bemutatkozások

kötetlen topic...:)

Moderators: SONI, Pudva, Bogyo28

User avatar
Pudva
rengetegetirogatide
Posts: 2543
Joined: Mon Feb 28, 2005 4:59 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Nyóc + a Tizenhárom
Contact:

Post by Pudva »

Ricsi wrote:Hazahoztam Budapestre a kocsit, most kicsit kivagyok, Holnap ha kicsit jobban leszek majd leírom bővebben, a kocsi nem sérült (ha vkit érdekel én sem...), végül 50nel, és 11 felnianyával hazajöttem....
Bocsi Ricsi
Valszinűleg lemaradtam valahol a story-ban mi történt :shock: ?
'80 Ford Capri Mk III. V6 2.8
'94 Ford Escort Mk Vb 1.4 CLX
-= Az utcának az a színfoltja, kinek van egy FORD-ja =-
.: DayWalker :.
.: family rosso :.
Ricsi

Post by Ricsi »

Pudva wrote:
Ricsi wrote:Hazahoztam Budapestre a kocsit, most kicsit kivagyok, Holnap ha kicsit jobban leszek majd leírom bővebben, a kocsi nem sérült (ha vkit érdekel én sem...), végül 50nel, és 11 felnianyával hazajöttem....
Bocsi Ricsi
Valszinűleg lemaradtam valahol a story-ban mi történt :shock: ?
Pont kimaradt a link:
Ebből (6 mega)
egész jól kiderül, holnap mindenképp leírom, röviden összefoglalva:
végre kész lett a papírmunka, hazahozhattam Székesfehrvárról a Caprim, Gárdonynál megelőzött a balelső kerék, neki a civil rendőrnivának, utána én fék+jobbra padka :arrow: durrdefekt.... aztán lábon haza (2napja van veteránbiztosítás.... :lol: )
Na mindegy, a lényeg szerencse, h komoly baj nem történt, se másnak, se az autómnak, se nekem, és azért végre meglett, és itt van a ház előtt.... :wink:
User avatar
Pudva
rengetegetirogatide
Posts: 2543
Joined: Mon Feb 28, 2005 4:59 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Nyóc + a Tizenhárom
Contact:

Post by Pudva »

Ricsi wrote:..Gárdonynál megelőzött a balelső kerék, neki a civil rendőrnivának, utána én fék+jobbra padka :arrow: durrdefekt.... aztán lábon haza...
..Na mindegy, a lényeg szerencse, h komoly baj nem történt, se másnak, se az autómnak, se nekem, és azért végre meglett, és itt van a ház előtt.... :wink:
Phűű ez meleg szitu lehetett, azért jó, hogy nem lett bajotok 8)
Én is ma hazahoztam az enyémet Sunyától, de nem nagyon tudtam őrültködni vele mert esett az eső, és még nem nagyon érzem az autót sem :(
Na de az a lényeg, hogy túl nagy baj ezek szerint nem történt veled sem :!:
'80 Ford Capri Mk III. V6 2.8
'94 Ford Escort Mk Vb 1.4 CLX
-= Az utcának az a színfoltja, kinek van egy FORD-ja =-
.: DayWalker :.
.: family rosso :.
Ricsi

Post by Ricsi »

Pudva wrote:
Ricsi wrote:..Gárdonynál megelőzött a balelső kerék, neki a civil rendőrnivának, utána én fék+jobbra padka :arrow: durrdefekt.... aztán lábon haza...
..Na mindegy, a lényeg szerencse, h komoly baj nem történt, se másnak, se az autómnak, se nekem, és azért végre meglett, és itt van a ház előtt.... :wink:
Phűű ez meleg szitu lehetett, azért jó, hogy nem lett bajotok 8)
Én is ma hazahoztam az enyémet Sunyától, de nem nagyon tudtam őrültködni vele mert esett az eső, és még nem nagyon érzem az autót sem :(
Na de az a lényeg, hogy túl nagy baj ezek szerint nem történt veled sem :!:
Erről van szó, remélem ez volt az első, és utolsó eset, és egy találkozón ez már csak egy kis sztori lesz... :P
User avatar
taunus73sw
nemleszgondhasegítis
Posts: 150
Joined: Mon Dec 06, 2004 1:39 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: BUDAPEST
Contact:

Post by taunus73sw »

Na ma elsétáltam megnézni a Ricsi féle vadorzó kerékelőzős caprit!

