Sajnos igen - én is pont azzal szoktam , ha nincs kéznél jobban hasonlítópaniperda wrote:Köszönöm a tippeket!
Az természetes, hogy a postaláda kulcsommal nyitom/zárom az autót? Tudom, hogy öreg, de minden zár ilyen könnyen adja magát ebben a korban?
Poroszka
Moderators: SONI, Pudva, Bogyo28
Re: Poroszka
http://www.myspace.com/fordcapriclub" onclick="window.open(this.href);return false;
A démonokat dobokkal elűző bennszülötteket nem értik meg a civilizált népek, akik dudálással próbálják szétoszlatni a dugót.
A démonokat dobokkal elűző bennszülötteket nem értik meg a civilizált népek, akik dudálással próbálják szétoszlatni a dugót.
- Pudva
- rengetegetirogatide
- Posts: 2543
- Joined: Mon Feb 28, 2005 4:59 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Nyóc + a Tizenhárom
- Contact:
Re: Poroszka
Azt hiszem van valami újralamellázó módszer, de ezt Birdhaus jobban tudja mint én, ugyanis Ő foglalkozik zárakkal.
'80 Ford Capri Mk III. V6 2.8
'94 Ford Escort Mk Vb 1.4 CLX
-= Az utcának az a színfoltja, kinek van egy FORD-ja =-
.: DayWalker :.
.: family rosso :.
'94 Ford Escort Mk Vb 1.4 CLX
-= Az utcának az a színfoltja, kinek van egy FORD-ja =-
.: DayWalker :.
.: family rosso :.
- adam
- egyedülisszerelhet
- Posts: 790
- Joined: Fri Nov 14, 2008 6:01 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Budapest xiii
Re: Poroszka
Birdhaus nem sűrűn jár erre..Pudva wrote:Azt hiszem van valami újralamellázó módszer, de ezt Birdhaus jobban tudja mint én, ugyanis Ő foglalkozik zárakkal.
Viszont itt dolgozik:
http://www.aranykulcs.hu/
Sosem lesz kész, csak alakul...
- paniperda
- márokosanistudnézni
- Posts: 68
- Joined: Mon Nov 11, 2013 2:30 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Budapest
Re: Poroszka
Közben kitisztogattam a karbit, meg újraállítottuk a gyújtást, ecetera.
A vízhőfok visszajelzőt méregettem, és a következőket mértem.
Gomba:
20 fok -> 460 ohm
90 fok -> 24 ohm
A műszer pedig csak erre mozdul meg
24 ohm felett meg sem moccan
23 ohm 1-es
14 ohm a közepe (felt. 90 fok)
8.6 ohm a teteje, 8-as
Találkozott valaki ilyennel? Van ehhez gomba, vagy szedjem ki a műszert és beszélgessek el vele közelebbről?
A vízhőfok visszajelzőt méregettem, és a következőket mértem.
Gomba:
20 fok -> 460 ohm
90 fok -> 24 ohm
A műszer pedig csak erre mozdul meg
24 ohm felett meg sem moccan
23 ohm 1-es
14 ohm a közepe (felt. 90 fok)
8.6 ohm a teteje, 8-as
Találkozott valaki ilyennel? Van ehhez gomba, vagy szedjem ki a műszert és beszélgessek el vele közelebbről?
- gridoux
- nemleszgondhasegítis
- Posts: 143
- Joined: Fri Dec 09, 2011 11:22 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Miskócz
- Contact:
Re: Poroszka
kb ugyanezt eljártam én is.
Megvettem az autót - sárgagyűrűs érzékelővel, a műszer meg sem moccant.
Kicseréltem fehér gyűrűsre, továbbra sem moccant.
Kicseréltem a műszer tápot stabIC 12V-ra, 8V-ra, 5V-ra, de egyikkel sem mutatott jól.
Vettem egy új műszert, ugyanúgy viselkedett, mint az előzővel.
Feladtam a próbálgatást, műszertápot visszaépítettem (rezgőnyelves 12V-os szaggatott) eredetire,
ÉS A MŰSZERT KALIBRÁLTAM.
