tankmokolás

mindenféle kapcsolódó technikai kérdés, megoldások, ötletek...

Moderators: SONI, Pudva, Bogyo28

User avatar
Tibi
rengetegetirogatide
Posts: 4408
Joined: Tue May 31, 2005 10:12 am
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Miskolc - Bp
Contact:

Re: tankmokolás

Post by Tibi »

Bogyó - Süni, megmondanátok, hogy póóntosan milyen külső AC kell nekem és, hogy van-e és, hogy mennyibe kerül és, hogy hová kell mennem érte ? Csak ennyi, köszi ! :D ;) :oops: :oops: :oops: :oops:
1980 Capri MK3
User avatar
Bogyo28
Überführer
Posts: 5459
Joined: Sat Dec 04, 2004 9:11 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Budapest-Budakalász
Contact:

Re: tankmokolás

Post by Bogyo28 »

Tibi wrote:Bogyó - Süni, megmondanátok, hogy póóntosan milyen külső AC kell nekem és, hogy van-e és, hogy mennyibe kerül és, hogy hová kell mennem érte ? Csak ennyi, köszi ! :D ;) :oops: :oops: :oops: :oops:
sima 3 bar-os külső AC, a legjobb ha direkt Ford Scorpiohoz valósit kérsz, 15-ös bemenetü csővel, kifele egy menetes részben végződik, olyan mint a gyári, de nem Süni a beszerzési forrás, hanem :

http://www.ac-pumpa.hu/" onclick="window.open(this.href);return false;

Én legutobb 4 hónapja vettem, akkor 16 pénzbe került. Csepelen és a XIII-ban van boltjuk. Ha kell meg tudom nézni a pontos tipust is a napokban.
"...ha Detroit-nak végevan, a világnak végevan..."
"...akkor vedd meg ezt, vagy egy ilyet..."

...A Xikla...

1978 Ford Capri MKIII 2.9 V6 24V cosworth
1974 Ford Transit MKI 1.7 V4
User avatar
Tibi
rengetegetirogatide
Posts: 4408
Joined: Tue May 31, 2005 10:12 am
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Miskolc - Bp
Contact:

Re: tankmokolás

Post by Tibi »

Bogyo28 wrote: Ha kell meg tudom nézni a pontos tipust is a napokban.
kéne, köszi
1980 Capri MK3
User avatar
szszaby
rengetegetirogatide
Posts: 4629
Joined: Tue Jun 28, 2005 2:37 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Karcag

Re: tankmokolás

Post by szszaby »

Csak nézd meg jól a minőséget mert az olcsó altalában nem sokáig bírja.
Ford Capri MkI Essex
User avatar
Blant
nagyonsokatirogat
Posts: 1352
Joined: Sun Dec 05, 2004 6:24 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Budapest

Re: tankmokolás

Post by Blant »

Bogyo28 wrote: sima 3 bar-os külső AC, a legjobb ha direkt Ford Scorpiohoz valósit kérsz, 15-ös bemenetü csővel, kifele egy menetes részben végződik, olyan mint a gyári, de nem Süni a beszerzési forrás, hanem :

http://www.ac-pumpa.hu/" onclick="window.open(this.href);return false;

Én legutobb 4 hónapja vettem, akkor 16 pénzbe került. Csepelen és a XIII-ban van boltjuk. Ha kell meg tudom nézni a pontos tipust is a napokban.
Jó Bogyó!

A K-jetes AC-m jó lesz az EFI motorhoz? Nekem gyári 2,8i tankom van gyári AC-vel. Olyat amúgy lehet kapni?
A hangom, a rangom tartom pardon
NEM ELADÓ!
A kedvem, a lelkem, a nemem, a szlengem
NEMM ELLADÓÓ

'78 Ford Capri mkIII Ghia 2,8i EFI, az imádott!
'85 Ford Fiesta mkII 1.6D, az Istencsászár, az 5literrel rohangálós, a hidegben is beindulós.
User avatar
DavidMolnar
akárhozzáisnyulhatvalamihez
Posts: 307
Joined: Fri Apr 13, 2007 11:42 am

Re: tankmokolás

Post by DavidMolnar »

Asszem a K-jetnek más a rendszernyomása(kisebb?).
Image
User avatar
proteus
rengetegetirogatide
Posts: 1629
Joined: Mon Dec 13, 2004 7:15 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Rákosszentmihály

Re: tankmokolás

Post by proteus »

nagyobb...
Alfa Romeo 145 1.6 boxer - 1995

MZ ES 125/1 - 1970
User avatar
Bogyo28
Überführer
Posts: 5459
Joined: Sat Dec 04, 2004 9:11 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Budapest-Budakalász
Contact:

Re: tankmokolás

Post by Bogyo28 »

szszaby wrote:Csak nézd meg jól a minőséget mert az olcsó altalában nem sokáig bírja.
ez kipróbált minőség, jópáran ezt használjuk, és gari is van rá, simán cserélik ha baj van. elsőre vettem bontottat 10-ért, mert a gyári majdnem 60 lett volna. 3 hónapot sem bírt, pedig nem használom minden nap. aztán vettem 16-ért ezt az utángyártottat, azóta semmi gond.
"...ha Detroit-nak végevan, a világnak végevan..."
"...akkor vedd meg ezt, vagy egy ilyet..."

...A Xikla...

