Page 13 of 24

Re: Kanna-kék Mk1 -Fehérrel megbolondítva

Posted: Tue Feb 18, 2014 2:40 pm
by Bogyo28
White Shark wrote:Melyik jön meg hamarabb ?
angolbol előbb itt van, meg nincs hozzá áfa és/vagy vám. az alapár viszont drágább.

Re: Kanna-kék Mk1 -Fehérrel megbolondítva

Posted: Tue Feb 18, 2014 6:18 pm
by White Shark
Basszameg ,ehez a szarhoz már gyűrű sincs ,akármerre indulok csak néznek mint jani a moziban ,az az indok hogy collban van megadva a méret ,és nem lehet egész mm-re leváltani .Mit tudtok erről ,hülyítenek ,vagy tényleg így van ? A 2,8 -2,9 hez már egyszer kijártam ezt az utat ,először ezekhez sem volt semmi ,aztán mégis lett innen onnan minden ,de most azok is azt mondják akik mindent tudnak ,hogy nincs !Tud valaki gyűrűt a szaromhoz 2000 v-6 NY motorkód ?

Re: Kanna-kék Mk1 -Fehérrel megbolondítva

Posted: Tue Feb 18, 2014 7:39 pm
by Gáborka
Nem szar az csak mán ez is fehér holló kategória ,ahogy lassan minden (még a kopó alkatrészek is) capri alkatrész. :pia:

Re: Kanna-kék Mk1 -Fehérrel megbolondítva

Posted: Tue Feb 18, 2014 9:16 pm
by White Shark
Gáborka wrote:Nem szar az csak mán ez is fehér holló kategória ,ahogy lassan minden (még a kopó alkatrészek is) capri alkatrész. :pia:
Na én ennek a coll-os dumának nem dőltem be ,kimentem a műhelybe ( pizsomába ,sötétbe ,számba zseblámpával ) elővettem a tolómérőt ,osztottam szoroztam ,mértem jobbra ,balra , olyan méretű gyűrű kell ami : 84mm hengerátmérőhöz , 2mm-3mm-5mm (fentről lefele ) ,hogy gyárilag ki -mit mért leszarom ,nekem ilyen dugóm van ,ez a gyűrű kell ,miliméterben .A henger szerintem gyári ,nem volt még fúrva ,most leülök a gép elé ,és ha reggelig is tart szerzek ilyet . :vulture:

Re: Kanna-kék Mk1 -Fehérrel megbolondítva

Posted: Tue Feb 18, 2014 9:30 pm
by gridoux
ellenőrzésképp: 2,54mm=1col

Re: Kanna-kék Mk1 -Fehérrel megbolondítva

Posted: Tue Feb 18, 2014 9:35 pm
by White Shark
gridoux wrote:ellenőrzésképp: 2,54mm=1col
Az én tolómérőm millimétert mér ,ezek után collban mérjenek az angolok ! :oops:

Re: Kanna-kék Mk1 -Fehérrel megbolondítva

Posted: Tue Feb 18, 2014 10:07 pm
by gridoux
értem én, sőt már meg is bántam, hogy beleokoskodtam.
de ha mégis angolból rendelnél cumót hozzá, akkor osztanod kell.

Re: Kanna-kék Mk1 -Fehérrel megbolondítva

Posted: Tue Feb 18, 2014 10:15 pm
by Tibi
gridoux wrote:értem én, sőt már meg is bántam, hogy beleokoskodtam.
de ha mégis angolból rendelnél cumót hozzá, akkor osztanod kell.
meg még félre is ütsz a billentyűn :mrgreen:

Re: Kanna-kék Mk1 -Fehérrel megbolondítva

Posted: Tue Feb 18, 2014 11:01 pm
by szszaby
White Shark wrote:kimentem a műhelybe ( pizsomába ,sötétbe ,számba zseblámpával )
Nincs bekötve a villany? :roll: :mrgreen:

Re: Kanna-kék Mk1 -Fehérrel megbolondítva

Posted: Tue Feb 18, 2014 11:19 pm
by szszaby
Nekem amikor fel lett újítva a 1,3 V4 akkor se volt már ilyen gyűrű. E miatt lett felfúrva 84,6-ra ilyen méretet találtak csak és ez 97-ben volt.

