Épülő CAPRI-k

kötetlen topic...:)

Moderators: SONI, Pudva, Bogyo28

Locked
CAPRI-3
akárhozzáisnyulhatvalamihez
Posts: 427
Joined: Sun Dec 05, 2004 12:21 pm

Post by CAPRI-3 »

itt vagyok mindjart en is... ird ossze mi mennyi lenne.
User avatar
Blant
nagyonsokatirogat
Posts: 1352
Joined: Sun Dec 05, 2004 6:24 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Budapest

Post by Blant »

Csak egy ötlet: Nekem még a szürke capri rázott iszonyatosan, mikor hotam föl Sajószentpéterről. 140 ig rázott kb 80-tól. Miután hazaértem a gumis haverom kicentírozta és megszűnt a rázáás! Ezzel is meg lehet próbálkozni.
User avatar
gizmo
Überführer
Posts: 1359
Joined: Mon Nov 29, 2004 4:54 pm
ClassicFord klubtag?: Nem
Contact:

Post by gizmo »

streetracer21 wrote:Csak egy ötlet: Nekem még a szürke capri rázott iszonyatosan, mikor hotam föl Sajószentpéterről. 140 ig rázott kb 80-tól. Miután hazaértem a gumis haverom kicentírozta és megszűnt a rázáás! Ezzel is meg lehet próbálkozni.
Szia!
1éves gumik+felnik, centírozva, guminyomás jó.
Menet közben nem ráz, csak fékezésnél...
- '79 Ford Capri 2.8
- '91 Ford Sierra DOHC
CAPRiMANiA

Post by CAPRiMANiA »

Most megtudhatjátok a nagy igazságot!! (dobpergés, izgalom) Ha bármi nem stimmel a capri elejében, a gumitól-felnitől kezdve a szilenteken át, a gömbfejekig és a balesetes kaszniig(!) -> BÁRMELY HIBA KORMÁNYREMEGÉSBEN JELENTKEZHET!!! 70-130 között jön elő, így megnyugtattam magam, hogy tényleg sportkocsit vettem, mert a lassú sebességet nem szereti, 200-nál meg úgy fekszik az úton, mint a gokart... 8)
User avatar
Blant
nagyonsokatirogat
Posts: 1352
Joined: Sun Dec 05, 2004 6:24 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Budapest

Post by Blant »

Sziasztok. A következő gumik elérhetők:
205/60 R13
Falken ZE-502 H 17700
Firestone F700FS H 18600
Yokohama A048 H 52000 (versenygumi)

225/45 R13-ban lenne Dunlop Sport2000 V:33300 Ft/db
235/50 R13 méretben Yokohama Y352 H: 30200 Ft

Németországból jönnek, újak 3-4napot kell várni rá. Ha többen vagyunk szerintem talán még alkudni is lehet. Ha érdekel valakit valamennyi jelezze nekem mailben, vagy telefonon.

Üdv!

Bence
User avatar
Blant
nagyonsokatirogat
Posts: 1352
Joined: Sun Dec 05, 2004 6:24 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Budapest

Post by Blant »

És még egy kérdés!

Felfér-e caprira hátra 7 colos rs felnivel a 235-ös gumi. volt e már fönn ekkora valakinek.

Köszi!
User avatar
gizmo
Überführer
Posts: 1359
Joined: Mon Nov 29, 2004 4:54 pm
ClassicFord klubtag?: Nem
Contact:

Post by gizmo »

streetracer21 wrote:És még egy kérdés!

Felfér-e caprira hátra 7 colos rs felnivel a 235-ös gumi. volt e már fönn ekkora valakinek.
Köszi!
Szia! Nekem 235/60-as volt hátul, szépen megemelve a fenekét (igaz, +1 lap is közrejátszott):
Image
- '79 Ford Capri 2.8
- '91 Ford Sierra DOHC
User avatar
gizmo
Überführer
Posts: 1359
Joined: Mon Nov 29, 2004 4:54 pm
ClassicFord klubtag?: Nem
Contact:

Post by gizmo »

CAPRiMANiA wrote:Most megtudhatjátok a nagy igazságot!! (dobpergés, izgalom) Ha bármi nem stimmel a capri elejében, a gumitól-felnitől kezdve a szilenteken át, a gömbfejekig és a balesetes kaszniig(!) -> BÁRMELY HIBA KORMÁNYREMEGÉSBEN JELENTKEZHET!!! 70-130 között jön elő, így megnyugtattam magam, hogy tényleg sportkocsit vettem, mert a lassú sebességet nem szereti, 200-nál meg úgy fekszik az úton, mint a gokart... 8)
ez megnyugtató :?
egyszer, ha a sok Capri építés/átépítés közben lesz egy kis időd, megnéznéd a Caprim első futóművét? Szeretném ha egyszer már tökéletes lenne...
- '79 Ford Capri 2.8
- '91 Ford Sierra DOHC
CAPRiMANiA

Post by CAPRiMANiA »

