Page 30 of 32

Re: karburátor

Posted: Mon Dec 13, 2010 10:45 pm
by Nitrobuster
Natalie Driver Gabe wrote:
gigford wrote:Nem érdemes 2.3/2.8 mocit tuningolni...erre egy idő után mindenki rájön, sajnos nem arra lettek tervezve. Ha jól megvan csinálva, világból is kimegy, de pénzt beleölni nem éri meg.

Ha már klasszikus mocit akarsz, akkor kezdjél 3.0-val, abban van potenciál.
De olyat meg honnan tudnék keríteni.?
Értem amiot a bogyó mond.
A járt útért a járatlanért el ne hagyd !! :fcp57:
De attól még az embernek pörög az agya a témán.
:fcp49:

Ha ragaszkodsz a klasszik mocihoz. Akkor k-jet meg turbo bele. Igaz az már kb egy 24V ára. De hát csodák nincsenek a powerhez pénz kell! Egyébként, hogy 2,8 vagy 3 liter teljesen mindegy mindegyik gyenge. Ráadásul 3 limát, vagy pintot megépítek egy cologne árából az meg egy kicsit röhelyes.

Re: karburátor

Posted: Tue Apr 26, 2011 4:10 pm
by Natalie Driver Gabe
Tiszteletem az uraknak !!

Olyan kérdésem lenne hogy szert tudnék tenni egy WEBWER 36 DCNVA Tipusú olasz karburátorra.
Ami azért lenne jó mert nem lenne olyan magas mint ami elvileg menne a v6 ra.
Ráadásul úgyfest hogy a talpa megyegyezik a Solexel.
Tehát esélyes hogy a helyére tudom tenni.
A kérdés az lenne hogy elég lenne -e a motornak.
1db ról beszélünk természetesen.
Elég jó állapotban van .
Ígéretesnek tartom de előtte gondoltam puhatolózom kicsit.
Tudom itt mindenki innyektál ! Én még sajnos nem.
S egyenlőre nem is akarok.
Úgyhogy ne fussunk felesleges köröket .

Vagyis !!!
Szerintetek ??????

Re: karburátor

Posted: Tue Apr 26, 2011 4:28 pm
by Süni
Tekintve, hogy gyárilag 1.4-es, illetve 1.6-os autón volt, én nem nagyon foglalkoznék vele.... :roll:

Re: karburátor

Posted: Tue Apr 26, 2011 4:57 pm
by Bogyo28
Natalie Driver Gabe wrote:Tiszteletem az uraknak !!

Olyan kérdésem lenne hogy szert tudnék tenni egy WEBWER 36 DCNVA Tipusú olasz karburátorra.
Ami azért lenne jó mert nem lenne olyan magas mint ami elvileg menne a v6 ra.
Ráadásul úgyfest hogy a talpa megyegyezik a Solexel.
Tehát esélyes hogy a helyére tudom tenni.
A kérdés az lenne hogy elég lenne -e a motornak.
1db ról beszélünk természetesen.
Elég jó állapotban van .
Ígéretesnek tartom de előtte gondoltam puhatolózom kicsit.
Tudom itt mindenki innyektál ! Én még sajnos nem.
S egyenlőre nem is akarok.
Úgyhogy ne fussunk felesleges köröket .

Vagyis !!!
Szerintetek ??????
ha már maradsz karbinál, akkor a rá valót tedd rá, ne mindenféle más szart vegyél meg amit ocsoé odaadnak valamiről... vegyél egy olyan karbit, ami jó, és 2.8 v6-ra való, vagy ne vegyél semmit. vagy ha mindenképpen vásárolni akarsz akkor vehetsz, nem sok értelme lenne....

Re: karburátor

Posted: Tue Apr 26, 2011 5:42 pm
by German Capri
Natalie Driver Gabe wrote:
gigford wrote:Nem érdemes 2.3/2.8 mocit tuningolni...erre egy idő után mindenki rájön, sajnos nem arra lettek tervezve. Ha jól megvan csinálva, világból is kimegy, de pénzt beleölni nem éri meg.

Ha már klasszikus mocit akarsz, akkor kezdjél 3.0-val, abban van potenciál.
De olyat meg honnan tudnék keríteni.?
Értem amiot a bogyó mond.
A járt útért a járatlanért el ne hagyd !! :fcp57:
De attól még az embernek pörög az agya a témán.
:fcp49:
http://www.youtube.com/watch?v=0Vzjh4u3jnQ" onclick="window.open(this.href);return false;
itt egy gyenge V6 igaz nem karbis :-D

Re: karburátor

Posted: Thu Apr 28, 2011 12:00 pm
by Natalie Driver Gabe
Sajna nem stimmel a talp.

