Page 7 of 9

Posted: Fri Feb 02, 2007 1:01 pm
by gigford
Mehtelepen 1125 kgot mertek nekem 2.8as mocival,potkerek,szerszamok,osszes ules benne + kb 10liter benya.
Ha ki van pakolva meg a konnyebb koszi moci, minden erolkodes nelkul megvan az 1tonna...

Posted: Fri Feb 02, 2007 1:37 pm
by Dartonit
gigford wrote:Mehtelepen 1125 kgot mertek nekem 2.8as mocival,potkerek,szerszamok,osszes ules benne + kb 10liter benya.
Ha ki van pakolva meg a konnyebb koszi moci, minden erolkodes nelkul megvan az 1tonna...
Akkor itt hibádzik. Ugyanis én eleve több mint 1200 kg-al számoltam, ugyanis ez van a forgalmiban is. (ezek szerint ennek nem lehet hinni)
Így már értem.

Posted: Sat Feb 03, 2007 12:07 am
by German Capri
Méhtelepi méréshez nehogy viszonyítsatok az akkora humbuk mint egy állat!!!!!!!!Jóval kevesebbet mérnek!!!!!!!!!

Posted: Sat Feb 03, 2007 3:09 pm
by gigford
German Capri wrote:Méhtelepi méréshez nehogy viszonyítsatok az akkora humbuk mint egy állat!!!!!!!!Jóval kevesebbet mérnek!!!!!!!!!
Mikor merettem, mondtam miert akarom tudni a sulyat, rendesek voltak, nem allt erdekukben kevesebbet vagy tobbet merni, aztan attol meg lehet nem hiteles...

Elbizonytalanodtam amugy, http://www.uniquecarsandparts.com.au/ca ... _mkiii.htm ezen 1230kilot mondanak 2.8ire, fene se tudja mi igaz...
ha viszont tenyleg 1200kilo korul van egy 2.8i, akkor a timeslippes meresnel 100kiloval adtam meg kevesebbet, mint a realis :?

Posted: Sat Feb 03, 2007 6:19 pm
by Bogyo28
gigford wrote:
German Capri wrote:Méhtelepi méréshez nehogy viszonyítsatok az akkora humbuk mint egy állat!!!!!!!!Jóval kevesebbet mérnek!!!!!!!!!
Mikor merettem, mondtam miert akarom tudni a sulyat, rendesek voltak, nem allt erdekukben kevesebbet vagy tobbet merni, aztan attol meg lehet nem hiteles...

Elbizonytalanodtam amugy, http://www.uniquecarsandparts.com.au/ca ... _mkiii.htm ezen 1230kilot mondanak 2.8ire, fene se tudja mi igaz...
ha viszont tenyleg 1200kilo korul van egy 2.8i, akkor a timeslippes meresnel 100kiloval adtam meg kevesebbet, mint a realis :?
Van nekem egy ilyen könyvem:

http://cgi.ebay.co.uk/ws/eBayISAPI.dll? ... &rd=1&rd=1

ebben a 2.8i sulya 1230kg. ha kell be tudom scannelni

Posted: Tue Apr 17, 2007 2:54 pm
by Tibi
Van valakinek mk1 szerű hátsó szárnyhoz sablonja ? Kölcsönbe.

Posted: Tue Apr 17, 2007 3:33 pm
by Bogyo28
Tibi wrote:Van valakinek mk1 szerű hátsó szárnyhoz sablonja ? Kölcsönbe.
Szabó Zoli árul készen 10 papírért, csak a Ford-Klub forumjára irta le...

Posted: Tue Apr 17, 2007 3:50 pm
by Tibi
bogyo28 wrote:
Tibi wrote:Van valakinek mk1 szerű hátsó szárnyhoz sablonja ? Kölcsönbe.
Szabó Zoli árul készen 10 papírért, csak a Ford-Klub forumjára irta le...
Arról jutott eszembe, ezek szerint ismered a srácot. Esetleg a terméket is? Érdekes lehet a dolog ha jó mk3-ra. Sunya mondta, hogy neki is mk1 koppintás van ha jól emlékszem.

Posted: Tue Apr 17, 2007 9:43 pm
by Bogyo28
Tibi wrote:
bogyo28 wrote:
Tibi wrote:Van valakinek mk1 szerű hátsó szárnyhoz sablonja ? Kölcsönbe.
Szabó Zoli árul készen 10 papírért, csak a Ford-Klub forumjára irta le...
Arról jutott eszembe, ezek szerint ismered a srácot. Esetleg a terméket is? Érdekes lehet a dolog ha jó mk3-ra. Sunya mondta, hogy neki is mk1 koppintás van ha jól emlékszem.
Amit a Szabó Zoli árul ,azt anno mi csináltattuk a Sunyával, Fekete Lacinak, Sunyának van belőle, nekem még nincs felrakva. Egy-az-egyben felrakható az MK3 hátsó ajtóra...

