V4 motor

mindenféle kapcsolódó technikai kérdés, megoldások, ötletek...

Moderators: SONI, Pudva, Bogyo28

User avatar
Bogyo28
Überführer
Posts: 5459
Joined: Sat Dec 04, 2004 9:11 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Budapest-Budakalász
Contact:

Re: V4 motor

Post by Bogyo28 »

szszaby wrote:
Bogyo28 wrote:
szszaby wrote:Érthetó a dolog. Nálam bent az utastérben van egy csati, ha azt széthúzom csak akkor van szikra ha teker az önindító, gondolom ennek is ahoz lehet köze.

az érdekes... bár láttunk már sok érdekes dolgok capriba kábelezve... :lol: :lol: :lol:
Ez gyári cucc benne, nem fabrik dolog.
gyári MK1 köteget még nem láttam, ezért nem tudok nyilatkozni hogy mi is ez, de akkor is érdekes...
"...ha Detroit-nak végevan, a világnak végevan..."
"...akkor vedd meg ezt, vagy egy ilyet..."

...A Xikla...

1978 Ford Capri MKIII 2.9 V6 24V cosworth
1974 Ford Transit MKI 1.7 V4
User avatar
szszaby
rengetegetirogatide
Posts: 4629
Joined: Tue Jun 28, 2005 2:37 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Karcag

Re: V4 motor

Post by szszaby »

http://img0.tar.hu/szszaby/img/33546362.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
Ford Capri MkI Essex
User avatar
Bogyo28
Überführer
Posts: 5459
Joined: Sat Dec 04, 2004 9:11 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Budapest-Budakalász
Contact:

Re: V4 motor

Post by Bogyo28 »

Na először is köszönet:

Capri-3-nal aki közel egy évig tárolta a tranyóimat, amíg én lakásfelujítottam, költöztem stb...

Krisznek aki segített lábra állítani most a tranyókat...

Kovinak, Lastinak és még jópár embernek akik tavaly is segítettek a tranyót bütykölni, főleg a zalelnöknek, akinek ezért nem készült a caprija...

És persze Sunyának, aki amellett hogy mindíg ott volt, ma is segített hazavinni kalászra a tűzoltót. Nélküle nem ment volna az tuti. A rakparton persze megszólalt a vízpumpa, ami addig csak szerényen csöpögött, elég éles hangon. Mormoltunk pár imát, ami be is jött, fullrapakolva, visító vízpumpával is simán ment 70-et a felüljáron a vas, egyszóval hazaért. Most már csak az apróbb javítások meg a papirmunka van hátra...

Ja és majdnem kihagytam Sünit, aki minden hülyeséget beszerzett a nem mai mocikhoz, és elviselte hogy negyedikre se tudtam eltalálni az ékszíj méretét...
"...ha Detroit-nak végevan, a világnak végevan..."
"...akkor vedd meg ezt, vagy egy ilyet..."

...A Xikla...

1978 Ford Capri MKIII 2.9 V6 24V cosworth
1974 Ford Transit MKI 1.7 V4
User avatar
Dozer
nemleszgondhasegítis
Posts: 181
Joined: Fri Mar 10, 2006 5:48 pm
ClassicFord klubtag?: Igen

Re: V4 motor

Post by Dozer »

Remélem Süni mester az én vezérlésemmel is ilyen sikeresen megbirkózik
Ford Scorpio Facelift 93' Cosworth
Ford Explorer 99' 4.0 V6
Ford Granada MK2/2 85' 2,8i FULL
User avatar
TÉCSÉ
offtopiccommando
Posts: 1943
Joined: Sun Sep 03, 2006 2:40 pm
ClassicFord klubtag?: Igen

Re: V4 motor

Post by TÉCSÉ »

Bogyo28 wrote:Na először is köszönet:

Capri-3-nal aki közel egy évig tárolta a tranyóimat, amíg én lakásfelujítottam, költöztem stb...

Krisznek aki segített lábra állítani most a tranyókat...

Kovinak, Lastinak és még jópár embernek akik tavaly is segítettek a tranyót bütykölni, főleg a zalelnöknek, akinek ezért nem készült a caprija...

És persze Sunyának, aki amellett hogy mindíg ott volt, ma is segített hazavinni kalászra a tűzoltót. Nélküle nem ment volna az tuti. A rakparton persze megszólalt a vízpumpa, ami addig csak szerényen csöpögött, elég éles hangon. Mormoltunk pár imát, ami be is jött, fullrapakolva, visító vízpumpával is simán ment 70-et a felüljáron a vas, egyszóval hazaért. Most már csak az apróbb javítások meg a papirmunka van hátra...