Élőben tök jól néz ki az eleje. Gratula. Lesz vele munka, de megéri :ba:

Ricsi. Ugorj be hozzám.
1973 TAUNUS SW 1600 XL
Ricsi

Post by Ricsi »

taunus73sw wrote:Na ma elsétáltam megnézni a Ricsi féle vadorzó kerékelőzős caprit!

Élőben tök jól néz ki az eleje. Gratula. Lesz vele munka, de megéri :ba:

Ricsi. Ugorj be hozzám.
Köszönöm. :lol:

OK, mindenképp, tegnap kb fél hétre értem haza, szal lekéstelek...
User avatar
Tibi
rengetegetirogatide
Posts: 4408
Joined: Tue May 31, 2005 10:12 am
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Miskolc - Bp
Contact:

Post by Tibi »

Helo Tibi vagyok. Már kérdezgettem ezt-azt, de most eljött az idő, h ide is írjak. Az egész (kis)gyerek koromban kezdődött. Volt vhonnan egy '73as autókatalógus +sok egyéb autós prospektus. Még Apa +az öccse gyűjtötték. Ott láttam először Caprit és már akkor nagyon +tetszett. Ekkor lehettem kb 6 éves. Eldöntöttem, h nekem is lesz. Időközben +lett a pénz de itthon nem találtam bíztató szavakra: "Nem kell az neked fiam" Apád úgyis odaadja a kocsit amikor kell". De Anya ez 1 Capri !!!!! "Nem baj" Sz'al hasonló 'párbeszédek' zajlottak míg végül nemtudom, hogyan (lehet a közel 2 éves előkészítés miatt) de belementek. Sokat keresgettem + is néztem néhányat. Végül aza 2.8 lett ami nagy para volt...(eladó caprik topic). Úgy történt, h apával Agárdra kellett menni, mondtam neki,h mennyünk már le Pécsre nézzük meg az autót. FElhivtam +int a tulajt, h ha beindul és eredetvizsga Ok akkor viszem. Beindult.Eredetvizsga OKés még annyira szét sincs rohadva. Nemmondom ,h hibái nincsenek de tűrhető. A hazaszállítás tartogatott 1-2 izgalmasabb pillanatot. Kísérteties hangokat hallottam az autó minden sarkából, kellett vagy 1 óra míg hozzászoktam és már nem remegő kézzel fogtam a kormányt. Agárdra hazafelé is be kellett ugrani. Agárd 8km -hirdette a tábla, de feltünt, váltáskor mikor ki van nyomva a kuplung nem gurul a gép + büdös szagot eregetett magából. Félreálltam és elég rendesen füstölt a jobbhátsó. Kereket leszedtem . Kiderült, h a kézifék beragadt , mert + kelett állni 1 sorompónál és azóta be volt ragadva a jobb hátsó. Ütögettema kerékkulccsal mikor +állt mellettünk 1 mikrobusz (de jó segiteni fognak) kirakták a qrvát és már menetek is tovább :) Nézelődött csórikám de látta, nekem autószerelő kéne nem 1 gyors numera :D . Aztán elindultunk 20al Agárdra gondoltuk otthaggyuk aztán majd visszemgyek érte mikor egy elég nagy csattanás közepette minden +javult :) gondolm eltört /szakadt vagy akármi azóta még nem szedtem szét... Aztán már csak annyi +lepi volt, h a fékhatás kb a 0-ra csökkent mire Pestre értem és úgy jötem Miskolcig. Elől Apa fedezett hutlrol +csak nem jönnek belénk. Végülis elsőkörben elégedett vagyok vele +tette a 450 Km-et hazáig !! Szóval kb ennyi remélem nem untattam senkit a kicsit hosszúra nyúlt élménybeszámolóval. A közeljövőben valszeg még lehet sok idióta dolgot fogok kérdezni de teljesen amatőr vagyok nézzétek el nekem :)
Rögtön az első : miylen benya ? 95ös? adalék????
Üdv Tibi
User avatar
gizmo
Überführer
Posts: 1359
Joined: Mon Nov 29, 2004 4:54 pm
ClassicFord klubtag?: Nem
Contact:

Post by gizmo »

Szia! Üdv a csapatban! Kalandos út lehetett hazáig!:) Benzin az szigorúan 98as! Ez az a szürke, 2.8 karbis Capri?
- '79 Ford Capri 2.8
- '91 Ford Sierra DOHC
trafo2000
akárhozzáisnyulhatvalamihez
Posts: 241
Joined: Thu Dec 30, 2004 12:47 pm

Post by trafo2000 »

És tegyél bele ólompótló adalékot.Szedd le a hátsó dobot,szereld le a fékpofákat és nézd meg hogy az autómata utánállítón nincs berohadva a szegecselésnél a kézifék mehanika.Grats az új autóhoz.Nem jöttél a cuccokért plussz aknáról megnézhettük volna.
User avatar
Tibi
rengetegetirogatide
Posts: 4408
Joined: Tue May 31, 2005 10:12 am
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Miskolc - Bp
Contact:

Post by Tibi »

Köszi,
Trafonak: azért nem mentem mert tele volt cuccal a kocsi és már nem fért volna be +siettünk is.Volt hozzá lököst, de azért közi a segítséget. Aknából is alá tudtam nézni az eredetvizsga előtt, ha jól láttam egy tenyérnyi rohadás van ami durvább a bal hátsó kerék előtt. Ott be lehet nyúlni a kocsiba :)

Gizmo: Amugy ez aza 2.8 karbis. Mjd egyszer rendbe lesz rakva, nyomja a szürke füstöt rendesen arős gázadásnál :(
Üdv Tibi
User avatar
Tibi
rengetegetirogatide
Posts: 4408
Joined: Tue May 31, 2005 10:12 am
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Miskolc - Bp
Contact:

Post by Tibi »

Ja a hátsódobhoz kell vmi speckó lehúzó vagy "bármivel" le lehet szedni? Mert próbáltam az útszélén lefeszegetni de nem sikerült...
User avatar
Nitrobuster
egyedülisszerelhet
Posts: 728
Joined: Fri Dec 03, 2004 7:41 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Budapest

Post by Nitrobuster »

Tibi wrote:Ja a hátsódobhoz kell vmi speckó lehúzó vagy "bármivel" le lehet szedni? Mert próbáltam az útszélén lefeszegetni de nem sikerült...

Pl: lehúzod kézzel. :wink:
1978 MkIII LimaTI AiResearch T3 boosting 0,7bar
User avatar
Tibi
rengetegetirogatide
Posts: 4408
Joined: Tue May 31, 2005 10:12 am
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Miskolc - Bp
Contact:

Post by Tibi »

Az jó köszi, de ide vmi nagyon izmos kéz kell mert elég rendesen rá lehet gyógyulva :D
User avatar
gizmo
Überführer
Posts: 1359
Joined: Mon Nov 29, 2004 4:54 pm
ClassicFord klubtag?: Nem
Contact:

Post by gizmo »

Tibi wrote:Az jó köszi, de ide vmi nagyon izmos kéz kell mert elég rendesen rá lehet gyógyulva :D
nekem is lejött, de kalapáltuk, rángattuk vagy egy fél órát... mondjuk 5-6éve nem volt leszedve :?
- '79 Ford Capri 2.8
- '91 Ford Sierra DOHC
User avatar
Nitrobuster
egyedülisszerelhet
Posts: 728
Joined: Fri Dec 03, 2004 7:41 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Budapest

Post by Nitrobuster »

Tibi wrote:Az jó köszi, de ide vmi nagyon izmos kéz kell mert elég rendesen rá lehet gyógyulva :D
Kösd le a kézifékkötelet, vagy csak lazítsd le.Ha így sem sikerül akkor jön a kalapács dortni páros.A féltengely és a fékdob közös felfekvésén szokott összerohadni.
1978 MkIII LimaTI AiResearch T3 boosting 0,7bar
Post Reply