Részletesebben, fotókkal: itt.
Lehetne még párhuzamosan kötött ellenállással is eltolni az ellenállásgörbét, de az nekem bonyolultabb lett volna.
MK3-ban nem tudom milyen a hőmérő, remélem hasonlóan állítható.
Megvettem az autót - sárgagyűrűs érzékelővel, a műszer meg sem moccant.
Kicseréltem fehér gyűrűsre, továbbra sem moccant.
Kicseréltem a műszer tápot stabIC 12V-ra, 8V-ra, 5V-ra, de egyikkel sem mutatott jól.
Vettem egy új műszert, ugyanúgy viselkedett, mint az előzővel.
Feladtam a próbálgatást, műszertápot visszaépítettem (rezgőnyelves 12V-os szaggatott) eredetire,
ÉS A MŰSZERT KALIBRÁLTAM.
Részletesebben, fotókkal: itt.
Lehetne még párhuzamosan kötött ellenállással is eltolni az ellenállásgörbét, de az nekem bonyolultabb lett volna.
MK3-ban nem tudom milyen a hőmérő, remélem hasonlóan állítható.
Ford és MK1 - mert szeretem :)
Capri MK1 1970 1,6 OHV - a beteljesült ígéret
Granada MK1 1975 2,8 V6 - a rehabili
Capri MK1 1970 1,6 OHV - a beteljesült ígéret
Granada MK1 1975 2,8 V6 - a rehabili
- Bogyo28
- Überführer
- Posts: 5459
- Joined: Sat Dec 04, 2004 9:11 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Budapest-Budakalász
- Contact:
Re: Poroszka
MK3-ban más a müszer. legegyszerübb teszt, hogy ha leteste,ed a vezetéket, föl kell mennie a mutatónak nagyon gyorsan a legtetejére. a rezgőnyelves fesztabot érdemes IC-sre cserélni. meg a hátsó folia szokott még szar lenni a müszercsoport mögött...gridoux wrote:kb ugyanezt eljártam én is.
Megvettem az autót - sárgagyűrűs érzékelővel, a műszer meg sem moccant.
Kicseréltem fehér gyűrűsre, továbbra sem moccant.
Kicseréltem a műszer tápot stabIC 12V-ra, 8V-ra, 5V-ra, de egyikkel sem mutatott jól.
Vettem egy új műszert, ugyanúgy viselkedett, mint az előzővel.
Feladtam a próbálgatást, műszertápot visszaépítettem (rezgőnyelves 12V-os szaggatott) eredetire,
ÉS A MŰSZERT KALIBRÁLTAM.
Részletesebben, fotókkal: itt.
Lehetne még párhuzamosan kötött ellenállással is eltolni az ellenállásgörbét, de az nekem bonyolultabb lett volna.
MK3-ban nem tudom milyen a hőmérő, remélem hasonlóan állítható.
"...ha Detroit-nak végevan, a világnak végevan..."
"...akkor vedd meg ezt, vagy egy ilyet..."
...A Xikla...
1978 Ford Capri MKIII 2.9 V6 24V cosworth
1974 Ford Transit MKI 1.7 V4
"...akkor vedd meg ezt, vagy egy ilyet..."
...A Xikla...
1978 Ford Capri MKIII 2.9 V6 24V cosworth
1974 Ford Transit MKI 1.7 V4
- gridoux
- nemleszgondhasegítis
- Posts: 143
- Joined: Fri Dec 09, 2011 11:22 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Miskócz
- Contact:
Re: Poroszka
MK3-ban ilyen?
Mert ez az mk1-re kísértetiesen hasonlít, csak a festése más.
Mert ez az mk1-re kísértetiesen hasonlít, csak a festése más.
