Buborék Kaprija
Moderators: SONI, Pudva, Bogyo28
-
- nemleszgondhasegítis
- Posts: 175
- Joined: Fri Aug 30, 2013 4:47 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Budapest
Buborék Kaprija
Elérkeztem a következő lépéshez ( az első a kifizetése volt ), használható járművet készíteni a "szoborból".
Az alját még a nyáron lepucoltam, két kisebb lyukat leltem négyet meg én csináltam , hogy a küszöb át tudjon szellőzni ( ez nem biztos, hogy a legjobb megoldás...) és lealapoztam. Tudom a kavicsfelverődés,stb ellen van kitalálva az alvázvédő, de én megőrülök a "festék" tutymák alatt szétrodhadó részektől.
Így legalább látszik hol kezd a zsizsik dolgozni.
Az összes szilent, csilapító ramaty, úgyhogy kipiszkáltam a futóművet. ( rekeszben várja a felújítást )
A porlasztó felújítása (felújító szettel kitisztítással) után siralmasabb lett a működése, mint előtte volt úgyhogy egy újat rendeltem hozzá (Gabura Motorsport) katalógusban létezik, remélem egyszer be is építhetem ( aug 14 óta várom... ).
Az alját még a nyáron lepucoltam, két kisebb lyukat leltem négyet meg én csináltam , hogy a küszöb át tudjon szellőzni ( ez nem biztos, hogy a legjobb megoldás...) és lealapoztam. Tudom a kavicsfelverődés,stb ellen van kitalálva az alvázvédő, de én megőrülök a "festék" tutymák alatt szétrodhadó részektől.
Így legalább látszik hol kezd a zsizsik dolgozni.
Az összes szilent, csilapító ramaty, úgyhogy kipiszkáltam a futóművet. ( rekeszben várja a felújítást )
A porlasztó felújítása (felújító szettel kitisztítással) után siralmasabb lett a működése, mint előtte volt úgyhogy egy újat rendeltem hozzá (Gabura Motorsport) katalógusban létezik, remélem egyszer be is építhetem ( aug 14 óta várom... ).
- Attachments
-
- Ide álmodtam egy toronycsapágyat...
- a torony helye.jpg (20.18 KiB) Viewed 16271 times
-
- a csavarhúzó nem megy át , de nem vagyok vele megbékélve...
- ezzel még foglalkozni kell.jpg (20.66 KiB) Viewed 16271 times
-
- Nem. Nem lesz Bigfoot.
- felemelve.jpg (47.08 KiB) Viewed 16271 times
Last edited by Bubor on Mon Oct 07, 2013 4:53 pm, edited 1 time in total.
- daytona
- egyedülisszerelhet
- Posts: 798
- Joined: Mon Jan 26, 2009 5:45 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Zseliz, SK - Budapest III.ker
- Contact:
Re: Bubor Kaprija
Nagyon szep a kocsi! De ezt az alvazvedos dolgot azert meg gondold at! Nem veletlenul van az ott. Ha igy hagyod, 1 even belul vissza fog rozsdulni azokon a helyeken, ahol kavics eri, nem kell meg esoben sem jarnod vele.
Ford Taunus Knudsen 1975
Ford Sierra XR4i 1983
Fiat 125P 1977
Volvo V70 1998
Renault Clio 1.2 8v 2004
Honda CB500T 1976
Ford Sierra XR4i 1983
Fiat 125P 1977
Volvo V70 1998
Renault Clio 1.2 8v 2004
Honda CB500T 1976
- Süni
- OfficialGréTCSiTanárúr
- Posts: 2147
- Joined: Fri Sep 23, 2005 12:36 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Vál
- Contact:
Re: Buborék Kaprija
Azt a karbit ha elviszed Geree-hez http://www.geree.hu" onclick="window.open(this.href);return false; , biztos megoldja a gondod.
- Pudva
- rengetegetirogatide
- Posts: 2543
- Joined: Mon Feb 28, 2005 4:59 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Nyóc + a Tizenhárom
- Contact:
Re: Buborék Kaprija
Ezaz, csak így tovább! Az alvázvédelmet pedig tessék megcsinálni
'80 Ford Capri Mk III. V6 2.8
'94 Ford Escort Mk Vb 1.4 CLX
-= Az utcának az a színfoltja, kinek van egy FORD-ja =-
.: DayWalker :.
