K-jetronic
Moderators: SONI, Pudva, Bogyo28
- Blant
- nagyonsokatirogat
- Posts: 1352
- Joined: Sun Dec 05, 2004 6:24 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Budapest
Nyilvánvaló, hogy amit te magad is mondtál az a jelenség létezik!!! Nagyon valószínű, hogy ez a gond.Bele se merek gondolni mit ehet meg a kocsid most...
Nagyobb nyomástárolót tennék be! Valami hasonló nyomáson dolgozó V8asnak az injektor rendszeréből!
Nagyobb nyomástárolót tennék be! Valami hasonló nyomáson dolgozó V8asnak az injektor rendszeréből!
A hangom, a rangom tartom pardon
NEM ELADÓ!
A kedvem, a lelkem, a nemem, a szlengem
NEMM ELLADÓÓ
'78 Ford Capri mkIII Ghia 2,8i EFI, az imádott!
'85 Ford Fiesta mkII 1.6D, az Istencsászár, az 5literrel rohangálós, a hidegben is beindulós.
NEM ELADÓ!
A kedvem, a lelkem, a nemem, a szlengem
NEMM ELLADÓÓ
'78 Ford Capri mkIII Ghia 2,8i EFI, az imádott!
'85 Ford Fiesta mkII 1.6D, az Istencsászár, az 5literrel rohangálós, a hidegben is beindulós.
- gigford
- egyedülisszerelhet
- Posts: 735
- Joined: Sun Dec 12, 2004 6:51 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Debrecen
Hat azt nem hiszem, hogy nagyobb kene bele, mindenesetre a gyarit vissza kell rakni az tuti.
Erdekes meg, hogy semelyik k-jetrol szolo konyv nem emliti ezt a funkciojat (ma`rha van) a tarolonak, de sztem is logikus,hogy nagy terhelesnel onnan tud szivni plusz nyalat, majd mikor a terheles csokken visszatoltodik.
Erdekes meg, hogy semelyik k-jetrol szolo konyv nem emliti ezt a funkciojat (ma`rha van) a tarolonak, de sztem is logikus,hogy nagy terhelesnel onnan tud szivni plusz nyalat, majd mikor a terheles csokken visszatoltodik.
- Bogyo28
- Überführer
- Posts: 5459
- Joined: Sat Dec 04, 2004 9:11 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Budapest-Budakalász
- Contact:
Beszélgettünk még majális elött K-Roy-al, (ford klubos forumon megtalálod), ő mesélt egy spéci szivacs szerü cuccrol, amit be kell rakni a tankba, és nem tud tőle lötyögni a nyál a tankba, viszont az ac rendesen ki tudja szivni. a versenygépekben is használják, tehát nem lehet túl rossz....gigford wrote:Megoldódott a benyaellátasi gond ami szopatott a majálison.
A tankot hosszanti irányból átraktam keresztbe.
A tank hosszanti irányú elhelyezése miatt gyorsuláskor - hiába volt szinte félig benyával - hátratódult a benya es a luftot szivott.
"...ha Detroit-nak végevan, a világnak végevan..."
"...akkor vedd meg ezt, vagy egy ilyet..."
...A Xikla...
1978 Ford Capri MKIII 2.9 V6 24V cosworth
1974 Ford Transit MKI 1.7 V4
"...akkor vedd meg ezt, vagy egy ilyet..."
...A Xikla...
1978 Ford Capri MKIII 2.9 V6 24V cosworth
1974 Ford Transit MKI 1.7 V4
- gigford
- egyedülisszerelhet
- Posts: 735
- Joined: Sun Dec 12, 2004 6:51 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Debrecen
Ismerem a cuccot, angolul foamnak hivjak, sztem mostmar nem lesz ilyen gondom.bogyo28 wrote:Beszélgettünk még majális elött K-Roy-al, (ford klubos forumon megtalálod), ő mesélt egy spéci szivacs szerü cuccrol, amit be kell rakni a tankba, és nem tud tőle lötyögni a nyál a tankba, viszont az ac rendesen ki tudja szivni. a versenygépekben is használják, tehát nem lehet túl rossz....gigford wrote:Megoldódott a benyaellátasi gond ami szopatott a majálison.
A tankot hosszanti irányból átraktam keresztbe.
A tank hosszanti irányú elhelyezése miatt gyorsuláskor - hiába volt szinte félig benyával - hátratódult a benya es a luftot szivott.
- Blant
- nagyonsokatirogat
- Posts: 1352
- Joined: Sun Dec 05, 2004 6:24 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Budapest
Re: K-jetronic
Kérdésem. alapjáraton és kis fordulaton nem megy mind a 6 hengerem és hirtelen gázra fullad is. ha finoman felpörgetem, akkor 2000 fölött már veszi a túrát és szerintem megy az összes henger... Gyertyakábelek, elosztófej és rotor újak. Gyertyák is. Nem lehet, hogy a K-jet szar? Mondjuk kevés benzint ad és ezért nem megy egy henger? Állítsak rajta, vagy dugulás lehet? Összerakás előtt injektorokat kitisztíttattam.
Hasonlót tapasztalt valaki? Lehet, hogy a motor ennyire nem jó?
Hasonlót tapasztalt valaki? Lehet, hogy a motor ennyire nem jó?
A hangom, a rangom tartom pardon
NEM ELADÓ!
A kedvem, a lelkem, a nemem, a szlengem
NEMM ELLADÓÓ
'78 Ford Capri mkIII Ghia 2,8i EFI, az imádott!
'85 Ford Fiesta mkII 1.6D, az Istencsászár, az 5literrel rohangálós, a hidegben is beindulós.
NEM ELADÓ!