Ford és MK1 - mert szeretem :)
Capri MK1 1970 1,6 OHV - a beteljesült ígéret
Granada MK1 1975 2,8 V6 - a rehabili
Capri MK1 1970 1,6 OHV - a beteljesült ígéret
Granada MK1 1975 2,8 V6 - a rehabili
- Bogyo28
- Überführer
- Posts: 5459
- Joined: Sat Dec 04, 2004 9:11 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Budapest-Budakalász
- Contact:
Re: Poroszka
talán a 4 órásé ilyen, de az elterjedtebb 6 órás müszer az nem ilyen. ez a granadáéra hasonlít nagyon.gridoux wrote:MK3-ban ilyen?
Mert ez az mk1-re kísértetiesen hasonlít, csak a festése más.
"...ha Detroit-nak végevan, a világnak végevan..."
"...akkor vedd meg ezt, vagy egy ilyet..."
...A Xikla...
1978 Ford Capri MKIII 2.9 V6 24V cosworth
1974 Ford Transit MKI 1.7 V4
"...akkor vedd meg ezt, vagy egy ilyet..."
...A Xikla...
1978 Ford Capri MKIII 2.9 V6 24V cosworth
1974 Ford Transit MKI 1.7 V4
- paniperda
- márokosanistudnézni
- Posts: 68
- Joined: Mon Nov 11, 2013 2:30 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Budapest
Re: Poroszka
Kiteszteltem, testre felmegy maxra. Aztán fogtam egy pótméteres ellenállást, és azzal mértem ki, hogy milyen ellenállásra hogy reagál.Bogyo28 wrote:MK3-ban más a müszer. legegyszerübb teszt, hogy ha leteste,ed a vezetéket, föl kell mennie a mutatónak nagyon gyorsan a legtetejére. a rezgőnyelves fesztabot érdemes IC-sre cserélni. meg a hátsó folia szokott még szar lenni a müszercsoport mögött...
Amint lesz egy kis időm, akkor leszedem a műszerfalat és benézek alá.
Más: ti mit kezdtetek a kipurcant csomagtartó teleszkóppal?
Innen lehet rendelni mindenfélét, van valakinek tapasztalata a céggel?
http://webshop.moliton.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
Gondoltam lemérem a paramétereit és rendelek egy újat.
- proteus
- rengetegetirogatide
- Posts: 1629
- Joined: Mon Dec 13, 2004 7:15 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Rákosszentmihály
Re: Poroszka
Nekem valami Nissan teleszkópja van bent, az bárhol beszerezhető, de nincs leszigetelve a két vége, így a hátsó ablak fűtése, meg az ablaktörlő mókolás nélkül nem fog működni. Van az országban olyan cég aki minta után egyedileg is gyárt, de nem tusom milyen árakon dolgoznak.paniperda wrote: Más: ti mit kezdtetek a kipurcant csomagtartó teleszkóppal?
Innen lehet rendelni mindenfélét, van valakinek tapasztalata a céggel?
http://webshop.moliton.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
Gondoltam lemérem a paramétereit és rendelek egy újat.
Alfa Romeo 145 1.6 boxer - 1995
MZ ES 125/1 - 1970
MZ ES 125/1 - 1970
- Tibi
- rengetegetirogatide
- Posts: 4408
- Joined: Tue May 31, 2005 10:12 am
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Miskolc - Bp
- Contact:
Re: Poroszka
Nekem pl egy egyedi gyártású fenyődeszka van bent a csomiban. Gondoltam már rá, hogy cirokteleszkópra cserélem mert a deszka sok helyet foglal.paniperda wrote: Más: ti mit kezdtetek a kipurcant csomagtartó teleszkóppal?
Innen lehet rendelni mindenfélét, van valakinek tapasztalata a céggel?
http://webshop.moliton.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
Gondoltam lemérem a paramétereit és rendelek egy újat.
1980 Capri MK3
- adam
- egyedülisszerelhet
- Posts: 790
- Joined: Fri Nov 14, 2008 6:01 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Budapest xiii
Re: Poroszka
vérbeli OT huszárTibi wrote:Nekem pl egy egyedi gyártású fenyődeszka van bent a csomiban. Gondoltam már rá, hogy cirokteleszkópra cserélem mert a deszka sok helyet foglal.paniperda wrote: Más: ti mit kezdtetek a kipurcant csomagtartó teleszkóppal?
