Page 1 of 2

MkII, MkIII

Posted: Sun Jan 02, 2005 10:58 pm
by Ricsi
Én az MkI et szeretem a legjobban, de azért érdekelne, hogy az MkII és MkIII közt van-e, és ha van melyik karosszéria elemek csereszabatosak, meg mik a fő különbségek. A motorok közt nagyjából tudom, h más méretűeket, ill teljesítményűeket raktak bele.
Előre is köszi.

Posted: Mon Jan 03, 2005 11:09 pm
by Bogyo28
MKII karosszériában tér el. Legjobban talán elsö sárvédök, lámpa, egyébb apróságok. Csereszavatosságról annyit, hogy MKII sárvédőt pl nem nagyon kapni, akit én ismerek MKII tulajt annak MKIII sávédő van a gépen, kicsit a kasznisnak alakitani kellett rajta. Amennyire tudom, majdnem minden csereszavatos a két modell között, legalábbis a Sunya MKII-ét szerelgetve eddig minden belement az MKIII-asból.

Posted: Thu Jun 16, 2005 4:55 pm
by Tibi
Helo,
ha már MK3 karosszéria is zsóba került akkor arra lennék kíváncsi ha küszöbcserére kerül sor akkor vmi bontott autóbol kéne kivágni vagy jó amit ugy hajtogat a karosszériás vmi lemezből? Nincs a küszöbnek vmi íve amit esetleg nem tudnak belehajtogatni? És kerékív csere? azt is másikból vagy hajtogatni?? Köszi
Üdv

Posted: Thu Jun 16, 2005 6:36 pm
by Nitrobuster
Küszöböt+ javítóívet elvileg lehet kapni.

Posted: Thu Jun 16, 2005 6:55 pm
by trafo2000
Nitrobuster wrote:Küszöböt+ javítóívet elvileg lehet kapni.
Most vettem a Pécsi ford boltba küszöböt7000-javító ívet4500-ezek megegyeznek az mk 3al.Az első sárvédő 24000 az mk3 viszont csak 14000.

Posted: Thu Jun 16, 2005 7:09 pm
by Nitrobuster
Ugye megmondtam. :wink:

Posted: Mon Sep 26, 2005 10:04 pm
by Gobbo
Hello!

Lattam a egy MKII-es Caprit 2.8-as motorral... Szerintetek kompatibilis lehet az autoval az ujabb motor (ertem az uj motort gond nelkul ra lehet rakni egy regebbi szeriara, rendszerre)? Vagy hulyeseget kerdeztem :D ?
Mert egyebkent jobban tetszenek az MKII-esek, de a 2.8-as motor az zsir es ha jol tudom nem gyartottak ahoz ilyen motort csak 3.0-est ami ilyen nagysagu, de arra azt mondtak, hogy sokkal nehezebb szervizelni mert kevesebb alkatreszhez lehet hizza kapni.
Erdemes venni egy MKII-est es kesobb bele rakni egy 2.8-as motort? Gondolom mindegy hogyha 3.0 alatti motorosat vennek mert hely az van neki... nem?

Koszi,

Gobbo

Posted: Mon Sep 26, 2005 10:59 pm
by gizmo
ha jól tudom, akkor az MkII-MkIII ilyen szempontból teljesen komptaibilis. Ugyanazokat a motorokat, váltókat lehet belerakni...

Posted: Tue Sep 27, 2005 10:56 am
by Gobbo
Hello!

Koszi Gizmo... es mi a helyzet az MKI-essel :D ???

csao,

Gobbo

Posted: Tue Sep 27, 2005 7:09 pm
by gizmo
Gobbo wrote:Hello!
Koszi Gizmo... es mi a helyzet az MKI-essel :D ???
csao,
Gobbo
van már egy ilyen topic, ott volt róla szó:
http://www.fordcapri.hu/forum/viewtopic.php?t=219

szerintem a motorok/váltók is kompatibilisek...

Posted: Tue Sep 27, 2005 10:32 pm
by Gobbo
Hello!

THX Gizmo... van Magyarorszagon olyan szakember aki ki is tudna cserelni a motort vagy esetleg a tobbi dolgot ami kell hozza es nem cseszne el a dolgot?

bye,

Gobbo

Posted: Tue Sep 27, 2005 11:28 pm
by gizmo
Gobbo wrote:Hello!
THX Gizmo... van Magyarorszagon olyan szakember aki ki is tudna cserelni a motort vagy esetleg a tobbi dolgot ami kell hozza es nem cseszne el a dolgot?
bye,
Gobbo
erre is van egy topic, "megbízható szakemberek" néven, de nem linkelem be! 8)

Válaszolva a kérdésedre, vannak itt páran akik csináltak már motorcserét: Balázs, Balage, Capri-3, Caprimania, csak hogy az abc elejéről mondjak neveket! :twisted: beszélj velük, és dönts. Írj ki tendert... :laza:

Posted: Thu Sep 29, 2005 4:14 pm
by Árpi
Szevasztok,kilátásban van egy 1979-es mk3 Ghia Cappri.A kaszni egy kicsit beteg de még menthető.Kérdésem a kasznin mik a tipikus pontok amik nagyon rohadnak ill mire kell figyelni a vásárláskor.Elöre is köszi a válaszokat. :D

Posted: Thu Sep 29, 2005 4:56 pm
by Árpi
Image
Pontosan ijen csak nyomibb a kasznia és Tau lemezfelni van rajta.

Posted: Thu Sep 29, 2005 7:39 pm
by trafo2000
Árpi wrote:Szevasztok,kilátásban van egy 1979-es mk3 Ghia Cappri.A kaszni egy kicsit beteg de még menthető.Kérdésem a kasznin mik a tipikus pontok amik nagyon rohadnak ill mire kell figyelni a vásárláskor.Elöre is köszi a válaszokat. :D
Egy 20-30 éves kocsinál már bármi lehet.A gyakori helyek:hátsó ív,küszöb,első sárvédő,torony,a oszlop alja,hátsó laprugó felfüggesztés és nyulvány,csomagtér és motortető pereme,ajtó alja.Ezeket nézd végig.