb ?