Kaptam egy ajánlatot egy skorpió 2.9i motorra (kábel kötegek, vezérléssel, asszem ezeket kellett megkerdeznem) 40e Ft-ért.
Érdemes ezt megvenni, es van aki be tudja szerelni? Én fix, hogy nem. A jelenlegi kétezres V6 cseréjén gondolkodtam, amiben a felújítás óta kb 500 km van, meg egy csomó év, amíg állt. Tudom, hogy ez egy nem kedvelt motor. (Bár nekem nincs vele bajom, nem fogok versenyezni, de meg csapatni sem nagyon)
Kérdéseim: ha megveszem, be tud kerülni komplikációk nélkül? Maradjon inkektoros, vagy kell meg szereznem karburatort is hozza? Van buktatója, vagy csak be kell pattintani, oszt kész. Papirozas, műszaki vizsga (motorszam, köbcenti, inkektoros-karburátor, kompjuter...)
Ezra így leírva is sok, de azért egy kérdést megér.
Ha nem akarsz csapatni, ne gondolkozz rajta. Maradjon a 2.0 v6. Injektoros tank mokolas, ac, kabelkoteg atalakitas, kipufogo 3leomlosites, stb. Raadasul ugyis garantaltan szar az a motor. Igenyesen beepited, az egy valag love, ido, es utana ugyis fel kell újítani, hogy jo is legyen. Bogyó majd kinavít, de igénysen egy ilyen átépítés szerintem manapság 2-3 kiló. Masik váltó, másik kardán, mert gondolom csattogos vagy egyebb 4-es valtod van. Difi sem art, ha hosszu hozza, mert ugy van erteme. Szerintem, ha nem erdekel a csapatas maradj az eredetinel ;)
A hangom, a rangom tartom pardon
NEM ELADÓ!
A kedvem, a lelkem, a nemem, a szlengem
NEMM ELLADÓÓ
'78 Ford Capri mkIII Ghia 2,8i EFI, az imádott!
'85 Ford Fiesta mkII 1.6D, az Istencsászár, az 5literrel rohangálós, a hidegben is beindulós.