Posted: Tue Apr 17, 2007 9:46 pm
by Tibi
bogyo28 wrote: Amit a Szabó Zoli árul ,azt anno mi csináltattuk a Sunyával, Fekete Lacinak, Sunyának van belőle, nekem még nincs felrakva. Egy-az-egyben felrakható az MK3 hátsó ajtóra...
köszi, akkor holnap felcsörgetem a srácot, ma már egyeseknek késő lehet, nem zaklatom.

Re:

Posted: Sun Jan 12, 2014 8:10 pm
by Bubor
AZ ikerlámpásítás kérdése nem hagy nyugodni... :roll:
Arra gondoltam, ha már mókolom, ne az MK3 kerete legyen beépítve,hanem kicsit mélyítve, megsüllyesztve ülnének a lámpák.
Agyagból, a 3-as keretéből állna sablon, erről csinálnék gipsz sablont.
Szerintetek gipszforma alkalmas műgyanta elem készítéséhez?

Re: Re:

Posted: Mon Jan 13, 2014 1:58 pm
by Bogyo28
Bubor wrote:AZ ikerlámpásítás kérdése nem hagy nyugodni... :roll:
Arra gondoltam, ha már mókolom, ne az MK3 kerete legyen beépítve,hanem kicsit mélyítve, megsüllyesztve ülnének a lámpák.
Agyagból, a 3-as keretéből állna sablon, erről csinálnék gipsz sablont.
Szerintetek gipszforma alkalmas műgyanta elem készítéséhez?
nem. legalábbis amikor nekem gipsz sablonnal akartak csinálni másolatot pont az mk1 gyári dupla lámpás takarójáról, akkor a kapott végterméket nem vettem át annyira szar lett. az ember szerint egy kicsit dolgozni kell vele, gittelni meg egyebek, de olyan szarul nézett ki, hogy egyszerübb let volna gittből kifaragni. szóval szerintem a gipsz erre nem alkalmas. rendes sablon anyagokból olyan késztermék lesz, amit már csak festeni kell, nem kell vele szarozni....

Re: Üvegszálas elemek

Posted: Tue Jan 14, 2014 7:43 pm
by Bubor
Köszönöm szépen. :ru:
Akkor most megspóroltam egy zsák gipszet ;-)

Re: Üvegszálas elemek

Posted: Tue Mar 18, 2014 11:29 am
by levelboss
Sziasztok!

Ahogy említettem, gondolkodom X-Pack beruházásban.

Itt van pár link, ahol látható, h hogyan szokás felrakni:
Itt úgy tűnik, mintha baromi egyszerű lenne:
http://retrorides.proboards.com/thread/67318" onclick="window.open(this.href);return false;

Itt csak a hátsót kell faragni, az első az komplett sárvédő. Látszik, hogy először rá van szegecselve a lemezre:
http://www.andysautobody.co.uk/blue-x-p" onclick="window.open(this.href);return false; ... ySUR_l5NqU


Itt egy MKII szélesítést tesznek föl hátulra. Lehet látni, h hogy hozza össze a kerékjárati ívet belül. De ez jóval nagyobb szélesítés, mint amire én gondolok.
http://www.capriracing.co.uk/forum/viewtopic.php?t=166" onclick="window.open(this.href);return false;

Arról tudna valaki valamilyen adatot, hogy a gyakorlatban a gyári X-Pack mennyivel volt szélesebb a gyárinál? Mondjuk a 7,5 RS felnihez lehet valamennyire igazodni a képek alapján, de jó lenne pontosabban.

Köszi!

Re: Üvegszálas elemek

Posted: Tue Mar 18, 2014 12:33 pm
by Bogyo28
levelboss wrote:Sziasztok!

Ahogy említettem, gondolkodom X-Pack beruházásban.

Itt van pár link, ahol látható, h hogyan szokás felrakni:
Itt úgy tűnik, mintha baromi egyszerű lenne:
http://retrorides.proboards.com/thread/67318" onclick="window.open(this.href);return false;

Itt csak a hátsót kell faragni, az első az komplett sárvédő. Látszik, hogy először rá van szegecselve a lemezre:
http://www.andysautobody.co.uk/blue-x-p" onclick="window.open(this.href);return false; ... ySUR_l5NqU


Itt egy MKII szélesítést tesznek föl hátulra. Lehet látni, h hogy hozza össze a kerékjárati ívet belül. De ez jóval nagyobb szélesítés, mint amire én gondolok.
http://www.capriracing.co.uk/forum/viewtopic.php?t=166" onclick="window.open(this.href);return false;

Arról tudna valaki valamilyen adatot, hogy a gyakorlatban a gyári X-Pack mennyivel volt szélesebb a gyárinál? Mondjuk a 7,5 RS felnihez lehet valamennyire igazodni a képek alapján, de jó lenne pontosabban.

Köszi!
az első linken az nem a turbó szélesítés? mert az keskenyebb mint az X pack. a második link meg nem jó...