A kedvem, a lelkem, a nemem, a szlengem
NEMM ELLADÓÓ
'78 Ford Capri mkIII Ghia 2,8i EFI, az imádott!
'85 Ford Fiesta mkII 1.6D, az Istencsászár, az 5literrel rohangálós, a hidegben is beindulós.
- gigford
- egyedülisszerelhet
- Posts: 735
- Joined: Sun Dec 12, 2004 6:51 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Debrecen
Re: K-jetronic
Tipikus injektor hiba, pisil. Hányszor tisztíttattam én is injektort de nem mindig sikerül jobbá tenni. Hallgasd meg melyik oldalon dadog a kipuff. Azon az oldalon szereld ki a gyertyákat és látod melyik lesz beköpve.Blant wrote:Kérdésem. alapjáraton és kis fordulaton nem megy mind a 6 hengerem és hirtelen gázra fullad is. ha finoman felpörgetem, akkor 2000 fölött már veszi a túrát és szerintem megy az összes henger... Gyertyakábelek, elosztófej és rotor újak. Gyertyák is. Nem lehet, hogy a K-jet szar? Mondjuk kevés benzint ad és ezért nem megy egy henger? Állítsak rajta, vagy dugulás lehet? Összerakás előtt injektorokat kitisztíttattam.
Hasonlót tapasztalt valaki? Lehet, hogy a motor ennyire nem jó?
- CapriTurbo
- akárhozzáisnyulhatvalamihez
- Posts: 310
- Joined: Fri Dec 10, 2004 2:42 am
Re: K-jetronic
Nekem csinálta ezt egy rossz szelephézag miatt is, azaz nem volt hézag.
- gigford
- egyedülisszerelhet
- Posts: 735
- Joined: Sun Dec 12, 2004 6:51 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Debrecen
Re: K-jetronic
Ha nincs szelephezag akkor magasabb fordulaton sem megy a henger, nem?CapriTurbo wrote:Nekem csinálta ezt egy rossz szelephézag miatt is, azaz nem volt hézag.
- szszaby
- rengetegetirogatide
- Posts: 4629
- Joined: Tue Jun 28, 2005 2:37 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Karcag
Re: K-jetronic
Nem feltétlen, mert magas fordulaton nincs idelye megszökni a gázoknak.gigford wrote:Ha nincs szelephezag akkor magasabb fordulaton sem megy a henger, nem?CapriTurbo wrote:Nekem csinálta ezt egy rossz szelephézag miatt is, azaz nem volt hézag.
Ford Capri MkI Essex
- CapriTurbo
- akárhozzáisnyulhatvalamihez
- Posts: 310
- Joined: Fri Dec 10, 2004 2:42 am
Re: K-jetronic
Egyszer hasonlót produkált az 5. hengerem, alapjáraton nem ment, 2000 körül beindult, cseréltünk injektort, az sem segített, megnéztük a szelephézagokat, és lám kitámasztott nagyrésze, beállítás után ment minden henger.
- gigford
- egyedülisszerelhet
- Posts: 735
- Joined: Sun Dec 12, 2004 6:51 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Debrecen
Re: K-jetronic
Ahha...ertem.
- Blant
- nagyonsokatirogat
- Posts: 1352
- Joined: Sun Dec 05, 2004 6:24 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Budapest
Re: K-jetronic
Köszönöm az infókat. Szelephézagot úgyis akartam lőni rajta
Megnézem a gyertyákat aztán valami
A tisztítás után elvileg azt mondták, hogy porlasztanak rendesen, persze azóta ki tudja...
Ha hézag rendben azt is megnézem.
Megnézem a gyertyákat aztán valami
A tisztítás után elvileg azt mondták, hogy porlasztanak rendesen, persze azóta ki tudja...
Ha hézag rendben azt is megnézem.
A hangom, a rangom tartom pardon
NEM ELADÓ!
A kedvem, a lelkem, a nemem, a szlengem
NEMM ELLADÓÓ
'78 Ford Capri mkIII Ghia 2,8i EFI, az imádott!
'85 Ford Fiesta mkII 1.6D, az Istencsászár, az 5literrel rohangálós, a hidegben is beindulós.
NEM ELADÓ!
A kedvem, a lelkem, a nemem, a szlengem
NEMM ELLADÓÓ
'78 Ford Capri mkIII Ghia 2,8i EFI, az imádott!
'85 Ford Fiesta mkII 1.6D, az Istencsászár, az 5literrel rohangálós, a hidegben is beindulós.
- szszaby
- rengetegetirogatide
- Posts: 4629
- Joined: Tue Jun 28, 2005 2:37 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Karcag
Re: K-jetronic
A k-jet rendszerben lévő AC relé bosch száma kellene nekem, vagy hogy ilyet honnan tudnék szerezni. Lábkiosztás számai: 1, 15, 30, 87, 31.
Ford Capri MkI Essex
- Bogyo28
- Überführer
- Posts: 5459
- Joined: Sat Dec 04, 2004 9:11 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Budapest-Budakalász
- Contact:
Re: K-jetronic
nincs rajta a relé tetején a száma? bontott is jó?szszaby wrote:A k-jet rendszerben lévő AC relé bosch száma kellene nekem, vagy hogy ilyet honnan tudnék szerezni. Lábkiosztás számai: 1, 15, 30, 87, 31.
"...ha Detroit-nak végevan, a világnak végevan..."
"...akkor vedd meg ezt, vagy egy ilyet..."
...A Xikla...
1978 Ford Capri MKIII 2.9 V6 24V cosworth
1974 Ford Transit MKI 1.7 V4
"...akkor vedd meg ezt, vagy egy ilyet..."
...A Xikla...
1978 Ford Capri MKIII 2.9 V6 24V cosworth
1974 Ford Transit MKI 1.7 V4