teljesítménynövelés
Moderators: SONI, Pudva, Bogyo28
teljesítménynövelés
Sziasztok!
MK II "S" 2,3 V6 Még a csaj nehezen tud megválni töle de ha minden ok akkor az enyém!
Az lenne a kérdésem hogy minek és miért van értelme ha nem sokat értek a motor bütyöléséhez. Max 140 km/h kell, jó hang ami nem csak nagyon hangos hanem lehessen az eröt kihallani, ne zabálja le a hajamat
1: motorba belenyúlni + karbi + kipuf. rendszer
2: turbo + kipuff
3: karbi + kipuff
esetleg árat hozzátenni. A kivtelböl csak minöség érdekel.
Elöre is köszönöm!
Péter
MK II "S" 2,3 V6 Még a csaj nehezen tud megválni töle de ha minden ok akkor az enyém!
Az lenne a kérdésem hogy minek és miért van értelme ha nem sokat értek a motor bütyöléséhez. Max 140 km/h kell, jó hang ami nem csak nagyon hangos hanem lehessen az eröt kihallani, ne zabálja le a hajamat
1: motorba belenyúlni + karbi + kipuf. rendszer
2: turbo + kipuff
3: karbi + kipuff
esetleg árat hozzátenni. A kivtelböl csak minöség érdekel.
Elöre is köszönöm!
Péter
-
- márokosanistudnézni
- Posts: 62
- Joined: Mon Sep 19, 2005 7:47 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Budapest
Udv mindenkinek!
Szerintetek ez lehetseges vagy csak kamuzik a csako??? (egy 3000 motor + ha jol latom, gondolom 3 karbi - weber? - 231 LE)???
link: http://www.autoscout24.de/home/index/de ... berschrift
koszonom a valaszokat,
Gobbo
Szerintetek ez lehetseges vagy csak kamuzik a csako??? (egy 3000 motor + ha jol latom, gondolom 3 karbi - weber? - 231 LE)???
link: http://www.autoscout24.de/home/index/de ... berschrift
koszonom a valaszokat,
Gobbo
Essex motorhoz nagyon spéci cuccosok vannak jó drágán.Én annó kipróbáltam azt a kék mk1 Bibesheimben amivel a svéd skacok jöttek,elmondásuk szerint 245 le volt.A menetteljesítmény meggyőző volt. 8)Gobbo wrote:Hello!
Koszi, de engem az erdekelne, hogy turbo stb... nelkul hogy a fenebe lehet kb. +100 LE-t meg kihozni egy 3000-es motorbol (vagy rosszul gondolom es nem a sima Essex 3L motor van benne - ami ugye gyarilag 137 Le -, hanem valami mas?).
koszi,
Gobbo
- FehérCapri Sanca
- márokosanistudnézni
- Posts: 81
- Joined: Tue Dec 07, 2004 8:48 am
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Budapest
- Contact:
- gigford
- egyedülisszerelhet
- Posts: 735
- Joined: Sun Dec 12, 2004 6:51 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Debrecen
Itt egy pelda:Gobbo wrote:Hello!
Jo.. jo tehat lehetseges, de meg mindig azt kerdezem... hogyan?
Gobbo
3.1 Essex tripla Weber 42 DCNF karbi 9.25:1 komp
Fast road hengerfej
V63 vtengely
Lumenition gyujtas
ez a dragasag tud 6000es fordulaton 212lovat fotengelyen es 159et kereken
ez V63as tengely korantsem a legdurvabb, van olyan is ami 7500nel adja le a maxot. de ott mar igencsak bele kell nyulni a motorba,konnyitett,specialis alkatreszek kellenek hogy birjak a magas fordulatot.
nem 22x lovat nagy kunszt kihozni egy szivo 3000bol hanem 900lovat lasd F1...
a kerdesedre valaszolva:
-kompresszionoveles(oktanszam!), megfeleloen hozzaigazitva szelepekhez(dugattyuba belenyitas!), modositott vezermutengely, megfelelo szeleprugokkal, hengerfej, szivosor polirozasa,atalakitas
-motor megnovekedett benya/levego igenyenek kielegitese(karbi,inj.)
-kipuffrendszer atalakitasa
- gyujtas tuning
ha a gyar alltal ajanlott ford.maxig hasznalsz egy motort,akkor megvan egy max loero amit a fonti atalkitasokkal ki tudsz hozni belole. Utanna mar csak a ford.szam novelesevel lehet elohozni a + erot. Ahhoz viszont specialis,konnyitett alkatreszek kellenek,kenes stb (lasd F1: V8, 3liter ~19k rpm...)
nagyvonalakban ennyi a szivomotor tuningja