Mad Max wrote:Nekem is a múlt hét szombatján lett késsz a fényezése a Caprinak. A motortér nem volt fesve, az enyémbe is vannak kisseb hibák (porszemcsék), ár: bázis(Lamdorghini gyöngyházmetál)+lak+edző 66 e., a többi 90 e. ft. és kamrába fújták, de nekem a csupaszkasznin kívül fújta a srác a löhösöket, spojlereket. Be a hibákat még megcsináltatom vele.
Hát igen a gyöngyház az már tényleg szép, és nem is volt drága! Szted ingyen javítja pénztártól való távozás után a gépet a fényező?
Én a lakkci-hoz akartam vinni, sajna nem jött össze! :( :( :(
Bogyó
ezt az utóbbi két oldalt dobd már át kérlek vmelyik technikai rovatba, ez a bemutatkozások topik, így elvész a lényeg.
(mert a téma érdekes, fontos)
Bogyó
ezt az utóbbi két oldalt dobd már át kérlek vmelyik technikai rovatba, ez a bemutatkozások topik, így elvész a lényeg.
(mert a téma érdekes, fontos)
Gondolom igy már jó, külön topic-ban....
"...ha Detroit-nak végevan, a világnak végevan..."
"...akkor vedd meg ezt, vagy egy ilyet..."
...A Xikla...
1978 Ford Capri MKIII 2.9 V6 24V cosworth
1974 Ford Transit MKI 1.7 V4
Meg tudná valaki mondani, hogy mi a '83-as Dark Grey Metallic 2.8i Capri színkódja? (farbe -a bilétán, - 2 szám v. betű, v ezek kombinációja, és nem 9 1, mert az a '81-esé. A '83-as sztem más árnyalatú.)
Sziasztok! Előkerültem végre! Ismét van Net-em. Hosszú időt kellett eltöltenem az ismerőseim nélkül, de most behozom a lemaradást!
Üdv mindenkinek. Lakkci. :D 8)
Tegnap erről beszélgettünk Hattyúval. Ezek a fényezések mind a látható eszközökkel készültek. Van egy oldal ahol részletes leírás is van. Szerintetek érdemes megpróbálni? Már csak a spórolás miatt is.
Süni wrote:Egyik haver a bogarát teddyzte le, utána csiszolta, majd lakkozta. Nem mondod meg, hogy nem fényezőnél készült !
Én is erre gondoltam amikor Dart-al beszéltünk róla,hogy több rétegben lefesti az ember lakkozza meg a végén felpolírozza és akkor szép sima lesz a végeredmény,meg a lakk és a festék között csiszol az ember
Érdekes dolog
71' Taunus 2a 1.3 s4 to ??? :)(a feltámasztásos)
"A Remény hal meg utoljára!"
Trust no one!!
Tibi wrote:Érdemes előtte megnézni mennyi a festék literje, ha már kéccáz rétegben kenődik.
A pali azt mondja, hogy pont az a jó benne, hogy nem megy el a 30%a a levegőbe.
Szerinte a lényeg az, hogy kurva vékonyan kell kenni, még takaráshatáron, és még annyi festék sem kell mint a fújáshoz. :?
Hattyu wrote:
Én is erre gondoltam amikor Dart-al beszéltünk róla,hogy több rétegben lefesti az ember lakkozza meg a végén felpolírozza és akkor szép sima lesz a végeredmény,meg a lakk és a festék között csiszol az ember
Érdekes dolog
Közben utánnanéztem a mopar-os fórumon is, és aszongya' 2 rétegenként kell lecsiszolni egyre finomabb papírral(400-2000ig). Összesen 6 réteget vitt fel, majd lakk, polír és kész.
Hattyu wrote:
Én is erre gondoltam amikor Dart-al beszéltünk róla,hogy több rétegben lefesti az ember lakkozza meg a végén felpolírozza és akkor szép sima lesz a végeredmény,meg a lakk és a festék között csiszol az ember
Érdekes dolog
Közben utánnanéztem a mopar-os fórumon is, és aszongya' 2 rétegenként kell lecsiszolni egyre finomabb papírral(400-2000ig). Összesen 6 réteget vitt fel, majd lakk, polír és kész.
Az nem semmi munka
Meg mennyi idő....
71' Taunus 2a 1.3 s4 to ??? :)(a feltámasztásos)
"A Remény hal meg utoljára!"
Trust no one!!