.: family rosso :.
'94 Ford Escort Mk Vb 1.4 CLX
-= Az utcának az a színfoltja, kinek van egy FORD-ja =-
.: DayWalker :.
.: family rosso :.
-
- nemleszgondhasegítis
- Posts: 175
- Joined: Fri Aug 30, 2013 4:47 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Budapest
Re: Buborék Kaprija
Köszönöm , ha ismét keréken áll megkeresem.
Vezérműszíj csere, szelepállítás stb, is kellene, de csak szépen sorban
Vezérműszíj csere, szelepállítás stb, is kellene, de csak szépen sorban
- SONI
- T.O.C.B.
- Posts: 908
- Joined: Fri Dec 03, 2004 1:16 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: PÁKOZD
Re: Bubor Kaprija
Ha jól emlékszem van színtelen alvázvédő.daytona wrote:Nagyon szep a kocsi! De ezt az alvazvedos dolgot azert meg gondold at! Nem veletlenul van az ott. Ha igy hagyod, 1 even belul vissza fog rozsdulni azokon a helyeken, ahol kavics eri, nem kell meg esoben sem jarnod vele.
SONI,CSAK EGYGÁZ LÉTEZIK A PADLÓ ))))
Fsz.25.pont http://www.fordcapri.hu/forford3/viewto ... f=7&t=1581" onclick="window.open(this.href);return false;
Fsz.25.pont http://www.fordcapri.hu/forford3/viewto ... f=7&t=1581" onclick="window.open(this.href);return false;
- Tibi
- rengetegetirogatide
- Posts: 4408
- Joined: Tue May 31, 2005 10:12 am
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Miskolc - Bp
- Contact:
Re: Bubor Kaprija
vagy festhető is nem ?SONI wrote:Ha jól emlékszem van színtelen alvázvédő.daytona wrote:Nagyon szep a kocsi! De ezt az alvazvedos dolgot azert meg gondold at! Nem veletlenul van az ott. Ha igy hagyod, 1 even belul vissza fog rozsdulni azokon a helyeken, ahol kavics eri, nem kell meg esoben sem jarnod vele.
1980 Capri MK3
- Bogyo28
- Überführer
- Posts: 5459
- Joined: Sat Dec 04, 2004 9:11 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Budapest-Budakalász
- Contact:
Re: Bubor Kaprija
az biztos van:Tibi wrote:vagy festhető is nem ?SONI wrote:Ha jól emlékszem van színtelen alvázvédő.daytona wrote:Nagyon szep a kocsi! De ezt az alvazvedos dolgot azert meg gondold at! Nem veletlenul van az ott. Ha igy hagyod, 1 even belul vissza fog rozsdulni azokon a helyeken, ahol kavics eri, nem kell meg esoben sem jarnod vele.
http://www.totallux.hu/alvaz-es-uregved ... /index.php" onclick="window.open(this.href);return false;
"...ha Detroit-nak végevan, a világnak végevan..."
"...akkor vedd meg ezt, vagy egy ilyet..."
...A Xikla...
1978 Ford Capri MKIII 2.9 V6 24V cosworth
1974 Ford Transit MKI 1.7 V4
"...akkor vedd meg ezt, vagy egy ilyet..."
...A Xikla...
1978 Ford Capri MKIII 2.9 V6 24V cosworth
1974 Ford Transit MKI 1.7 V4
-
- nemleszgondhasegítis
- Posts: 175
- Joined: Fri Aug 30, 2013 4:47 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Budapest
Re: Buborék Kaprija
Köszönöm a tippet, kipróbálom a szürke " maszatot" az off-on, tavasszal kiderül hogy bírja
Toronycsapágy ügyben kicsit elakadtam. Az látszódott, hogy az első lengéscsillapítók dugattyúját cserélni kell ( kicsit "megfaragta " valaki), de újat nem szeretnék venni.
Kárászy-ék megcsinálják, de milyen méretre
Ültetni nem szeretném, tehát X típus építési magassága még hozzájön a rudazat hosszához, sajna autósboltban csak cikkszámok vannak,nem engednek próbálgatni -Süni szerint valami Fordé jó lenne, de melyik? -
A motortérben lévő "tököt" lehet -kell? javítani-felújítani? vagy mivel a terhet a csapágyak viszik marad dísznek?