Ja és majdnem kihagytam Sünit, aki minden hülyeséget beszerzett a nem mai mocikhoz, és elviselte hogy negyedikre se tudtam eltalálni az ékszíj méretét...
:smt109 :smt109 :smt109
http://www.myspace.com/fordcapriclub" onclick="window.open(this.href);return false;

A démonokat dobokkal elűző bennszülötteket nem értik meg a civilizált népek, akik dudálással próbálják szétoszlatni a dugót.
User avatar
Bogyo28
Überführer
Posts: 5459
Joined: Sat Dec 04, 2004 9:11 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Budapest-Budakalász
Contact:

Re: V4 motor

Post by Bogyo28 »

Dozer wrote:Remélem Süni mester az én vezérlésemmel is ilyen sikeresen megbirkózik
az a lista is szépen alakul, csak sajnos ott az árak nem egyszerüek...én is érintett vagyok a témában...
"...ha Detroit-nak végevan, a világnak végevan..."
"...akkor vedd meg ezt, vagy egy ilyet..."

...A Xikla...

1978 Ford Capri MKIII 2.9 V6 24V cosworth
1974 Ford Transit MKI 1.7 V4
User avatar
Blant
nagyonsokatirogat
Posts: 1352
Joined: Sun Dec 05, 2004 6:24 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Budapest

Re: V4 motor

Post by Blant »

Minden elismerésem! Gratula a vas(ak)hoz. Menniy is az annyi? Hány db? Mind menni fog?
Csak így tovább :ru: :twisted:
A hangom, a rangom tartom pardon
NEM ELADÓ!
A kedvem, a lelkem, a nemem, a szlengem
NEMM ELLADÓÓ

'78 Ford Capri mkIII Ghia 2,8i EFI, az imádott!
'85 Ford Fiesta mkII 1.6D, az Istencsászár, az 5literrel rohangálós, a hidegben is beindulós.
User avatar
gigford
egyedülisszerelhet
Posts: 735
Joined: Sun Dec 12, 2004 6:51 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Debrecen

Re: V4 motor

Post by gigford »

A piros annyira nem tetszik, de a masikat lattam eloben, az platoval nagyon brutal lesz :smt023
User avatar
Bogyo28
Überführer
Posts: 5459
Joined: Sat Dec 04, 2004 9:11 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Budapest-Budakalász
Contact:

Re: V4 motor

Post by Bogyo28 »

Blant wrote:Minden elismerésem! Gratula a vas(ak)hoz. Menniy is az annyi? Hány db? Mind menni fog?
Csak így tovább :ru: :twisted:
Pontos darabszám:2

egy tűzótó-ótó és egy platós, de a plató az egyenlőre még párszáz km-el arrléb van mint a tranyó, de azon dolgozunk majd hogy egymásra találjanak. Mindkettő papirozása és talpraállítása a cél. Az egyik 9 személyes szervíz és bulibusz, a másik hosszított platós teherautó, a plató hossza akkora kell hogy majd legyen , hogy ráférjen egy autó...
"...ha Detroit-nak végevan, a világnak végevan..."
"...akkor vedd meg ezt, vagy egy ilyet..."

...A Xikla...

1978 Ford Capri MKIII 2.9 V6 24V cosworth
1974 Ford Transit MKI 1.7 V4
User avatar
Bogyo28
Überführer
Posts: 5459
Joined: Sat Dec 04, 2004 9:11 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Budapest-Budakalász
Contact:

Re: V4 motor

Post by Bogyo28 »

gigford wrote:A piros annyira nem tetszik, de a masikat lattam eloben, az platoval nagyon brutal lesz :smt023

pedig élőben a piros egyenlőre még magasan vezet... de egyébként a platossal az a legnagyobb baj, hogy nem lehet tovább hátrébb huzni az ülést. én nem vagyok egy magas ember, de igy nem nagyon férek el a vezetőülésben, hatalmas a kormány, fenn vannak a pedálok, elég kényelmetlen. azt hiszem egy jóval magasabb ülés lesz a megoldás...
"...ha Detroit-nak végevan, a világnak végevan..."
"...akkor vedd meg ezt, vagy egy ilyet..."

...A Xikla...