1978 Ford Capri MKIII 2.9 V6 24V cosworth
1974 Ford Transit MKI 1.7 V4
User avatar
Bogyo28
Überführer
Posts: 5459
Joined: Sat Dec 04, 2004 9:11 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Budapest-Budakalász
Contact:

Re: tankmokolás

Post by Bogyo28 »

Blant wrote:
Bogyo28 wrote: sima 3 bar-os külső AC, a legjobb ha direkt Ford Scorpiohoz valósit kérsz, 15-ös bemenetü csővel, kifele egy menetes részben végződik, olyan mint a gyári, de nem Süni a beszerzési forrás, hanem :

http://www.ac-pumpa.hu/" onclick="window.open(this.href);return false;

Én legutobb 4 hónapja vettem, akkor 16 pénzbe került. Csepelen és a XIII-ban van boltjuk. Ha kell meg tudom nézni a pontos tipust is a napokban.
Jó Bogyó!

A K-jetes AC-m jó lesz az EFI motorhoz? Nekem gyári 2,8i tankom van gyári AC-vel. Olyat amúgy lehet kapni?
a K-jet a 5.5 bar-os nyomással dolgozik, az kicsit sok. a motornál a befecsik előtt van még egy nyomás-szabályzó, ami le tudja vinni a megfelelő szintre a nyomást, de az nem tesz jót se az AC-nek se a nyomás-szabályzónak. igazándiból a nyomáson kivül az AC fontos paramétere még a szállítási teljesítmény, hogy óránként hány litert tud áttolni magán. Egy injektoros rendszer a tele tank tartalmát párszor körbeforgatja a rendszerben. a kozéhoz az átlagos szállításu AC is megfelelt, nagyobb teljesítményű eddig csak Sunya turbós lima-jához kellett, hogy egy csőgáznál ne essen le a benzinnyomás a rendszerben.

lehet kapni gyári AC-t is, nem olcsó. a mostani helyére pont jó az EFI-é is..
"...ha Detroit-nak végevan, a világnak végevan..."
"...akkor vedd meg ezt, vagy egy ilyet..."

...A Xikla...

1978 Ford Capri MKIII 2.9 V6 24V cosworth
1974 Ford Transit MKI 1.7 V4
User avatar
Blant
nagyonsokatirogat
Posts: 1352
Joined: Sun Dec 05, 2004 6:24 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Budapest

Re: tankmokolás

Post by Blant »

Tehát vehetek másik AC-t :-(
A hangom, a rangom tartom pardon
NEM ELADÓ!
A kedvem, a lelkem, a nemem, a szlengem
NEMM ELLADÓÓ

'78 Ford Capri mkIII Ghia 2,8i EFI, az imádott!
'85 Ford Fiesta mkII 1.6D, az Istencsászár, az 5literrel rohangálós, a hidegben is beindulós.
User avatar
Süni
OfficialGréTCSiTanárúr
Posts: 2147
Joined: Fri Sep 23, 2005 12:36 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Vál
Contact:

Re: tankmokolás

Post by Süni »

Szabyk RST sumán működik állítólag a K-Jetes AC-val. Azt mondja, a nyomásszab elvégzi a dolgát oszt jóvan.
User avatar
Bogyo28
Überführer
Posts: 5459
Joined: Sat Dec 04, 2004 9:11 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Budapest-Budakalász
Contact:

Re: tankmokolás

Post by Bogyo28 »

Süni wrote:Szabyk RST sumán működik állítólag a K-Jetes AC-val. Azt mondja, a nyomásszab elvégzi a dolgát oszt jóvan.
na azért az ő mocija messze van a gyáritól... nem is csodálkoznék ha a nyomást is feljebb vitte volna. egyébként ideig-óráig Sunyának is működött, de aztán behalt. És nem biztos hogy a szivosornál levő nyomásszabályzonak jót tesz a plusz 2 bar állandó terhelés, azért az a kozé is több mint 10 éves már...
"...ha Detroit-nak végevan, a világnak végevan..."
"...akkor vedd meg ezt, vagy egy ilyet..."

...A Xikla...

1978 Ford Capri MKIII 2.9 V6 24V cosworth
1974 Ford Transit MKI 1.7 V4
User avatar
sunya
szerszámtörő
Posts: 41
Joined: Mon Oct 08, 2007 8:56 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Vecsés - Ringek

Re: tankmokolás

Post by sunya »

Mint a napokban kiderült nem az ÁC-val van a gondom.
Capri '76 MK2 XRT5
volvo v70 tdi
User avatar
Bogyo28
Überführer
Posts: 5459
Joined: Sat Dec 04, 2004 9:11 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Budapest-Budakalász
Contact:

Re: tankmokolás

Post by Bogyo28 »

sunya wrote:Mint a napokban kiderült nem az ÁC-val van a gondom.
mi van akkor? :?
"...ha Detroit-nak végevan, a világnak végevan..."
"...akkor vedd meg ezt, vagy egy ilyet..."

...A Xikla...

1978 Ford Capri MKIII 2.9 V6 24V cosworth
1974 Ford Transit MKI 1.7 V4
User avatar
sunya
szerszámtörő
Posts: 41
Joined: Mon Oct 08, 2007 8:56 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Vecsés - Ringek

Re: tankmokolás

Post by sunya »

Foggalmam sincs! Holnap hozza vissza a Nitro a computer kiolvasot
oszt meglátjuk. (remélem)
Capri '76 MK2 XRT5
volvo v70 tdi
Post Reply