De attól még nagyon jó szolgálatot fog tenni öcsém Cortinájában.

1.6 R4
oda való

Re: karburátor

Posted: Thu Apr 28, 2011 9:17 pm
by Lacóka
http://weberkarburator.hu/karburatorok/ ... arlistaja/" onclick="window.open(this.href);return false;

A 38DGMS egész elfogadható áron van, és ráadásul itthon. Én erre gyüjtök,
mert hát ragaszkodok a karbihoz............
Új, alkatrész is van hozzá, egy darabig tuti nem lesz vele gond.
Amennyi pénzt, meg energiát elpocsékoltam, 20-30 éves karbikra, már lehet, hogy kiadott volna egy újat.
Lehet, hogy nem ép elmére valló dolog, de hát lehet, hogy eleve "beteges" dolog Caprizni. /de sokat hallottam már ezt/

Re: karburátor

Posted: Thu Apr 28, 2011 10:05 pm
by Pudva
1893008600 38 DGMS 52 499 Ft 65 623 Ft
Ez jó a 2.8 V6-hoz is?

Re: karburátor

Posted: Thu Apr 28, 2011 10:20 pm
by Bogyo28
Pudva wrote:1893008600 38 DGMS 52 499 Ft 65 623 Ft
Ez jó a 2.8 V6-hoz is?
asszem igen...

Re: karburátor

Posted: Fri Apr 29, 2011 5:47 am
by Lacóka
Pudva wrote:1893008600 38 DGMS 52 499 Ft 65 623 Ft
Ez jó a 2.8 V6-hoz is?
Én szakértő nem vagyok, de utánaérdeklődve nekem azt mondták, illetve több weboldalon is irják /külföldön-itthon/, hogy a ford V6 motorokra/elsősorban 2.8-3.0/ ideális.
Végül is a 3.0V6 on 38DGAS volt. Ahogy a weberkarburator.hu-n kérdésemre elmondták, a 38 DGAS, DGES, DGMS csak a szívató tipusában tér el, vizes, elektronikus, manuális.
Daytona úr a 2.3 mocijára tett ugyan ezt.
Én ezen előzmények után döntöttem el, hogy az első, adandó lehetőségkor veszek egyet. /vagyis mihelyt lesz rá lovetta/
A másik alternatívát számomra, egy új 35-ös solex jelentené, de azt csak az oldcars-on találtam, és hát cakli-pakli /ha jól emlékszem/ 415 EUR lenne az ára. Az már sztem horrorisztikus.

Re: karburátor

Posted: Fri Apr 29, 2011 6:24 am
by Süni
Mivel a DG(akármi)S talpa egyezik a DG(A)V-vel, ezért előszeretettel teszik Pintora is (meg Zsigulira is, de ez más tészta.)
Ennek megfelelően lehet rendelni kétféle fúvókázással, 2.8-3.0-hoz, illetve 2.0-hoz. Erre mindenképp figyeljetek rendelésnél, különben cumi lesz!

Re: karburátor

Posted: Fri Apr 29, 2011 7:55 am
by Lacóka
Igazad van Süni ezt az info-t tényleg kihagytam! Pótlólag a paletta:

http://www.burtonpower.com/parts-by-cat ... l_carb=537" onclick="window.open(this.href);return false;

Re: karburátor

Posted: Fri Apr 29, 2011 9:08 pm
by Tibi
Natalie Driver Gabe wrote:...öcsém Cortinájában...
Mikor lesz bemutatkozás ? :-)

Re: karburátor

Posted: Fri Apr 29, 2011 9:28 pm
by Natalie Driver Gabe
Tibi wrote:
Natalie Driver Gabe wrote:...öcsém Cortinájában...
Mikor lesz bemutatkozás ? :-)
Hááááát ez rajta múlik meg az anyagiakon leginkább.
Egész héten a karbiját bujtam.
holnap lesz a próba.
Nem sokára itt a sziltent szett is meg a szélvédő .
Aztán szét szed összerak .
gittel, csiszoo, fest.
Ha minde ok akkor vizsga .
És aztán.
Szeretnénk az utolsó talin ha másképp nem megy legalább útvonalengedéllyel ott lenni.
De addig még sokminden lehet.

Re: karburátor

Posted: Sat Apr 30, 2011 8:40 am
by Tibi
Natalie Driver Gabe wrote:Hááááát ez rajta múlik meg az anyagiakon leginkább.
most éppen csak pár mondatra meg fényképre gondoltam :-) épülősbe csak befér ...