MkII, MkIII

mindenféle kapcsolódó technikai kérdés, megoldások, ötletek...

Moderators: SONI, Pudva, Bogyo28

Ricsi

MkII, MkIII

Post by Ricsi »

Én az MkI et szeretem a legjobban, de azért érdekelne, hogy az MkII és MkIII közt van-e, és ha van melyik karosszéria elemek csereszabatosak, meg mik a fő különbségek. A motorok közt nagyjából tudom, h más méretűeket, ill teljesítményűeket raktak bele.
Előre is köszi.
User avatar
Bogyo28
Überführer
Posts: 5459
Joined: Sat Dec 04, 2004 9:11 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Budapest-Budakalász
Contact:

Post by Bogyo28 »

MKII karosszériában tér el. Legjobban talán elsö sárvédök, lámpa, egyébb apróságok. Csereszavatosságról annyit, hogy MKII sárvédőt pl nem nagyon kapni, akit én ismerek MKII tulajt annak MKIII sávédő van a gépen, kicsit a kasznisnak alakitani kellett rajta. Amennyire tudom, majdnem minden csereszavatos a két modell között, legalábbis a Sunya MKII-ét szerelgetve eddig minden belement az MKIII-asból.
User avatar
Tibi
rengetegetirogatide
Posts: 4408
Joined: Tue May 31, 2005 10:12 am
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Miskolc - Bp
Contact:

Post by Tibi »

Helo,
ha már MK3 karosszéria is zsóba került akkor arra lennék kíváncsi ha küszöbcserére kerül sor akkor vmi bontott autóbol kéne kivágni vagy jó amit ugy hajtogat a karosszériás vmi lemezből? Nincs a küszöbnek vmi íve amit esetleg nem tudnak belehajtogatni? És kerékív csere? azt is másikból vagy hajtogatni?? Köszi
Üdv
User avatar
Nitrobuster
egyedülisszerelhet
Posts: 728
Joined: Fri Dec 03, 2004 7:41 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Budapest

Post by Nitrobuster »

Küszöböt+ javítóívet elvileg lehet kapni.
1978 MkIII LimaTI AiResearch T3 boosting 0,7bar
trafo2000
akárhozzáisnyulhatvalamihez
Posts: 241
Joined: Thu Dec 30, 2004 12:47 pm

Post by trafo2000 »

Nitrobuster wrote:Küszöböt+ javítóívet elvileg lehet kapni.
Most vettem a Pécsi ford boltba küszöböt7000-javító ívet4500-ezek megegyeznek az mk 3al.Az első sárvédő 24000 az mk3 viszont csak 14000.
User avatar
Nitrobuster
egyedülisszerelhet
Posts: 728
Joined: Fri Dec 03, 2004 7:41 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Budapest

Post by Nitrobuster »

Ugye megmondtam. :wink:
1978 MkIII LimaTI AiResearch T3 boosting 0,7bar
Gobbo
márokosanistudnézni
Posts: 62
Joined: Mon Sep 19, 2005 7:47 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Budapest

Post by Gobbo »

Hello!

Lattam a egy MKII-es Caprit 2.8-as motorral... Szerintetek kompatibilis lehet az autoval az ujabb motor (ertem az uj motort gond nelkul ra lehet rakni egy regebbi szeriara, rendszerre)? Vagy hulyeseget kerdeztem :D ?
Mert egyebkent jobban tetszenek az MKII-esek, de a 2.8-as motor az zsir es ha jol tudom nem gyartottak ahoz ilyen motort csak 3.0-est ami ilyen nagysagu, de arra azt mondtak, hogy sokkal nehezebb szervizelni mert kevesebb alkatreszhez lehet hizza kapni.
Erdemes venni egy MKII-est es kesobb bele rakni egy 2.8-as motort? Gondolom mindegy hogyha 3.0 alatti motorosat vennek mert hely az van neki... nem?