Innen lehet rendelni mindenfélét, van valakinek tapasztalata a céggel?
http://webshop.moliton.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
Gondoltam lemérem a paramétereit és rendelek egy újat.
Sosem lesz kész, csak alakul...
- Bogyo28
- Überführer
- Posts: 5459
- Joined: Sat Dec 04, 2004 9:11 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Budapest-Budakalász
- Contact:
Re: Poroszka
az pont a fentebb említett cég. Egerben vannak, régebben volt pesten is boltjuk, de már jópár éve bezárt. Én annó csináltattam velük minta alapján, az áramátvezetést nem tudták megoldani, meg nem is volt annyira tartós a cucc. de lehet hogy az elmult kb 8-10 évben már fejlödött a technologia náluk...proteus wrote: Van az országban olyan cég aki minta után egyedileg is gyárt, de nem tusom milyen árakon dolgoznak.
"...ha Detroit-nak végevan, a világnak végevan..."
"...akkor vedd meg ezt, vagy egy ilyet..."
...A Xikla...
1978 Ford Capri MKIII 2.9 V6 24V cosworth
1974 Ford Transit MKI 1.7 V4
"...akkor vedd meg ezt, vagy egy ilyet..."
...A Xikla...
1978 Ford Capri MKIII 2.9 V6 24V cosworth
1974 Ford Transit MKI 1.7 V4
Re: Poroszka
Bogyo28 wrote:az pont a fentebb említett cég. Egerben vannak, régebben volt pesten is boltjuk, de már jópár éve bezárt. Én annó csináltattam velük minta alapján, az áramátvezetést nem tudták megoldani, meg nem is volt annyira tartós a cucc. de lehet hogy az elmult kb 8-10 évben már fejlödött a technologia náluk...proteus wrote: Van az országban olyan cég aki minta után egyedileg is gyárt, de nem tusom milyen árakon dolgoznak.
Nekem a C.Robi szerzett zsír újat pár éve - pedig nem is kértem ... (de jó , hogy van , így , hogy sosem használom )
http://www.myspace.com/fordcapriclub" onclick="window.open(this.href);return false;
A démonokat dobokkal elűző bennszülötteket nem értik meg a civilizált népek, akik dudálással próbálják szétoszlatni a dugót.
A démonokat dobokkal elűző bennszülötteket nem értik meg a civilizált népek, akik dudálással próbálják szétoszlatni a dugót.
- Töcs
- akárhozzáisnyulhatvalamihez
- Posts: 472
- Joined: Mon Jun 04, 2007 4:45 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Budapest
Re: Poroszka
nekem valami mondeojé van benne, kicsit erősebb meg kicsit unixos, talán még túl olcsó sem volt de ahogy rámókoltam a régi sarus csatikat átmegy benne a power és megy az ablakfűtés többnyire. ha kell lövök róla képet vmikorpaniperda wrote:Kiteszteltem, testre felmegy maxra. Aztán fogtam egy pótméteres ellenállást, és azzal mértem ki, hogy milyen ellenállásra hogy reagál.Bogyo28 wrote:MK3-ban más a müszer. legegyszerübb teszt, hogy ha leteste,ed a vezetéket, föl kell mennie a mutatónak nagyon gyorsan a legtetejére. a rezgőnyelves fesztabot érdemes IC-sre cserélni. meg a hátsó folia szokott még szar lenni a müszercsoport mögött...
Amint lesz egy kis időm, akkor leszedem a műszerfalat és benézek alá.
Más: ti mit kezdtetek a kipurcant csomagtartó teleszkóppal?
Innen lehet rendelni mindenfélét, van valakinek tapasztalata a céggel?
http://webshop.moliton.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
Gondoltam lemérem a paramétereit és rendelek egy újat.
Èn sosem iszom rèszegen...
1980 Ford Capri 2.3
1980 Ford Taunus Turnier 2.0
1980 Ford Capri 2.3
1980 Ford Taunus Turnier 2.0