Re: Kanna-kék Mk1 -Fehérrel megbolondítva

Posted: Wed Feb 19, 2014 8:37 am
by White Shark
szszaby wrote:Nekem amikor fel lett újítva a 1,3 V4 akkor se volt már ilyen gyűrű. E miatt lett felfúrva 84,6-ra ilyen méretet találtak csak és ez 97-ben volt.
Úgy néz ki lesz gyűrű ,csak még nem jó az ára ,most próbálom finomítani .

Re: Kanna-kék Mk1 -Fehérrel megbolondítva

Posted: Wed Feb 19, 2014 12:03 pm
by Bogyo28
White Shark wrote:
gridoux wrote:ellenőrzésképp: 2,54mm=1col
Az én tolómérőm millimétert mér ,ezek után collban mérjenek az angolok ! :oops:
mi bajod van a coll mérettel, az is ugyanakkora? számold át, add meg azt a majmoknak azt jóéccakát.

egyébként meg:

http://en.wikipedia.org/wiki/Ford_Cologne_V6_engine" onclick="window.open(this.href);return false;

"2.0
The original displacement of the V6 was 1,998 cc (1.998 L; 121.9 cu in) with a 84.0 mm (3.31 in) bore and a 60.14 mm (2.368 in) stroke. Output was 85 hp (63 kW) and 151 N·m (111 lb·ft) or 90 hp (66 kW) and 158 N·m (117 lb·ft)."

ha lusta vagy számolni... de még az is lehet hogy van egy garnitura v6 gyűrűm, csak nem tudom mekkora méret, meg kellene néznem...

Re: Kanna-kék Mk1 -Fehérrel megbolondítva

Posted: Wed Feb 19, 2014 1:11 pm
by White Shark
Bogyo28 wrote:
White Shark wrote:
gridoux wrote:ellenőrzésképp: 2,54mm=1col
Az én tolómérőm millimétert mér ,ezek után collban mérjenek az angolok ! :oops:
mi bajod van a coll mérettel, az is ugyanakkora? számold át, add meg azt a majmoknak azt jóéccakát.

egyébként meg:

http://en.wikipedia.org/wiki/Ford_Cologne_V6_engine" onclick="window.open(this.href);return false;

"2.0
The original displacement of the V6 was 1,998 cc (1.998 L; 121.9 cu in) with a 84.0 mm (3.31 in) bore and a 60.14 mm (2.368 in) stroke. Output was 85 hp (63 kW) and 151 N·m (111 lb·ft) or 90 hp (66 kW) and 158 N·m (117 lb·ft)."

ha lusta vagy számolni... de még az is lehet hogy van egy garnitura v6 gyűrűm, csak nem tudom mekkora méret, meg kellene néznem...
Bizony meg kellene nézned ! :idea:

Re: Kanna-kék Mk1 -Fehérrel megbolondítva

Posted: Wed Feb 19, 2014 1:13 pm
by Bogyo28
White Shark wrote: Bizony meg kellene nézned ! :idea:
akkor kénytelen leszel este rám telefonálni...

Re: Kanna-kék Mk1 -Fehérrel megbolondítva

Posted: Sun Feb 23, 2014 6:30 pm
by White Shark
Ma megint sokat haladtam ,de sajnos el is akadtam ,azt hittem hogy van "B" oszloptakaróm ,és van is ,de nem jó ,illetve sofőr felőli van ,anyós felőli nincs ,olyan kéne amin felül van a biztonsági övnek kialakítva a luk ,nem középen . Van esetleg ilyen valakinek ,a képen a jobb oldali .
DSCF3498.JPG
DSCF3498.JPG (112.24 KiB) Viewed 6092 times
DSCF3499.JPG
DSCF3499.JPG (110.08 KiB) Viewed 6092 times
DSCF3500.JPG
DSCF3500.JPG (114.78 KiB) Viewed 6092 times