Koszi,

Gobbo
User avatar
gizmo
Überführer
Posts: 1359
Joined: Mon Nov 29, 2004 4:54 pm
ClassicFord klubtag?: Nem
Contact:

Post by gizmo »

ha jól tudom, akkor az MkII-MkIII ilyen szempontból teljesen komptaibilis. Ugyanazokat a motorokat, váltókat lehet belerakni...
- '79 Ford Capri 2.8
- '91 Ford Sierra DOHC
Gobbo
márokosanistudnézni
Posts: 62
Joined: Mon Sep 19, 2005 7:47 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Budapest

Post by Gobbo »

Hello!

Koszi Gizmo... es mi a helyzet az MKI-essel :D ???

csao,

Gobbo
User avatar
gizmo
Überführer
Posts: 1359
Joined: Mon Nov 29, 2004 4:54 pm
ClassicFord klubtag?: Nem
Contact:

Post by gizmo »

Gobbo wrote:Hello!
Koszi Gizmo... es mi a helyzet az MKI-essel :D ???
csao,
Gobbo
van már egy ilyen topic, ott volt róla szó:
http://www.fordcapri.hu/forum/viewtopic.php?t=219

szerintem a motorok/váltók is kompatibilisek...
- '79 Ford Capri 2.8
- '91 Ford Sierra DOHC
Gobbo
márokosanistudnézni
Posts: 62
Joined: Mon Sep 19, 2005 7:47 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Budapest

Post by Gobbo »

Hello!

THX Gizmo... van Magyarorszagon olyan szakember aki ki is tudna cserelni a motort vagy esetleg a tobbi dolgot ami kell hozza es nem cseszne el a dolgot?

bye,

Gobbo
User avatar
gizmo
Überführer
Posts: 1359
Joined: Mon Nov 29, 2004 4:54 pm
ClassicFord klubtag?: Nem
Contact:

Post by gizmo »

Gobbo wrote:Hello!
THX Gizmo... van Magyarorszagon olyan szakember aki ki is tudna cserelni a motort vagy esetleg a tobbi dolgot ami kell hozza es nem cseszne el a dolgot?
bye,
Gobbo
erre is van egy topic, "megbízható szakemberek" néven, de nem linkelem be! 8)

Válaszolva a kérdésedre, vannak itt páran akik csináltak már motorcserét: Balázs, Balage, Capri-3, Caprimania, csak hogy az abc elejéről mondjak neveket! :twisted: beszélj velük, és dönts. Írj ki tendert... :laza:
- '79 Ford Capri 2.8
- '91 Ford Sierra DOHC
Árpi
akárhozzáisnyulhatvalamihez
Posts: 326
Joined: Mon Jan 31, 2005 4:26 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Dunakanyar
Contact:

Post by Árpi »

Szevasztok,kilátásban van egy 1979-es mk3 Ghia Cappri.A kaszni egy kicsit beteg de még menthető.Kérdésem a kasznin mik a tipikus pontok amik nagyon rohadnak ill mire kell figyelni a vásárláskor.Elöre is köszi a válaszokat. :D
Árpi
akárhozzáisnyulhatvalamihez
Posts: 326
Joined: Mon Jan 31, 2005 4:26 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Dunakanyar
Contact:

Post by Árpi »

Image
Pontosan ijen csak nyomibb a kasznia és Tau lemezfelni van rajta.
trafo2000
akárhozzáisnyulhatvalamihez
Posts: 241
Joined: Thu Dec 30, 2004 12:47 pm

Post by trafo2000 »

Árpi wrote:Szevasztok,kilátásban van egy 1979-es mk3 Ghia Cappri.A kaszni egy kicsit beteg de még menthető.Kérdésem a kasznin mik a tipikus pontok amik nagyon rohadnak ill mire kell figyelni a vásárláskor.Elöre is köszi a válaszokat. :D
Egy 20-30 éves kocsinál már bármi lehet.A gyakori helyek:hátsó ív,küszöb,első sárvédő,torony,a oszlop alja,hátsó laprugó felfüggesztés és nyulvány,csomagtér és motortető pereme,ajtó alja.Ezeket nézd végig.
Post Reply