1978 Ford Capri MKIII 2.9 V6 24V cosworth
1974 Ford Transit MKI 1.7 V4
User avatar
albicapri
nemleszgondhasegítis
Posts: 198
Joined: Fri Apr 15, 2005 8:48 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Ukrajna

Re: V4 motor

Post by albicapri »

Bogyo28 wrote:
gigford wrote:A piros annyira nem tetszik, de a masikat lattam eloben, az platoval nagyon brutal lesz :smt023

pedig élőben a piros egyenlőre még magasan vezet... de egyébként a platossal az a legnagyobb baj, hogy nem lehet tovább hátrébb huzni az ülést. én nem vagyok egy magas ember, de igy nem nagyon férek el a vezetőülésben, hatalmas a kormány, fenn vannak a pedálok, elég kényelmetlen. azt hiszem egy jóval magasabb ülés lesz a megoldás...
de ha levagsz a labadbol,az is jo,nemde? :twisted:
mer"hogy itt is van capri
User avatar
szszaby
rengetegetirogatide
Posts: 4629
Joined: Tue Jun 28, 2005 2:37 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Karcag

Re: V4 motor

Post by szszaby »

Bogyo28 wrote:
gigford wrote:A piros annyira nem tetszik, de a masikat lattam eloben, az platoval nagyon brutal lesz :smt023

pedig élőben a piros egyenlőre még magasan vezet... de egyébként a platossal az a legnagyobb baj, hogy nem lehet tovább hátrébb huzni az ülést. én nem vagyok egy magas ember, de igy nem nagyon férek el a vezetőülésben, hatalmas a kormány, fenn vannak a pedálok, elég kényelmetlen. azt hiszem egy jóval magasabb ülés lesz a megoldás...
Ott más bibi van, én elfértem benne, pedig magasabb vagyok. :lol: :lol: :lol:
Ford Capri MkI Essex
User avatar
gigford
egyedülisszerelhet
Posts: 735
Joined: Sun Dec 12, 2004 6:51 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Debrecen

Re: V4 motor

Post by gigford »

Bogyo28 wrote:
gigford wrote:A piros annyira nem tetszik, de a masikat lattam eloben, az platoval nagyon brutal lesz :smt023

pedig élőben a piros egyenlőre még magasan vezet... de egyébként a platossal az a legnagyobb baj, hogy nem lehet tovább hátrébb huzni az ülést. én nem vagyok egy magas ember, de igy nem nagyon férek el a vezetőülésben, hatalmas a kormány, fenn vannak a pedálok, elég kényelmetlen. azt hiszem egy jóval magasabb ülés lesz a megoldás...
Annyira patkánynak nézett ki Szabi kertjében, rögtön megtetszett :)
Ha esetleg nem tudnád megszokni, szólj és megalkudunk :wink:
User avatar
Bogyo28
Überführer
Posts: 5459
Joined: Sat Dec 04, 2004 9:11 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Budapest-Budakalász
Contact:

Re: V4 motor

Post by Bogyo28 »

szszaby wrote:
Bogyo28 wrote:
gigford wrote:A piros annyira nem tetszik, de a masikat lattam eloben, az platoval nagyon brutal lesz :smt023

pedig élőben a piros egyenlőre még magasan vezet... de egyébként a platossal az a legnagyobb baj, hogy nem lehet tovább hátrébb huzni az ülést. én nem vagyok egy magas ember, de igy nem nagyon férek el a vezetőülésben, hatalmas a kormány, fenn vannak a pedálok, elég kényelmetlen. azt hiszem egy jóval magasabb ülés lesz a megoldás...
Ott más bibi van, én elfértem benne, pedig magasabb vagyok. :lol: :lol: :lol:
próbáltál menni vele, és kezelni a pedálokat? nekem egy 20 perc után már nagyon kényelmetlen volt. Az hogy csak benne ülsz és tekergeted a kormányt az nem hozza elö a dolgot, a kormány kifejezetten könnyü, és nagyon jól fordul az autó, de kb 15 perc után kezd kényelmetlen lenni az ülés, vagy hátrébb kellene vinni (amit ugye a fehérnél nem lehet, vagy feljebb ülni a székben... és Sunya is ezt mondta a pirosra, de ott egyszerübb hátrébb tolni az ülést, mert nincs az ülés mögött vége a fülkének...
"...ha Detroit-nak végevan, a világnak végevan..."
"...akkor vedd meg ezt, vagy egy ilyet..."

...A Xikla...

1978 Ford Capri MKIII 2.9 V6 24V cosworth
1974 Ford Transit MKI 1.7 V4
User avatar
szszaby
rengetegetirogatide
Posts: 4629
Joined: Tue Jun 28, 2005 2:37 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Karcag

Re: V4 motor

Post by szszaby »

Annyit az tuti nem mentem vele, akkor én emiatt nem tapasztaltam.
Ford Capri MkI Essex
Post Reply