Toronycsapágy ügyben kicsit elakadtam. Az látszódott, hogy az első lengéscsillapítók dugattyúját cserélni kell ( kicsit "megfaragta " valaki), de újat nem szeretnék venni.
Kárászy-ék megcsinálják, de milyen méretre
Ültetni nem szeretném, tehát X típus építési magassága még hozzájön a rudazat hosszához, sajna autósboltban csak cikkszámok vannak,nem engednek próbálgatni -Süni szerint valami Fordé jó lenne, de melyik? -
A motortérben lévő "tököt" lehet -kell? javítani-felújítani? vagy mivel a terhet a csapágyak viszik marad dísznek?
- Attachments
-
- a tök.jpg (26.28 KiB) Viewed 16090 times
-
- faragvány.jpg (29.78 KiB) Viewed 16090 times
- Süni
- OfficialGréTCSiTanárúr
- Posts: 2147
- Joined: Fri Sep 23, 2005 12:36 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Vál
- Contact:
Re: Buborék Kaprija
Egész pontosan azt mondtam, hogy Bogyóék MINTHA a Scorpioét építették volna be.
- White Shark
- nagyonsokatirogat
- Posts: 1028
- Joined: Fri Feb 05, 2010 2:18 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Székesfehérvár
Re: Buborék Kaprija
A Capri kormányzásnak pont az a gumiágy a lényege amit ki akarsz hagyni ,ha csapágyat építesz be nem fog magától visszaforogni .
- szszaby
- rengetegetirogatide
- Posts: 4629
- Joined: Tue Jun 28, 2005 2:37 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Karcag
Re: Buborék Kaprija
Nekem nincs fixre húzva a szár, hogy forogjon a gumiágyban és szépen visszaforog a kormány.White Shark wrote:A Capri kormányzásnak pont az a gumiágy a lényege amit ki akarsz hagyni ,ha csapágyat építesz be nem fog magától visszaforogni .
Ford Capri MkI Essex
- White Shark
- nagyonsokatirogat
- Posts: 1028
- Joined: Fri Feb 05, 2010 2:18 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Székesfehérvár
Re: Buborék Kaprija
Az úgy nagyon nem jó ,a gumiágyban fémhüvely van ,akkor neked az egyik most koptatja a másikat ,egy idő után kopogni fog.
- daytona
- egyedülisszerelhet
- Posts: 798
- Joined: Mon Jan 26, 2009 5:45 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Zseliz, SK - Budapest III.ker
- Contact:
Re: Buborék Kaprija
A kormany szerintem kanyar utan nem a toronycsapagy miatt all vagy nem all vissza kozepallasba, hanem az utanfutas miatt. Ami azt jelenti, hogy a kerek talajjal erintkezo pontja mennyire van a mogott a fiktiv pont mogott, amit a lengokarcsap tengelyenek fiktiv folytatasa a talajjal metsz ki. Ez biztositja, hogy a kocsi orra akkor van legalacsonyabban, amikor egyenesben van a kormanymu. Maskepp fogalmazva, ha barmerre tekerjuk ki a kormanyzast, a kocsi orra magasabbra kerul, igy a sulyero igyekezni fog ez ellen a kikormanyzott hatas ellen dolgozni, tehat vissza fog akarni teriteni egyenes allasba.
Ford Taunus Knudsen 1975
Ford Sierra XR4i 1983
Fiat 125P 1977
Volvo V70 1998
Renault Clio 1.2 8v 2004
Honda CB500T 1976
Ford Sierra XR4i 1983
Fiat 125P 1977
Volvo V70 1998
Renault Clio 1.2 8v 2004
Honda CB500T 1976
-
- nemleszgondhasegítis
- Posts: 175
- Joined: Fri Aug 30, 2013 4:47 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Budapest
Re: Buborék Kaprija
Ez szerintem a siklócsapágy elve ,vagy nem?White Shark wrote:Az úgy nagyon nem jó ,a gumiágyban fémhüvely van ,akkor neked az egyik most koptatja a másikat ,egy idő után kopogni fog.
Amennyiben a" tök" alá teszem ( a rugótányér és a "bódé" közé) a kúpgörgős csapágyat az " utánfutás" szöge nem változik vagy mégis