cosworth

mindenféle kapcsolódó technikai kérdés, megoldások, ötletek...

Moderators: SONI, Pudva, Bogyo28

User avatar
Bogyo28
Überführer
Posts: 5459
Joined: Sat Dec 04, 2004 9:11 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Budapest-Budakalász
Contact:

Re: cosworth

Post by Bogyo28 »

Jatis wrote:Nem is kellene 6500 fölé pörgetni, mert nem bírja.
Zentaiék raktak bele 4 tengely, meg vems-et, aztán 8000-ig pörgetve hamar csapágyas is lett.
A hamar az pár kört jelent!!
azért erre is van megoldás, az angolok is komoly versenymocikat faragnak belőle, kérdés megér e annyi pluszt beleszorni egy ilyen mociba....
"...ha Detroit-nak végevan, a világnak végevan..."
"...akkor vedd meg ezt, vagy egy ilyet..."

...A Xikla...

1978 Ford Capri MKIII 2.9 V6 24V cosworth
1974 Ford Transit MKI 1.7 V4
User avatar
Jatis
márokosanistudnézni
Posts: 60
Joined: Sat Sep 09, 2006 2:14 am
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Budapest

Re: cosworth

Post by Jatis »

Bogyo28 wrote:
Jatis wrote:Nem is kellene 6500 fölé pörgetni, mert nem bírja.
Zentaiék raktak bele 4 tengely, meg vems-et, aztán 8000-ig pörgetve hamar csapágyas is lett.
A hamar az pár kört jelent!!
azért erre is van megoldás, az angolok is komoly versenymocikat faragnak belőle, kérdés megér e annyi pluszt beleszorni egy ilyen mociba....
Persze mindent lehet, csak legyen rá háborúhoz való. :mrgreen:
PFB-k előre!!!

http://www.pfb.hu" onclick="window.open(this.href);return false;
User avatar
CapriTurbo
akárhozzáisnyulhatvalamihez
Posts: 310
Joined: Fri Dec 10, 2004 2:42 am

Re: cosworth

Post by CapriTurbo »

Jatis wrote:Elvileg 6250-nél van a szabályzás. Azt a picit csalhatja az óra is.
Nekem felpörög 7000-ig, de azonnal szabályoz és visszaesik 6300 köré. Mondjuk kicsit pörgős lett a motor. :mrgreen:
Mondjuk nekem BOA edis van BOB-hoz, lehet hogy az előbb tilt. :smt102
User avatar
Jatis
márokosanistudnézni
Posts: 60
Joined: Sat Sep 09, 2006 2:14 am
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Budapest

Re: cosworth

Post by Jatis »

CapriTurbo wrote:
Jatis wrote:Elvileg 6250-nél van a szabályzás. Azt a picit csalhatja az óra is.
Nekem felpörög 7000-ig, de azonnal szabályoz és visszaesik 6300 köré. Mondjuk kicsit pörgős lett a motor. :mrgreen:
Mondjuk nekem BOA edis van BOB-hoz, lehet hogy az előbb tilt. :smt102
Ez jó kérdés!
PFB-k előre!!!

http://www.pfb.hu" onclick="window.open(this.href);return false;
User avatar
Nitrobuster
egyedülisszerelhet
Posts: 728
Joined: Fri Dec 03, 2004 7:41 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Budapest

Re: cosworth

Post by Nitrobuster »

CapriTurbo wrote:
Jatis wrote:Elvileg 6250-nél van a szabályzás. Azt a picit csalhatja az óra is.
Nekem felpörög 7000-ig, de azonnal szabályoz és visszaesik 6300 köré. Mondjuk kicsit pörgős lett a motor. :mrgreen:
Mondjuk nekem BOA edis van BOB-hoz, lehet hogy az előbb tilt. :smt102
De hogy érted a letiltást olyan mint ha startprogram lenne rajta? Ha meg a moci 6000-nél adja le a maxot onnét csak lefelé, fog menni. Kéne hozzá jó tengely is. :twisted:
1978 MkIII LimaTI AiResearch T3 boosting 0,7bar
User avatar
ittyu
nemleszgondhasegítis
Posts: 136
Joined: Mon Mar 24, 2008 6:34 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: deby

Re: cosworth

Post by ittyu »

24v folytószelepházat szét lehet szedni teljesen? A rugós mechanizmust el lehet távolítani?

A másik, hogy a kartellgáz :-D visszavezető csövek amik a szívósorról jönnek le azok kissé műanyaggá vannak keményedve. Érdemes-e azokat cserélni, vagy teljesen felesleges?
User avatar
Bogyo28
Überführer
Posts: 5459
Joined: Sat Dec 04, 2004 9:11 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Budapest-Budakalász
Contact:

Re: cosworth

Post by Bogyo28 »

ittyu wrote:24v folytószelepházat szét lehet szedni teljesen? A rugós mechanizmust el lehet távolítani?