Gizmo, mivel viszonylag gyorsan szétbontható a caprincs eleje, én mindíg szétszedem, így lehet a legbiztosabban megállapítani a problémát. Nem bántásiból mondom, de még újonc koromban a "Gábor és László kft"-ben voltam ilyen problémával, és mindent megvetettek velem a fiúk, hogy majd most ettől már biztos jó lesz, sőt később még szervókormányosítottuk a verdát, de a kormányremegés csak nem szűnt meg. Amióta szerelgetem ezeket a kocsikat már tudom, hogy mire kell figyelni, és tudom, hogy az én autómnál hiába cseréltünk mindent, nem ott volt a gond. De ez egy másik történet.
User avatar
SONI
T.O.C.B.
Posts: 908
Joined: Fri Dec 03, 2004 1:16 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: PÁKOZD

Post by SONI »

hát hol meséld el mert engem érdekelne.mert ki cseréltem nindent és enyhénráz az eleje.
SONI,CSAK EGYGÁZ LÉTEZIK A PADLÓ ))))
Fsz.25.pont http://www.fordcapri.hu/forford3/viewto ... f=7&t=1581" onclick="window.open(this.href);return false;
User avatar
gizmo
Überführer
Posts: 1359
Joined: Mon Nov 29, 2004 4:54 pm
ClassicFord klubtag?: Nem
Contact:

Post by gizmo »

CAPRiMANiA wrote:Gizmo, mivel viszonylag gyorsan szétbontható a caprincs eleje, én mindíg szétszedem, így lehet a legbiztosabban megállapítani a problémát. Nem bántásiból mondom, de még újonc koromban a "Gábor és László kft"-ben voltam ilyen problémával, és mindent megvetettek velem a fiúk, hogy majd most ettől már biztos jó lesz, sőt később még szervókormányosítottuk a verdát, de a kormányremegés csak nem szűnt meg. Amióta szerelgetem ezeket a kocsikat már tudom, hogy mire kell figyelni, és tudom, hogy az én autómnál hiába cseréltünk mindent, nem ott volt a gond. De ez egy másik történet.
Mivel volt már jó, így gondolom nem megoldhatatlan a probléma... csak szeretném ha tovább lenne jó mint 1év...
- '79 Ford Capri 2.8
- '91 Ford Sierra DOHC
CAPRiMANiA

Post by CAPRiMANiA »

Amikor a saját korábbi autómmal jártam a kálváriát, akkor csak valamiféle legendaként tekintettem a "nemrázó" elejű caprira. De végül is csak nem ráznak már gyárilag ezek a kocsik?? Persze, hogy nem, de a magyar utak hamar kikészítik a futóművet, illetve a gyárinál szélesebb gumik/felnik is csak ráerősítenek a remegési hajlamra. Aztán ott vannak a mindenféle féktárcsák, a tömör enyhén, a hűtött pedig kifejezetten hajlamos a hullámosodásra. Például a turbómon először nem volt remegés, nyár végére meg a hullámossá vált tömör tárcsák szépen elkezdik fékezéskor a táncot. Nagyobb a tempó, nagyobb a nyereg, jók a gumik, hát persze hogy a féktárcsa adta meg magát. Offtopik: a dévún a gyári tárcsa olyan szinten ütött, hogy el sem akartam hinni, közel 1 mm-t, azt hittem, hogy az eszterga a rossz, vagy én nem vagyok képes rendesen befogni a tárcsát, de felszabályzás után pöpec lett, legalább 2ezer km-ig nem volt vele baj...

Mindegy, ezek is lehetőségek, de minden autó más eset, máshol kell keresni a problémát.

SONI: neked ott van a Nusi mester, nem hiszen hogy én bármit jobban tudnék, mint ő, sokszor fordultam én is hozzá tanácsért, elsősorban a K-Jet injektorommal kapcsolatban.
User avatar
SONI
T.O.C.B.
Posts: 908
Joined: Fri Dec 03, 2004 1:16 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: PÁKOZD

Post by SONI »

ez igaz,hogy itt van de van egy autónk amin ki lett minden elképzelheö cserélve és még most sem jó. ezért kértem,hogy ird le hátha van valami jó tipp köszi.
SONI,CSAK EGYGÁZ LÉTEZIK A PADLÓ ))))
Fsz.25.pont http://www.fordcapri.hu/forford3/viewto ... f=7&t=1581" onclick="window.open(this.href);return false;
User avatar
Nitrobuster
egyedülisszerelhet
Posts: 728
Joined: Fri Dec 03, 2004 7:41 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Budapest

Post by Nitrobuster »

Mánia!!

Szerintem ha rossz a féktárcsa akkor nem csak a kormányon, hanem fék pedálon is érzed(ABS feeling).
1978 MkIII LimaTI AiResearch T3 boosting 0,7bar
CAPRiMANiA

Post by CAPRiMANiA »

Szerintem meg nem biztos, illetve gyakorlatban nem így van nálam. Tudod mondtam, hogy még rossz az áttétel, , a főfékhenger állapota sem az igazi, és a tárcsa sem "8"-as hanem "S" mintára hullámosodik.
Locked