teljesítménynövelés
Moderators: SONI, Pudva, Bogyo28
- Tibi
- rengetegetirogatide
- Posts: 4408
- Joined: Tue May 31, 2005 10:12 am
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Miskolc - Bp
- Contact:
Ehez mit szóltok mint egy lehetőség? Mit rejt magában a cucc? Felmegy 2.8-ra? Érdemes ilyesmivel foglalkozni?
http://cgi.ebay.co.uk/Ford-3-0-V6-essex ... dZViewItem
http://cgi.ebay.co.uk/Holley-four-barre ... otohosting
http://cgi.ebay.co.uk/Ford-3-0-V6-essex ... dZViewItem
http://cgi.ebay.co.uk/Holley-four-barre ... otohosting
- proteus
- rengetegetirogatide
- Posts: 1629
- Joined: Mon Dec 13, 2004 7:15 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Rákosszentmihály
A granadásoktól:
A Haynes szerint szabadon:
karbi/inj.
szívó nyit: 24°/20° BTDC
zár: 72°/56° ABDC
kipuf. nyit: 73°/62° BBDC
zár: 25°/14° ATDC
E mellett az emelése is más:
szívó 9.03-9.11mm / 9.43mm
kipuf. 9.01-9.09mm / 9.23mm
és ehhez az "i." hosszabb szeleprugót használ (48.5mm vs. 50.5mm)
Andris
A Haynes szerint szabadon:
karbi/inj.
szívó nyit: 24°/20° BTDC
zár: 72°/56° ABDC
kipuf. nyit: 73°/62° BBDC
zár: 25°/14° ATDC
E mellett az emelése is más:
szívó 9.03-9.11mm / 9.43mm
kipuf. 9.01-9.09mm / 9.23mm
és ehhez az "i." hosszabb szeleprugót használ (48.5mm vs. 50.5mm)
Andris
Alfa Romeo 145 1.6 boxer - 1995
MZ ES 125/1 - 1970
MZ ES 125/1 - 1970
- Tibi
- rengetegetirogatide
- Posts: 4408
- Joined: Tue May 31, 2005 10:12 am
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Miskolc - Bp
- Contact:
annyira nem vagyok ebből fej, de valószínüleg éppen ez adja +25 lovat az injektoros javára, a kérdésem nem igazibol erre vonatkozott, lehet kicsit félreérthető volt. Korábban volt róla szó, Granada 2.8, Capri 2.8, Sierra Xr4 V6 ezek mind ugyan azok a blokkok. Más vezérműtengelyt használva. Ebből adódik a teljestménykülönbség (nagy része ) gondolom én. És itt kérdéses amit Gizmmo is írt,h az i-tengely jó-e a karbisba, és ha azok csereszabatosak akkor miért lehet külön karbishoz és injektoroshoz venni. Esetleg Capri-3 és Driver urak, mondtok valami okosat ?
- Nitrobuster
- egyedülisszerelhet
- Posts: 728
- Joined: Fri Dec 03, 2004 7:41 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Budapest
- Tibi
- rengetegetirogatide
- Posts: 4408
- Joined: Tue May 31, 2005 10:12 am
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Miskolc - Bp
- Contact:
szerintem az el van gépelve...vagy nekik úgy van.
Ezt írja a Haynes:
Valves
Szívó
nyit : 24°
zár : 72°
Kipuf.
nyit : 73°
zár : 25°
a rugóhosszra pedig ( valve spring free lenght ) 52,5 mm -et ír
ez a 2.8 volt, gondolom "i" mert a könyv csak azzal foglalkozik, karbisról nem esik szó benne ami a 2.8-at illeti
Ezt írja a Haynes:
Valves
Szívó
nyit : 24°
zár : 72°
Kipuf.
nyit : 73°
zár : 25°
a rugóhosszra pedig ( valve spring free lenght ) 52,5 mm -et ír
ez a 2.8 volt, gondolom "i" mert a könyv csak azzal foglalkozik, karbisról nem esik szó benne ami a 2.8-at illeti