A másik, hogy a kartellgáz :-D visszavezető csövek amik a szívósorról jönnek le azok kissé műanyaggá vannak keményedve. Érdemes-e azokat cserélni, vagy teljesen felesleges?
szétszedhető, én még a tengely csapágyakat is kicseréltem, meg le is lett festve, belseje kitisztítva. a csöveket érdemes cserélni, mert ilyen állapotban könnyen törnek, és akkor farstot szív...
"...ha Detroit-nak végevan, a világnak végevan..."
"...akkor vedd meg ezt, vagy egy ilyet..."

...A Xikla...

1978 Ford Capri MKIII 2.9 V6 24V cosworth
1974 Ford Transit MKI 1.7 V4
User avatar
ittyu
nemleszgondhasegítis
Posts: 136
Joined: Mon Mar 24, 2008 6:34 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: deby

Re: cosworth

Post by ittyu »

Ékszíjat keresnék a 24v-hez! Olyan kéne ami nem hajtja a klímát. 24v-ben meg olyan ugye nem volt gyárilag.
Szóval milyen is kell nekem?
User avatar
Bogyo28
Überführer
Posts: 5459
Joined: Sat Dec 04, 2004 9:11 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Budapest-Budakalász
Contact:

Re: cosworth

Post by Bogyo28 »

ittyu wrote:Ékszíjat keresnék a 24v-hez! Olyan kéne ami nem hajtja a klímát. 24v-ben meg olyan ugye nem volt gyárilag.
Szóval milyen is kell nekem?
nem ékszíj, hanem hosszbordás. gyárilag 2 van, az egyik hajtja a klímát, a másik a vízpumpát, szervószivattyút, generátort. szóval mit is szeretnél?
"...ha Detroit-nak végevan, a világnak végevan..."
"...akkor vedd meg ezt, vagy egy ilyet..."

...A Xikla...

1978 Ford Capri MKIII 2.9 V6 24V cosworth
1974 Ford Transit MKI 1.7 V4
User avatar
ittyu
nemleszgondhasegítis
Posts: 136
Joined: Mon Mar 24, 2008 6:34 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: deby

Re: cosworth

Post by ittyu »

Sorry a pongyola szóhasználatért, ék alakú az is. :roll:
Közben jöttem rá, hogy hülyeséget kérdeztem, mert 2 külön szíjról van szó. :lol:
User avatar
Süni
OfficialGréTCSiTanárúr
Posts: 2147
Joined: Fri Sep 23, 2005 12:36 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Vál
Contact:

Re: cosworth

Post by Süni »

Bogyo28 wrote:
ittyu wrote:Ékszíjat keresnék a 24v-hez! Olyan kéne ami nem hajtja a klímát. 24v-ben meg olyan ugye nem volt gyárilag.
Szóval milyen is kell nekem?
nem ékszíj, hanem hosszbordás. gyárilag 2 van, az egyik hajtja a klímát, a másik a vízpumpát, szervószivattyút, generátort. szóval mit is szeretnél?
Én vagyok a fax, összekevertem a BOB-al, azon csak 1 szíj van.
6PK1413 kell neki, 5e huf.
User avatar
capriv6
egyedülisszerelhet
Posts: 530
Joined: Sun Oct 22, 2006 12:25 am
ClassicFord klubtag?: Igen
Contact:

Re: cosworth

Post by capriv6 »

Szia Süni
BOB vízpumpa mibe fájna?
User avatar
Süni
OfficialGréTCSiTanárúr
Posts: 2147
Joined: Fri Sep 23, 2005 12:36 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Vál
Contact:

Re: cosworth

Post by Süni »

capriv6 wrote:Szia Süni
BOB vízpumpa mibe fájna?
Semennyibe. Utángyártott sosem volt, gyárit megszüntették.
User avatar
German Capri
akárhozzáisnyulhatvalamihez
Posts: 340
Joined: Sun Dec 05, 2004 1:51 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Budapest

Re: cosworth

Post by German Capri »

capriv6 wrote:Szia Süni
BOB vízpumpa mibe fájna?
Ha úgy kérdezted volna:mennyibe kerül?Biztos kaptál volna :-P
Körzetem az autópálya a tempóm halálos!!!(még mindig a V( a nyerő)!!!
Ford Sierra 1.6 4 gang(1987)
Alfa Romeo 155 2.0 Twin SPARK 1996
Ford Capri 2.0Mk 3 Pinto Solex carb
User avatar
capriv6
egyedülisszerelhet
Posts: 530
Joined: Sun Oct 22, 2006 12:25 am
ClassicFord klubtag?: Igen
Contact:

Re: cosworth

Post by capriv6 »

German Capri wrote:
capriv6 wrote:Szia Süni
BOB vízpumpa mibe fájna?
Ha úgy kérdezted volna:mennyibe kerül?Biztos kaptál volna :-P
:oops:
Köszi SÜNI
Ford-ék nem szeretik a BOB és BOA motorokat! :evil:
Post Reply